o intrebare care va parea pt profesionistii in Rc stupid insa noi mai incepatori nu ne pricepem :wacko:: de curand am achizitionat un variator de la lrp cu AI(artificial inteligence)bullet reverse digital,si in cutia lui erau urmatoarele:variatorul,niste autocolante,acel lipici dublu,si inca trei chestii care aratau ca niste "furci"(aceste "furci" nu stiu ce sunt)...astea daca poate cineva sa imi spuna ce sunt???si pt ce se folosesc.
inca o intrebare as avea:pentru motoarele brushed mai trebuie sa le cositoresti ceva la spate???sau pur si simplu le pui pe masina asa cum le-ai primit cu cabluri...intreb asta ca pe motorul stock pe langa firele care mergeau la variator,pe el(motor) erau cositorite niste chestii care faceau legatura intre ele...se poate ca acele "furci"mai sus mentionate sa fie pentru motoare????
multumesc anticipat celor care ma va ajuta...adrian.
Pagina 1 din 1
variator si motor brushed
#1
Postat 08 June 2010 - 05:04 PM
auto:hpi nitro mt2 g3.0
auto:savage x 4,6 Big block
heli: angel 300
aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.
nitro e puterea...
Nr.tel : 0722449391
auto:savage x 4,6 Big block
heli: angel 300
aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.
nitro e puterea...
Nr.tel : 0722449391
#2
Postat 08 June 2010 - 05:29 PM
"Furcile" alea sunt cei trei condensatori pe care ar fi trebuit sa ii lipesti pe motor, daca acesta nu avea. Cum motorul tau zici ca are asa ceva, ai scapat. Operatiunea este mai dificila si oarecum riscanta caci se pot deteriora condensatoarele sau chiar lamelele de contact al motorului, daca cel ce o face are " doua maini stangi" si nici un pic de experienta. Oricum, studiaza cum sunt lipite acele condensatoare ca sa stii despre ce e vorba.
Este posibil uneori ca motorul sa aiba din fabrica doua condensatoare inserate in zona periilor, ascunse ochiului (se poate vedea uneori cate un piciorus al condensatorului daca te chinui sa-l cauti prin fanta de aerisire, sau se depisteaza cu un capacimetru o capacitate de zeci de nanoFarazi intre orice contact al motorului si carcasa, egala cu jumatate din capacitatile condensatoarelor), cate unul legat intre fiecare perie si carcasa de metal si atunci nu mai e necesar de pus decat al treilea condensator, legat intre cele doua contacte ale motorului. Acest lucru se intampla la motoarele stock, adica cele obisnuite cu care se vand modelele.
Este posibil uneori ca motorul sa aiba din fabrica doua condensatoare inserate in zona periilor, ascunse ochiului (se poate vedea uneori cate un piciorus al condensatorului daca te chinui sa-l cauti prin fanta de aerisire, sau se depisteaza cu un capacimetru o capacitate de zeci de nanoFarazi intre orice contact al motorului si carcasa, egala cu jumatate din capacitatile condensatoarelor), cate unul legat intre fiecare perie si carcasa de metal si atunci nu mai e necesar de pus decat al treilea condensator, legat intre cele doua contacte ale motorului. Acest lucru se intampla la motoarele stock, adica cele obisnuite cu care se vand modelele.
Aceasta postare a fost editata de navigator: 08 June 2010 - 05:35 PM
#3
Postat 08 June 2010 - 05:58 PM
acestea sunt pozele...variatorul si 'furcile"respectiv condensatori(acu stiu si eu ce sunt):wacko:...si motorul pe care vreau sa-l pun pe masina respectiv firebolt de 15T.pe spatele motorului de 15T nu vad nici un condesator.oare trebuie sa ii pun acei condesatori????sau are el inauntrul lui.????multumesc.
auto:hpi nitro mt2 g3.0
auto:savage x 4,6 Big block
heli: angel 300
aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.
nitro e puterea...
Nr.tel : 0722449391
auto:savage x 4,6 Big block
heli: angel 300
aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.
nitro e puterea...
Nr.tel : 0722449391
#4
Postat 08 June 2010 - 11:13 PM
menus, la Jun 8 2010, 06:58 PM, a spus:
acestea sunt pozele...variatorul si 'furcile"respectiv condensatori(acu stiu si eu ce sunt):blink:...si motorul pe care vreau sa-l pun pe masina respectiv firebolt de 15T.pe spatele motorului de 15T nu vad nici un condesator.oare trebuie sa ii pun acei condesatori????sau are el inauntrul lui.????multumesc.
din ce scrie pe unele magazine online motorul pare a avea condensatori.
* Kyosho Mini-Z MR02 ASF Stock
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#5
Postat 09 June 2010 - 07:35 AM
Nu trebuie sa lipesti nici un condensator.
Plug and play !
Plug and play !
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
#6
Postat 09 June 2010 - 07:44 AM
multumesc de raspunsuri baieti.
auto:hpi nitro mt2 g3.0
auto:savage x 4,6 Big block
heli: angel 300
aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.
nitro e puterea...
Nr.tel : 0722449391
auto:savage x 4,6 Big block
heli: angel 300
aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.
nitro e puterea...
Nr.tel : 0722449391
Arata acest topic
Pagina 1 din 1