problema roti
#1
Postat 20 June 2010 - 08:32 PM
Multumesc anticipat!
#2
Postat 20 June 2010 - 09:02 PM
sterie, la Jun 20 2010, 09:32 PM, a spus:
Multumesc anticipat!
Salut,
Daca ai mers cu rotile prin apa si a ajuns la insertii atunci de acolo s-a intamplat, daca nu ai mers prin apa inseamna ca ai lovit-o intr-o bordura si s-a deformat. Incearca sa dai jos roata si sa te uiti la hex sa nu fie deformat. (Daca sunt de plastic incearca sa pui de aluminiu). Uitate atent la roata, daca ti se pare in regula pune-o la loc si strange bine piulita.
Spor, Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#3
Postat 20 June 2010 - 09:07 PM
radugns, la Jun 20 2010, 10:02 PM, a spus:
Daca ai mers cu rotile prin apa si a ajuns la insertii atunci de acolo s-a intamplat, daca nu ai mers prin apa inseamna ca ai lovit-o intr-o bordura si s-a deformat. Incearca sa dai jos roata si sa te uiti la hex sa nu fie deformat. (Daca sunt de plastic incearca sa pui de aluminiu). Uitate atent la roata, daca ti se pare in regula pune-o la loc si strange bine piulita.
Spor, Radu
am mers si prin apa .... si din greseala am dat si putin in borduri :D..... si are ceva daca merg cu ea asa ?
#5
Postat 20 June 2010 - 09:37 PM
sterie, la Jun 20 2010, 10:07 PM, a spus:
ca si la masina 1:1 n-ar fi prea bine , ca strici altceva.
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#6
Postat 20 June 2010 - 09:51 PM
Rotile fata trebuie sa stea asa: \_/ (se numeste toe out). Vorbim de foarte putin, cateva grade, dar este vizibil.
Vezi aici pentru detalii: http://www.rc-car.co...article/252/P1/
Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 20 June 2010 - 09:52 PM
#7
Postat 20 June 2010 - 10:23 PM
ovidiugm, la Jun 20 2010, 10:51 PM, a spus:
Rotile fata trebuie sa stea asa: \_/ (se numeste toe out). Vorbim de foarte putin, cateva grade, dar este vizibil.
Vezi aici pentru detalii: http://www.rc-car.co...article/252/P1/
trebuie sa verifice cat de desfacut de link-u pe partea aia,ca daca e desfacut mai tare dacat pe stanga nu va merge bine,chiar si daca faci din trim,va fi altfel unghiul cand ia curba,si toe-uot nu trebuie sa fie neaparat vizibil,de exemplu la masinile 1/1 se pune 6 mm mai mare distanta in partea din fata a roatei fata de partea din spate(intre ele)
#8
Postat 20 June 2010 - 10:47 PM
Omul e incepator si (el sau altcineva) a invartit un pic de trimul de pe radiocomanda, fara sa-si dea seama ca afecteaza directia. Trebuie doar sa regleze la loc trimul.
Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 20 June 2010 - 10:47 PM
#9
Postat 20 June 2010 - 10:54 PM
ovidiugm, la Jun 20 2010, 11:47 PM, a spus:
Omul e incepator si (el sau altcineva) a invartit un pic de trimul de pe radiocomanda, fara sa-si dea seama ca afecteaza directia. Trebuie doar sa regleze la loc trimul.
in borduri nu am dat tare... mereu am grija.... am dat f ushor de 2-3 ori .... si cand am intrat prin apa abia daca era o mica balticica.... am trecut de cateva ori ..... dar era mica rau si trecean cu ambele roti :D....
ai dreptate sunt incepator si cred ca s-au dereglat din gresala ..... am mai reglat eu un pic la ala de sus (care misca rotile in stanga dreapta) iar ala de jos pt ce este ? :unsure:))
#10
Postat 20 June 2010 - 11:13 PM
Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 20 June 2010 - 11:14 PM
#11
Postat 20 June 2010 - 11:22 PM
ovidiugm, la Jun 21 2010, 12:13 AM, a spus:
la lightning pro am un HPI TF-3 dar este in masina (dacie) :D) ... mai am o telecomanda HPI TF-4 de la un Savage si la cel de sus scrie ST.TRIM si pe cel de jos TH.TRIM :D
#12
Postat 20 June 2010 - 11:26 PM
#14
Postat 21 June 2010 - 01:14 PM
pornesti frumos statia si masinuta (asezata pe o cutiuta)
si dai din trimuri pana iti vine rau. UITANDU-TE ATENT la servouri)
si asa ai sa fii sigur ca stii ce face fiecare si nu vei mai avea probleme de astea.
din cate stiu eu ST D/R este end pointul la directie.
e simplu, e safe, e rapid, si e educativ.
Aceasta postare a fost editata de andriu: 21 June 2010 - 01:18 PM

"That's sooo oshemmm !!!!!"
#15
Postat 21 June 2010 - 02:09 PM
andriu, la Jun 21 2010, 02:14 PM, a spus:
pornesti frumos statia si masinuta (asezata pe o cutiuta)
si dai din trimuri pana iti vine rau. UITANDU-TE ATENT la servouri)
si asa ai sa fii sigur ca stii ce face fiecare si nu vei mai avea probleme de astea.
din cate stiu eu ST D/R este end pointul la directie.
e simplu, e safe, e rapid, si e educativ.
oricum o sa dau de butoane pana nu mai pot.... dar sa stiu ce face fiecare.... ca am mai dat, si in afara de ala de sus (st.trim) care este pt roti, nu am vazut nimic.... si apropo daca tin masina pe loc pornita mai mult timp (cam 5 minute) se poate intampla ceva ? ca am inteles de la un prieten ca nu e bine sa stea mult pornita fara sa mergi cu ea. deci ma lamureste si pe mine cineva ? ca sa stiu si eu unde sa ma uit cand dau de butoane :unsure:)
Merci!
#16
Postat 21 June 2010 - 03:13 PM
sterie, la Jun 21 2010, 03:09 PM, a spus:
Merci!
e clar ca nu e bine sa o tii prea mult pe loc pt ca se incalzeste excesiv motorul. racirea se face prin fluxul de aer.
in legatura cu ST D/R :
nu stiu sigur ca nu am statie de aia dar ar trebui sa fie end pointul la directie.
adica:
dai potentiometrul la minim si ai o miscare la directie foarte mica
dai potentiometrul la maxim si rotile vireaza maxim.
si asa ... ai sa gasesti setarea perfecta pt directie in functie de ce faci.
ps: nu e nevoie sa pornesti motorul ca sa setezi la directie. ST (steering)
pt setarile de TH (throtle), da.
Aceasta postare a fost editata de andriu: 21 June 2010 - 03:15 PM

"That's sooo oshemmm !!!!!"
#17
Postat 21 June 2010 - 04:24 PM
Din ST.TRIM reglezi directia ca sa iti stea rotile drepte cand ai volanul in pozitia neutru. Practic de acolo reglezi ca masina sa-ti tina linia dreapta cand nu dai de volan stanga/dreapta.
Din TH.TRIM reglezi acceleratia ca atunci cand ai acceleratia de pe radiocomanda in pozitia neutru, masina sa nu mearga nici inainte, nici inapoi. Daca invarti de TH.TRIM aiurea, masina n-o sa stea pe loc cand iei mana de pe acceleratia radiocomenzii, o sa mearga usor inainte sau usor inapoi.
Din ST.D/R, (D/R = "dual rate") cum a spus si andriu, reglezi cat de mult sa ia curba. Ca sa reglezi asta, tine volanul maxim stanga (sau dreapta, cum preferi) si invarte de ST.D/R. O sa vezi ca variaza capatul de cursa al rotilor dupa cum invarti tu de potentiometru.
#18
Postat 21 June 2010 - 07:06 PM
ovidiugm, la Jun 21 2010, 05:24 PM, a spus:
Din ST.TRIM reglezi directia ca sa iti stea rotile drepte cand ai volanul in pozitia neutru. Practic de acolo reglezi ca masina sa-ti tina linia dreapta cand nu dai de volan stanga/dreapta.
Din TH.TRIM reglezi acceleratia ca atunci cand ai acceleratia de pe radiocomanda in pozitia neutru, masina sa nu mearga nici inainte, nici inapoi. Daca invarti de TH.TRIM aiurea, masina n-o sa stea pe loc cand iei mana de pe acceleratia radiocomenzii, o sa mearga usor inainte sau usor inapoi.
Din ST.D/R, (D/R = "dual rate") cum a spus si andriu, reglezi cat de mult sa ia curba. Ca sa reglezi asta, tine volanul maxim stanga (sau dreapta, cum preferi) si invarte de ST.D/R. O sa vezi ca variaza capatul de cursa al rotilor dupa cum invarti tu de potentiometru.
Multumesc! Si mai am o intrebare ... Daca merg cu ea, de mai multe ori printr-o balticia (ud eu aleea) are ceva ? Si inca una :)... freana cum o reglez sa fie mai puternica ?
#19
Postat 21 June 2010 - 10:19 PM
Pentru a regla franele trebuie sa scurtezi partea activa a celor doua tije de frana pe care le trage servo-ul de acceleratie/frana. Le scurtezi foarte putin, pentru ca altfel masina merge infranata.
Vad ca ti-e cam sila, dar de ce nu te uiti in manual? Este explicat acolo mult mai bine decat o putem noi face. Cu tot cu poze si cu toti pasii de urmat.
Daca nu ai manual, incearca un click aici:
http://www.hbeurope....als/hb55005.pdf