Modelism - RHC Forum: Combo ! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Combo ! sfaturi , pareri , opinii ......

#1 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 22 November 2010 - 09:33 PM

Va salut!
As vrea sa aflu si eu parereau unor membri mai priceputi Despre acest combo:

LRP BL Combo A.I. PRO Brushless/Eraser 9.5T

Variator cu senzor, A.I PRO pentru motoare Brushless, digital ,100% rezistent la apa, cu sistem de siguranta , multipla protectie .

Specificatii:

* Tensiune de operare: 4,8 si 8,4 volti.
* Putere de 150 A /faza .
* Motorul de 9,5T cu senzori.
* Turatie 33,840 rotaii/min
* Putere 200W putere.

http://www.autorc.ro...roducts_id=1512

As vrea sa stiu daca acest combo este bun pentru off-road pus pe un hpi e firestorm 10 T.
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#2 Useril este offline   RXT 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 10-August 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:auto si aero

Postat 22 November 2010 - 09:52 PM

dupa parerea mea la 200 de wat e destul de slab pt ce iti trebe tie
0749115177
0

#3 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 22 November 2010 - 09:57 PM

Din cate cunosc eu AutoRC ofera asistenta asa ca cel mai intelept ar fi sa ii intrebi pe ei.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#4 Useril este offline   mmaacc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 72
  • Inregistrat: 26-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni
  • Interests:Taiat de frunze la caini<br />Two legged women<br />Moon walking

Postat 23 November 2010 - 08:36 AM

Salutare,

Parerea mea, ca nimic nu este prea puternic. Eu am un e-firestorm 10T si am pus pe el un Novak GTB cu motor de 5.5T, 7400KV, 420W si... zboara frumos.
E un pic cam puternic, pt ca trebuie sa fiu atent la throttle ca face wheelie si de la 50km/h, dar e foarte fun.
Folosesc spurul stoc si pinion de 16T.
Parerea mea, e ok si motorul ala de 9.5T, daca poti lua unul ceva mai puternic ar fi si mai bine.
0

#5 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 23 November 2010 - 09:46 AM

Vezi postareasergiu 4wd, la Nov 22 2010, 09:33 PM, a spus:

As vrea sa aflu si eu parereau unor membri mai priceputi Despre acest combo:
LRP BL Combo A.I. PRO Brushless/Eraser 9.5T


Vezi postareaRXT, la Nov 22 2010, 09:52 PM, a spus:

dupa parerea mea la 200 de wat e destul de slab pt ce iti trebe tie


V-ati dat vreunul din voi la concursul de acum o luna la palat la open???
Daca da, cine a castigat??? Si cu ce motorizare....sa va mai spun???
0

#6 Useril este offline   Cosminake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 851
  • Inregistrat: 05-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 November 2010 - 11:02 AM

da, eu m-am dat.

n-am avut nicio sansa nici macar in linie dreapta in fata lui diesel, desi aveam un motor mai puternic (5.5T).
nu mai stiu cu ce motorizare s-a dat domnul campion diesel.

din proprie experienta, 5.5T n-are ce cauta la off-road.

diesel, ce motorizare ai avut la concurs?
0

#7 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 23 November 2010 - 11:18 AM

Vezi postareaCosminake, la Nov 23 2010, 11:02 AM, a spus:

da, eu m-am dat.
diesel, ce motorizare ai avut la concurs?


LRP BL Combo A.I. PRO Brushless/Eraser 9.5T
0

#8 Useril este offline   off-road 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 355
  • Inregistrat: 27-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures
  • Interests:sportul cu motor

Postat 23 November 2010 - 01:04 PM

din proprie experienta, 5.5T n-are ce cauta la off-road.

chestia asta am invatato si eu pe propria piele!
Drive them like you hate them!!!

0

#9 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 23 November 2010 - 01:19 PM

Vezi postareaoff-road, la Nov 23 2010, 01:04 PM, a spus:

din proprie experienta, 5.5T n-are ce cauta la off-road.

chestia asta am invatato si eu pe propria piele!
Din propria voastra experienta 5.5 nu are ce caut pe pista!Nu la offroad,la joaca 5.5 e incredibil de fain.
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#10 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 23 November 2010 - 07:26 PM

Vezi postareaDiesel power, la Nov 23 2010, 11:18 AM, a spus:

LRP BL Combo A.I. PRO Brushless/Eraser 9.5T



Deci sa inteleg ca e un combo foarte bun ???
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#11 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 23 November 2010 - 07:50 PM

Vezi postareasergiu 4wd, la Nov 23 2010, 07:26 PM, a spus:

Deci sa inteleg ca e un combo foarte bun ???

Acum, nu o sa spun ca e top, dar este bun si raportat calitate/pret este intr-adevar foarte bun.
0

#12 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 23 November 2010 - 07:59 PM

Eu cautand un combo sub 500 de lei l-am gasit pe aceste si am zis ca ar fi bun.
Inafara de pareri despre acest combo m-ar interesa si sfaturi despre altele , pana in 500 lei.
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#13 Useril este offline   NAF 

  • 0722580206
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1373
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti,cringasi-regie

Postat 25 November 2010 - 08:26 PM

Sergiu subscriu la ce a zis diesel,combo asta e arhisuficient pentru off-road(grad mare de denivelare),daca te dai pe ceva mai drept sau treci pe asfalt folosesti cuplul motorului(9,5 T) si-l transformi in turatie prin marirea pinionului. O iei asa pe-ncercate cu cite un dinte in plus ,dar esti atent la temp. motor si regulator si o sa vezi ca in scurt timp o sa gasesti calea de mijloc intre turatie si cuplu!! si de aici ce se preteaza pentru diferite tipuri de teren.
0

#14 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 25 November 2010 - 10:24 PM

Vezi postareasergiu 4wd, la Nov 22 2010, 09:33 PM, a spus:

* Tensiune de operare: 4,8 si 8,4 volti.
* Putere de 150 A /faza .
* Motorul de 9,5T cu senzori.
* Turatie 33,840 rotaii/min
* Putere 200W putere.


Am si eu o nelamurire: la ce se refera aceste specificatii? Bunul simt ma indeamna sa obtin puterea inmultind curentul cu tensiunea si in acest fel imi da P=1260W - asta pe Pamant. Pe Luna o fi altfel? (poate din cauza gravitatiei mai mici). Sau poate in lumea combo-urilor amperii cresc la fel ca watii de pe casetofoanele chinezesti.

Multumesc anticipat pentru explicatii.
0

#15 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 November 2010 - 11:37 PM

Explicatia e simpla: in specificatii, curentul maxim de 150A e al ESC-ului, puterea de 200W e a motorului (motorul are o rezistenta interna a infasurarilor care nu-i permite decat un curent mult mai mic, de aici si puterea data).

Mai sunt si multe alte aspecte, precum felul in care e specificat curentul maxim, conditiile de racire, temperatura la suprafata FET-ului, eficienta motorului si a transmisiei, daca specificatiile sunt pentru regim de functionare burst sau continuu etc.

Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 25 November 2010 - 11:38 PM

Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#16 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 26 November 2010 - 11:04 AM

Mersi, asta e explicatia simplist-teoretica. Ceea ce nu inteleg eu este de ce un producator ar combina un esc de 150A cu un motor caruia nu-i trebuie decat 20?

Raspunsul e unul singur: specificatiile esc-ului sunt muuult umflate de producator din ratiuni comerciale (cum am zis, gasesti in bazar casetofoane de 500W care consuma 16W). As vrea sa vad cum arata esc-ul ala dupa microsecunda in care a furnizat 150 de amperi.

Uita-te la aero si vei vedea cam ce motor duce un esc de calitate de, sa zicem, 100A

Bafta
0

#17 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 26 November 2010 - 11:04 PM

Vezi postarearad_gaby, la Nov 26 2010, 11:04 AM, a spus:

Mersi, asta e explicatia simplist-teoretica. Ceea ce nu inteleg eu este de ce un producator ar combina un esc de 150A cu un motor caruia nu-i trebuie decat 20?

Raspunsul e unul singur: specificatiile esc-ului sunt muuult umflate de producator din ratiuni comerciale (cum am zis, gasesti in bazar casetofoane de 500W care consuma 16W). As vrea sa vad cum arata esc-ul ala dupa microsecunda in care a furnizat 150 de amperi.

Uita-te la aero si vei vedea cam ce motor duce un esc de calitate de, sa zicem, 100A

Bafta

Deci, tu practic esti suparat pe niste producatori care iti spun ca poti sa apesi acceleratia la maxim fara sa ai probleme in combinatia data.
In plus, inteleg ca nu stapanesti fizica foarte bine daca incerci sa compari la modul grosolan o electronica aero cu una auto.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#18 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 27 November 2010 - 02:51 PM

Vezi postareaporcofon, la Nov 26 2010, 11:04 PM, a spus:

Deci, tu practic esti suparat pe niste producatori care iti spun ca poti sa apesi acceleratia la maxim fara sa ai probleme in combinatia data.
In plus, inteleg ca nu stapanesti fizica foarte bine daca incerci sa compari la modul grosolan o electronica aero cu una auto.


Sa-ti dau un exemplu:
Eu am un esc Roxxy de 60/75A pe care-l folosesc cu un motor cu Pmax=1500W. Il pot programa aero/heli/auto/navo. Sa inteleg ca prin programare schimb principiile fizice dupa care lucreaza ?!?!? Adica in aer e una si la nivelul solului e alta (ca sa nu mai vorbim de apa sau sub apa)?

Nu sunt suparat pe nimeni. Doar remarc ca, esc-ul respectiv are specificatiile exagerate.
0

#19 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 27 November 2010 - 03:09 PM

Difera forta de frecare, greutatea modelului pe care il cara si nu in ultimul rand timpul in care apesi acceleratia la maxim, moment in care motorul suge curent ca disperatul.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#20 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 27 November 2010 - 09:35 PM

La heli, motorul e in blana permanent :blink: .

Oricum, discutia nu-si are rostul aici. N-am vrut sa fac valuri, am vrut doar sa zic ca, ce scrie pe ambalaj, este in general diferit de ceea ce se afla sub capota.


Numai bine,
Gabi
0

#21 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 28 November 2010 - 01:01 PM

Vezi postarearad_gaby, la Nov 27 2010, 09:35 PM, a spus:

La heli, motorul e in blana permanent :) .

Oricum, discutia nu-si are rostul aici. N-am vrut sa fac valuri, am vrut doar sa zic ca, ce scrie pe ambalaj, este in general diferit de ceea ce se afla sub capota.


Numai bine,
Gabi

Baietii cu electrice iti pot da amanunte... Vezi specificatiile de la Tekin RS-pro (manualul) Tind sa cred ca tekin nu isi permite sa umfle specificatiile.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#22 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 November 2010 - 02:09 PM

Vezi postarearad_gaby, la Nov 27 2010, 09:35 PM, a spus:

La heli, motorul e in blana permanent :) .

Oricum, discutia nu-si are rostul aici. N-am vrut sa fac valuri, am vrut doar sa zic ca, ce scrie pe ambalaj, este in general diferit de ceea ce se afla sub capota.


Numai bine,
Gabi

Una este sa invarti o elice in aer si alta este sa invarti o transmisie 4x4 pe teren...
Proud member of MRT Club
0

#23 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 28 November 2010 - 08:12 PM

@porcofon: Nu era vorba de esc-ul din link-ul tau. Tekin-ul ala imi inspira incredere prin simplul fapt ca nu are un radiator bling care sa iasa prin carcasa (si nu e vandut cu un motor de 200w); N-am spus ca nu exista regulatoare tari, doar ca la cel din discutia initiala nu prea bate poza cu mireasa :D .

@cristake: Ai dreptate, dar nu in sensul in care crezi tu. La aero ai nevoie de mult mai multa putere pentru aceeasi greutate (comparat cu auto).

O seara buna.
0

#24 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 November 2010 - 09:38 PM

@rad_gaby "Ai dreptate, dar nu in sensul in care crezi tu. La aero ai nevoie de mult mai multa putere pentru aceeasi greutate (comparat cu auto)."

Probabil ca ai dreptate (la aero nu ma pricep de loc). Dar curentul maxim este consumat la pornire...
Proud member of MRT Club
0

#25 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 30 November 2010 - 09:35 AM

@rad_gaby: Judecare performantei ESC-ului dupa infatisare m-a amuzat teribil. :rolleyes:

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#26 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 05 December 2010 - 01:01 PM

va salut !
multumesc de ajutor.

M-am gandit sa postez tot aici ca sa nu mai deschid alt topic.
Ce mumar de dinti la pinionul de la motor si la spur pentru a prinde viteza maxima in linie derapta la concursul de la miercurea ciu ( cel pe mocheta ) ?

MA dau cu variatorul stock de pe firestorm Hpi sc-15 cu motorul de la Lucian de 20T capsat , Acumulator NiMh .


Si inca o intrebare , un combo Tekin RS - pro cu ce motor ( 6,5 ; 10,5 ; .... ) ar fi cel ma indicat pentru acest tip de masina , sau este prea puternic acest combo pentru masina asta ?
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#27 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 05 December 2010 - 02:02 PM

daca va ajuta cu ceva am un spur de 87 de dinti , si un pinion de 19T pentru motor .
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#28 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 16 December 2010 - 07:01 PM

Vezi postareasergiu 4wd, la Dec 5 2010, 01:01 PM, a spus:

va salut !
multumesc de ajutor.

M-am gandit sa postez tot aici ca sa nu mai deschid alt topic.
Ce mumar de dinti la pinionul de la motor si la spur pentru a prinde viteza maxima in linie derapta la concursul de la miercurea ciu ( cel pe mocheta ) ?

MA dau cu variatorul stock de pe firestorm Hpi sc-15 cu motorul de la Lucian de 20T capsat , Acumulator NiMh .


Si inca o intrebare , un combo Tekin RS - pro cu ce motor ( 6,5 ; 10,5 ; .... ) ar fi cel ma indicat pentru acest tip de masina , sau este prea puternic acest combo pentru masina asta ?



Vezi postareasergiu 4wd, la Dec 5 2010, 02:02 PM, a spus:

daca va ajuta cu ceva am un spur de 87 de dinti , si un pinion de 19T pentru motor .


pana la urma stie ceva cineva despre ce am scris mai sus , ma rog , acum a trecut concursul acum vorbesc la cazul general .
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu