salutare din nou!mi-am terminat aeromodelul intr-un final...am montat totul pe el functioneaza binisor.imi era teama ca o sa fie prea greu...dar m-am inselat,are vre-o 550 de grame,amvergura de 1,10 m,lungimea 90 mm.am tot asteptat sa imi cumpar toate componentele etc....am incarcat acumuluatorul,mi-am mai comandat unul...astazi am facut o proba sa vad daca i-l duce motorul....aceasta este configuratia care cred eu ca e buna:
regulator roxxy bl control 720(stie lipo 2/4 celule ni/mh 4/:lol: duce 20A (si niste elici GWS 11/7 si 10/6) dice 25A in scurt
motorul Motor BL Outrunner C2830/ 21 duce pana la 680 de grame,curent maxim 13A
baterie lipo 7,4 2s 15c 1300ma si inca una lipo 1300 ma dar de 20 c
asa....si azi cand l-am testat...s-a incalzit acumulatorul...si cablurile de la acumulator...(aia de 15c) cealalta de 20 c reactioneaza mai bine...se incalzesc doar firele(dar regulatorul la fel)....foarte ciudat,toate sunt caluculate sa nu functioneze in limita...dar tot s-a incalzit regulatorul si firele care duc la motor si cele de la baterie in regulator....asa e normal as se incalzeasca?(putintel mai tare decat consider eu ca ar fii normal) ca doar suge ceva motorul din baterie....ce-i drept ca l-am si pus sa hovereasca cam vre-o 1 min maxim,sa fi tras asa in greu?sau care o fii cauza?astept sfaturile voastre!va multumesc anticipat!
Pagina 1 din 1
incalzire baterie si regulator ...........
#2
Postat 11 May 2010 - 02:11 PM
Face la fel cu ambele elici ?? sau ai probat numai cu una dintre ele??
#3
Postat 11 May 2010 - 02:24 PM
Daca este vorba despre motorul la care ma gandesc eu avem urmatoarele :
Specificatii:
Nr. celule: 2 LiPo (7.4 V)
Dimensiuni: D28 x 32 mm
Diametru ax: 3 mm (filetat partial)
Curent in gol: 1.5 A
Curent maxim: 13 A
Putere la ax: 80 W
Turatie fara sarcina: 1500 rpm/V
Tractiune maxima: 650 grame
Masa: 48 grame
Elice recomandata: 8x6, 10x6, 11x7 inch
Rezultat masuratori si teste pentru aeromodele pe stand
Elice
Acumulator Curent Tractiune
8 x 6/ 3 pale pt Cessna LiPo 7.4 volti 9.5 A 420 g
GWS 10 x 6 LiPo 7.4 volti 10 A 480 g
GWS 11 x 7 LiPo 7.4 volti 13 A 650 g
8 x 6/ 3 pale pt Cessna LiPo 11.1 volti 19 A 930 g
** in ultima combinatie, in maxim, motorul se incalzeste puternic
Deci la elice 11x7 trage 13 Amp si cred ca este cam mult pentru un pack de 15 C ( cine stie daca are real 15 C )
Incearca 10 X 6 sau mai mica 9X 6 - asta daca si mai trage modelul cum vrei tu .
P.S.
Si multa aerisire atat la motor cat si la regulator !
Specificatii:
Nr. celule: 2 LiPo (7.4 V)
Dimensiuni: D28 x 32 mm
Diametru ax: 3 mm (filetat partial)
Curent in gol: 1.5 A
Curent maxim: 13 A
Putere la ax: 80 W
Turatie fara sarcina: 1500 rpm/V
Tractiune maxima: 650 grame
Masa: 48 grame
Elice recomandata: 8x6, 10x6, 11x7 inch
Rezultat masuratori si teste pentru aeromodele pe stand
Elice
Acumulator Curent Tractiune
8 x 6/ 3 pale pt Cessna LiPo 7.4 volti 9.5 A 420 g
GWS 10 x 6 LiPo 7.4 volti 10 A 480 g
GWS 11 x 7 LiPo 7.4 volti 13 A 650 g
8 x 6/ 3 pale pt Cessna LiPo 11.1 volti 19 A 930 g
** in ultima combinatie, in maxim, motorul se incalzeste puternic
Deci la elice 11x7 trage 13 Amp si cred ca este cam mult pentru un pack de 15 C ( cine stie daca are real 15 C )
Incearca 10 X 6 sau mai mica 9X 6 - asta daca si mai trage modelul cum vrei tu .
P.S.
Si multa aerisire atat la motor cat si la regulator !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 11 May 2010 - 02:26 PM
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
#4
Postat 11 May 2010 - 03:49 PM
multumesc de info...asta banuiam si eu sa fie...la elicea de 10/6 tragea binisor 'hovarea' :lol: .la bateria de 20 c se incing doar cablurile...cred ca imi mai iau o baterie de 1600 mah cel putin...multumesc pt sfaturi!salutare numai bine!
Aceasta postare a fost editata de alexandru0690: 11 May 2010 - 03:52 PM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1