Combo ! sfaturi , pareri , opinii ......
#1
Postat 22 November 2010 - 09:33 PM
As vrea sa aflu si eu parereau unor membri mai priceputi Despre acest combo:
LRP BL Combo A.I. PRO Brushless/Eraser 9.5T
Variator cu senzor, A.I PRO pentru motoare Brushless, digital ,100% rezistent la apa, cu sistem de siguranta , multipla protectie .
Specificatii:
* Tensiune de operare: 4,8 si 8,4 volti.
* Putere de 150 A /faza .
* Motorul de 9,5T cu senzori.
* Turatie 33,840 rotaii/min
* Putere 200W putere.
http://www.autorc.ro...roducts_id=1512
As vrea sa stiu daca acest combo este bun pentru off-road pus pe un hpi e firestorm 10 T.
#2
Postat 22 November 2010 - 09:52 PM
#3
Postat 22 November 2010 - 09:57 PM

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#4
Postat 23 November 2010 - 08:36 AM
Parerea mea, ca nimic nu este prea puternic. Eu am un e-firestorm 10T si am pus pe el un Novak GTB cu motor de 5.5T, 7400KV, 420W si... zboara frumos.
E un pic cam puternic, pt ca trebuie sa fiu atent la throttle ca face wheelie si de la 50km/h, dar e foarte fun.
Folosesc spurul stoc si pinion de 16T.
Parerea mea, e ok si motorul ala de 9.5T, daca poti lua unul ceva mai puternic ar fi si mai bine.
#5
Postat 23 November 2010 - 09:46 AM
sergiu 4wd, la Nov 22 2010, 09:33 PM, a spus:
LRP BL Combo A.I. PRO Brushless/Eraser 9.5T
RXT, la Nov 22 2010, 09:52 PM, a spus:
V-ati dat vreunul din voi la concursul de acum o luna la palat la open???
Daca da, cine a castigat??? Si cu ce motorizare....sa va mai spun???
#6
Postat 23 November 2010 - 11:02 AM
n-am avut nicio sansa nici macar in linie dreapta in fata lui diesel, desi aveam un motor mai puternic (5.5T).
nu mai stiu cu ce motorizare s-a dat domnul campion diesel.
din proprie experienta, 5.5T n-are ce cauta la off-road.
diesel, ce motorizare ai avut la concurs?
#8
Postat 23 November 2010 - 01:04 PM
chestia asta am invatato si eu pe propria piele!
#9
Postat 23 November 2010 - 01:19 PM
off-road, la Nov 23 2010, 01:04 PM, a spus:
chestia asta am invatato si eu pe propria piele!
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
#10
Postat 23 November 2010 - 07:26 PM
Diesel power, la Nov 23 2010, 11:18 AM, a spus:
Deci sa inteleg ca e un combo foarte bun ???
#12
Postat 23 November 2010 - 07:59 PM
Inafara de pareri despre acest combo m-ar interesa si sfaturi despre altele , pana in 500 lei.
#13
Postat 25 November 2010 - 08:26 PM
#14
Postat 25 November 2010 - 10:24 PM
sergiu 4wd, la Nov 22 2010, 09:33 PM, a spus:
* Putere de 150 A /faza .
* Motorul de 9,5T cu senzori.
* Turatie 33,840 rotaii/min
* Putere 200W putere.
Am si eu o nelamurire: la ce se refera aceste specificatii? Bunul simt ma indeamna sa obtin puterea inmultind curentul cu tensiunea si in acest fel imi da P=1260W - asta pe Pamant. Pe Luna o fi altfel? (poate din cauza gravitatiei mai mici). Sau poate in lumea combo-urilor amperii cresc la fel ca watii de pe casetofoanele chinezesti.
Multumesc anticipat pentru explicatii.
#15
Postat 25 November 2010 - 11:37 PM
Mai sunt si multe alte aspecte, precum felul in care e specificat curentul maxim, conditiile de racire, temperatura la suprafata FET-ului, eficienta motorului si a transmisiei, daca specificatiile sunt pentru regim de functionare burst sau continuu etc.
Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 25 November 2010 - 11:38 PM
#16
Postat 26 November 2010 - 11:04 AM
Raspunsul e unul singur: specificatiile esc-ului sunt muuult umflate de producator din ratiuni comerciale (cum am zis, gasesti in bazar casetofoane de 500W care consuma 16W). As vrea sa vad cum arata esc-ul ala dupa microsecunda in care a furnizat 150 de amperi.
Uita-te la aero si vei vedea cam ce motor duce un esc de calitate de, sa zicem, 100A
Bafta
#17
Postat 26 November 2010 - 11:04 PM
rad_gaby, la Nov 26 2010, 11:04 AM, a spus:
Raspunsul e unul singur: specificatiile esc-ului sunt muuult umflate de producator din ratiuni comerciale (cum am zis, gasesti in bazar casetofoane de 500W care consuma 16W). As vrea sa vad cum arata esc-ul ala dupa microsecunda in care a furnizat 150 de amperi.
Uita-te la aero si vei vedea cam ce motor duce un esc de calitate de, sa zicem, 100A
Bafta
Deci, tu practic esti suparat pe niste producatori care iti spun ca poti sa apesi acceleratia la maxim fara sa ai probleme in combinatia data.
In plus, inteleg ca nu stapanesti fizica foarte bine daca incerci sa compari la modul grosolan o electronica aero cu una auto.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#18
Postat 27 November 2010 - 02:51 PM
porcofon, la Nov 26 2010, 11:04 PM, a spus:
In plus, inteleg ca nu stapanesti fizica foarte bine daca incerci sa compari la modul grosolan o electronica aero cu una auto.
Sa-ti dau un exemplu:
Eu am un esc Roxxy de 60/75A pe care-l folosesc cu un motor cu Pmax=1500W. Il pot programa aero/heli/auto/navo. Sa inteleg ca prin programare schimb principiile fizice dupa care lucreaza ?!?!? Adica in aer e una si la nivelul solului e alta (ca sa nu mai vorbim de apa sau sub apa)?
Nu sunt suparat pe nimeni. Doar remarc ca, esc-ul respectiv are specificatiile exagerate.
#19
Postat 27 November 2010 - 03:09 PM

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#20
Postat 27 November 2010 - 09:35 PM
Oricum, discutia nu-si are rostul aici. N-am vrut sa fac valuri, am vrut doar sa zic ca, ce scrie pe ambalaj, este in general diferit de ceea ce se afla sub capota.
Numai bine,
Gabi
#21
Postat 28 November 2010 - 01:01 PM
rad_gaby, la Nov 27 2010, 09:35 PM, a spus:
Oricum, discutia nu-si are rostul aici. N-am vrut sa fac valuri, am vrut doar sa zic ca, ce scrie pe ambalaj, este in general diferit de ceea ce se afla sub capota.
Numai bine,
Gabi
Baietii cu electrice iti pot da amanunte... Vezi specificatiile de la Tekin RS-pro (manualul) Tind sa cred ca tekin nu isi permite sa umfle specificatiile.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#22
Postat 28 November 2010 - 02:09 PM
rad_gaby, la Nov 27 2010, 09:35 PM, a spus:
Oricum, discutia nu-si are rostul aici. N-am vrut sa fac valuri, am vrut doar sa zic ca, ce scrie pe ambalaj, este in general diferit de ceea ce se afla sub capota.
Numai bine,
Gabi
Una este sa invarti o elice in aer si alta este sa invarti o transmisie 4x4 pe teren...
#23
Postat 28 November 2010 - 08:12 PM
@cristake: Ai dreptate, dar nu in sensul in care crezi tu. La aero ai nevoie de mult mai multa putere pentru aceeasi greutate (comparat cu auto).
O seara buna.
#24
Postat 28 November 2010 - 09:38 PM
Probabil ca ai dreptate (la aero nu ma pricep de loc). Dar curentul maxim este consumat la pornire...
#25
Postat 30 November 2010 - 09:35 AM

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#26
Postat 05 December 2010 - 01:01 PM
multumesc de ajutor.
M-am gandit sa postez tot aici ca sa nu mai deschid alt topic.
Ce mumar de dinti la pinionul de la motor si la spur pentru a prinde viteza maxima in linie derapta la concursul de la miercurea ciu ( cel pe mocheta ) ?
MA dau cu variatorul stock de pe firestorm Hpi sc-15 cu motorul de la Lucian de 20T capsat , Acumulator NiMh .
Si inca o intrebare , un combo Tekin RS - pro cu ce motor ( 6,5 ; 10,5 ; .... ) ar fi cel ma indicat pentru acest tip de masina , sau este prea puternic acest combo pentru masina asta ?
#27
Postat 05 December 2010 - 02:02 PM
#28
Postat 16 December 2010 - 07:01 PM
sergiu 4wd, la Dec 5 2010, 01:01 PM, a spus:
multumesc de ajutor.
M-am gandit sa postez tot aici ca sa nu mai deschid alt topic.
Ce mumar de dinti la pinionul de la motor si la spur pentru a prinde viteza maxima in linie derapta la concursul de la miercurea ciu ( cel pe mocheta ) ?
MA dau cu variatorul stock de pe firestorm Hpi sc-15 cu motorul de la Lucian de 20T capsat , Acumulator NiMh .
Si inca o intrebare , un combo Tekin RS - pro cu ce motor ( 6,5 ; 10,5 ; .... ) ar fi cel ma indicat pentru acest tip de masina , sau este prea puternic acest combo pentru masina asta ?
sergiu 4wd, la Dec 5 2010, 02:02 PM, a spus:
pana la urma stie ceva cineva despre ce am scris mai sus , ma rog , acum a trecut concursul acum vorbesc la cazul general .