Evenimentul, unic in Europa, atrage in mod traditional in mreje, pe parcursul celor doua zile ale weekendului, cam 45.000 (patruzecisicinci de mii!) de spectatori care vin ca vrajiti sa asiste cum se dau ceasurile istoriei aviatiei inapoi!
Spectacol fascinant.
Minunat ca organizare. Acces, parcari, dughene cu suveniruri, carti, machete, shtifturi, haleala si sticle de vin vandute de Legiunea Straina.
Fabulos ca numar, varietate si celebritate a vedetelor zburatoare. 126 (unasutadouazecisisase) avioane si elicoptere, din precambrianul aviatiei si pana la (pre)modernismul aviatiei cu jet.
Impresionant ca si "coregrafie" precum si comentariu/coloana sonora -> Bernard Chabert, un fel de Radu Anton Roman al meetingurilor aeriene.
Anul asta, nu am rezistat farmecelor si insistentelor lui Kerosen si am mers impreuna la Ferte-Alais. Nu am regretat. Decat faptul ca la tribuna locurile erau stramte, scaunele tari si toti care aveau aparate de pozat, le aveau mai mari si mai profi decat io!
Am facut o seama de poze (nu multe care sa merite sa fie postate) si mai mult am filmat... Mare greseala...
O sa pun cateva poze aici. Unele cu comentarii, altele fara... In numele pozei, se regaseste numele aparatului de zbor, atat de bine cat am putut io sa-l identific. Daca o mai fi cate o greseala... hai sictir! De obicei, ultimul grup de trei digitzi din numele pozei, nu tre luat in considerare - e un nr. de ordine a pozei, din arhiva.
...........................
Evident ca showul a f. deschis de aviatia utrausoara. Aici un motodelta Air Creation.