Combustibili Calitatzile necesare unui combustibil
#31
Postat 17 October 2004 - 01:17 AM
In rest sunt acelas lucru.
#32
Postat 17 October 2004 - 06:42 AM
Se poate si asa ?, la 17 Oct 2004, 01:17, a spus:
deci amandoua se beau! :wacko: http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/blink.gif
#33
Postat 17 October 2004 - 08:30 PM
Sorry, mi-a fost mai simplu Stanciu ca-i mai familiar avand in vedere ca mi-e cumnat :wacko:. Da' mi-am setat in address book si promit sa nu se mai intample.... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
@Silviu66
...iti spun eu, tot berea-i mai buna!... :D
Revenind la subiect,
Deci asa k si o concluzie: se poate face amestecul de component de baza (alcool, metanol etc.) + ulei, numai ca proportia de ulei se va imparti in 2 juma' ricin, juma' sintetic. Si vom avea mai putina mizerie scoasa pe tzeava si o functionare acceptabila. Asa-i?
Acum mai ridic 2 intrebari:
1. Mere si sinteticu' pt. masina si daca da, de care?
2. Alcoolul isopropilic am citit ca are (de la Marinaru') cifra octanica 80. Tre' sa-i pun nitro sau mere si asa in compozitia pe care am descris-o mai sus?
#34
Postat 17 October 2004 - 10:51 PM
Aceasta postare a fost editata de xorg: 17 October 2004 - 10:54 PM
#37
Postat 18 October 2004 - 01:00 PM
Marinaru, la 18 Oct 2004, 13:01, a spus:
si mai citez si pe xorg, care se sperie degeaba: "nu pot folosi doar sintetic pt ca risc sa-mi stric motorul"
Tocmai ieri am purtat o discutie cu unul de pe la noi care arde combustibil la zbor cam cat beau unii dintre noi bere... rezultatul discutiei e ca m-am convins (inca odata!)de faptul ca uleiul sintetic folosit singur, de la rodaj pina la utilizarea curenta NU DETERIOREAZA motoare.
Cat despre porcaiala de la ricin, asa va trebuie!
Argumentele erau cam astea: la flansa tobei temperatura ar fi normal de cca 150grade C. Daca temperatura ar ajunge pe la 200grade, oricum se cam sudeaza fiarele inauntru, deci poa' sa unga ricinu unde vrea, de-abia iese sudura mai bine.
In rest, sa auzim numai de bine, ca motoarele se distrug mai ales de la manutza proasta si mai putin de la ungeri savante.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#38
Postat 18 October 2004 - 01:03 PM
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 18 October 2004 - 05:15 PM
Cu rabdare si ciocan.
#39
Postat 18 October 2004 - 01:44 PM
BogdanStancu, la 18 Oct 2004, 14:00, a spus:
Deja tinde sa se prelungeasca la infinit discutia, fara noima!
Bogdan , pot cu prima ocazie, sa-ti certific cum ca gazele in sectiunea de evacuare au o temperatura cuprinsa intre 380-450 grdC!!! Si chiar de temperatura ar fi mai mica, problema se pune strict la procesul INTERN de ardere sau stress al uleiului, nu pe bratul Borcea al Dunarii, nu la flansa tobei sau la 5 m in fatza obiectului pilotului. Fiecare foloseste ce doreste, sintetic sau ricin, dupa buzunar...repet, nu am exclus folosirea uleiului sintetic, doar ca am recomandat altceva mai bun, si nu limitat la experienta unor utilizatori de pe aici din Romania ci sfatuit chiar de catre producatori de motoare cum ar fi Georege Aldrich (GMA engine), "Fox", Mario Rossi si daca probabil veti scrie celor de la Picco, veti obtine acelasi raspuns!!! RICIN sau ricin in amestec cu sintetic, dar niciodata sintetic curat daca tii la resursa motorului tau! Este ca si cum am face afirmatii despre produsele de carne si cele vegetale...incercati sa convingeti un vegetarian sa manance carne, ca omul e facut sa traisca sanatos consumand ambele tipuri de proteine, doar ca o duce saracu si numai cu cartofi si paine!
Cel mai simplu rationament, aici in Romania, pentru folosirea ricinului, ar putea fi si faptul ca inca este mai ieftin ca sinteticul iar calitatea inca este superioara acestuia!!!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 18 October 2004 - 05:25 PM
Cu rabdare si ciocan.
#40
Postat 18 October 2004 - 07:51 PM
BogdanStancu, la 18 Oct 2004, 13:00, a spus:
Marinaru, la 18 Oct 2004, 13:01, a spus:
si mai citez si pe xorg, care se sperie degeaba: "nu pot folosi doar sintetic pt ca risc sa-mi stric motorul"
Cat despre porcaiala de la ricin, asa va trebuie!
Argumentele erau cam astea: la flansa tobei temperatura ar fi normal de cca 150grade C. Daca temperatura ar ajunge pe la 200grade, oricum se cam sudeaza fiarele inauntru, deci poa' sa unga ricinu unde vrea, de-abia iese sudura mai bine.
In rest, sa auzim numai de bine, ca motoarele se distrug mai ales de la manutza proasta si mai putin de la ungeri savante.
Dn Bogdat la 200C nu sudezi nici cositorul cat despre izopropilic, da, nu se aprinde caci nu are cifra cetanica, am spus si mai devreme asta si se pare ca in tabeleul Marinarului scrie acelasi lucru cum stiam si eu, doara cifra octanica stiam ca-i ceva mai mare pe la 100, iara cu uleiul nu m-am speriat, doar am concluzionat cele discutate la momentul respectiv, mai exact mi-am spus parerea formata in urma discutziilor si ca tot am ocazia mai adug un argument, combustibilul Jamara pe care il folosesc acum contzine si ricin, sa fim seriosi de ce ar mai pune ricin daca tot este sinteticul mai ieftin si mai bun????