folositi toate setarile din telecomanda?
#1
Postat 18 May 2010 - 10:20 PM
Mi-am cam prins urechile in setari si parca nici nu sesizez schimbari majore in comportamentul masinii...
Poate are cineva un set de reglaje recomandat.
(Folosesc Trophy cu Futaba 3 PMS)
Multumesc.
#2
Postat 19 May 2010 - 09:47 AM
Statia are toate aceste setari pentru diferite ramuri ale automodelismului cerintele sunt diferite de la clasa la clasa, la unele ai nevoie de mixaje la unele nu ai nevoie de nimic.
Eu am ajuns la un Futaba 4pk nu folosesc toate setarile si crede-ma sunt foarte multe ,mixaje canale, start controlat, ridicarea relantiului numar de ture cronometre doar cartofi nu face nici eu nu le stiu pe toate.
Dupa setarea trimurilor am setat EPA dupa care m-am mai jucat un pic cu Rata de directie STR-RATE si am mai umblat putin la exponentialul de la directie rata de frana si cam atat pentru touring.
Sfatul meu este sa iti setezi modelul trim si EPA in asa fel incat sa aiba acelasi grad de directie stanga dreapata dupa care te poti juca pe rand cu ele.Nu este o setare magica sau ceva cel mai des intalnit pur si simplu depinde de tine si de modul in care se comporta modelul pe suprafata si pista respectiva.
#3
Postat 20 May 2010 - 12:50 PM
potspeedy, la May 18 2010, 11:20 PM, a spus:
Mi-am cam prins urechile in setari si parca nici nu sesizez schimbari majore in comportamentul masinii...
Poate are cineva un set de reglaje recomandat.
(Folosesc Trophy cu Futaba 3 PMS)
Multumesc.
Citeste foarte atent manualul de utilizare al statiei si experimenteaza diverse setari. Asa ai sa-ti dai cel mai bine seama la ce folosesc si mai ales daca te ajuta sau nu.
Aceasta postare a fost editata de ranet: 20 May 2010 - 12:50 PM
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#5
Postat 11 June 2010 - 02:29 PM
Parere personala, ABS-ul nu te ajuta deloc, franele reglate cum trebuie fac diferenta in curba, exponentiale si EPA obligatoriu, mai departe depinde de statie, de servo=uri si nu in ultimul rand de masina.

Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#6
Postat 15 June 2010 - 01:36 AM
X-tra, la Jun 11 2010, 03:29 PM, a spus:
Parere personala, ABS-ul nu te ajuta deloc, franele reglate cum trebuie fac diferenta in curba, exponentiale si EPA obligatoriu, mai departe depinde de statie, de servo=uri si nu in ultimul rand de masina.
Iezact cum zive tov. xtra. Votez cu mana pa inima si mai spun ca Spektrumul meu DX3.0, desi identic cu al lui xtra, are o functie pe care nu am descoperit-o niciin manual.
Deci, clar nu folosim toate setarile din telecomanda!

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#7
Postat 18 June 2010 - 11:35 PM
X-tra, la Jun 11 2010, 03:29 PM, a spus:
Parere personala, ABS-ul nu te ajuta deloc, franele reglate cum trebuie fac diferenta in curba, exponentiale si EPA obligatoriu, mai departe depinde de statie, de servo=uri si nu in ultimul rand de masina.
Te ajuta si inca foarte mult in cazul on-road-ului termic 1/10. Testeaza si ai sa vezi ce si cum...
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#8
Postat 19 June 2010 - 02:10 AM
Nu tin sa incerc on road de nici unul, ba chiar incepe sa nu ma mai intereseze nici off road-ul ( ca ati atras voi toata floarea cea vestita ).
:unsure:

Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#9
Postat 19 June 2010 - 10:06 AM
X-tra, la Jun 19 2010, 03:10 AM, a spus:
Nu tin sa incerc on road de nici unul, ba chiar incepe sa nu ma mai intereseze nici off road-ul ( ca ati atras voi toata floarea cea vestita ).
:D
Parerii tale am raspuns...
In rest, nu inteleg la ce te referi.
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro