jamara tiger monster truck
#1
Postat 21 May 2010 - 05:34 PM
ce ziceti, am aruncat banii pe fereastra sau e ok ? puteam alege o varianta mai buna ? un upgrade de motor la brushless, dupa ce ma acomodez cu masina, merita ? sau mai bine, dupa ce ma prinde, trec la un model superior, eventual termic?
#3
Postat 07 June 2010 - 05:42 PM
sergiu 4wd, la May 25 2010, 08:35 PM, a spus:
eu zic mai intai sa te acmomodezi cu ce ai , sa inveti sa conduci si sa o reglez. apoi daca iti place poti sa iti iei un automodel electric brushless sa un automodel termic.
Parerea mea! :wacko:
multa bafta
multumesc pentru sfat. am inceput sa ma acomodez cu masina, pt ca la inceput am cam dat cu ea in pereti si copaci si a rezistat ;) . am pierdut si o planetara fata si uite asa am inceput sa descopar piesele, modul de constructie, ce imbunatatiri pot sa-i aduc...
#4
Postat 07 June 2010 - 08:27 PM
Apoi poti sa cunpei un radiator pe care sa montezi un coler si sa il atasezi peste motor pentru a se raci mai repede.
Poti sa schimi amortizoarele ( din plastic in aluminiu ).
Eu nu pre cunosc aceasta masina asa ca poti sa astepti o parere de la cineva care o cunoaste mai bine ca mine.
Mult noroc , si bafta cu upgrad-urile.
#5
Postat 09 June 2010 - 03:03 PM
pun mai jos specifiicatiile de la producator. ce parere aveti?
http://neuershop.jam...ger-Brushless_1
#6
Postat 10 June 2010 - 12:45 AM
Piese de schimb (zicea ceva de o planetara pierduta) de unde a luat ?
Eventual daca poate sa puna niste poze mai de aproape ale modelului. Multumesc anticipat
#9
Postat 11 June 2010 - 01:31 PM
Jamara Tiger MT 1/10 brushless :D :) :D
In primul rind e MARE! In al doilea rind e brushless......yupiiiiii!!!!
Motor: Magnum B3650 brushless
ESC: 60A Programmable ESC brushless
Accum: Sun Power 7,2V 1800 mAh Racing Pack (asta trebuie schimbat neaparat cu cel putin unul 4500 mAH)
Sasiu si restul din aluminiu ionizat (carbon look).
Deocamdata atit...restul dupa triminguri ei primul test :D
Poza este de pe siteul producatorului, o sa fac si reale.....
Va urma!
Aceasta postare a fost editata de mad.rottwailer: 11 June 2010 - 01:34 PM
#12
Postat 12 June 2010 - 02:01 PM
mad.rottwailer, la Jun 12 2010, 02:38 PM, a spus:
Cred ca este de la brushless...asa sunt ele.
Radu
Aceasta postare a fost editata de radugns: 12 June 2010 - 02:01 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#14
Postat 25 June 2010 - 03:53 PM
mad.rottwailer, la Jun 14 2010, 11:07 AM, a spus:
http://i46.tinypic.com/vx15pi.jpg
http://i48.tinypic.com/25jedlf.jpg
http://i45.tinypic.com/2yx20bq.jpg
http://i47.tinypic.com/29zepzd.jpg
http://i48.tinypic.com/35d54dz.jpg
http://i48.tinypic.com/b53yn6.jpg
ce parere aveti?
Sincer sa fiu nu prea ma incanta aspectul cu toate ca nu conteaza prea tare.
Eventual un videoclip sa vedem si cum merge apoi puteam spunde cu adevarat daca ai facut o alegere buna sau nu .
Bafta cu ea , si sa o stpanesti sanatos!
#15
Postat 26 June 2010 - 01:02 AM
Masina arata foarte bine. Incarca'i bateria si da-i gaz maxim. :lol:)
Si traje'i si un filmulet sa ne delectam si noi.
Bafta mare.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#17
Postat 07 July 2010 - 02:40 PM
ce nu imi place e ca tot trenul de rulare e din metal si la turatii mici la plecarea de pe loc zdrangane putin.....
am dat citeva ture cu ea in provincie, pe asfalt si off-road, este super!
pe asfalt lasa urme din cauciucuri, off-road nu mai vorbesc, se vede ca e MT :)
pina acum nota 10. mai putin acumulatorul stock care este de 1800 mAh si tine cam 8-10 minute, mai putin daca o forjezi...
cind am luat-o eu,a cum o luna am avut norocul sa gasesc varianta brushless :) a meritat !!!
Aceasta postare a fost editata de mad.rottwailer: 07 July 2010 - 02:41 PM