transportat aeromodele
#1
Postat 17 November 2004 - 07:55 PM
care are idee cum se pot transporta aeromodelele la distanta mare? a incercat cineva asa ceva? de obicei cand vin echipele din alte tari la campionate cum transporta modelele?
ma gandeam sa-mi aduc un trainer acasa dar e un pic cam maricel si nu prea reusesc sa gasesc o solutie convenabila de transport... are careva experienta cu asa ceva? sfaturi?
MIG-29
#2
Postat 17 November 2004 - 08:07 PM
#3
Postat 17 November 2004 - 08:13 PM
pitts, la 17 Nov 2004, 20:07, a spus:
sa stii ca in general companiile aeriene nu au bunavointa.
si nu prea ajungi la intelegere cu ele.
incearca sa cumperi de la un magazin virtual din america un "ceva" la care coletul sa depaseasca o dimensiune de 1-1,2 m
si o sa vezi ce raspuns primesti.
nu se poate transporta.
sau daca se poate te costa "cevaul" 100 de usd si transportul 300 B)
nashpa
exact din acest considerent l-am intrebat pe dom profesor la jurnal de zbor cum a carat aripa la canada.ca nu cred ca a plecat cu vaporu :D
eu am primit un kit maricel,adus de sotie din usa,dar s-a chinuit la aeroport,si a tinut cutia in avion sub scaun.
plus ca mig29 vorbeste de o solutie "convenabila".adika nu vrea sa dea alti bani ca sa ajunga modelu unde trebuie sa ajunga.
vrea sa calatoreasca impreuna cu modelu.
@MIG29
vorbeste totusi la compania unde ai biletu....
BAFTA!
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 17 November 2004 - 08:21 PM
#4
Postat 17 November 2004 - 09:38 PM
Am discutat la o companie aeriana si am primit oferta de shipping fragil cu 3000 de dolari (yup, trei mii de dolari)... interesante oferte au...
Ma gandeam sa fie intelegatori deoarece nu adauga greutate aditionala mare... are cateva kilograme cu tot cu cutie...
Astept poate cineva de pe forum a avut asemenea "experiente" si stie vreo solutie...
Mersi pentru raspunsuri!
MIG-29
#5
Postat 18 November 2004 - 09:13 AM
Sictir!
#6
Postat 18 November 2004 - 10:16 AM
Nu stiu daca difera costul livrarii in Romania.
Din Germania sunt transportatori privati care iau orice intre 1 si 3 EUR / kg.
cezar
#7
Postat 18 November 2004 - 10:55 AM
#8
Postat 18 November 2004 - 12:15 PM
eu am adus un extra300 cu anvergura de 120cm din sua impachetat in valiza. cei drept ca era nou, deci neasamblat.
l-am invelit in carton ondulat si l-am bagat printre haine. tot inclusiv telecomanda.
red
#9
Postat 18 November 2004 - 01:21 PM
#10
Postat 18 November 2004 - 03:32 PM
pe 3 saptamani 30 - 50$
Poti sa faci asa !
1. Cumper niste pungi umflate cu aer .. pui avionul in ele ... si pe urma in cutie ! este izolat
statia cu servo o invelesti intrun burete .. pui in cutie .. sa rezolvat probelma !
#11
Postat 18 November 2004 - 05:44 PM
SILVIU66, la 17 Nov 2004, 20:13, a spus:
si nu prea ajungi la intelegere cu ele.
incearca sa cumperi de la un magazin virtual din america un "ceva" la care coletul sa depaseasca o dimensiune de 1-1,2 m
si o sa vezi ce raspuns primesti.
nu se poate transporta.
companiile aeriene nu au bunavointa la colete mari
in vara, mi-am cumparat din Italia un kit Great Planes de EXTRA 300 si, datorita faptului ca dimensiunile cutiei erau destul de mari (1.30m x 0.40m x 0.20m) si nu vroiam cu nici un chip sa o bag la cala, am meterit-o la hotel si am facut o cutie de 1 m lungime pe care am putut sa o iau in avion ca si "bagaj de mana"
in general, orice colet mai voluminos sau mai lung de 1 m nu este acceptat decat la cala, iar pretul e cam de 100 USD
asta este si motivul pentru care ma oftic ca nu pot sa-mi comand din state un kit TOP FLITE de Spitfire: cutia prea mare
#12
Postat 18 November 2004 - 06:11 PM
ca daca vine cu KLM .. sau Altele .... sunt mai civilizati .. ! credema !
#13
Postat 18 November 2004 - 08:12 PM
Profundorul si deriva la fel sunt lipite pe fuselaj...
sa zicem ca as scoate motorul elicea si trenul de aterizare si le pun in valiza cu tot cu statie...
tot raman cu fuselaj+profundor+deriva si aripa intreaga... care necesita cutie mare si protectie.
Am sa incerc ideea cu personalul de bord sa vedem ce si cum... e si problema ca daca nu accepta raman cu el in aeroport. Autocar e exclus ca vin din US... deci trebuie cumva sa incapa/mearga pe avion.
Am avut ditamai valiza rigida... credeti-ma ca din Bucuresti si pana in Atlanta a fost facuta praf- crapata pe mijloc... deci cade ideea trimiterii cutiei cu aripa+fuselaj la cala avionului... asta daca nu fac rost de vreo cutie blindata cu puf inauntru...
MIG-29
#14
Postat 18 November 2004 - 08:36 PM
si fedexu si upsu au sediu pe otopeni deci vine si repede.
de adus il aduc ei la romania da depinde de PRETZ.
#15
Postat 18 November 2004 - 11:11 PM
Silviu, mare ingeniozitate am avut cu aripa aia. Recunosc ca a fost privita cu interes pe aici.
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#16
Postat 18 November 2004 - 11:13 PM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#17
Postat 19 November 2004 - 06:10 AM
Dom*PROFESOR, la 18 Nov 2004, 23:11, a spus:
pai explica-ne cum ai carat-o in avion.asta e marea intrebare!!!
#19
Postat 19 November 2004 - 08:21 AM
red
#20
Postat 19 November 2004 - 08:58 AM
Zi si tu ca si-a facut datoria si pensioneaza-l sau da-l de pomana cuiva sau vinde-l!
Sau gandeste-te daca pana acum tooooot ai fi vrut sa incerci o cascadorie noua dar nu ai avut curajul! Daca da, atunci scoate-ti morcovul din cur si fa dreaku tonoul ala leeeeeent, la firul ierbii si vezi daca-ti iese! S-ar putea sa scapi astfel, de un rial pein in di es!
E?
#21
Postat 19 November 2004 - 09:36 PM