Modelism - RHC Forum: rog ajutor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

rog ajutor

#1 Useril este offline   menus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-May 10
  • Gender:Male
  • Location:fieni/dambovita

  Postat 21 November 2010 - 02:52 PM

asa cum scrie si in anunt ...rog ajutor din partea celor mai experimentati in ale modelismului.fratele meu are si el o termica,1:10 un MT de la reely,si mereu cand se da cu ea ii arunca foarte mult combustibil sau ulei sau ce o fi pe teava de esapament...imi poate spune cineva ce se petrece???de ce arunca si inca foarte mult fata de normal???totusi e prea mult,caci a mea nu arunca nici pe sfert cat a lui,sau poate mai mult de sfert :) .multumesc anticipat pt raspuns.o zi buna.adrian. :blush:
auto:hpi nitro mt2 g3.0

auto:savage x 4,6 Big block

heli: angel 300

aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.

nitro e puterea...

Nr.tel : 0722449391
0

#2 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 21 November 2010 - 03:00 PM

Vezi postareamenus, la Nov 21 2010, 02:52 PM, a spus:

asa cum scrie si in anunt ...rog ajutor din partea celor mai experimentati in ale modelismului.fratele meu are si el o termica,1:10 un MT de la reely,si mereu cand se da cu ea ii arunca foarte mult combustibil sau ulei sau ce o fi pe teava de esapament...imi poate spune cineva ce se petrece???de ce arunca si inca foarte mult fata de normal???totusi e prea mult,caci a mea nu arunca nici pe sfert cat a lui,sau poate mai mult de sfert :) .multumesc anticipat pt raspuns.o zi buna.adrian. :blush:



Pentru ca nu este bine reglat motorul...
Mai da cateva detalii..arunca mult cand sta la relanti? arunca mult cand o accelerezi??
0

#3 Useril este offline   menus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-May 10
  • Gender:Male
  • Location:fieni/dambovita

Postat 21 November 2010 - 06:48 PM

Vezi postareaDiesel power, la Nov 21 2010, 03:00 PM, a spus:

Pentru ca nu este bine reglat motorul...
Mai da cateva detalii..arunca mult cand sta la relanti? arunca mult cand o accelerezi??

da mircea arunca si cand sta si cand o acc.si cand sta curge asa cate o picatura pe teava.Si ca reglaj???ce sa-i mai fac ca totusi relantiul sta...de accelerat se accelereaza bine...insa asta e singura problema.alte detali nu stiu la ce anume te referi :blush: .
auto:hpi nitro mt2 g3.0

auto:savage x 4,6 Big block

heli: angel 300

aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.

nitro e puterea...

Nr.tel : 0722449391
0

#4 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 21 November 2010 - 07:31 PM

Vezi postareamenus, la Nov 21 2010, 06:48 PM, a spus:

da mircea arunca si cand sta si cand o acc.si cand sta curge asa cate o picatura pe teava.Si ca reglaj???ce sa-i mai fac ca totusi relantiul sta...de accelerat se accelereaza bine...insa asta e singura problema.alte detali nu stiu la ce anume te referi :blush: .


Bun ... incearca sa mai seci sus (roteste de hispeed ala cel mai de sus o jumatata de tura) dupa ce ai secat vezi cum raspunde motorul (in mod normal trebuie sa raspunda mai prompt si mai mult fum fara sa mai arunce asa mult combustibil, sau mai bine zis din ce in ce mai putin) si vezi ca odata ce seci sus o sa creasca si relantiul...dar, fa reglajele motorului sa mearga struna si sa raspunda imediat, si apoi reglezi si relantiul.

Ce motor ai???

Aceasta postare a fost editata de Diesel power: 21 November 2010 - 07:32 PM

0

#5 Useril este offline   becone 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 67
  • Inregistrat: 22-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti , cart berceni , luica
  • Interests:Auto motor sport

Postat 21 November 2010 - 09:24 PM

ar fi o idee sa faca cineva un tutorial cu reglajele ptr noi astia mai incepatori . daca e vreunul facut poate pune cineva un link ?
0

#6 Useril este offline   menus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-May 10
  • Gender:Male
  • Location:fieni/dambovita

Postat 21 November 2010 - 09:30 PM

ms mircea.o sa incerc sa fac si asa.nu iti pot spune acu ce motor ca nu e langa mine fram.maine o sa il intreb.oricum si el citeste forumul.deci va baga la cap:) dar nu stie sa scrie(aici pe forum nu in general =)));)).oricum raman dator cu o bere ca o sa mai am nevoie dupa ce fac reglajele...momentan nu acu ca a avut un accident nefericit cu ea:)).bafta si minuni.adrian

Aceasta postare a fost editata de menus: 21 November 2010 - 09:31 PM

auto:hpi nitro mt2 g3.0

auto:savage x 4,6 Big block

heli: angel 300

aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.

nitro e puterea...

Nr.tel : 0722449391
0

#7 Useril este offline   menus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-May 10
  • Gender:Male
  • Location:fieni/dambovita

Postat 22 November 2010 - 11:10 PM

motorul este unul force s18...daca are cineva ca el si reglat foarte bine sau daca a mai aavut cineva probleme de genu ???...rog sa posteze aici cum a rezolvat problema...merci.
auto:hpi nitro mt2 g3.0

auto:savage x 4,6 Big block

heli: angel 300

aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.

nitro e puterea...

Nr.tel : 0722449391
0

#8 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 22 November 2010 - 11:41 PM

prin forum ti se pot da indicatii aproximative. Chiar daca are cineva acest motor si reglat ok, acele reglaje nu sunt neaparat potrivite pentru motorul tau. Asta din cauza ca atmosfera (temperatura/umiditate) este diferita si in plus, si poate cel mai important, gradul de uzura nu este acelasi.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#9 Useril este offline   menus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-May 10
  • Gender:Male
  • Location:fieni/dambovita

Postat 23 November 2010 - 12:28 AM

Vezi postareaporcofon, la Nov 22 2010, 11:41 PM, a spus:

prin forum ti se pot da indicatii aproximative. Chiar daca are cineva acest motor si reglat ok, acele reglaje nu sunt neaparat potrivite pentru motorul tau. Asta din cauza ca atmosfera (temperatura/umiditate) este diferita si in plus, si poate cel mai important, gradul de uzura nu este acelasi.

ok porcofon...merci.

Aceasta postare a fost editata de menus: 23 November 2010 - 12:28 AM

auto:hpi nitro mt2 g3.0

auto:savage x 4,6 Big block

heli: angel 300

aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.

nitro e puterea...

Nr.tel : 0722449391
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu