In curand va sosi prima mea masinuta mai serioasa, un Traxxas Rustler XL-5 cu motor Titan 550 12t. Am gasit un manual pe site-ul celor de la Traxxas in care se specifica ca acest tip de motor trebuie curatat periodic cu un ''Electric motor cleaner spray'' apoi uns la capete cu un ulei subtire. Am cautat pe net mai exact ce sa cumpar si nu prea am gasit multe variante. Unii spuneau ca folosesc WD-40 in loc de electric motor cleaner. Din experienta voastra indrumati-ma catre fluidele potrivite pentru curatarea si ungerea capetelor la acest tip de motor.
Multumesc,
Cosmin
Pagina 1 din 1
Intretinere motor perii
#2
Postat 23 September 2010 - 09:36 AM
Pe la Vitacom (sau altele din str. Maica Domnului) exista un spray pe baza de alcool izopropilic pentru curatat contacte; tot acolo poti gasi si un lubrifiant similar, tot cu izopropilic, dar si ceva asemanator cu uleiul siliconic.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#3
Postat 24 September 2010 - 06:36 PM
c_codrut, la Sep 23 2010, 09:41 AM, a spus:
In curand va sosi prima mea masinuta mai serioasa, un Traxxas Rustler XL-5 cu motor Titan 550 12t. Am gasit un manual pe site-ul celor de la Traxxas in care se specifica ca acest tip de motor trebuie curatat periodic cu un ''Electric motor cleaner spray'' apoi uns la capete cu un ulei subtire. Am cautat pe net mai exact ce sa cumpar si nu prea am gasit multe variante. Unii spuneau ca folosesc WD-40 in loc de electric motor cleaner. Din experienta voastra indrumati-ma catre fluidele potrivite pentru curatarea si ungerea capetelor la acest tip de motor.
Multumesc,
Cosmin
Multumesc,
Cosmin
Salutare
Tie iti trebuie ceva care sa nu fie pe baza de ulei. WD40 nu e bun, curata foarte bine dar e uleios. Eu toate motoarele mele cu perii le-am curatat cu spray de contacte, cumparat de la orice magazin de piese auto, ce-i drept e cam scump pt cati ml are, aprox 20RON.
Dupa ce cureti bine motorul, ar fi bine sa lubrifiezi foarte putin rulmentii pe care lucreaza rotorul cu ulei special de rulmenti sau ulei de mecanisme fine.
Multa bafta
#4
Postat 25 September 2010 - 09:22 AM
Va multumesc pentru raspunsurile promte. Sincer sa fiu nu eram 100% multumit de alegerea facuta, ma refer aici la motorul cu perii Titan, de care am citit numai de rau. Cam la toti posesorii acest motor a cedat pana la urma. Tinand cont ca pornesc de la zero cu acest hobby, am zis ca am nevoie de ceva mai fiabil care sa nu imi puna asa multe probleme, asa ca am luat legatura cu distribuitorul prin a carui amabilitate am schimbat comanda initiala, de data aceasta alegand modelul E-revo 1/16 vxl, model care mi-a fost si livrat ieri si de care sunt foarte incantat dupa proba de seara pe covorul din sufragerie :)) Urmeaza sa o iau pas cu pas, de la training mode in sus.
Numai bine tuturor.
Cosmin.
Numai bine tuturor.
Cosmin.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1