Modelism - RHC Forum: variator si motor brushed - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

variator si motor brushed

#1 Useril este offline   menus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-May 10
  • Gender:Male
  • Location:fieni/dambovita

  Postat 08 June 2010 - 05:04 PM

o intrebare care va parea pt profesionistii in Rc stupid insa noi mai incepatori nu ne pricepem :wacko:: de curand am achizitionat un variator de la lrp cu AI(artificial inteligence)bullet reverse digital,si in cutia lui erau urmatoarele:variatorul,niste autocolante,acel lipici dublu,si inca trei chestii care aratau ca niste "furci"(aceste "furci" nu stiu ce sunt)...astea daca poate cineva sa imi spuna ce sunt???si pt ce se folosesc.

inca o intrebare as avea:pentru motoarele brushed mai trebuie sa le cositoresti ceva la spate???sau pur si simplu le pui pe masina asa cum le-ai primit cu cabluri...intreb asta ca pe motorul stock pe langa firele care mergeau la variator,pe el(motor) erau cositorite niste chestii care faceau legatura intre ele...se poate ca acele "furci"mai sus mentionate sa fie pentru motoare????
multumesc anticipat celor care ma va ajuta...adrian.
auto:hpi nitro mt2 g3.0

auto:savage x 4,6 Big block

heli: angel 300

aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.

nitro e puterea...

Nr.tel : 0722449391
0

#2 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 June 2010 - 05:29 PM

"Furcile" alea sunt cei trei condensatori pe care ar fi trebuit sa ii lipesti pe motor, daca acesta nu avea. Cum motorul tau zici ca are asa ceva, ai scapat. Operatiunea este mai dificila si oarecum riscanta caci se pot deteriora condensatoarele sau chiar lamelele de contact al motorului, daca cel ce o face are " doua maini stangi" si nici un pic de experienta. Oricum, studiaza cum sunt lipite acele condensatoare ca sa stii despre ce e vorba.

Este posibil uneori ca motorul sa aiba din fabrica doua condensatoare inserate in zona periilor, ascunse ochiului (se poate vedea uneori cate un piciorus al condensatorului daca te chinui sa-l cauti prin fanta de aerisire, sau se depisteaza cu un capacimetru o capacitate de zeci de nanoFarazi intre orice contact al motorului si carcasa, egala cu jumatate din capacitatile condensatoarelor), cate unul legat intre fiecare perie si carcasa de metal si atunci nu mai e necesar de pus decat al treilea condensator, legat intre cele doua contacte ale motorului. Acest lucru se intampla la motoarele stock, adica cele obisnuite cu care se vand modelele.

Aceasta postare a fost editata de navigator: 08 June 2010 - 05:35 PM



0

#3 Useril este offline   menus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-May 10
  • Gender:Male
  • Location:fieni/dambovita

Postat 08 June 2010 - 05:58 PM

acestea sunt pozele...variatorul si 'furcile"respectiv condensatori(acu stiu si eu ce sunt):wacko:...si motorul pe care vreau sa-l pun pe masina respectiv firebolt de 15T.pe spatele motorului de 15T nu vad nici un condesator.oare trebuie sa ii pun acei condesatori????sau are el inauntrul lui.????multumesc.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: variator.jpg
  • Imagine atasata: motor_1.jpg
  • Imagine atasata: motor_2.jpg

auto:hpi nitro mt2 g3.0

auto:savage x 4,6 Big block

heli: angel 300

aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.

nitro e puterea...

Nr.tel : 0722449391
0

#4 Useril este offline   XJ39 El'Diablo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 30-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Automodelism

Postat 08 June 2010 - 11:13 PM

Vezi postareamenus, la Jun 8 2010, 06:58 PM, a spus:

acestea sunt pozele...variatorul si 'furcile"respectiv condensatori(acu stiu si eu ce sunt):blink:...si motorul pe care vreau sa-l pun pe masina respectiv firebolt de 15T.pe spatele motorului de 15T nu vad nici un condesator.oare trebuie sa ii pun acei condesatori????sau are el inauntrul lui.????multumesc.


din ce scrie pe unele magazine online motorul pare a avea condensatori.
* Kyosho Mini-Z MR02 ASF Stock
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
0

#5 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 09 June 2010 - 07:35 AM

Nu trebuie sa lipesti nici un condensator.
Plug and play !
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#6 Useril este offline   menus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-May 10
  • Gender:Male
  • Location:fieni/dambovita

Postat 09 June 2010 - 07:44 AM

multumesc de raspunsuri baieti.
auto:hpi nitro mt2 g3.0

auto:savage x 4,6 Big block

heli: angel 300

aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.

nitro e puterea...

Nr.tel : 0722449391
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu