Modelism - RHC Forum: Parapanta... de unde sa incep??? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Parapanta... de unde sa incep???

#1 Useril este offline   pixel_boost 

• Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 18-September 04

Postat 18 September 2004 - 11:34 PM

Salutare. M-am uitat pe cateva topicuri de pe forum si as vrea sa incep sa fac niste cursuri de parapanta.... si eventual dupa aceea sa imi si cumpar una. :wacko:
Chestia este ca sunt foarte incepator in ale aeromodelismului.... de fapt nu sunt inepator.... chiar nu am habar deloc...
Puteti sa imi dati cateva repere/ sugestii ? Eventual niste adrese ale unor cluburi in Bucuresti sau pe langa Bucuresti care dau astfel de cursuri ?
Si eventual sa imi impartasiti si mie modul in care v-ati apucat voi de aeromodelism... cred ca acest lucru m-ar ajuta f. mult.
Multumesc.
0

#2 Useril este offline   SILVIU66 

• Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Interests:Flying

Postat 19 September 2004 - 06:23 AM

daca vrei sa te apuci de parapanta te muti matali frumusel la ZBOR 1:1 ca acolo e un nene "Big" care te pune pe directie.
cat despre aeromodelism-cursuri cred ca nu mai gasesti decat aici pe forum si poate pe la palatul copiilor.
dar daca vrei sa te apuci nus trebuie nici un curs- o sa vezi ca toate problemele se pot rezolva aici pe forum.
vino odata la o zii de zbor si discutam acolo tot ce te intereseaza.

ca sa-l citez si pe valterash itzi spun asa:

uelcam tu za clab!
flying is my life...
0

#3 Useril este offline   pixel_boost 

• Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 18-September 04

Postat 19 September 2004 - 12:37 PM

Multumesc SILVIU66. Nu vazusem " Zbor 1:1 ". Acolo chiar k nici nu mai trebuie sa intreb pt. k deja am gasit rapsunsuri la toate intrebarile. :D
0

Arata acest topic

Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul