Modelism - RHC Forum: Inlocuire kit heli - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Inlocuire kit heli de la belt-cp.v2 la hk450.v2

#1 Useril este offline   alinutzelu 

• Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 29-April 10

Postat 29 July 2010 - 12:36 PM

Salutare!

Sunt incepator.. inca, dar pot spune ca m-am tepuit cu Belt-CPv2.

Plecand de la faptul ca vine total nereglat(asta nu ar fi o problema) tracand prin Rx/tx de cacao, apoi calitatea proasta a materialelor si ma refer la cele de uzura.. si ajungand la ultimul (pentru mine) pas: mi-a zburat pe langa picioare o pala... si mai sunt multe de spus(!) am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb ceva.

Va cer sfatul inainte de a face vreo modificare, vreau sa cumpar un kit HK 450 v2 si nu stiu daca pot utiliza servo-urile si electronica de la belt.

kitul este asta

e ok? o sa ma lovesc de alte probleme in afara celor de reglaj?

Multumesc
0

#2 Useril este offline   vlad1 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 29 July 2010 - 02:49 PM

Nu, poti sa le folosesti dar nu e recomandat, sa nu repeti experiente neplacute....

Belt-ul e un 400 la pret redus. Zboara, dar are nevoie de upgrade sustinut ca sa zboare decent, si ramine un 400. 450-ul e o clasa superioara, mult superioara. Cel mult giroscopul ti-ar fi util.
0

#3 Useril este offline   stiganas 

• MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06

Postat 29 July 2010 - 04:23 PM

Clasa unui heli o da marimea palei, asta cu marimea motorului (400, 450, 500, etc) a fost o inventie nefericita.

Belt CP este exact la fel de mare ca si si Trex 450 deci este aceeasi clasa. Poti folosii toata electronica de pe el fara rezerve. Este la fel de buna (sau proasta) ca cea ieftina de la HK.

Inclusiv motorul cu pinion cu tot.