Modelism - RHC Forum: Chila din tei, rezista ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4

Chila din tei, rezista ?

#91 Useril este offline   tom cat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 828
  • Inregistrat: 01-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:modelismul

Postat 10 July 2011 - 08:36 PM

Vezi postareadreammer54, la 10 July 2011 - 05:05 PM, a spus:

..........
Intrebare: daca fac antena respectiva din metal (sarma de cupru) si fiind in imediata apropiere a receptorului, risc sa am probleme cu receptia semnalului de la radiocomanda ?
Aceeasi intrebare si pentru alte piese din apropierea receptorului, cum ar fi balustradele.
.........

De cand practic medelismul eu unul nu am intampinat probleme de interferenta, pierdere a semnalului, semnal defectuos .....datorat antenelor, balustradelor, macaralelor, radarelor......... si a altor piese executate din metal, dar..... asta in cazul meu, asa ca nu neg si existenta unor colegi care s-au confruntat cu asa ceva ( pierdere semnal ), dar....... sansa ca acest lucru sa se intample este destul de mica.

Aceasta postare a fost editata de tom cat: 10 July 2011 - 08:37 PM

Imagine postata
......si poate totusi
0

#92 Useril este offline   dreammer54 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 30-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Barlad

Postat 13 July 2011 - 02:32 PM

@tom cat: multumesc.
O sa fac tot ce trebuie din metal sau sarma, dupa caz, fara retineri.
0

#93 Useril este offline   dreammer54 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 30-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Barlad

Postat 22 July 2011 - 08:40 AM

1.
La aero exista o regula conform careia motorul trebuie pozitionat la un unghi de 2 grade, spre ex., pentru a compensa cuplul motorului.
La navo exista vreo regula similara sau tubul etambou trebuie pozitionat cat de bine se poate pe axa longitudinala a navei ?

2.
Am patit-o a nu stiu cata oara cu coastele :rofl: : dupa ce am lipit un oarece numar de baghete, a inceput sa-mi apara o "scobitura" pe una din coastele dinspre pupa, in stanga (sau, ma rog, babord...).
"Scobitura" respectiva are vreo 2-3 mm adancime si vreo 4-5 cm lungime; se vede urat, nici vorba sa o las asa, dar e destul de mare cat sa ezit a o umple cu chit, de frica sa nu crape. M-am gandit sa o repar cu adaosuri de baghete, mai groase sau mai subtiri sau chiar fasii de furnir, dupa caz, apoi slefuire si tot asa, pana o aduc la un stadiu cat de cat acceptabil pentru a aplica chitul.
Exista vreo alta metoda mai buna pentru a repara prostii de genul asta ?

3.
Poate vreun posesor de elici Raboesch sa-mi masoare "lungimea" unor elici de 35, respectiv de 40 ? "Lungimea" nu-i cel mai potrivit termen , dar, ma rog...distanta de la filet si pana unde se termina conul.
Motivare: pozitia carmei din planuri m-a facut sa scurtez considerabil conul unei elici Robe, ca sa respect planul in ceea ce priveste amplasarea carmei. Am solicitat ajutor cu masurile elicelor Raboesch sperand ca la acestea conul e mai scurt decat la Robe si as putea pozitiona de la bun inceput carma cu 2-3 mm "mai in spate" fata de plan sau, dupa caz, functie de elice; deocamdata n-am posibilitati sa-mi iau Raboesch si o sa merg cu elicea pe care o am, dar cand o a-mi iau Raboesch nu vreau sa am surprize ca nu incape din cauza carmei.
Daca solicitarile privind dimensiunile elicei si pozitionarea acesteia sunt aberatii, rog faceti abstractie sau stergeti paragraful respectiv.

4.
Si ultima...deocamdata: am un motor BL Outrunner de la un proiect aero abandonat si as vrea sa-i dau o alta utilizare. Problema e racirea acestui tip de motor cand e pus intr-un navo. Stiu ca s-a mai discutat dar...intreb si eu, poate intre timp s-a gasit o solutie. Am motorul, am regulatorul si e pacat de ele sa zaca abandonate. Le-as putea folosi la un hovercraft, dar prefer sa le pun pe o barca, asta daca exista o solutie adecvata privind racirea.

Va multumesc.

Aceasta postare a fost editata de dreammer54: 22 July 2011 - 08:43 AM

0

#94 Useril este offline   dreammer54 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 30-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Barlad

Postat 22 July 2011 - 09:57 AM

Asta e stadiul in care am ajuns...cu viteza melcului...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: SANY0157.JPG
  • Imagine atasata: SANY0158.JPG

0

#95 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 22 July 2011 - 02:41 PM

Vezi postareadreammer54, la 22 July 2011 - 08:40 AM, a spus:

1.
La aero exista o regula conform careia motorul trebuie pozitionat la un unghi de 2 grade, spre ex., pentru a compensa cuplul motorului.
La navo exista vreo regula similara sau tubul etambou trebuie pozitionat cat de bine se poate pe axa longitudinala a navei ?

2.
Am patit-o a nu stiu cata oara cu coastele :( : dupa ce am lipit un oarece numar de baghete, a inceput sa-mi apara o "scobitura" pe una din coastele dinspre pupa, in stanga (sau, ma rog, babord...).
"Scobitura" respectiva are vreo 2-3 mm adancime si vreo 4-5 cm lungime; se vede urat, nici vorba sa o las asa, dar e destul de mare cat sa ezit a o umple cu chit, de frica sa nu crape. M-am gandit sa o repar cu adaosuri de baghete, mai groase sau mai subtiri sau chiar fasii de furnir, dupa caz, apoi slefuire si tot asa, pana o aduc la un stadiu cat de cat acceptabil pentru a aplica chitul.
Exista vreo alta metoda mai buna pentru a repara prostii de genul asta ?

3.
Poate vreun posesor de elici Raboesch sa-mi masoare "lungimea" unor elici de 35, respectiv de 40 ? "Lungimea" nu-i cel mai potrivit termen , dar, ma rog...distanta de la filet si pana unde se termina conul.
Motivare: pozitia carmei din planuri m-a facut sa scurtez considerabil conul unei elici Robe, ca sa respect planul in ceea ce priveste amplasarea carmei. Am solicitat ajutor cu masurile elicelor Raboesch sperand ca la acestea conul e mai scurt decat la Robe si as putea pozitiona de la bun inceput carma cu 2-3 mm "mai in spate" fata de plan sau, dupa caz, functie de elice; deocamdata n-am posibilitati sa-mi iau Raboesch si o sa merg cu elicea pe care o am, dar cand o a-mi iau Raboesch nu vreau sa am surprize ca nu incape din cauza carmei.
Daca solicitarile privind dimensiunile elicei si pozitionarea acesteia sunt aberatii, rog faceti abstractie sau stergeti paragraful respectiv.

4.
Si ultima...deocamdata: am un motor BL Outrunner de la un proiect aero abandonat si as vrea sa-i dau o alta utilizare. Problema e racirea acestui tip de motor cand e pus intr-un navo. Stiu ca s-a mai discutat dar...intreb si eu, poate intre timp s-a gasit o solutie. Am motorul, am regulatorul si e pacat de ele sa zaca abandonate. Le-as putea folosi la un hovercraft, dar prefer sa le pun pe o barca, asta daca exista o solutie adecvata privind racirea.

Va multumesc.

Salutare,ca sa-ti raspund pe rind 1-la navele cu o singura linie de axe pentru a anula" efectul elicei" care la o elice cu sens derotatie dreapta (cum privesti nava din pupa) nava are tendinta de a vira spre stinga cirma se monteaza putin decalata de axa diametrala a navei spre drepta,2-decit sa incarci cu chit este o ideie buna sa folosesti acelasi material pe care l-ai folosit la bordaj,3-dimesiunile la elici deobicei sunt diametrul si pasul butucul elicei din cite stiu nu este trecut la dimensiuni iar in privinta conului acesta poate fi scurtat el avind doar rol hidrodinamic chiar eu la modelul din topicul meu am micsorat conul eliciei,si 4-daca folosesti acest tip de motor va trebui racit obligatoriu si poti face prin doua metode:1 Montarea unei electropompe.2-confectionare unui ajutaj si aplasarea lui in spatele eliciei.Toate cele bune si mult spor :rolleyes:
0

#96 Useril este offline   dreammer54 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 30-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Barlad

Postat 22 July 2011 - 03:57 PM

@dj.bobo:
am cautat intai pe net si n-am gasit decat pas si diametru, dupa aia am intrebat aici.
Eu am o elice de plastic de la Robe careia i-am taiat conul ca sa incapa, dar nu-mi place deloc cum arata. Ma rog, asta e.
Ma refeream la un Outrunner, caruia nu-i poti pune spirala de racire, pentru ca i se invarte carcasa in timpul functionarii. Sau am inteles gresit raspunsul tau.
Multumesc pentru sfaturi. Sa vad cum fac cu decalarea carmei.
0

#97 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 22 July 2011 - 05:44 PM

Salutare cautind despre motoarele aste a uite ce am gasit,cred ca ti-ar folosi :rolleyes:
0

#98 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 22 July 2011 - 05:46 PM

Vezi postareadj.bobo, la 22 July 2011 - 05:44 PM, a spus:

Salutare cautind despre motoarele aste a uite ce am gasit,cred ca ti-ar folosi :good:

Scuze am uitat sa atasez poza,toate cele bune si mult spor :rolleyes:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: radiator navo pentru motor bl outrunner.jpg

0

#99 Useril este offline   dreammer54 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 30-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Barlad

Postat 27 July 2011 - 07:52 AM

@dj.bobo: multumesc. O sa am in vedere acel tip de radiator
Acum, alta chestiune:
Daca nu apar neprevazute, peste cateva zile voi ajunge la montarea/fixarea tubului etambou si a batiului pentru motor.
Am cumparat vaselina grafitata, cutie de 400 grame, grafit+calciu scrie pe cutie, culoare neagra.
Inainte de a fixa tubul etambou, ar fi bine sa-i dau o gaura in care sa fixez un stut prin care, in timp, sa fac completarea cu vaselina cand va fi necesar ?
Intreb mai intai, fiindca n-as vrea sa fac vreo prostie gaurind aiurea tubul etambou.
Multumesc.
0

#100 Useril este offline   Zue 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1495
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 July 2011 - 08:03 AM

Stutul de comletare cu vaselina este ok, vaselina grafitata nu este buna la lagare , le va uza prea repede. Eu imi fac singul vaselina, folosesc o combinatie de vaselina pentru rulmenti(are culoare alb-galbui)si duralube.

Aceasta postare a fost editata de Zue: 27 July 2011 - 08:03 AM

tel.0745026562
0

#101 Useril este offline   dreammer54 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 30-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Barlad

Postat 27 July 2011 - 11:48 AM

@zue: multumesc, o sa incerc varianta asta, dar...intreb si de alte variante, ca sa am de unde alege daca nu gasesc una sau alta. De ex. vaselina siliconica, poate fi folosita, e de calitate ? Sau ce alte variante sunt recomandate, ca daca incep sa tot cumpar cate un bidon/cutie pentru teste, ies mai scump decat toata barca.( vezi incercarea de a-mi face singur tubul etambou, vaselina grafitata, etc).
Axul va sta sub linia de plutire (ma refer si la capatul dinspre motor).
Multumesc.
0

#102 Useril este offline   Zue 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1495
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 July 2011 - 04:08 PM

pai...inainte de a cumpara,cind nu stii sau nu esti sigur, intreaba ....vaselina de rulmenti stiu ca se gaseste si prin benzinarii la gramaje mici(vezi sa nu iti vinda vaselina grafitata, asta alba este cu litiu daca nu ma insel). Mai ai obtiunea de cumpara vaselina pt barci care se gaseste prin magazinele ce vind RC, dar este mult mai viscoasa, nu trebuie inlocuita la prea des, dar daca o folsesti iti creste un pic consumul. Cea mai proasta vaselina pe care am folosit-o a fost cea siliconica, tine cont ca am volosit vaselina facuta de mine numai la barci de viteza , toate cu turatii de peste 30000rpm
tel.0745026562
0

#103 Useril este offline   dreammer54 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 30-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Barlad

Postat 28 July 2011 - 10:58 AM

Am luat vaselina de la piese auto, cu litiu am cerut. Pe flacon scrie Castrol LMX Li-Komplexfett.
Avand in vedere firma si pretul (20 lei un flacon de 300 g.), cred si sper sa fie de calitate.
Dupa ce o sa dau gaura in tubul etambou pentru stut, sigur o sa ramana ceva span pe care vreau sa-l indepartez cu un smirghel fin, pe interiorul tubului. Pentru asta tre sa scot o bucsa. Cum fac sa nu o stric ? Dupa ce pun bucsa la loc, ajunge sa intre fortat sau ii pun si o picatura de epoxi, de ex ?
Tubul s-ar putea sa trebuiasca scurtat, deci bucsa trebuie scoasa oricum.
Multumesc.

Aceasta postare a fost editata de dreammer54: 28 July 2011 - 11:02 AM

0

#104 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 28 July 2011 - 12:03 PM

Salutare,bucsa de pe tub opoti scoate introducind in tub un ax sau un electrod de sudura curatat de pasta in care vei bate usor cu un ciocanel.Bucsa o poti pune inapoi si prin cositorire mi se pare o varianta mai sigura,toate cele bune si spor in continuare :clapping:
0

#105 Useril este offline   Zue 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1495
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 July 2011 - 03:29 PM

Cum scurtez eu tuburile: tai tubul la dimensiunea dorita fara a scoate bucsa; scot bucsa din partea care nu-mi trebuie icalzind tulul cu o mini torta; cind trebuie sa bun bucsa in tub, incalzesc tubul, bag axul in bucsa ramasa nescoasa apoi bat bucsa cu axul prin cele doaua busci, astfel se centreaza cele doua bucsi perfect. Este posibil ca atunci cind bati bucsa in tub sa se deterioreze axul, de aceea am intodeauna doua axe sau folosesc axe mai vechi uzate.
tel.0745026562
0

#106 Useril este offline   dreammer54 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 30-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Barlad

Postat 04 August 2011 - 08:02 AM

Ce-am mai facut intre timp:
- mi-am luat rasina si chit cu fibra de sticla. Ambele sunt marca Novol; nu le fac reclama, nu stiu cat de bune sunt, n-am mai folosit nici un fel de rasina sau chituri pana acum, doar ca pe astea le-am gasit mai usor; rasina, la ambalaj de 1 kg., mi s-a parut la pret bun. Rasina poliesterica, chit poliesteric; ambele au venit cu acelasi intaritor.
Am mai facut rost si de vreo 5 ml de Duralube, pentru amestecul cu vaselina.
- n-a mai fost nevoie sa scurtez tubul etambou sau axul. Am incercat totusi sa scot o bucsa inainte de a da gaura pentru stut. N-am reusit si de frica sa nu stric tubul n-am mai insistat. Am dat gaura pentru stut, cu burghiu de 2, am curatat pe interior cat de bine am putut si am fixat cu epoxi un capat de teava de aluminiu de vreo 5-6 mm lungime, pe post de stut.
- am lipit batiul si tubul etambou. La mana libera, din ochi, asa ca ma astept la erori, mai mari sau mai mici, de centrare de-a lungul chilei. Daca eram mai prevazator, faceam suportul pentru batiul motorului direct pe una din coaste si mi-era mult mai usor, dar asa...sper sa nu mearga in cercuri "prea stranse"...:). Oricum, pentru viitoarea nava, sper ca stiu ce am de facut.
Batiul si tubul etambou au fost fixate cu epoxi. Cu Poxipol am incercat niste probe si nu mi-a placut cum tine. Ori nu e asa grozav, ori n-am nimerit eu proportia potrivita. Cred mai degraba a doua varianta...
Invartind cu mana axul fixat pe motor, mi s-a parut ca descrie o usoara elipsa; o fi axul elicei descentrat, o fi axul motorului sau alte cauze, habar n-am. O sa vad cand il alimentez, sperand sa nu fie ceva de neutilizat.
Motor fixat cu suruburi pe batiu. Mai sunt necesare saibe groover, pentru mai multa siguranta ?
Poze nu am mai facut. O sa pun cand voi avea mai multe de aratat.

Intrebare vizavi de rasina: in instructiuni este trecuta proportia (100 rasina, 2-3 intaritor) si timpul dupa care se poate slefui (aprox. 45 min). Din experienta voastra, ar trebui lasat mai mult timp la intarire/uscare pana sa slefuiesc ?
Multumesc.

Aceasta postare a fost editata de dreammer54: 04 August 2011 - 08:07 AM

0

#107 Useril este offline   schtrumph 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Militari

Postat 04 August 2011 - 11:12 AM

Vezi postareadreammer54, la 04 August 2011 - 08:02 AM, a spus:

Ce-am mai facut intre timp:
- mi-am luat rasina si chit cu fibra de sticla. Ambele sunt marca Novol; nu le fac reclama, nu stiu cat de bune sunt, n-am mai folosit nici un fel de rasina sau chituri pana acum, doar ca pe astea le-am gasit mai usor; rasina, la ambalaj de 1 kg., mi s-a parut la pret bun. Rasina poliesterica, chit poliesteric; ambele au venit cu acelasi intaritor.
Am mai facut rost si de vreo 5 ml de Duralube, pentru amestecul cu vaselina.
- n-a mai fost nevoie sa scurtez tubul etambou sau axul. Am incercat totusi sa scot o bucsa inainte de a da gaura pentru stut. N-am reusit si de frica sa nu stric tubul n-am mai insistat. Am dat gaura pentru stut, cu burghiu de 2, am curatat pe interior cat de bine am putut si am fixat cu epoxi un capat de teava de aluminiu de vreo 5-6 mm lungime, pe post de stut.
- am lipit batiul si tubul etambou. La mana libera, din ochi, asa ca ma astept la erori, mai mari sau mai mici, de centrare de-a lungul chilei. Daca eram mai prevazator, faceam suportul pentru batiul motorului direct pe una din coaste si mi-era mult mai usor, dar asa...sper sa nu mearga in cercuri "prea stranse"...:). Oricum, pentru viitoarea nava, sper ca stiu ce am de facut.
Batiul si tubul etambou au fost fixate cu epoxi. Cu Poxipol am incercat niste probe si nu mi-a placut cum tine. Ori nu e asa grozav, ori n-am nimerit eu proportia potrivita. Cred mai degraba a doua varianta...
Invartind cu mana axul fixat pe motor, mi s-a parut ca descrie o usoara elipsa; o fi axul elicei descentrat, o fi axul motorului sau alte cauze, habar n-am. O sa vad cand il alimentez, sperand sa nu fie ceva de neutilizat.
Motor fixat cu suruburi pe batiu. Mai sunt necesare saibe groover, pentru mai multa siguranta ?
Poze nu am mai facut. O sa pun cand voi avea mai multe de aratat.

Intrebare vizavi de rasina: in instructiuni este trecuta proportia (100 rasina, 2-3 intaritor) si timpul dupa care se poate slefui (aprox. 45 min). Din experienta voastra, ar trebui lasat mai mult timp la intarire/uscare pana sa slefuiesc ?
Multumesc.



In ce priveste neliniaritatea axului elicei si cel al motorului poti pune un cuplaj flexibil sau unul cardanic.
Pentru lucru cu fibra iti recomand un spatiu in aer liber, miroase de trasneste si daca ai norocul sa inhalezi vaporii de la rasina o sa ai dureri mari de cap. Eu am facut undeva pe o terasa la un balcon (deschis, deci in aer liber) si a doua zi parca bausem toata noaptea). Pentru intarire completa ii trebuie minim 24 de ore, cel mai sigur 48 de ore, dupa care poti sa bagi slefuitorul.
Copiii sunt mesajele vii pe care le trimitem unor vremuri ce nu le vom vedea.
John W.Whitehead
0

#108 Useril este offline   dreammer54 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 30-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Barlad

Postat 04 August 2011 - 12:39 PM

Ok. Dupa ce vad cum se comporta in teste, am in vedere cuplaj cardan sau elastic.
Rasina e poliesterica, nu epoxidica si nu folosesc fibra de sticla. Cu rasina doar o sa impregnez lemnul si ca sa se infunde porii si spatiile de cel mult 1 mm latime ramase intre baghete. Nici nu ma gandeam sa deschid macarrecipientul in casa, daramite sa mai lucrez cu el altundeva decat intr-o curte sau cel putn balcon deschis...si o sa las la uscat mai mult decat scrie pe ambalaj.
Multumesc.
0

#109 Useril este offline   dreammer54 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 30-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Barlad

Postat 06 August 2011 - 10:36 AM

Poze cu motorul, batiul si tubul etambou lipite.

.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Motor si ax 6.JPG
  • Imagine atasata: Motor si ax 5.JPG
  • Imagine atasata: Motor si ax 1.JPG
  • Imagine atasata: Motor si ax 4.JPG
  • Imagine atasata: Motor si ax 3.JPG
  • Imagine atasata: Motor si ax 2.JPG

Aceasta postare a fost editata de dreammer54: 06 August 2011 - 10:36 AM

0

#110 Useril este offline   dreammer54 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 30-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Barlad

Postat 07 August 2011 - 01:28 PM

Motorul pe care il am este un Igarashi: SP3650-65G. In specificatii scrie: tensiune nominala 6,0 v., tensiune de functionare 3,0 - 15,0 v. Este de preferat sa se mearga pe tensiunea nominala specificata sau nu e nici o problema daca il alimentez la 8,4 sau 9,6 v ?
Multumesc.
0

#111 Useril este offline   dreammer54 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 30-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Barlad

Postat 07 August 2011 - 01:34 PM

Si un link cu schema electronica a unei sirene de vapor. N-am incercat-o. Azi am gasit-o si nici nu stiu daca se gasesc difuzoare cu impedanta de 40-80 ohmms. Chiar daca nu ma pricep la electronica, schema e simpla si cred ca mi-ar iesi.
http://www.seekic.co...SHIP_SIREN.html
0

#112 Useril este offline   dreammer54 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 30-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Barlad

Postat 31 August 2011 - 07:49 AM

Aproape ca am terminat de inchis coca, mai am vreo 2-3 baghete de lipit. Dar, verificand, unele baghete parca nu sunt lipite asa de bine ca altele. Inainte sa le desfac/rup si sa o iau de la capat, intreb: rasina poliesterica, pe care o voi folosi atat la interior, cat si la exterior, pentru impregnare, dar si pentru astuparea spatiilor dintre baghete, se va comporta si ca un adeziv ? La exterior, peste rasina va fi chit poliesteric.
Poze, cand va fi gata prima slefuire, inainte de a aplica rasina.
Va multumesc.
0

#113 Useril este offline   schtrumph 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Militari

Postat 01 September 2011 - 11:36 AM

Daca spatiile intre baghete nu sunt de 3-4 milimetri, cand dai cu rasina se vor astupa fara grija.
Eventual poti pune si un strat de panza de fibra subtire (49 grame)pe exterior si esti sigur ca nu intra apa.
Copiii sunt mesajele vii pe care le trimitem unor vremuri ce nu le vom vedea.
John W.Whitehead
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu