Am cautat un elicopter suficient de puternic, stabil si usor pentru impovararea cu echipament foto. In categoria elicopterelor mari (electrice sau termice) am gasit 2 grupari, 3D si scale. Prima este specializata pe manifestari atletice competitionale, f scumpa datorita dotarilor extreme, iar cea de-a doua prea incarcata, grea si din nou scumpa. Pentru fotografie (sau filmare) nu e nevoie de viteza extrema in reactii, body pentru aerodinamicitate sau aspect.. ci numai de putina forta si multa stabilitate. Are sens sa cheltui $1500 pe un Trex600/700 si sa-l zbori lin si precis in jurul unui subiect, folosind nici 30% din capabilitatile sale? Cu alte cuvinte are sens sa mergi cu Lamborghini Murcielago la servici din Dr. Taberei in Chitila zilnic???
Ce recomandati?
Pagina 1 din 1
Elicopter usor, mare, fara capabilitati 3D pentru fotografie aeriana
#2
Postat 12 July 2010 - 09:41 AM
Simplu,la intrebare iti poti raspunde si singur,ce vrei sa faci cu el?Business?Sau filmari de placere?Daca vrei business da merita cel mai bun si mai bine dotat tehnic,de ce?Gandestete ce agati de el.........si pentru ce......si ai raspunsul.Daca este pentru placere........eu personal tot pe ce e mai bun as merge,dar fiind doar o activitate facuta pentru amorul artei(sau satisfacie personala)te lasi dus de buget,cat iti permiti atat investesti.Important in ambele cazuri este dupa parerea mea(eu fiind un incepator nu trebuie si sa te iei dupa ea)sa elimini pe cat posibil incidente datorate tehnicei de proasta calitate,daca reusesti peste asta sa adaugi si o mana formata(pentru zbor)totul poate fi atat de frumos..............
FOREVER YOUNG.......
#3
Postat 12 July 2010 - 11:12 AM
Nu bizniz, am biznis, "doar" hobby la nivel de suflet, fotografie; nu pentru bani sau faima ci pentru ochiul meu pretentios si satisfactia mea personala pentru care eu consider ca merita sa cheltui (uneori si din ce nu prea am)!
Inteleg ce spui dar nu pricep <_< Voi folosi exemplul meu anterior: chiar daca as avea MULTI bani, de ce as adapta Murcielago pentru mersul in oras cand sunt atatea alte solutii de calitate, mai ieftine si mai potrivite?
Un asemenea heli de calitate, fara pretentii 3D, necarosat, de o dimensiune potrivita scopului care sa asigure stabilitate, manevrabilitate si suficienta forta de ridicare, ma gandeam ca ar trebui sa fie mai ieftin decat un TRex700E. Dupa mine ar putea avea aceeasi calitate a executiei dar nu ar fi musai sa fie din carbon, sa aibe canopie sau o electronica atat de rapida (motor, esc, servo, giro), "lipsuri" care ar mai ieftini produsul fara sa-l faca mai prost ci mai adaptat pt "noul" scop.
Probabil ca exista, dar nu l-am gasit eu...
Inteleg ce spui dar nu pricep <_< Voi folosi exemplul meu anterior: chiar daca as avea MULTI bani, de ce as adapta Murcielago pentru mersul in oras cand sunt atatea alte solutii de calitate, mai ieftine si mai potrivite?
Un asemenea heli de calitate, fara pretentii 3D, necarosat, de o dimensiune potrivita scopului care sa asigure stabilitate, manevrabilitate si suficienta forta de ridicare, ma gandeam ca ar trebui sa fie mai ieftin decat un TRex700E. Dupa mine ar putea avea aceeasi calitate a executiei dar nu ar fi musai sa fie din carbon, sa aibe canopie sau o electronica atat de rapida (motor, esc, servo, giro), "lipsuri" care ar mai ieftini produsul fara sa-l faca mai prost ci mai adaptat pt "noul" scop.
Probabil ca exista, dar nu l-am gasit eu...
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
#4
Postat 12 July 2010 - 08:08 PM
Daca vrei fotogarfiere si filmare cu aparatura foarte performanta si pozele sa aiba calitate atunci si heliul va trebui dotat cu accesorii de calitate - caci daca incepe sa trepideze, sa se dezmembreze etc ( nu iau pale de firma ci unele de lemn sau fibra de sticla doar ca sunt mai ieftina , nu iau un gyro bun cara sa comande si un servo de coada super bun ci prefer sa se invartta heliul mereu intr-o parte sau alta si asa mai departe) mai bine nu
Surpriza si mai mare apare cand din motiv ca am preferat un ESC "mai" noname toata sandramaua cu camera cu tot cade taman din inaltul cerului si fie renunt la hobby si trec totul la pierderi fie o iau de la capat adica alti bani alta distractie .
Revenind - indiferent de model ( eu as sugera un T-rex 600 sau similar ca marime - la 700 apar costuri in plus - pack-uri mai mari si mai scumpe si altele )
preturile sunt cam la acelasi nivel pentru un kit standard ( ca e T-rex, ca e Raptor sau Outrage sau ... )
Exceptie fac clonele dar acolo nu m-as baga la o clasa asa mare !
Poti gasi unul ieftin din generatiile vechi sau adus cine stie de pe unde dar la alea o sa ai probleme cu piesele asa ca.....
Si musai electric caci nu vibreaza asa rau ca unul termic !
Surpriza si mai mare apare cand din motiv ca am preferat un ESC "mai" noname toata sandramaua cu camera cu tot cade taman din inaltul cerului si fie renunt la hobby si trec totul la pierderi fie o iau de la capat adica alti bani alta distractie .
Revenind - indiferent de model ( eu as sugera un T-rex 600 sau similar ca marime - la 700 apar costuri in plus - pack-uri mai mari si mai scumpe si altele )
preturile sunt cam la acelasi nivel pentru un kit standard ( ca e T-rex, ca e Raptor sau Outrage sau ... )
Exceptie fac clonele dar acolo nu m-as baga la o clasa asa mare !
Poti gasi unul ieftin din generatiile vechi sau adus cine stie de pe unde dar la alea o sa ai probleme cu piesele asa ca.....
Si musai electric caci nu vibreaza asa rau ca unul termic !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 12 July 2010 - 08:09 PM
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
#5
Postat 12 July 2010 - 09:35 PM
Multumesc! Sunt perfect de acord, nu trebuie facut rabat de la calitate! Dar eu nu ma gandeam la reducerea de costuri prin folosirea unor componente de proasta calitate ci numai la un zburator adaptat pentru un scop mai pasnic. Similar, cand se construieste o masina de curse (citeste elicopter de competitie) se foloseste state of the art technology, deci rezulta un produs foarte scump. Pentru productia de masini "de familie" de serie (despre asta vorbesc eu) nu este nevoie nici de caroserie din carbon, nici de 150000 cai putere, nici de electronica NASA... dar nicidecum nu inseamna ca daca e mai ieftina, masina "de familie" nu poate fi de calitate sau sigura.
Inteleg de la voi ca un elicopter RC electric de dimensiuni medii-mari ESTE deja o miniaturizare state of the art, fiind obligatoriu sa se foloseasca acele componente de supercalitate. Nu se mai poate reduce nimic, altfel cresc mult riscurile. OK, am inteles, multumesc!
Inteleg de la voi ca un elicopter RC electric de dimensiuni medii-mari ESTE deja o miniaturizare state of the art, fiind obligatoriu sa se foloseasca acele componente de supercalitate. Nu se mai poate reduce nimic, altfel cresc mult riscurile. OK, am inteles, multumesc!
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
#6
Postat 12 July 2010 - 09:51 PM
Biciclistu, la Jul 12 2010, 10:35 PM, a spus:
Multumesc! Sunt perfect de acord, nu trebuie facut rabat de la calitate! Dar eu nu ma gandeam la reducerea de costuri prin folosirea unor componente de proasta calitate ci numai la un zburator adaptat pentru un scop mai pasnic. Similar, cand se construieste o masina de curse (citeste elicopter de competitie) se foloseste state of the art technology, deci rezulta un produs foarte scump. Pentru productia de masini "de familie" de serie (despre asta vorbesc eu) nu este nevoie nici de caroserie din carbon, nici de 150000 cai putere, nici de electronica NASA... dar nicidecum nu inseamna ca daca e mai ieftina, masina "de familie" nu poate fi de calitate sau sigura.
Inteleg de la voi ca un elicopter RC electric de dimensiuni medii-mari ESTE deja o miniaturizare state of the art, fiind obligatoriu sa se foloseasca acele componente de supercalitate. Nu se mai poate reduce nimic, altfel cresc mult riscurile. OK, am inteles, multumesc!
Inteleg de la voi ca un elicopter RC electric de dimensiuni medii-mari ESTE deja o miniaturizare state of the art, fiind obligatoriu sa se foloseasca acele componente de supercalitate. Nu se mai poate reduce nimic, altfel cresc mult riscurile. OK, am inteles, multumesc!
Dar este o rubrica intreaga de FPV unde oamenii pasionati de asa ceva au incercat de toate si poti afla de ce probleme s-au lovit. Nu e mai simplu sa citesti de acolo si sa tragi singur concluziile?
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#7
Postat 12 July 2010 - 10:48 PM
misumat, la Jul 12 2010, 10:51 PM, a spus:
Dar este o rubrica intreaga de FPV unde oamenii pasionati de asa ceva au incercat de toate si poti afla de ce probleme s-au lovit. Nu e mai simplu sa citesti de acolo si sa tragi singur concluziile?
Multumesc pentru sfat!
Citesc de cateva saptamani si nu numai pe acest forum. Dar despre un heli mai simplu, produs cu dedicatie pentru foto... nu am gasit. Mai caut!
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
Arata acest topic
Pagina 1 din 1