sfat achizitie automodel nitro buget 2000 RON
Postat 09 September 2010 - 10:49 AM
Doresc sa cumpar un automodel nitro off-road pentru bashing, sunt incepator, nu stiu nimic despre automodele, cerintele mele ar fi urmatoarele:
- sa fie cat mai usor de reparat si intretinut
- poate sa fie buggy, truggy sau monster truck
- sa fie RTR
- sa aiba electronica si alte componente cat mai de calitate astfel incat o perioada sa nu fiu nevoit sa bag bani il el (sa nu se arda servo de directie sau acceleratie-frana imediat cum am mai auzit la alte automodele)
- vreau sa il cumpar din tara si sa se gaseasca pentru el toate piesele
- nu imi recomandati masina electrica pentru ca nu imi plac, sunt indragostit de sunetul motorului pe nitro, cele electrice ma plictisesc, daca ar exista doar electrice nu mi-as cumpara niciodata
- pentru prima mea masina nu as vrea sa dau mai mult de 20 mil vechi
- o sa o folosesc mai mult la tara in weekend-uri cand ma duc, am acolo teren accidentat ( camp cat vezi cu ochii, rape si de 90 grade, nisip ca la mare, etc)
Sper ca nu am grejit cu ceva ca am postat aici dar scria "Coltul Incepatorului
daca esti nou ,posteaza aici" totusi sunt foarte putine topice aici fata de "coltul incepatorului heli" nu stiu de ce...
Postat 09 September 2010 - 09:47 PM
sa te ajutam sa alegi un model?sau ce?
asta cred ca cel mai bine o sa o faci tu,pentru ca tu o sa te dai cu el,poate o sa auzi pareri ca nu savage,daca vrei masina desteapta ia-ti revo,daca vrei din topor ia savage sau tot felu de chestii.
in principiu gama HPI are destula acoperire in tara si sunt disponibile majoritatea pieselor pentru aproape toate modelele.
ansman iar e o firma cu destule piese pe stoc la baieti la bucuresti.
ce vrei tu e un fel de ideal al automodelistului,ceea ce nu prea exista.
bafta la ales,netu e plin de informatii
Postat 10 September 2010 - 12:16 AM
Postat 10 September 2010 - 07:32 PM
lamav4, la Sep 9 2010, 11:49 AM, a spus: