Skyward 40 Kit redivivus Intoarcerea fiului risipitor
#31
Postat 30 September 2004 - 11:00 AM
#32
Postat 30 September 2004 - 04:39 PM
Ce pot sa-ti mai spun, fereste-te de VANT cu modelele usuare si sa ai parte de multa bafta la pilotat!! nu la construit...
P.S nu face ce-am facut si eu! pe bune! macar tu ai avut initiativa de a intrebaa...
Aceasta postare a fost editata de flying123: 30 September 2004 - 04:46 PM
#33
Postat 30 September 2004 - 04:46 PM
flying123, la 30 Sep 2004, 16:39, a spus:
Ce pot sa-ti mai spun, fereste-te de VANT cu modelele usuare si sa ai parte de multa bafta la pilotat!! nu la construit...
le zici ca din carte!
nu mai e nimik de completat!
asta e tot ce se poate spune.
#34
Postat 30 September 2004 - 05:11 PM
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 30 September 2004 - 05:11 PM
#35
Postat 01 October 2004 - 08:05 AM
Se poate si asa ?, la 30 Sep 2004, 17:11, a spus:
Da dom'le! Abia acu am vazut ca ziseshi de Rascalu' ala micu' deja! Ce inseamna sa ai gusturi comune indentice si de aceasi fel...
Rascal sa fie, ca tare-i unduios si racordat!
#36
Postat 02 October 2004 - 01:43 AM
#37
Postat 02 October 2004 - 04:01 AM
cel putin io asa stiam ca am si eu unul!
#38
Postat 02 October 2004 - 04:09 PM
Nu stiu ce durata de utilizare are. Sper sa fie suficienta sa ma descalt 8)
Si pentru meseriasi mai mari ca mine :
am doua difuzoare unul de 3,5 si unul de 5 mm. Sa-l folosesc ( mai mult si cu viteza mai mica ) pe cel de 3,5 ?
Atasez si pagina din manual. Cunostintele mele de rusa fiind limitate apelez la voi.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 02 October 2004 - 04:26 PM
#39
Postat 02 October 2004 - 04:27 PM
Fisiere atasate
-
ScanImage001.jpg (77.44K)
Number of downloads: 53
#40
Postat 02 October 2004 - 05:08 PM
Cat despre capacitate are 1,5cc sigur
#42
Postat 02 October 2004 - 05:52 PM
Apropo tu cum ai de gand sa-i controlezi tractiunea in zbor? daca ai sa folosesti MK-ul
#43
Postat 02 October 2004 - 05:55 PM
cum variezi turatia lui in zbor de fapt?
ala e bun pentru captive
#44
Postat 02 October 2004 - 06:15 PM
Sau cu un servo inchid o clapeta sa opresc motorul la aterizare. Ce spui ?
#45
Postat 02 October 2004 - 06:52 PM
Se poate si asa ?, la 2 Oct 2004, 18:15, a spus:
Sau cu un servo inchid o clapeta sa opresc motorul la aterizare. Ce spui ?
1.cu turatia mijlocie nu faci nimik!
2.cu combustibilu pe sfarsite poti sa afli destul de exact ,DAR daca tocma se termina si tu esti cu vantu de spate???
3.cu un servo si o clapeta deja e carburator rc !!!.asteapta si tu pana luni pe marinaru ca el e dom doctor la motoarele astea sa vezi ce zice si el.da nu cred pt ca asta e motor diesel,nu poseda bujie,si numa un expert in motoare diesel ii variaza (in limite mici) turatia la sol!
si cu turatia numa in max e complicat sa zbori (ca si la sistemul on-off da tu ai numai ON!)
itzi trebuie carburator rc si bujie adaptata la motor(si nu's sigur ca se poate).da munca plus banii fac mai mult decat un motor rc nou,si cu muuult mai mult decat ceva electric.
#46
Postat 02 October 2004 - 07:17 PM
Cam ce probleme ai cu statia? Ca despre motor am inteles ca nu are carburator RC dar nu stiu cate comenzi ai pe statie. Eventual cate ai libere. Presupun ca ai una disponibila pentru carburator.
Parerea mea, a unuia care nu a zburat niciodata un model, e ca poti zbura modelul cu motor termic si fara carburator RC, dar nu te astepta la multe. Cred ca merge doar zbor "cuminte", fara acrobatii. Un pilot experimentat cred ca se descurca bine. Am inteles ca si asta e o problema: experienta in pilotare. Daca iti asumi riscurile, baga mare si zboara-l. Eventual cumpara-i un carburator RC sau fa-i unul. Ar fi cel mai indicat sa ai rabdare... Poti face niste improvizatii sa opresti motorul la aterizare, dar nu-ti face mari griji, ca nu ramane el sus. Sau cine stie, ca ai ceva experienta!
Telefon: 0721 385365
#47
Postat 02 October 2004 - 07:46 PM
a facut skywardu si l-a pus in pom!si eu si valterash l-am sfatuit sa ia ceva electric sa invetze sa zboare.dar
s-a incrancenat sa-si faca tot un termik cu motor mai mic.
Citeaza
pai tocma asta e omu vrea sa invete sa zboare pe cat posibil fara riscuri.si incepand cu termikul e mai greu.
oricum eu ii urez multa bafta!!
#48
Postat 02 October 2004 - 08:15 PM
Aceasta postare a fost editata de Tomcat: 02 October 2004 - 08:17 PM
#49
Postat 03 October 2004 - 04:43 AM
Combustibilul diesel este foarte scump aici, chiar prea scump. Uita-te la ceva preturi inainte sa montezi motorul pe model.
Mama masii de ea treaba...i-ati si un electric sa vezi ce e si cu ele. Ba...acum cu mana pe inima, excluzand planoristii cati dintre voi ati zburat termice si recomadati cu dulceatza electricele? Iti spun eu Se poate si asa, daca nu ai carburator RC e un atu pentru ca te poti concentra la comportamentul avionului fara a mai mesteca in alte manse. Si motorul de 1.5CC este ideal incepatorilor! Incepe viatza de aeromodelist din plin ca vei ajunge mai departe. Acum sa te mai intreb si altceva, sunt 99.99% ca vei reusi, si daca da o sa am si eu un colt pe la sfarsitul subiectului ca si data trecuta?
Cu respect,
Bucius Captivus
Aceasta postare a fost editata de flying123: 03 October 2004 - 05:34 AM
#50
Postat 03 October 2004 - 05:26 AM
1. Experienta in pilotat, adica lipsa ei, este marele punct slab.
2.Daca este problema de oprit nu-i mare lucru. O clapeta actionata de servo care sa inchida complet admisia.
3.Am 7 canale - Futaba 7.
4.Nu ma incrancenez de loc. Am vrut doar sa fac ceva economie si parca este mai frumos cu termicul. Daca nu se poate fac tot Rascalul in varianta cu motor electric si gata.
Tocmai de aceea v-am si rugat sa ma ajutati cu sfaturi - si va multumesc mult pentru ele - sa fac cum este mai bine.
Deci ce spuneti de solutia asta. Termic 1,5 cc, turatie maxima, fara acrobatii voite ( si cu skyward'ul am facut luping dar fara voie :D ) si cu motorul oprit cu o clapeta + servo la aterizare.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 03 October 2004 - 05:34 AM
#51
Postat 04 October 2004 - 11:20 AM
Si da, motorul din text are 1.5 cc si nu 2.5 cc cum abereaza asa de fain Silviu!...De 2.5 cc exista MK 12-B, (se citeste "V" in rusa) si era spaima deshtelor!!!...tot timpul modelele erau stropite cu picaturi de singe iar unghiile erau mov-violet (culori optimiste).
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 04 October 2004 - 11:25 AM
Cu rabdare si ciocan.
#52
Postat 04 October 2004 - 03:48 PM
Marinaru, la 4 Oct 2004, 11:20, a spus:
am venit la tine la palat cand te antranai la captive asta vara cu doo motoare daca mai tzii minte.
un mk-17 si unu pe care scrie Jena DDR.
[/B]TU mi-ai spus atunci cu martori ca jena ddr e de 1,5 cm3 si mk17 de 2,5 cm3[B]
eu dupa tine m-am luat ca habar n-aveam de vechiturile astea comuniste!!!
deci tu ai aberat atunci !!
#53
Postat 04 October 2004 - 06:35 PM
Atunci am rupt si primul captiv!
Telefon: 0721 385365
#54
Postat 04 October 2004 - 11:01 PM
Pe motor e instalat un difuzor (functia lui e sa apsoarba "патрубок" cei asta nu shtiu:(....) diametrul de 5mm. Pentru acapararea experientei in lucru cu motorul, se recomanda de instalat un difuzor cu diametrul de 3.5mm shi cu asta micshorezi numarul de rotatii shi puterea motorului. pentru schimbarea difuzorului uite figura 11 .
#55
Postat 05 October 2004 - 12:06 AM
Telefon: 0721 385365
#56
Postat 05 October 2004 - 12:16 AM
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 05 October 2004 - 12:17 AM
#57
Postat 06 October 2004 - 07:45 AM
SILVIU66, la 4 Oct 2004, 16:48, a spus:
eu dupa tine m-am luat ca habar n-aveam de vechiturile astea comuniste!!!
deci tu ai aberat atunci !!
Ba s-avem rezon...nu am spus eu asa prostie...ti-am spus ca Jenna ala mic e de 1 cc si nu de 1.5 cc cum inca mai sustii (si ti-am si scris asta de cateva ori, nu odata, pe net) iar rusnakul este de 1.5cc!!! Sorry...incearca cu Apilarnil sau Propolis sau Lecitina!
Cu rabdare si ciocan.
#58
Postat 31 October 2004 - 01:22 AM
Fisiere atasate
-
DSCI0011.jpg (66.13K)
Number of downloads: 76
#59
Postat 10 November 2004 - 03:56 AM
Am gasit : http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXJ597&P=0
Ce parere aveti ? Oricum este mult mai ieftin...ceva la ~ 50 CAD
PS. Nu au nici un model de motoplanor. S-au uitat ciudat la mine cand am intrebat de planor cu motor termic. Nu au combustibil pentru diesel.
Au combustibil si cu ulei de ricin ( Wild Cat ). Cand le-am cerut parerea mi-au spus ca daca combustibilul are minimum 18 % sintetic nu-i nevoie de ulei de ricin. Eu totusi am sa cumpar cu ulei de ricin si ca sa evit murdaria am ochit un tub din silicon sa indepartez gazele de model.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 10 November 2004 - 04:26 AM
#60
Postat 10 November 2004 - 07:03 AM