Traxxas E-maxx 3905 fisrt start!! Vrau putin ajutor
#2
Postat 19 July 2010 - 09:05 PM
roby200487, la Jul 19 2010, 09:57 PM, a spus:
alteceva ce ar mai trebui sa stiu??
gasesti pe youtube filmulete cu reglarea pinionului
acest reglaj consta in distanta dintre spur si pinionul motorului,daca sunt prea apropiati se uzeaza prematur si strange,daca e prea mare distanta,la o acceleratie mai puternica se rup
citeste si manualul ce a venit cu automodelul,ar trebui sa gasesti si acolo niste sfaturi despre intretinere si utilizare
bafta
#5
Postat 20 July 2010 - 08:36 AM
PS: Daca ai doar 1 motor este mult mai simplu , merge cu hartie sau chiar fara. La 2 motoare se complica putin, nu de alta, dar e bine ca ambele motoare sa fie pe pozitie neutra(unde il tin magnetii) si atunci sa aibe acel joc.
stima, Radu
Aceasta postare a fost editata de radugns: 20 July 2010 - 08:38 AM
Custom CNC parts GNS Racing
#6
Postat 20 July 2010 - 12:15 PM
am in incarcator imax de 150w, pe cutia de la baterii scrie sa la incarc cu 3 amp ....
la incarcare selectez voltajul bateriei, si 3 amp .... nu?
si a 2 a intrebare ar fi.. daca inseriez 2 baterii si le pun asa la incarcare las tot 3 amp la incarcare dublez voltii adica 16,8 msi amperaju ramane tot 3000.. nu?
care se stie la baterii nimh va rog sa ma contactati, roby200487@yahoo.com
#7
Postat 20 July 2010 - 12:40 PM
radugns, la Jul 20 2010, 09:36 AM, a spus:
PS: Daca ai doar 1 motor este mult mai simplu , merge cu hartie sau chiar fara. La 2 motoare se complica putin, nu de alta, dar e bine ca ambele motoare sa fie pe pozitie neutra(unde il tin magnetii) si atunci sa aibe acel joc.
stima, Radu
este cu 2 motoare ... ar prinde bine putin ajutor ;)
8.4v 3000mah NiMH Hump Pack - UNI
Three of Venom’s top selling SC battery capacities are available in an all new 7-Cell configuration with Traxxas’™ new High Current Connector. Specifically designed to compliment the high power capability of Traxxas’ Velineon Brushless Power System™, Venom’s new 8.4v 7-Cell battery packs will deliver increased speed to the new Traxxas’ vehicles at an economical price.
Traxxas™ and the Velineon Brushless Power System are trademarks of Traxxas, LP, Plano, TX
Specifications:
Battery Type: Nickel Metal Hydride (NiMH)
Length: 5.39" (137mm)
Height: 1.77" (45mm)
Width: 1.77" (45mm)
Weight: 17.6 oz (0.50kg)
Plug Type: Traxxas
Capacity: 3000mAh
Cell Configuration: 7-Cell Hump Pack
Voltage: 8.4V
Amp Rating: 3 amps
astea sunt specificatiile bateriilor
#8
Postat 20 July 2010 - 02:09 PM
roby200487, la Jul 20 2010, 01:15 PM, a spus:
la incarcare selectez voltajul bateriei, si 3 amp .... nu?
si a 2 a intrebare ar fi.. daca inseriez 2 baterii si le pun asa la incarcare las tot 3 amp la incarcare dublez voltii adica 16,8 msi amperaju ramane tot 3000.. nu?
se pune problema stie incarcatorul 14 celule ?
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#10
Postat 20 July 2010 - 10:00 PM
Nu e recomandat sa incarci bateriile inseriate.
ESC-ul nu le consuma egal pe amandoua.
BEC-ul intern ( receptor+servourile de directie ) trage doar de pe una dintre baterii fapt care duce la descarcare inegala.
Daca le pui la incarcat inseriate cea mai putin descarcata se va "supraincarca" fapt care duce la stricarea prematura a celulelor.
Cand o pui pe picioare baga un fimulet sa ne dumirim si noi de noua achizitie :(
Bafta.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#12
Postat 24 July 2010 - 07:38 AM
elbutchos, la Jul 20 2010, 11:00 PM, a spus:
Nu e recomandat sa incarci bateriile inseriate.
ESC-ul nu le consuma egal pe amandoua.
BEC-ul intern ( receptor+servourile de directie ) trage doar de pe una dintre baterii fapt care duce la descarcare inegala.
Daca le pui la incarcat inseriate cea mai putin descarcata se va "supraincarca" fapt care duce la stricarea prematura a celulelor.
Cand o pui pe picioare baga un fimulet sa ne dumirim si noi de noua achizitie :D
Bafta.
nu stiu ce sqa zic cu consumatul.. stiu ca motoarele is de 14 V fiecare .. :D filmulet am sa pun .. abea ieri am setat escul, pt ca mergea mai tare in spate decat in fata :D ....
si asa mergea tare in fata.. acuma e incontrolabil :)) .... am sa pun .... si filmulet :)
#13
Postat 06 August 2010 - 12:28 AM
folosesc accu lipo de 4000 mah de 8,4.... la mototoarele astea cu pinioanele stock si spurul stok ... pinioanele fiind de 19 ... o baterie mi sa topit de a facut scurt (dar sa remediat problema)
intrebarea este .... ce pinioane sa pun sa fie ok? de 17 ar fi ok sau trebuie mai mici ....?
tzin sa precizez, ca nu avea asa polecare cu motoarele noi ca si cu celelalte, dar prindea viteza mult mai mare, se inflau rotil ein mers....
astept pareri.... ms
contact msg/mail roby200487