Pagina 1 din 1
Recunoaste cineva montajul acesta ...... Ce poate sa fie acest montaj ...ce aplicatie in modelism sa aiba ?
Postat 01 June 2010 - 09:59 PM
Poate cineva sa recunoasca acest montaj vandut de " JAMARA " ...... sincer nu pot sa imi dau seama ce este ?
Nu sunt chiar incepator in domeniu ...dar nu am idee ce este ?
L-am si conectat de diferite ori si nu imi da nici o logica la ce se poate folosi ...sunt si doua terminale de iesire pentru un posibil motor (cred eu ) dar acolo nu apare tensiune doar cand stick-ul este spre maxim ...fara nici o logica !
Mai este un releu mare acolo care nici ala nu prea da semne ca ar face ceva ....Poate ma luminati voi !!
Cu stima
Va atasez foto....
L-am si conectat de diferite ori si nu imi da nici o logica la ce se poate folosi ...sunt si doua terminale de iesire pentru un posibil motor (cred eu ) dar acolo nu apare tensiune doar cand stick-ul este spre maxim ...fara nici o logica !
Mai este un releu mare acolo care nici ala nu prea da semne ca ar face ceva ....Poate ma luminati voi !!
Cu stima
Va atasez foto....
Postat 01 June 2010 - 11:04 PM
marius11, la Jun 1 2010, 10:59 PM, a spus:
Poate cineva sa recunoasca acest montaj vandut de " JAMARA " ...... sincer nu pot sa imi dau seama ce este ?
Cu stima
Va atasez foto....
Cu stima
Va atasez foto....
Daca nu ma insel este un Rc swich sau ceva de genu asta cu releu! Poate expertii isi dau cu parerea!
Da mam uitat mai bine asta este ! Un Rc swich care se monta direct pe bornele unui motor cu perii! E un precursor al variatorului ! Asa ceva vindea cineva ani in urma pe post de variator!
Aceasta postare a fost editata de gun man: 01 June 2010 - 11:06 PM
Postat 02 June 2010 - 10:26 PM
Da...asa cred si eu !
Doar ca releul ala nu se aude deloc ca anclaseaza vreodata ...eu ma gandeam ca este ceva inversor de sens ...dar nu se aude deloc ca se misca ..
O sa il mai studiez !
Multumesc oricum de idei ...
Poate alticineva isi mai da cu parerea !!
Stima