Modelism - RHC Forum: Cessna - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Cessna Depron-pozitionare motor brushless

#1 Useril este offline   Milet 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 370
  • Inregistrat: 15-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:Electronic ,Auto,mecanica,Navomodele

Postat 19 July 2010 - 07:56 AM

Buna baieti.Zilele trecute m-am apucat de un Cessna din depron.E primul meu aero,asa ca as avea ceva intrebari pentru inceput.Cat timp m-am documentat,am vazut ca motorul trebuie pozitionat putin dreapta si in sus(2grd).asa este?Cateva detalii:Anvergura:78 cm,lungime:55cm,motor brushless TowerPro,aku Li-Po 11.1v si 1300mA...cam astea ar fi.Diseara o sa pun si ceva poze cu stadiile de lucru.Stiu ca am gresit ceva cote cand am dimensionat componentele,dar sper sa nu afecteze prea mult...Dupa ce o sa postez foto,poate imi dati ceva sfaturi cum sa continui.Multumesc,

Aceasta postare a fost editata de Milet: 19 July 2010 - 07:57 AM

“Rareori ne gândim la ceea ce avem, dar mereu la ceea ce ne lipseşte.”
tel. 0764 917 006
0

#2 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 19 July 2010 - 08:03 AM

Vezi postareaMilet, la Jul 19 2010, 08:56 AM, a spus:

Cat timp m-am documentat,am vazut ca motorul trebuie pozitionat putin dreapta si in sus(2grd).asa este?


Dreapta si JOS.
Intre 3 si 5 grade in functie de ce cuplu iti da elicea.
flying is my life...
0

#3 Useril este offline   Milet 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 370
  • Inregistrat: 15-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:Electronic ,Auto,mecanica,Navomodele

Postat 19 July 2010 - 09:01 AM

Vezi postareaSILVIU66, la Jul 19 2010, 09:03 AM, a spus:

Dreapta si JOS.
Intre 3 si 5 grade in functie de ce cuplu iti da elicea.



Ok Silviu,multumesc.
Care este explicatia pozitionarii in felul acesta ? sa anuleze cuplul creat de motor?
Si inca ceva:motorasul , trebuie fixat pe ceva metalic?sau nu-i musai?se face cumva racirea datorita unui suport din aluminiu de exemplu?Bobinajul fiind static,ma gandesc ca un suport din Al ar ajuta la racire cat de cat...

Aceasta postare a fost editata de Milet: 19 July 2010 - 09:03 AM

“Rareori ne gândim la ceea ce avem, dar mereu la ceea ce ne lipseşte.”
tel. 0764 917 006
0

#4 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 19 July 2010 - 08:57 PM

Dupa ce am constatat ca suportul original de plastc era crapat, am mesterit repede unul din placaj de 3 mm, cu ungho dreapta jos.......am pus bell-ul original (este vorba de o cessna skytech) cu profil subtire la aripa....cu elice 8x6 si pack 3s de 1300 (cam pe duca) zbor linistit 15 min. Modelul rtf are 580 gr
0

#5 Useril este offline   Milet 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 370
  • Inregistrat: 15-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:Electronic ,Auto,mecanica,Navomodele

Postat 26 July 2010 - 06:26 PM

Inca ceva de ...incepator:cum se pun comenzile pe stick-urile TX-ul?,in cazul meu :gazul,directia si profundoarele?este ceva standardizat?adica pe mansa din stg sa fie gaz si directie iar pe cea din dreapta sus-jos...
“Rareori ne gândim la ceea ce avem, dar mereu la ceea ce ne lipseşte.”
tel. 0764 917 006
0

#6 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 26 July 2010 - 06:33 PM

Vezi postareaMilet, la Jul 26 2010, 07:26 PM, a spus:

Inca ceva de ...incepator:cum se pun comenzile pe stick-urile TX-ul?,in cazul meu :gazul,directia si profundoarele?este ceva standardizat?adica pe mansa din stg sa fie gaz si directie iar pe cea din dreapta sus-jos...



Mansa stanga = gaz si directie

Dreapta = eleroane si elevator

Acesta este asa numitul Mode 2,se poate zbura si altfel dar acesta este cel mai intalnit.

Bafta.

In cazul in care nu ai eleroane pe model,poti pune directia pe mansa din partea dreapta dar zic eu ca poti sa le lasi si pe mansa cu gazul.Mai tarziu va trebui oricum sa te inveti cu toate(vezi discutiile despre un viraj executat corect,cu eleroane,directie si profundor).

Aceasta postare a fost editata de aantikk: 26 July 2010 - 06:35 PM

0

#7 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 26 July 2010 - 06:40 PM

Vezi postareaMilet, la Jul 19 2010, 10:01 AM, a spus:

Ok Silviu,multumesc.
Care este explicatia pozitionarii in felul acesta ? sa anuleze cuplul creat de motor?
Si inca ceva:motorasul , trebuie fixat pe ceva metalic?sau nu-i musai?se face cumva racirea datorita unui suport din aluminiu de exemplu?Bobinajul fiind static,ma gandesc ca un suport din Al ar ajuta la racire cat de cat...


Da,anuleaza cuplul,racirea se face prin cele doua fante(daca le are).Nu trebuie sa folosesti neaparat un suport de aluminiu.Poti face un batiu din ce ai la indemana daca iti va iesi usor si avionul se va centra asa cum trebuie.

Bafta.
0

#8 Useril este offline   Milet 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 370
  • Inregistrat: 15-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:Electronic ,Auto,mecanica,Navomodele

Postat 27 July 2010 - 06:52 AM

aantikk,multu mult de explicatii.Sper diseara sa pun ceva poze cu fazele de lucru.
“Rareori ne gândim la ceea ce avem, dar mereu la ceea ce ne lipseşte.”
tel. 0764 917 006
0

#9 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 28 July 2010 - 11:42 AM

Vezi postareaMilet, la Jul 27 2010, 07:52 AM, a spus:

aantikk,multu mult de explicatii.Sper diseara sa pun ceva poze cu fazele de lucru.



Pune niste poze,sa vedem ce ai incropit,si apoi il aduci sambata la club...acolo il facem sa fie gata de zbor. :unsure:

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 28 July 2010 - 11:42 AM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#10 Useril este offline   Milet 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 370
  • Inregistrat: 15-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:Electronic ,Auto,mecanica,Navomodele

Postat 28 July 2010 - 05:20 PM

Vezi postareadanny_39, la Jul 28 2010, 12:42 PM, a spus:

Pune niste poze,sa vedem ce ai incropit,si apoi il aduci sambata la club...acolo il facem sa fie gata de zbor. :rolleyes:


cam asta am lucrat...nu prea mi-a iesit dupa cum era planul:))),e un hibrid ceva....

mai am multisor de lucru,dar sper sapt viit sa fie gata de...zbor!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF0013.JPG
  • Imagine atasata: DSCF0014.JPG
  • Imagine atasata: DSCF0015.JPG
  • Imagine atasata: DSCF0016.JPG
  • Imagine atasata: DSCF0017.JPG
  • Imagine atasata: DSCF0018.JPG

Aceasta postare a fost editata de Milet: 28 July 2010 - 05:21 PM

“Rareori ne gândim la ceea ce avem, dar mereu la ceea ce ne lipseşte.”
tel. 0764 917 006
0

#11 Useril este offline   jetix 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 540
  • Inregistrat: 26-July 10
  • Location:Botosani
  • Interests:radioamatorismul

Postat 02 August 2010 - 03:57 PM

Tot fiind vorba de acest model, a incercat cineva sa lanseze un Cessna 500 din mana (ma refer la cel de 1,3m anvergura) si daca da cum s-a comportat?

jetix
Hitec Aurora9, Turnigy9X+FrSky telemetry, Cessna 500 class, Easy Glider Pro, Diamond 2500, Exposure, Breeze Pro, aripa zburatoare depron/balsa/polystirene, quad/tri/hexa/copter (Naza, MK) and next ...octokopter.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu