ok, voi desface diferentialul si-l voi numara.
am gasit pe aaa*offroad-cult*org un topic intreg 74 de pagini cred despre master smacker si royal flush, tot topicul si cred ca si site-ul este in germana... am foarte putine cunostinte despre limba germana si impreuna cu google translate am reusit sa mai inteleg cate ceva....
este un nene acolo care se lauda (cu poze) ca a pus spur de 72 de dinti si pinion de 18 dinti. o sa incerc sa mai scormonesc sa aflu ce spur a pus el (de la ce masina) si poate o sa nimeresc din prima.
este adevarat, masina e construita parca sa o pornesti si sa te joci nu sa o imbunatatesti. ca sa vezi pur si simplu cum merg pinioanele de la motor trebuie sa desfaci cel putin 12 suruburi... in acel topic, nemtesc au adus unii niste modificari care sa ne scuteasca (pe cei care detinem master smacker si royal flash) de surubareala asta crancena necesara doar pentru ungerea pinioanelor.
insa la pretul acesta (doar dupa parerea mea) masina este destul de rezistenta si produce ceva distractie.
Pinioane pentru brushless configuratie optima pentru motoare brushless
#32
Postat 19 July 2010 - 04:24 PM
am fost mai rapid, am gasit o poza cu diferentialul pe unele site-uri care vand si am facut numaratoarea (34 de dinti pe roata mare si 11 pe pinionul principal)
deci ar iesi un raport cam de 3.09.
asadar fdr-ul se ridica la 11. ceea ce e in limita normale dupa cum mi-ati spus voi.
am folosit site-ul asta http://dhrc.rchomepa...RolloutCalc.htm
e mai usor sa jonglezi cu variabilele.
ma gandesc ca e posibil sa se supra incalzeasca motorul din cauza ca pinionul este mic si face multe turatii degeaba ca sa zic asa?
ar fi bine ca pinionul pe motor sa fie putin mai mare ca sa nu fie nevoie sa se invarta motorul de multe ori?
deci ar iesi un raport cam de 3.09.
asadar fdr-ul se ridica la 11. ceea ce e in limita normale dupa cum mi-ati spus voi.
am folosit site-ul asta http://dhrc.rchomepa...RolloutCalc.htm
e mai usor sa jonglezi cu variabilele.
ma gandesc ca e posibil sa se supra incalzeasca motorul din cauza ca pinionul este mic si face multe turatii degeaba ca sa zic asa?
ar fi bine ca pinionul pe motor sa fie putin mai mare ca sa nu fie nevoie sa se invarta motorul de multe ori?
#33
Postat 19 July 2010 - 06:31 PM
radu022003, la Jul 19 2010, 05:24 PM, a spus:
ma gandesc ca e posibil sa se supra incalzeasca motorul din cauza ca pinionul este mic si face multe turatii degeaba ca sa zic asa?
ar fi bine ca pinionul pe motor sa fie putin mai mare ca sa nu fie nevoie sa se invarta motorul de multe ori?
ar fi bine ca pinionul pe motor sa fie putin mai mare ca sa nu fie nevoie sa se invarta motorul de multe ori?
Daca pui pinion mai mare, motorul se chinuie sa traga, si in acest fel se forteaza, se incinge si se arde, una din ele, adca motor sau esc, chiar si bateria se supraincalzeste. Un motor functioneaza bine si consum mic la turatii mari.
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
#34
Postat 19 July 2010 - 07:37 PM
Atunci asta va trebui sa o memorez
Pana la urma... cu noul raport de 11... ar trebui sa fiu in limite normale nu?
cu un pinion mai mare (20 de dinti) as iesi la un FDR de 9.6
Parca e dacie masinuta mea, scanteieste, benzineste dar nu porneste.
Teoretic este in limite normale, asa ar trebui sa fie si motorul dar se pare ca nu e asa... nu mai stiu la ce sa ma mai uit.
Pana la urma... cu noul raport de 11... ar trebui sa fiu in limite normale nu?
cu un pinion mai mare (20 de dinti) as iesi la un FDR de 9.6
Parca e dacie masinuta mea, scanteieste, benzineste dar nu porneste.
Teoretic este in limite normale, asa ar trebui sa fie si motorul dar se pare ca nu e asa... nu mai stiu la ce sa ma mai uit.
#35
Postat 12 August 2010 - 12:15 PM
andriu, la Jul 15 2010, 03:52 PM, a spus:
www.gearchart.com
mie mi se pare enorm raportul 22/64, ca sa faci o comparatie eu am la slash 17/90.
bafta.
mie mi se pare enorm raportul 22/64, ca sa faci o comparatie eu am la slash 17/90.
bafta.
eu pe slash am 86 spur cu 23 pinion
0749115177
#36
Postat 13 August 2010 - 06:49 PM
RXT, la Aug 12 2010, 01:15 PM, a spus:
eu pe slash am 86 spur cu 23 pinion
Afirmatia "Enorm" nu se refera la rezultatul matematic al operatiei de impartire. (e exact pe dos)
Raportul tau de 86 / 23 nu este "enorm" dupa aceeasi "regula".
Fara semnatura...prietenii stiu de ce