Modelism - RHC Forum: Baja 5b SS cu lumini, instalatie de fum si toate nebuniile posibile. - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Baja 5b SS cu lumini, instalatie de fum si toate nebuniile posibile. Kit Review

#61 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 01 December 2010 - 07:43 PM

Am ramas aici si m-a prins iar lenea....

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 01 December 2010 - 07:47 PM

0

#62 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 02 December 2010 - 10:06 PM

Inca putin....
0

#63 Useril este offline   Alex-T 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 556
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 December 2010 - 10:41 PM

Vezi postareaAG-74-HESS, la Dec 2 2010, 10:06 PM, a spus:

Inca putin....


Poza a treia, ala e cumva MaxHex de la Hemistorm ? Ma refer la piulita aceea pe care vin discurile de frana la final. Este cea cu care a venit masina sau ai cumparat-o ?
0

#64 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 02 December 2010 - 10:47 PM

Este hex-ul cu care a venit.
0

#65 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 02 December 2010 - 10:51 PM

Hess-ule,
daca tot vrei sa faci treaba buna de la inceput, eu iti propun sa studiezi zonele incercuite.
la mine s-au ros excesiv in partea inferioara din nu's ce motive.
am schimbat bratele intre ele, ca sa le rod si pe partea cealalta, dar e deranjant.
nu am rupt nici un brat spate pana acum dar probabil va fi nevoie de brate noi acusi din cauza acelei uzuri.
o protectie pe partea inferioara ar fi exceptionala.
se roade numai partea din spate, deci dupa telescop, inspre spatele masinii.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: post_10358_1291320389.jpg


"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#66 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 02 December 2010 - 10:55 PM

O poza de la tine cu uzura aia? Nu-mi dau seama cum si de la ce. Banuiesc ceva jocuri concura la uzura aia. Totusi nu ma prind deocamdata. Merci, imi e de folos informatia.

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 02 December 2010 - 10:56 PM

0

#67 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 02 December 2010 - 11:25 PM

eu carlsberg servesc. =))

eu banuiesc ca uzura apare de la "crengi" si boscheti, dupa cum se si vede e o uzura "spre spate" si "de-a lungul" surubului, chiar "mulat" pe el.
teoretic acolo nu prea se poate atinge de pamant ca e in imediata apropiere de roata.
deci trebuie o protectie "usoara" care nu neaparat trebuie sa reziste la socuri cat la frecare.
idei ar fi, dar vreau sa vad cu ce vii tu.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: andriu01.jpg
  • Imagine atasata: andriu02.jpg
  • Imagine atasata: andriu03.jpg
  • Imagine atasata: andriu04.jpg
  • Imagine atasata: andriu05.jpg
  • Imagine atasata: andriu06.jpg

Aceasta postare a fost editata de andriu: 02 December 2010 - 11:29 PM


"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#68 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 02 December 2010 - 11:43 PM

hai ca am descoperit si de la ce vine: E DE LA JANTA
si in cazul asta .... nu mai am solutii, EU (poate doar jante inguste, de fata, ca la 5T), dar isi pierde tot farmecul.

si asa se justifica de ce e asa de localizata.
curios este ca sunt vre-o 15 mm de la janta la "locatie" dar si janta e destul de elastica.

Aceasta postare a fost editata de andriu: 02 December 2010 - 11:45 PM


"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#69 Useril este offline   Alex-T 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 556
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 December 2010 - 11:59 PM

Stii, exista niste placute de aluminiu "skid plate" care se ataseaza de baza basculei ( indiferent ca e fata sau spate ) si actioneaza ca o protectie si intareste structura basculei foarte mult.
0

#70 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 03 December 2010 - 12:09 PM

problema nu e de rezistenta, ci de o zona de 5-8mm in care bratul se atinge de janta.
eu inca merg cu bratele originale.

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#71 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 03 December 2010 - 11:25 PM

Asa pare, uzura aia de la frecarea cu balariile. Nu voi pune aparatori, table sau alte chestii; cand le polizez bine am sa le inlocuiesc.
Q.E.D. :rolleyes:
0

#72 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 04 December 2010 - 12:33 PM

Cred ca in manual s-a strecurat o gresala la montarea discului de frana. E vorba despre sensul paletelor discului de frana care dupa logica mea e figurat in poza manualului in pozitie inversa. Ma refer ca normal, paletele trebuie sa traga aerul in interior, intre discuri, iar apoi sa-l scoata prin lateral, prin acele orificii mai mici ca sa raceasca si placutele. Voi l-ati montat ca in manual?
0

#73 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 04 December 2010 - 03:32 PM

La asta ma refer: cu ``paletii`` orientati spre inapoi, iar cu gaurile din cele 2 discuri spre inainte.

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 04 December 2010 - 03:46 PM

0

#74 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 04 December 2010 - 05:33 PM

In ambele poze sensul este acelasi si mai important, e cel corect.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#75 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 04 December 2010 - 08:28 PM

Pai tocmai asta e motivul pt care banuiesc ca in manual este o gresala.... Acolo arata altceva. Deci mai simplu; paletii sunt ok, dar discurile nu.

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 04 December 2010 - 08:32 PM

0

#76 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 December 2010 - 06:39 PM

Vine careva miercuri dupa amiaza la pista? Pe la 14:00-15:00 ?
0

#77 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 06 December 2010 - 06:54 PM

Nu cred ai fost atent: Kit Review!!!
0

#78 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 07 December 2010 - 04:35 PM

Discurile evacueaza aerul pe "sus" (daca se poate zice asa), ca se bazeaza si pe forta centrifugala la ventilare. Acelasi principiu ca si in ventilatoarele centrifugale.

Aceasta postare a fost editata de protheus: 07 December 2010 - 04:36 PM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#79 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 07 December 2010 - 08:43 PM

Vezi postareaAdy., la Dec 6 2010, 06:39 PM, a spus:

Vine careva miercuri dupa amiaza la pista? Pe la 14:00-15:00 ?


Salut , am intteles ca stai prin zona trafic greu/liberty mall, eu stau prin zona , hai sa ne intalnim intr-o dupaamiaza sa rezolvam problema impreuna fiindca pe forum nu se repara oricat ai trage tu la sfoara in speranta ca va pornii , oricu ne trebuie cartea masinii pentru a aduce carburatorul la setarile de fabrica, oricum tinem legatura
0

#80 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 10 December 2010 - 10:23 PM

Baieti vine cineva maine cu benzinara la pista, poate se uita cineva si la a mea:D
0

#81 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

  Postat 11 December 2010 - 02:02 AM

Vezi postareaAdy., la Dec 10 2010, 10:23 PM, a spus:

Baieti vine cineva maine cu benzinara la pista, poate se uita cineva si la a mea:D

Ma da chiar insisti! Nu ai observat ce scrie in titlu? E un review(rewiev=sa aruncam o privire,mai pe scurt) arata numai cum o asambleaza si alte nebuneli de merg puse pe ea,nu e un topic de intanliri pt posesorii de benzinare !!!! Intelege numai pune intrebari dastea !!!

Uite aici tipic pt intanliri : http://www.rhcforum.ro/index.php?showtopic...inare&st=90 !!!

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 11 December 2010 - 02:05 AM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#82 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 11 December 2010 - 11:31 AM

Vezi postareaAdy., la Dec 10 2010, 11:23 PM, a spus:

Baieti vine cineva maine cu benzinara la pista, poate se uita cineva si la a mea:D



Salut , poate maine ,astazi sunt destul de ocupat, iar maine cu siguranta daca nu ploua sunt acolo pe la 10 - 11 .
0

#83 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 December 2010 - 03:01 PM

Vezi postareamarian.dumitru74, la Dec 11 2010, 11:31 AM, a spus:

Salut , poate maine ,astazi sunt destul de ocupat, iar maine cu siguranta daca nu ploua sunt acolo pe la 10 - 11 .


Sper sa ajung si eu :blink: am fost azi si prietenul cu care am venit a facut masinuta franjuri :)
0

#84 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 11 December 2010 - 06:39 PM

Il redeschid dupa ce face cineva curat ca nu ne mai intelegem.
0

#85 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 03 January 2011 - 05:05 PM

Am facut modificarea din poza atat la roti cat si la diferential. Am mai asamblat putin....

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 03 January 2011 - 05:06 PM

0

#86 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 03 January 2011 - 05:31 PM

Am uitat sa specific: pt cei care vor adopta solutia cu inelele alea, pt rezistenta marita, vedeti ca trebuie polizate capetele bolturilor de la planetare.
Dupa ce le-am montat, am antrenat prin intermediul unui manson elastic primarul de la CV cu un motor electric. In momentul cand bratele sunt in anumite pozitii extreme (damb sau groapa), planetarele impaneaza puternic in acele inele. (capetele bolturilor) De aceea trebuie polizat cate 0,5mm din fiecare cap al bolturilor.
De stiut deasemenea, pt cei care mai trec pe Alu, pt anumite piese, vedeti ca nu se pupa 100%; mai o pila, mai un tarod, dar pana la urma iese racheta!

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 03 January 2011 - 05:37 PM

0

#87 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 13 February 2011 - 04:59 PM

Vezi postareaAG-74-HESS, la 27 August 2010 - 10:53 PM, a spus:

Pt aero nu va mai fi prea multa vreme buna, deci ma apuc de o Baja. Usurel dar sigur, in limita timpului, banilor si chefului. Cel mai greu pas a trecut: achizitionarea.



Salut, nu ai mai dat nici o veste referitoare la Baja ta , ai terminat-o de asamblat ? ceva tunin ai mai facut ? Eu am reusit sa imi lipesc ledurile de far, le-am pus in serie si dupa aceea le pun in paralel ca sa am 6 volti la alimentare
0

#88 Useril este offline   cliogp 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 22-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 February 2011 - 09:47 AM

Pentru andriu: si eu sint posesorul unei baja 5 b ss si m-am tot uitat la pozele cu ce ai patit tu la bascule. Pe mine ma frapeaza urmatorul lucru: suruburile care fixeaza amortizoarele in bascula nu sint bagate pana la capat! La mine inclusiv capul surubului intra in basula si e mascat complet.
Apropo de probleme eu am patit altceva: nu am inca 2 rezervoare consumate complet, dar fisa de bujie s-a frecat de "roll-bar" si mai am un pic si ajung la partea metalica din fir. Nu vad o alta posibilitate de a trece altcumva firul in asa fel incat sa nu se mai intample. Voi ati patit asa ceva?
My Garage
1.HPI Baja 5B SS
2.Team-Durango DESC 410
3.Team-Durango DEX 410
4.HPI E10 Sprint Porsche 2010 Edition
0

#89 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 23 February 2011 - 01:31 PM

la mine nu au cum sa intre suruburile complet in brat.
poate sunt mai multe modele de brat sau poate ai strans tu prea tare.
eu inteleg ce zici tu, dar la mine capul surubului sta la fata bratului.

cat despre faza cu bujia .... nu am aceasta problema asa ca nu stiu ce sfaturi sa-ti dau.

Aceasta postare a fost editata de andriu: 23 February 2011 - 01:32 PM


"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#90 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 23 February 2011 - 08:24 PM

``La mine inclusiv capul surubului intra in basula si e mascat complet.``-Nu are cum decat daca sunt alte tipuri de brate sau ai bagat alte suruburi in locul celor stabilite pe plan. Nici pe fata nici spt nu sunt ingropate suruburile.Uite detalii aici, jos in galerie; de la ea de`acasa. Referitor la protectia fisei, exista la mag de modelism o protectie, ca un tub ``spiralat`` de nylon care-l poti introduce peste fisa. Se foloseste mai des la protectia fisei la motoarele aero benzinare.
Eu nu am mai lucrat la ea de frica ca nu mai am ce face apoi. ;) De puturos, vreau sa zic si ca e mai ``la indemana`` 1/8-ul. O sa iasa si asta pana la vara.

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 23 February 2011 - 08:25 PM

0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu