Pagina 1 din 1
Sugestie pista pentru auto/aero modele
Postat 31 July 2010 - 05:24 PM
Sugestie pista circuit oval in aer liber (aproximativ cat un stadion ), pt automodele electrice /nitro .
in incinta Institutului Politehnic Bucuresti (in fata cladire Rectorat) intrare prin poarta de la caminele studentesti Grozavesti.
In acesta locatie gasiti gratis mai multe piste ,circuite si zone bine asfaltate care se preteaza la asa ceva....inclusiv zone mari cu verdeata /trifoi (tot in jurul cladirii Rectoratului ) pentru aeromodele .
Bafta !
P.S.
Zona este linistita fara mare agitatie ...mai ales cand sunt studentii in vacanta
In fata Rectoratului unde este pista mare ovala sunt multi stalpi inalti de iluminat .....deci se poate folosii si in nocturna.
in incinta Institutului Politehnic Bucuresti (in fata cladire Rectorat) intrare prin poarta de la caminele studentesti Grozavesti.
In acesta locatie gasiti gratis mai multe piste ,circuite si zone bine asfaltate care se preteaza la asa ceva....inclusiv zone mari cu verdeata /trifoi (tot in jurul cladirii Rectoratului ) pentru aeromodele .
Bafta !
P.S.
Zona este linistita fara mare agitatie ...mai ales cand sunt studentii in vacanta
In fata Rectoratului unde este pista mare ovala sunt multi stalpi inalti de iluminat .....deci se poate folosii si in nocturna.
Postat 31 July 2010 - 09:27 PM
Da este frumos acolo dar daca nu este amenajat este putin mai greu .. Nu ai pod sa stai pe el sa vezi modelul, este prea mare pista, fara obstacole, dar asa de antrenament este ok. Cei cu offroad ar fi avantajati in Politehnica pt. ca sunt destule dealuri si damburi acolo.
Postat 01 August 2010 - 04:25 PM
porcofon, la Aug 1 2010, 01:16 AM, a spus:
Parcul respectiv apartine politehnicii. Daca mergi si plimbi o masina pe acolo e ok,,, daca incerci ceva organizat cred ca iti trebui ecceptul rectoratului.
de parca n-ar fi destul taxa imensa de la intrare 6lei wtf
* Kyosho Mini-Z MR02 ASF Stock