instalare cut-off ajutor!!
#1
Postat 27 June 2010 - 05:17 PM
intrebarea mea ar fi: detin un variator de la lrp (The artificial intelligence of LRP: The A.I. Automatic Reverse digital speed control line),si il folosesc pe un motor brushed cu acc de ni-mh de 4600 mah.insa doresc sa trec pe lipo si as vrea sa stiu daca mai trebuie sa pun cut-off sau are variatorul incorporat ca in cartea lui nu scrie nik de cut-off.si daca trebuie sa ii pun cut-off va rog sa imi spuneti si mie cum se face acest lucru,ce fire si unde sa le lipesc...etc,cum se instaleaza mai clar :).
variatorul ar fi acesta:
http://www.lrp.cc/en/products/electronic-s...igital/details/
multumesc.adrian.
auto:savage x 4,6 Big block
heli: angel 300
aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.
nitro e puterea...
Nr.tel : 0722449391
#2
Postat 27 June 2010 - 05:30 PM
Am "sapat" un pic pe site la LRP si am observat ca la unele ESC sunt trecute si variantele de alimentare NiMh, LiPo etc.
Eu cred ca tu nici LiPo nu poti sa pui.
#3 Guest_Scooby Doo_*
Postat 27 June 2010 - 05:39 PM
Singurul mod in care poti atasa un acumulator LiPo fara sa te expui inutil la riscuri pe tine si automodelul, este (dupa parerea mea) achizitionarea unui LiPo stopper (un modul electronic ce face ca modelul sa mearga mai incet cand tensiunea este aproape de limita si pana la urma il opreste atunci cand tensiunea ajunge la limita programata - 3v/celula) sau sa iei un alt controller (variator) ce suporta LiPo
Exemplu de lipo stopper gasesti AICI
Rugaminte: pe viitor, posteaza astfel de intrebari la "coltul incepatorului" - altfel risti sa fii apostrofat.
#4
Postat 27 June 2010 - 05:40 PM
fasconal, la Jun 27 2010, 06:30 PM, a spus:
Am "sapat" un pic pe site la LRP si am observat ca la unele ESC sunt trecute si variantele de alimentare NiMh, LiPo etc.
Eu cred ca tu nici LiPo nu poti sa pui.
totusi in manualul lui scrie ca voltajul poate fi dus pana la 8,4v...deci nu vad care ar fi problema cu lipo.intradevar sunt unele care scrie ca duc si ni-mh si lipo,insa orice variator ar trebui sa duca si lipo daca nu se depaseste tensiunea.
auto:savage x 4,6 Big block
heli: angel 300
aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.
nitro e puterea...
Nr.tel : 0722449391
#5
Postat 27 June 2010 - 05:42 PM
auto:savage x 4,6 Big block
heli: angel 300
aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.
nitro e puterea...
Nr.tel : 0722449391
#6 Guest_Scooby Doo_*
Postat 27 June 2010 - 05:51 PM
De aia daca ESC-ul (variatorul) nu are integrata protectia cutoff (care este din "soft" si nu sunt niste fire care se instaleaza peste) trebuie sa cumperi un alt esc pentru lipo sau un aparatzel de genul celui pe care ti l-am recomandat mai sus.
Te rog, incearca sa citesti / sa te documentezi cat mai mult despre ceea ce dresti sa intrebi, inainte sa intrebi - astfel nu vei parea complet nepregatit si nici nu ti se va spune (cum ti s-ar fi spus acum 2-3 luni) "foloseste functia "cauta". Nu e nimeni obligat sa iti tina cursuri despre ce si cum sta treaba cu lipo si cutoff-ul - e internetul plin.
#7
Postat 27 June 2010 - 06:06 PM
insa daca se raspunde genu: ai internet...apucate de invatat de pe net....
eu am cerut pareri din partea celor ca tine care stiu(scooby doo),si nu am cerut critice.este un forum de modelism trebuie sa ne ajutam nu sa ne criticam.voi cei mai avansati in ale modelismului trebuie sa ne ajutati si pe noi sa invatatm.cine nu doreste asa ceva ar fi mai bine sa nu mai posteze mai ales sa critice sau sa se creada mult superior doar pt faptul ca a trecut printr- o problema ceruta in ajutor de alt "coleg" al lui de pe forum care se "impiedica" de ea.
daca te-am deranjat cumva cu intrebarea mea scooby doo...scuze.
auto:savage x 4,6 Big block
heli: angel 300
aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.
nitro e puterea...
Nr.tel : 0722449391
#8 Guest_Scooby Doo_*
Postat 27 June 2010 - 06:44 PM
Am spus ca RISTI sa fii criticat, pentru ca ti-e lene sa te documentezi inainte sa intrebi, in plus postezi unde nu trebuie. Cred ca poti inchide topicul, consider ca esti suficient de lamurit. Cred ca te-am ajutat suficient si comentariile tale sunt malitioase si de prisos. Ai putea sa spui multumesc si sa inchizi topicul.
p.s. se scrie critici, nu critice
#9
Postat 27 June 2010 - 07:25 PM
menus, la Jun 27 2010, 06:40 PM, a spus:
Pai 8,4V nu inseamna neaparat LiPo, inseamna de exemplu 7 celule NiMh.
#10
Postat 27 June 2010 - 09:18 PM
sa stiti domnule scooby doo ca s-a spus odata:"stiu ca nu stiu nimic".atat va spun,nu sunteti atotstiutor...
insa cine vrea sa ma lamureasca in legatura cu problema mea astept PM.asta daca mai vrea cineva care se pricepe dar sa imi raspunda onest,nu cu un aer de superior.
o sa inchid topicul pentru ca nu mai vreau sa mai supar pe cineva.iar in ceea ce va priveste pe dvs domnule scooby doo,v-am cerut iertare mai sus ca v-am suparat insa iarasi mandria nu va lasat sa observati,ci ati observat decat gresala gramaticala.
oricum va multumesc pt raspunsul care mi l-ati dat.
adrian.
auto:savage x 4,6 Big block
heli: angel 300
aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.
nitro e puterea...
Nr.tel : 0722449391