Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 01 December 2010 - 07:47 PM
Baja 5b SS cu lumini, instalatie de fum si toate nebuniile posibile. Kit Review
#65
Postat 02 December 2010 - 10:51 PM
daca tot vrei sa faci treaba buna de la inceput, eu iti propun sa studiezi zonele incercuite.
la mine s-au ros excesiv in partea inferioara din nu's ce motive.
am schimbat bratele intre ele, ca sa le rod si pe partea cealalta, dar e deranjant.
nu am rupt nici un brat spate pana acum dar probabil va fi nevoie de brate noi acusi din cauza acelei uzuri.
o protectie pe partea inferioara ar fi exceptionala.
se roade numai partea din spate, deci dupa telescop, inspre spatele masinii.

"That's sooo oshemmm !!!!!"
#67
Postat 02 December 2010 - 11:25 PM
eu banuiesc ca uzura apare de la "crengi" si boscheti, dupa cum se si vede e o uzura "spre spate" si "de-a lungul" surubului, chiar "mulat" pe el.
teoretic acolo nu prea se poate atinge de pamant ca e in imediata apropiere de roata.
deci trebuie o protectie "usoara" care nu neaparat trebuie sa reziste la socuri cat la frecare.
idei ar fi, dar vreau sa vad cu ce vii tu.
Aceasta postare a fost editata de andriu: 02 December 2010 - 11:29 PM

"That's sooo oshemmm !!!!!"
#68
Postat 02 December 2010 - 11:43 PM
si in cazul asta .... nu mai am solutii, EU (poate doar jante inguste, de fata, ca la 5T), dar isi pierde tot farmecul.
si asa se justifica de ce e asa de localizata.
curios este ca sunt vre-o 15 mm de la janta la "locatie" dar si janta e destul de elastica.
Aceasta postare a fost editata de andriu: 02 December 2010 - 11:45 PM

"That's sooo oshemmm !!!!!"
#72
Postat 04 December 2010 - 12:33 PM
#78
Postat 07 December 2010 - 04:35 PM
Aceasta postare a fost editata de protheus: 07 December 2010 - 04:36 PM
#79
Postat 07 December 2010 - 08:43 PM
Ady., la Dec 6 2010, 06:39 PM, a spus:
Salut , am intteles ca stai prin zona trafic greu/liberty mall, eu stau prin zona , hai sa ne intalnim intr-o dupaamiaza sa rezolvam problema impreuna fiindca pe forum nu se repara oricat ai trage tu la sfoara in speranta ca va pornii , oricu ne trebuie cartea masinii pentru a aduce carburatorul la setarile de fabrica, oricum tinem legatura
#81
Postat 11 December 2010 - 02:02 AM
Ady., la Dec 10 2010, 10:23 PM, a spus:
Ma da chiar insisti! Nu ai observat ce scrie in titlu? E un review(rewiev=sa aruncam o privire,mai pe scurt) arata numai cum o asambleaza si alte nebuneli de merg puse pe ea,nu e un topic de intanliri pt posesorii de benzinare !!!! Intelege numai pune intrebari dastea !!!
Uite aici tipic pt intanliri : http://www.rhcforum.ro/index.php?showtopic...inare&st=90 !!!
Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 11 December 2010 - 02:05 AM
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
#83
Postat 11 December 2010 - 03:01 PM
#86
Postat 03 January 2011 - 05:31 PM
Dupa ce le-am montat, am antrenat prin intermediul unui manson elastic primarul de la CV cu un motor electric. In momentul cand bratele sunt in anumite pozitii extreme (damb sau groapa), planetarele impaneaza puternic in acele inele. (capetele bolturilor) De aceea trebuie polizat cate 0,5mm din fiecare cap al bolturilor.
De stiut deasemenea, pt cei care mai trec pe Alu, pt anumite piese, vedeti ca nu se pupa 100%; mai o pila, mai un tarod, dar pana la urma iese racheta!
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 03 January 2011 - 05:37 PM
#87
Postat 13 February 2011 - 04:59 PM
AG-74-HESS, la 27 August 2010 - 10:53 PM, a spus:
Salut, nu ai mai dat nici o veste referitoare la Baja ta , ai terminat-o de asamblat ? ceva tunin ai mai facut ? Eu am reusit sa imi lipesc ledurile de far, le-am pus in serie si dupa aceea le pun in paralel ca sa am 6 volti la alimentare
#88
Postat 23 February 2011 - 09:47 AM
Apropo de probleme eu am patit altceva: nu am inca 2 rezervoare consumate complet, dar fisa de bujie s-a frecat de "roll-bar" si mai am un pic si ajung la partea metalica din fir. Nu vad o alta posibilitate de a trece altcumva firul in asa fel incat sa nu se mai intample. Voi ati patit asa ceva?
1.HPI Baja 5B SS
2.Team-Durango DESC 410
3.Team-Durango DEX 410
4.HPI E10 Sprint Porsche 2010 Edition
#89
Postat 23 February 2011 - 01:31 PM
poate sunt mai multe modele de brat sau poate ai strans tu prea tare.
eu inteleg ce zici tu, dar la mine capul surubului sta la fata bratului.
cat despre faza cu bujia .... nu am aceasta problema asa ca nu stiu ce sfaturi sa-ti dau.
Aceasta postare a fost editata de andriu: 23 February 2011 - 01:32 PM

"That's sooo oshemmm !!!!!"
#90
Postat 23 February 2011 - 08:24 PM
Eu nu am mai lucrat la ea de frica ca nu mai am ce face apoi. ;) De puturos, vreau sa zic si ca e mai ``la indemana`` 1/8-ul. O sa iasa si asta pana la vara.
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 23 February 2011 - 08:25 PM