Pagina 1 din 1
Orice pentru constructia unui navomodel de plantat!!! Sugestii, preturi, materiale, mod de lucru...........etc.
Postat 16 November 2010 - 06:48 PM
Salutare.
Sunt incepator in modelism cu multe semne de intrebare si as dori sa ma ajutati, daca se poate, bineinteles.
Intrebari:
1. De unde pot cumpara in cantitati mici matelialele(gelcoat, rasina, intaritor, fibra de sticala) necesare pentru confectionarea unui navomodel din fibra?
2. Ce placaj(4mm s-au 6mm) sa folosesc pentru coastele unui navomodel?
3. Ce grosime trebuie sa aibe lemnul de balsa pentru a imbraca navomodelul?
4. Ce grosime trebuie sa aibe stratimatul aplicat pe navomodel si in cate straturi?
Ceva de genul va arata coca pe care vreau sa o construiesc, dar in spate nu va veni asa ingusta.
Sunt incepator in modelism cu multe semne de intrebare si as dori sa ma ajutati, daca se poate, bineinteles.
Intrebari:
1. De unde pot cumpara in cantitati mici matelialele(gelcoat, rasina, intaritor, fibra de sticala) necesare pentru confectionarea unui navomodel din fibra?
2. Ce placaj(4mm s-au 6mm) sa folosesc pentru coastele unui navomodel?
3. Ce grosime trebuie sa aibe lemnul de balsa pentru a imbraca navomodelul?
4. Ce grosime trebuie sa aibe stratimatul aplicat pe navomodel si in cate straturi?
Ceva de genul va arata coca pe care vreau sa o construiesc, dar in spate nu va veni asa ingusta.
CAN YOU SIMPLIFY COMPLEXITY?
Postat 16 November 2010 - 06:57 PM
Salutare si bine ai venit.
Inainte de toate da o tura pe la,,navomodele de plantat,,.Ai mulde de invatat de acolo de la colegii cu multa experienta.
Zic ca asta ar fi un prim pas...
Spor.
Inainte de toate da o tura pe la,,navomodele de plantat,,.Ai mulde de invatat de acolo de la colegii cu multa experienta.
Zic ca asta ar fi un prim pas...
Spor.
Tot ce-ţi provoacă plăcere este ilegal, imoral sau îngraşă !
Postat 17 November 2010 - 08:01 AM