Termic 2T
#3
Postat 12 April 2010 - 06:15 PM
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 12 April 2010 - 06:17 PM
#4
Postat 13 April 2010 - 08:29 AM
Aceasta postare a fost editata de Radu_: 13 April 2010 - 08:29 AM
#5
Postat 13 April 2010 - 12:50 PM
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 13 April 2010 - 12:52 PM
#6
Postat 13 April 2010 - 01:27 PM
#7
Postat 13 April 2010 - 06:27 PM
Mica inadvertenta este referitor la admisie. Daca se face prin ax sau cu valva rotativa, momentul in care carburantul este tras, este decalat, asa cum este si normal, fata de PMS. Moment optimizat pentru un sens de rotatie. Pornit in celalalt sens, se invarte, dar puterea generata este nesemnificativa.
#8
Postat 13 April 2010 - 09:16 PM
Citez din postul meu de mai sus
"fanta de la segmenti sa cada pe o fasie continua a cilindrului, fara gauri de baleiaj, admisie sau evacuare."
Altfel takeoff a scris:
"Singurele motoare care pot merge la fel in cele doua sensuri sunt cele care au reed valve. "
Deci dupa cum vezi, m-am referit doar la motorul clasic 2T cu admisie in carter prin cilindru, sau "muzicuta". Si cred ca initioatorul topicului s-a referit la acest tip de distributie.
Sigut ca cele cu admisie prin ax si cele cu "supapa rotativa" nu vor functiona corect.
#9
Postat 14 April 2010 - 02:53 AM
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
PS. Doar ca exercitiu, ar fi bine ca initiatorul sa ne arate motorul la care s-a referit, zic si eu.
#10
Postat 14 April 2010 - 08:06 AM
Radu_, la Apr 13 2010, 10:16 PM, a spus:
Citez din postul meu de mai sus
"fanta de la segmenti sa cada pe o fasie continua a cilindrului, fara gauri de baleiaj, admisie sau evacuare."
Altfel takeoff a scris:
"Singurele motoare care pot merge la fel in cele doua sensuri sunt cele care au reed valve. "
Deci dupa cum vezi, m-am referit doar la motorul clasic 2T cu admisie in carter prin cilindru, sau "muzicuta". Si cred ca initioatorul topicului s-a referit la acest tip de distributie.
Sigut ca cele cu admisie prin ax si cele cu "supapa rotativa" nu vor functiona corect.
motorul vazut de mine la un magazin on-line din Romania este un ASP AP06A de 1cc.
Are o greutate de 55g ....si cum eu sunt plin de idei traznite...am zis ca ar fi interesant de propulsat un EZ cu un asemenea motor!
Si daca vreau pusher sa il invart in sensul acelor de ceas.
multumesc pentru raspunsuri!!!
#11
Postat 14 April 2010 - 01:00 PM
http://www.himodel.com/engines/ASP_AP06A_E..._Airplanes.html
In acest caz, fiind cu admisie prin ax, nu se poate schimba sensul de rotatie. Solutia este sa cumperi o elice pusher.
Daca vrei cu adevarat sa faci asa ceva, iti recomand:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXRWT3&P=0
este o bijuterie.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 14 April 2010 - 01:03 PM
#14
Postat 15 April 2010 - 06:46 AM
dan_mitea, la Apr 14 2010, 02:00 PM, a spus:
http://www.himodel.com/engines/ASP_AP06A_E..._Airplanes.html
In acest caz, fiind cu admisie prin ax, nu se poate schimba sensul de rotatie. Solutia este sa cumperi o elice pusher.
Daca vrei cu adevarat sa faci asa ceva, iti recomand:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXRWT3&P=0
este o bijuterie.
multumesc pentru recomandare!
#16
Postat 17 April 2010 - 04:38 PM
#17
Postat 17 April 2010 - 07:57 PM
draude80, la Apr 14 2010, 09:06 AM, a spus:
Are o greutate de 55g ....si cum eu sunt plin de idei traznite...am zis ca ar fi interesant de propulsat un EZ cu un asemenea motor!
Si daca vreau pusher sa il invart in sensul acelor de ceas.
multumesc pentru raspunsuri!!!
Vezi ca vindea cineva, pe rhc, Cox-uri de 0,8cmc. Astea merg in ambele sensuri, dar nu au acceleratie.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#18
Postat 18 April 2010 - 10:19 AM