Modelism - RHC Forum: motoare din nou... - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

motoare din nou... mi-i s-a pus pata pe conversiile VW...

#1 Useril este offline   Daktari 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 95
  • Inregistrat: 23-December 03

Postat 04 November 2004 - 11:54 PM

Ce parere aveti de conversiile de VW pentru Ultralight ?
Doctoru de oase, voi sa nu le rupeti, chiar daca el le coase !
0

#2 Useril este offline   aungur 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 03-September 04

Postat 05 November 2004 - 12:56 PM

Sint destul de grele pentru puterea pe care o dau. Dar toata lumea lauda fiabilitatea lor.
0

#3 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 05 November 2004 - 08:43 PM

si mai apar o serie de probleme:
1. lipsa a doua circuite independente de aprindere
2. dificil de gasit o elice bine adaptata, fiind putini cei ce construiesc cu asa ceva.

Pe la noi s-au folosit Limbachuri pe motoplanoare, chiar si din cele de 60 de CP, apoi de 80 cp, cu elice hoffman, pas variabil. Insa daca e sa aleg as merge tot pe rotax. Eventual hirh sau BMW...

Big.
FROGS CAN FLY!
0

#4 Useril este offline   Daktari 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 95
  • Inregistrat: 23-December 03

Postat 05 November 2004 - 11:36 PM

@big:

1. sunt firme americane care deja vand motoare VW cu doua circuite de aprindere.
2. Cehii fac deja elici speciale pentru fiecare tip de VW

@aungur: la aceeasi putere, sunt doar cu 3-4 kg mai grele decat suratele lor rotax

parerea mea: principalul avantaj: sistemul direct drive si regimurile relativ mici de turatie. Plus: pretul mic !

Aceasta postare a fost editata de Daktari: 05 November 2004 - 11:37 PM

Doctoru de oase, voi sa nu le rupeti, chiar daca el le coase !
0

#5 Useril este offline   Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 15-March 02

Postat 08 November 2004 - 11:34 AM

Un ROTAX second hand ar rezolva si capra (proiectat special pt aviatie) si varza (verde = US$). Oferta este f. mare.
Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
0

#6 Useril este offline   Daktari 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 95
  • Inregistrat: 23-December 03

Postat 11 November 2004 - 08:17 AM

@andrei

Ai cunostinta de ceva oferte de Rotax la mana a doua ?
Doctoru de oase, voi sa nu le rupeti, chiar daca el le coase !
0

#7 Useril este offline   TRazvan 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 14-August 04

Postat 14 November 2004 - 09:06 PM

Un motor diesel n-ar fi bun? Nu mai are treaba cu aprinderea. Eventual s-ar pune in paralel doua pompe de injectie si atunci nu s-ar mai opri.

Razvan
Tzac, pac, bag la sac!
0

#8 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 14 November 2004 - 11:22 PM

Dieselul are un randamnetc eva mai mic raportat la kg. Plus ca are probleme cu vibratiile. Plus ca compensarea barometrica e ceva mai greu de facut. Este o firma ce incearca sa puna la punct un TDI pt zbor, dar nu stiu decat ca se chinuie de cativa ani.

Big.
FROGS CAN FLY!
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu