Modelism - RHC Forum: Skyward 40 Kit redivivus - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Skyward 40 Kit redivivus Intoarcerea fiului risipitor

#31 Useril este offline   Tomcat 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 30 September 2004 - 11:00 AM

Si mie mi se pare OK modelul.Si ca performate si cum arata.Si review-ul e super.Din tot ce am vazut prin link-urile de pe pagina asta mi se pare cea mai buna alegere.
0

#32 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 30 September 2004 - 04:39 PM

daca vrei forma clasica si eleganta incearca sa gasesti locul preferat de zbor al aero-modelistilor din zona si sunt sigur ca te vor ajuta fara a le oferi ceva la schimb. Daca esti limitat de timp fa ce-ti spun baietii si achizitioneaza un model cat mai reparabil sa-l poti folosi cat mai mult timp. Pentru inceput nu conteaza forma, ci caracteristicile lui! Deci gandeste-te ca vei face o transformare a banilor in experienta, si ai face-o cat mai ieftin nu?
Ce pot sa-ti mai spun, fereste-te de VANT cu modelele usuare si sa ai parte de multa bafta la pilotat!! nu la construit...

P.S nu face ce-am facut si eu! pe bune! macar tu ai avut initiativa de a intrebaa...

Aceasta postare a fost editata de flying123: 30 September 2004 - 04:46 PM

0

#33 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 30 September 2004 - 04:46 PM

flying123, la 30 Sep 2004, 16:39, a spus:

achizitioneaza un model cat mai reparabil sa-l poti folosi cat mai mult timp. Pentru inceput nu conteaza forma, ci caracteristicile lui! Deci gandeste-te ca vei face o transformare a banilor in experienta, si ai face-o cat mai ieftin nu?
Ce pot sa-ti mai spun, fereste-te de VANT cu modelele usuare si sa ai parte de multa bafta la pilotat!! nu la construit...

le zici ca din carte!
nu mai e nimik de completat!
asta e tot ce se poate spune.
flying is my life...
0

#34 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 30 September 2004 - 05:11 PM

Tot prima dragoste. Daca va uitati la pagina 2 la mesajul din 27 Sep 2004, 19:18 veti vedea ca primul model de care va intreb este Rascal-ul celor de la SIG. Cred ca la el am sa ma opresc. Va multumesc mult pentru sfaturi. Voi incerca sa le urmez pe toate.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 30 September 2004 - 05:11 PM

0

#35 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 October 2004 - 08:05 AM

Se poate si asa ?, la 30 Sep 2004, 17:11, a spus:

Tot prima dragoste. Daca va uitati la pagina 2 la mesajul din 27 Sep 2004, 19:18 veti vedea ca primul model de care va intreb este Rascal-ul celor de la SIG. Cred ca la el am sa ma opresc. Va multumesc mult pentru sfaturi. Voi incerca sa le urmez pe toate.

Da dom'le! Abia acu am vazut ca ziseshi de Rascalu' ala micu' deja! Ce inseamna sa ai gusturi comune indentice si de aceasi fel...

Rascal sa fie, ca tare-i unduios si racordat!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#36 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 October 2004 - 01:43 AM

Atunci Rascal sa ramana. Cu motor de 1,5 cc. Il am si este nou nout. MK-17. Sper sa mearga suficient timp sa invat 8)
0

#37 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 02 October 2004 - 04:01 AM

mk 17 e de 2,5 !!
cel putin io asa stiam ca am si eu unul!
flying is my life...
0

#38 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 October 2004 - 04:09 PM

Pe cutie scrie " MOTOP MK-17 ..... 1,48 cc ". Este fara bujie si cu admisia prin spate ( cu supapa rototiva. Si la ochi pare mai mititel ca cel de 2,5 cc.
Nu stiu ce durata de utilizare are. Sper sa fie suficienta sa ma descalt 8)
Si pentru meseriasi mai mari ca mine :
am doua difuzoare unul de 3,5 si unul de 5 mm. Sa-l folosesc ( mai mult si cu viteza mai mica ) pe cel de 3,5 ?
Atasez si pagina din manual. Cunostintele mele de rusa fiind limitate apelez la voi.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 02 October 2004 - 04:26 PM

0

#39 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 October 2004 - 04:27 PM

8) 8) :D

Fisiere atasate


0

#40 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 02 October 2004 - 05:08 PM

uite ce pacat ca eu nu am avut manualul la MK 17-le meu 8) pana acum as fistiut ce scrie acolo 8), de la parinti ca nici eu nu am studiat rusa :D
Cat despre capacitate are 1,5cc sigur
0

#41 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 October 2004 - 05:37 PM

Daca vrei il scanez pe tot. Sunt doar cateva pagini.
0

#42 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 02 October 2004 - 05:52 PM

Nu pot sa-ti cer asta pentru simplu motiv ca-s departe de casa si orice cunoscator de lb rusa 8) . Multumesc oricum. Cred ca este un motor bunicel dar nu performant, pe al meu l-am pornit odata, mint de fapt marinaru l-a pornit, eu nu am prea reushit, si m-am cam dat pe electrice, poate o sa incerc sa fac ceva pentru MK asta ca imi place cum arata. Sunt destul de exotice motoarele termice 8)
Apropo tu cum ai de gand sa-i controlezi tractiunea in zbor? daca ai sa folosesti MK-ul
0

#43 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 02 October 2004 - 05:55 PM

acelasi mk17 am si eu .da cum zbori cu el rc?
cum variezi turatia lui in zbor de fapt?
ala e bun pentru captive
flying is my life...
0

#44 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 October 2004 - 06:15 PM

Sa stii ca la asta ma gandeam si eu. Nu as putea sa-l las la o turatie mijlocie...ca si cum as avea un motor electric fara variator. Cand cred ca este combustibilul pe sfarsite ma invart pe langa locul de aterizare si cand este gata aterizez. SF ?
Sau cu un servo inchid o clapeta sa opresc motorul la aterizare. Ce spui ?
0

#45 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 02 October 2004 - 06:52 PM

Se poate si asa ?, la 2 Oct 2004, 18:15, a spus:

Sa stii ca la asta ma gandeam si eu. Nu as putea sa-l las la o turatie mijlocie...ca si cum as avea un motor electric fara variator. Cand cred ca este combustibilul pe sfarsite ma invart pe langa locul de aterizare si cand este gata aterizez. SF ?
Sau cu un servo inchid o clapeta sa opresc motorul la aterizare. Ce spui ?

1.cu turatia mijlocie nu faci nimik!
2.cu combustibilu pe sfarsite poti sa afli destul de exact ,DAR daca tocma se termina si tu esti cu vantu de spate???
3.cu un servo si o clapeta deja e carburator rc !!!.asteapta si tu pana luni pe marinaru ca el e dom doctor la motoarele astea sa vezi ce zice si el.da nu cred pt ca asta e motor diesel,nu poseda bujie,si numa un expert in motoare diesel ii variaza (in limite mici) turatia la sol!
si cu turatia numa in max e complicat sa zbori (ca si la sistemul on-off da tu ai numai ON!)
itzi trebuie carburator rc si bujie adaptata la motor(si nu's sigur ca se poate).da munca plus banii fac mai mult decat un motor rc nou,si cu muuult mai mult decat ceva electric.
flying is my life...
0

#46 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 02 October 2004 - 07:17 PM

@Se poate si asa, poti sa revii cu detalii despre ce vrei sa faci? Ca n-am prea inteles si sincer nu stiu daca reusesc sa reiau tot subiectul.
Cam ce probleme ai cu statia? Ca despre motor am inteles ca nu are carburator RC dar nu stiu cate comenzi ai pe statie. Eventual cate ai libere. Presupun ca ai una disponibila pentru carburator.
Parerea mea, a unuia care nu a zburat niciodata un model, e ca poti zbura modelul cu motor termic si fara carburator RC, dar nu te astepta la multe. Cred ca merge doar zbor "cuminte", fara acrobatii. Un pilot experimentat cred ca se descurca bine. Am inteles ca si asta e o problema: experienta in pilotare. Daca iti asumi riscurile, baga mare si zboara-l. Eventual cumpara-i un carburator RC sau fa-i unul. Ar fi cel mai indicat sa ai rabdare... Poti face niste improvizatii sa opresti motorul la aterizare, dar nu-ti face mari griji, ca nu ramane el sus. Sau cine stie, ca ai ceva experienta!
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#47 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 02 October 2004 - 07:46 PM

problema este exact cu experienta in pilotat.
a facut skywardu si l-a pus in pom!si eu si valterash l-am sfatuit sa ia ceva electric sa invetze sa zboare.dar
s-a incrancenat sa-si faca tot un termik cu motor mai mic.

Citeaza

Daca iti asumi riscurile, baga mare si zboara-l.

pai tocma asta e omu vrea sa invete sa zboare pe cat posibil fara riscuri.si incepand cu termikul e mai greu.

oricum eu ii urez multa bafta!!
flying is my life...
0

#48 Useril este offline   Tomcat 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 02 October 2004 - 08:15 PM

Pai cu MK-17 parerea mea este ca poti sa zbori doar in plin.Doar aterizare e o problema(adica sa nu ramai fara gaz la inaltime prea mica sau la distanta mare de locul de aterizare).Problema este k nu stiu daca o sa gasesti combustibil de cumparat pt motor Diesel.Astea din cate stiu eu merg pe un amestec de eter etilic+petrol de aviatie+ulei de ricin, nu pe metanol.E mai greu de zburat cu motorul in plin dar nu imposibil.

Aceasta postare a fost editata de Tomcat: 02 October 2004 - 08:17 PM

0

#49 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 03 October 2004 - 04:43 AM

hai ca ma mai bag si eu pentru ultima oara. Candva am pornit la zbor uitand sa montez parghia de la servo la carburator si am zburat toata ziua fara control gaz. Nu-l descurajati pentru ca nu este mare filozofie. Pastrezi inaltime marisoara sa ai timp de manevre si sa-ti pregatesti locul de aterizare dupa cum bate vantul. Primul semn la care sti ca e gata gazul e o marire in turatia motorului pentru cateva secunde.
Combustibilul diesel este foarte scump aici, chiar prea scump. Uita-te la ceva preturi inainte sa montezi motorul pe model.

Mama masii de ea treaba...i-ati si un electric sa vezi ce e si cu ele. Ba...acum cu mana pe inima, excluzand planoristii cati dintre voi ati zburat termice si recomadati cu dulceatza electricele? Iti spun eu Se poate si asa, daca nu ai carburator RC e un atu pentru ca te poti concentra la comportamentul avionului fara a mai mesteca in alte manse. Si motorul de 1.5CC este ideal incepatorilor! Incepe viatza de aeromodelist din plin ca vei ajunge mai departe. Acum sa te mai intreb si altceva, sunt 99.99% ca vei reusi, si daca da o sa am si eu un colt pe la sfarsitul subiectului ca si data trecuta?

Cu respect,
Bucius Captivus

Aceasta postare a fost editata de flying123: 03 October 2004 - 05:34 AM

0

#50 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 October 2004 - 05:26 AM

Ok.
1. Experienta in pilotat, adica lipsa ei, este marele punct slab.
2.Daca este problema de oprit nu-i mare lucru. O clapeta actionata de servo care sa inchida complet admisia.
3.Am 7 canale - Futaba 7.
4.Nu ma incrancenez de loc. Am vrut doar sa fac ceva economie si parca este mai frumos cu termicul. Daca nu se poate fac tot Rascalul in varianta cu motor electric si gata.
Tocmai de aceea v-am si rugat sa ma ajutati cu sfaturi - si va multumesc mult pentru ele - sa fac cum este mai bine.
Deci ce spuneti de solutia asta. Termic 1,5 cc, turatie maxima, fara acrobatii voite ( si cu skyward'ul am facut luping dar fara voie :D ) si cu motorul oprit cu o clapeta + servo la aterizare.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 03 October 2004 - 05:34 AM

0

#51 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 04 October 2004 - 11:20 AM

La nmotoare de 1.5 cc nu se justifica carburatorul RC...daca nu merge in plin, avionul nu zboara!...eventual un sistem de strangulare al conductei pentru oprire! Aceste motoare diesel de tip MK 16-17 au fost folosite cu succes peste 25 de ani (chiar si in prezent la concursurile de copii) in zborul de motoplanoare RC, fara a avea vre-un control asupra turajului motorului...si au facut piloti!!!!
Si da, motorul din text are 1.5 cc si nu 2.5 cc cum abereaza asa de fain Silviu!...De 2.5 cc exista MK 12-B, (se citeste "V" in rusa) si era spaima deshtelor!!!...tot timpul modelele erau stropite cu picaturi de singe iar unghiile erau mov-violet (culori optimiste).

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 04 October 2004 - 11:25 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#52 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 04 October 2004 - 03:48 PM

Marinaru, la 4 Oct 2004, 11:20, a spus:

Si da, motorul din text are 1.5 cc si nu 2.5 cc cum abereaza asa de fain Silviu!...De 2.5 cc exista MK 12-B,

am venit la tine la palat cand te antranai la captive asta vara cu doo motoare daca mai tzii minte.
un mk-17 si unu pe care scrie Jena DDR.
[/B]TU mi-ai spus atunci cu martori ca jena ddr e de 1,5 cm3 si mk17 de 2,5 cm3[B]
eu dupa tine m-am luat ca habar n-aveam de vechiturile astea comuniste!!!
deci tu ai aberat atunci !!
flying is my life...
0

#53 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 04 October 2004 - 06:35 PM

Asa, asa! Mai spune-i! Ca eram si eu acolo... Nu-mi mai aduc aminte ce ti-a spus, dar votez cu care da mai mult.
Atunci am rupt si primul captiv!
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#54 Useril este offline   antic 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 01-August 04

Postat 04 October 2004 - 11:01 PM

salutARE iata ce am putut eu sa traduc .Nui tradus chiar calumea dar sper sa ajute daca nui inca tirziu:)
Pe motor e instalat un difuzor (functia lui e sa apsoarba "патрубок" cei asta nu shtiu:(....) diametrul de 5mm. Pentru acapararea experientei in lucru cu motorul, se recomanda de instalat un difuzor cu diametrul de 3.5mm shi cu asta micshorezi numarul de rotatii shi puterea motorului. pentru schimbarea difuzorului uite figura 11 .
0

#55 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 05 October 2004 - 12:06 AM

Nu-i tarziu Antic! Difuzor se numeste piesa aia la carburatoare. E piesa prin care intra aerul in carburator. E uneori ca o mica palnie. E asa cum spui. La diametre mai mici motorul e putin mai lenes ca-i alimentat cu mai putin...
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#56 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 05 October 2004 - 12:16 AM

Multumesc mult. Tradus in litere latine ar fi PATRAFOC. Noi ii spunem MATRAFOC de unde a derivat matrafoxit adica beat. Ar fi rachiu, .... deci combustibil.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 05 October 2004 - 12:17 AM

0

#57 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 06 October 2004 - 07:45 AM

SILVIU66, la 4 Oct 2004, 16:48, a spus:

TU mi-ai spus atunci cu martori ca jena ddr e de 1,5 cm3 si mk17 de 2,5 cm3[B]
eu dupa tine m-am luat ca habar n-aveam de vechiturile astea comuniste!!!
deci tu ai aberat atunci !!

Ba s-avem rezon...nu am spus eu asa prostie...ti-am spus ca Jenna ala mic e de 1 cc si nu de 1.5 cc cum inca mai sustii (si ti-am si scris asta de cateva ori, nu odata, pe net) iar rusnakul este de 1.5cc!!! Sorry...incearca cu Apilarnil sau Propolis sau Lecitina!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#58 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 31 October 2004 - 01:22 AM

Gata. L-am terminat. Nu mai este exact cum a fost dar este functional. Dupa ce ma voi satura sa-l zbor si dupa ce voi fi mai sigur pe mine il voi impanzi din nou.

Fisiere atasate


0

#59 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 10 November 2004 - 03:56 AM

Azi am vizitat magazinul din targ in cautarea a ceva ieftin pentru a-mi imbunatati mana de lemn.
Am gasit : http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXJ597&P=0
Ce parere aveti ? Oricum este mult mai ieftin...ceva la ~ 50 CAD

PS. Nu au nici un model de motoplanor. S-au uitat ciudat la mine cand am intrebat de planor cu motor termic. Nu au combustibil pentru diesel.
Au combustibil si cu ulei de ricin ( Wild Cat ). Cand le-am cerut parerea mi-au spus ca daca combustibilul are minimum 18 % sintetic nu-i nevoie de ulei de ricin. Eu totusi am sa cumpar cu ulei de ricin si ca sa evit murdaria am ochit un tub din silicon sa indepartez gazele de model.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 10 November 2004 - 04:26 AM

0

#60 Useril este offline   LooSeR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1108
  • Inregistrat: 14-May 04
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 10 November 2004 - 07:03 AM

eu am gasit altceva :D este un trainer termic :D http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXJ557&P=0
A pilota e un vis frumos..... dar devine greu o realitate
Galeria mea
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu