Mitinguri aviatice Unde? Cand ?
#31
Postat 17 July 2010 - 05:30 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#32
Postat 17 July 2010 - 06:01 PM
Traiasca (si) RC-ul ! :(
Aceasta postare a fost editata de farm fly: 17 July 2010 - 06:07 PM
#33
Postat 17 July 2010 - 06:18 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#34
Postat 18 July 2010 - 08:24 AM
farm fly, la Jul 17 2010, 07:01 PM, a spus:
Traiasca (si) RC-ul ! :lol:
Asa este, frumos RC dar nimic nu poate fi comparat cu bestia sovietica de Mig 21.
Iar daca macar un singur exemplar de mig 29 ar fi evoluat mitingul devenea 150%.
#35
Postat 18 July 2010 - 04:39 PM
http://img686.imageshack.us/img686/8897/snb10789.th.jpg
http://img138.imageshack.us/img138/6623/snb10846.th.jpg
http://img257.imageshack.us/img257/5263/snb10850.th.jpg
http://img59.imageshack.us/img59/3391/snb10851.th.jpg
http://img843.imageshack.us/img843/259/snb10859.th.jpg
http://img594.imageshack.us/img594/1853/snb10860.th.jpg
http://img708.imageshack.us/img708/9506/snb10869.th.jpg
http://img338.imageshack.us/img338/2065/snb10871.th.jpg
http://img3.imageshack.us/img3/7606/snb10872.th.jpg
http://img827.imageshack.us/img827/3848/snb10873.th.jpg
Aceasta postare a fost editata de MihaiD: 18 July 2010 - 04:50 PM
#36
Postat 18 July 2010 - 08:02 PM
draude80, la Jul 18 2010, 09:24 AM, a spus:
Iar daca macar un singur exemplar de mig 29 ar fi evoluat mitingul devenea 150%.
Partea militara a fost dureroasa pentru mine. Expresie fidela a 20 de ani de blow job-uri prestate cu abnegatie catre tot felul de straini, care mai de care mai preocupati de soarta omenirii !
A fost parada nostalgiei lucrurilor facute de cizmar acum 30 -40 de ani. Pe vremea aia, numele de roman nu implica nimic peiorativ sau rusinos.
#38
Postat 20 July 2010 - 07:32 PM
vazut un Mig 29 survoland si cabrand peste Baneasa in 84.Drama vine de la intrebarea unde sunt Mig 29.Au patit oare aceeasi drama,dupa evenimentele din 1989,ca Bf109G si IAR80 dupa WW2 ? 21 este un supravietuitor si inca un atlet in lupta angajata sub 3000m pe spatii de 300-400 km patrati.Un "american" sa zicem un Hornet,lanseaza de la 100-150 km si o"taie" rar angajand lupta pe spatii restranse;de ce? E prea scump,motivatia luptatorului este "subtire" cauzele
pentru care este folosit fiind clar de natura economica:petrol,titei,benzina,diesel,bitum,gaze.La Turda a fost frumos!
#39
Postat 15 August 2010 - 04:09 PM
- Am avut parte de un drum pe valea Prahovei de care nu doresc sa mai am parte....Comarnic- Busteni 80 min.
- Organizarea de la Transilvania Air Show foarte slaba....am gasit loc de parcare la 2,5 km de aerodrom.
- Biletul de intrare 10 ron pt o zi. Astazi am mai dat 10 ron am ratat ieri Mig-urile din cauza drumurilor din Romania.
- Evenimentul a fost prezentat de Mihaela Radulescu, Serban Huidu......mai lipsea Mihaela Tatu si ajungeam la suicid. habar nu aveau de ce se intampla iar comentariile tineau de emisiunea - ,,Duminica in familie''
- Demonstratiile au fost sub cele de la Otopeni.
- Preturile pentru apa, suc, bere, si mititei au fost preluate din Poiana Brasov. Alte chestii nu se mai gaseau.
Sincer imi pare rau ca m-am deplasat pentru acest Show care a lasat mult de dorit......sa nu fiu rau prezentand doar incompetenta si balcanismul civil,
Felicitari Fortelor Aeriene Romane pentru atmosfera creeata de cele 3 Mig 21 Lancer, formatiilor de IAR 99 Soim si Elicopterelor Puma.
#40
Postat 15 August 2010 - 07:56 PM
elucubratiile prezentatorilor,poate lipsa lui Tone,sigur aspectul de balci afumat unde toti vroiau sa scoata bani,copii insolati de parinti inconstienti,lipsa unei indrumari corecte la parcarea din camp,praf,praf,praf.....Ce a cautat acolo tanti Radulescu n-o sa inteleg niciodata.A lipsit Voicu !(anul trecut ne-a incantat cu sarm si competenta).Pana si toaletele au fost amplasate gresit:multe,grupate,
parca mai departe de cat ne permiteau prostatele.Mi-a fost mila de catelul jandarmilor coborat si urcat in Mi-u.
Dar a fost sigur ceva bun: munca zburatorilor,talentul si indemanarea acestot icari sufocati de mizeriile acestui inceput de secol,incercarea lor de a presta profesional.Multumim baieti!Multumim MIG21!
Domnilor ! Au lipsit aeromodelele!
#41
Postat 16 August 2010 - 12:18 AM
Nu te-au lasat sa intri acolo? a fost ocupata cam la 3/4 maxim din parcarea amenajata sambata... Oricum boala romanului: sa parcheze masina la iesire ca poate nu mai iese(vezi Clinceni) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
@draude80
Huidu nu a prezentat, a fost si el pe acolo! Iar Raduleasca a fost ok, desi am injurat-o un pic ca era pe langa, dar a vorbit frumos non stop pana una alta, nu e de specialitate, evident.
Si acum ce te asteptai sa faci juma de ora Bucuresti Brasov? :) Be real :) Trebuia sa pleci mai devreme...
Un MARE minus pt ca au pus o scena si cortul vip-urilor intre pista si multime, ceea ce facea greu de urmarit evolutiile joase(saluturile pe final de exercitiu).
In rest foarte tare, voi vreti numai Kapanina, Kairys si Besenyei si bla bla. Au fost toti numai piloti excelenti, unde mai vezi tu 10 rotatii la vrie?
Au vanat baloane, SUPER TAREEE!!!
Daca stateati pana la ora opt sambata, aveati parte de o lupta aeriana intre cele 3 YAK-uri 52 de toata frumusetea in apus de soare, cu trasoare si artificii.
E usor sa critici, e mai greu sa faci un miting aviatic frumos. Io zic ca a meritat.
Stefanescu a aterizat la 3 pe Otopeni si la 5 juma ateriza la Brasov ca sa zboare pt noi, eforturile pe care le fac pilotii si organizatorii nu le vedeti, dar la comentat sunteti primii :)
Respect foarte mare pt publicul brasovean care nu arunca pe jos peturile ca la capitala :)) ... au strans putina mizerie dupa miting.
Aceasta postare a fost editata de typer: 16 August 2010 - 12:24 AM
"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
#42
Postat 16 August 2010 - 12:59 AM
flypol, la Aug 15 2010, 08:56 PM, a spus:
elucubratiile prezentatorilor,poate lipsa lui Tone,sigur aspectul de balci afumat unde toti vroiau sa scoata bani,copii insolati de parinti inconstienti,lipsa unei indrumari corecte la parcarea din camp,praf,praf,praf.....Ce a cautat acolo tanti Radulescu n-o sa inteleg niciodata.A lipsit Voicu !(anul trecut ne-a incantat cu sarm si competenta).Pana si toaletele au fost amplasate gresit:multe,grupate,
parca mai departe de cat ne permiteau prostatele.Mi-a fost mila de catelul jandarmilor coborat si urcat in Mi-u.
Dar a fost sigur ceva bun: munca zburatorilor,talentul si indemanarea acestot icari sufocati de mizeriile acestui inceput de secol,incercarea lor de a presta profesional.Multumim baieti!Multumim MIG21!
Domnilor ! Au lipsit aeromodelele!
Bine ca mai sunt si oameni ca tine care viseaza la frumosul tehnicii aeronautice si sunt alaturi de zburatorii nebuni din Romania!
Apreciez inca o data oamenii din Fortele Aeriene Romane......poate o sa fim alaturi de ei si cu dronele noastre!
#43
Postat 16 August 2010 - 01:19 AM
typer, la Aug 16 2010, 01:18 AM, a spus:
Nu te-au lasat sa intri acolo? a fost ocupata cam la 3/4 maxim din parcarea amenajata sambata... Oricum boala romanului: sa parcheze masina la iesire ca poate nu mai iese(vezi Clinceni) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
@draude80
Huidu nu a prezentat, a fost si el pe acolo! Iar Raduleasca a fost ok, desi am injurat-o un pic ca era pe langa, dar a vorbit frumos non stop pana una alta, nu e de specialitate, evident.
Si acum ce te asteptai sa faci juma de ora Bucuresti Brasov? :) Be real :) Trebuia sa pleci mai devreme...
Un MARE minus pt ca au pus o scena si cortul vip-urilor intre pista si multime, ceea ce facea greu de urmarit evolutiile joase(saluturile pe final de exercitiu).
In rest foarte tare, voi vreti numai Kapanina, Kairys si Besenyei si bla bla. Au fost toti numai piloti excelenti, unde mai vezi tu 10 rotatii la vrie?
Au vanat baloane, SUPER TAREEE!!!
Daca stateati pana la ora opt sambata, aveati parte de o lupta aeriana intre cele 3 YAK-uri 52 de toata frumusetea in apus de soare, cu trasoare si artificii.
E usor sa critici, e mai greu sa faci un miting aviatic frumos. Io zic ca a meritat.
Stefanescu a aterizat la 3 pe Otopeni si la 5 juma ateriza la Brasov ca sa zboare pt noi, eforturile pe care le fac pilotii si organizatorii nu le vedeti, dar la comentat sunteti primii :)
Respect foarte mare pt publicul brasovean care nu arunca pe jos peturile ca la capitala :)) ... au strans putina mizerie dupa miting.
Respectul pentru pilotii participanti cred ca il are toata lumea sanatoasa la cap...dar sincer daca crezi ca in timpul unei evolutii aeriene Raduleasca a fost ok sa prezinte o tara apta pentru turism sexual...hmmm se pare ca nu suntem din aceleasi meleaguri!!
Da sunt ceva mai pretentios pt ca am fost nascut in Romania si port respectul pentru campionii ei, indiferent de etnie....dar sa imi prezinti mie un campion italian cu succes la fetele din Romania in timpul evolutiei lui George Rotaru!!!
Nu doresc sa fiu doar rautacios dar vreau mai mult respect pentru oamenii nostrii macar in competitii!!
Iar la Bucuresti a fost ok fara peturi pe jos...am stat pana la sfarsit si cred ca oamenii prezenti la Otopeni au fost incantati.
#44
Postat 16 August 2010 - 11:28 AM
ceea ce asteptam cu totii: talent,profesionaism,curaj,sclipiri de inspiratie.Nu sunt nebun sa-l critic pe Veres Zoltan;am avut onoarea sa dau mana cu acest om minunat,modest,sarmant cu o minte iute si limpede sau sa-l critic pe dl.Rotaru care este
o mandrie nationala.Exista insa tendinta omului de rand sa sanctioneze grandomania,goana dupa profit,las'ca merge si asa-urile,transformarea unui spectacol inaltator (cum este zborul) in balci.Anul trecut a fost mai frumos ,am simtit mai tare in piept emotia zborului,am iubit simplitatea si "curatenia" ...anul trecut,stand pe iarba,am zburat! Si mai e o chestie: cum sa savurezi
un spectacol aerian langa IAR care a ajuns o umbra din mandria aviatiei noastre.Am savurat avionul facut la Craiova (celula de 3) cu zbor ca dupa regulament,elegant,inaltator pana la lacrimi.....cate va mai face uzina in urmatorii 2 ani?Sunt negru in suflet pe cei ce au decis ca tara noastra nu are voie sa fabrice avioane(clienti sun fiti siguri);asta e problema ce ma roade!
Si repet ,in locul prezentarilor subtirele si uneori deplasate,faceam noi aeromodelistii un show de se zguduiau Carpatii!
#45
Postat 16 August 2010 - 11:39 AM
#46
Postat 16 August 2010 - 01:38 PM
flypol, la Aug 16 2010, 12:28 PM, a spus:
ceea ce asteptam cu totii: talent,profesionaism,curaj,sclipiri de inspiratie.Nu sunt nebun sa-l critic pe Veres Zoltan;am avut onoarea sa dau mana cu acest om minunat,modest,sarmant cu o minte iute si limpede sau sa-l critic pe dl.Rotaru care este
o mandrie nationala.Exista insa tendinta omului de rand sa sanctioneze grandomania,goana dupa profit,las'ca merge si asa-urile,transformarea unui spectacol inaltator (cum este zborul) in balci.Anul trecut a fost mai frumos ,am simtit mai tare in piept emotia zborului,am iubit simplitatea si "curatenia" ...anul trecut,stand pe iarba,am zburat! Si mai e o chestie: cum sa savurezi
un spectacol aerian langa IAR care a ajuns o umbra din mandria aviatiei noastre.Am savurat avionul facut la Craiova (celula de 3) cu zbor ca dupa regulament,elegant,inaltator pana la lacrimi.....cate va mai face uzina in urmatorii 2 ani?Sunt negru in suflet pe cei ce au decis ca tara noastra nu are voie sa fabrice avioane(clienti sun fiti siguri);asta e problema ce ma roade!
Si repet ,in locul prezentarilor subtirele si uneori deplasate,faceam noi aeromodelistii un show de se zguduiau Carpatii!
Dragul meu...sper ca si anul viitor sa organizati o intalnire la fel de frumoasa pentru minizburatorii modelisti la Sacele si sa dau si eu un zbor cu ASW-ul 15.
Din pacate intr-o tara in care se doreste profitul imediat si prostituarea populatiei cu nonsalanta nu cred ca mai avem sanse sa ne mandrim cu realizarile tehnice autohtone. Deh poate astia micii vor da un zbor RC cu un IAR 80 sa mai simtim si noi ca suntem cineva pe aceste meleaguri.
Pacat de oamenii care au in suflet pasiunea zburatoarelor!!!
Faptul socant pentru mine a fost pista aerodromului........am avut emotii la decolarea avioanelor! Anul viitor o sa fie competitie de Offroad?????
In privinta prezentarilor cred ca in domeniul spectacolelor aeronautice ar trebuii folosite persoane competente in domeniul tehnic si nu ,,Parasute mediatice''!!
#47
Postat 16 August 2010 - 01:42 PM
flypol, la Aug 16 2010, 12:39 PM, a spus:
Pai da asa fata este de top fara ajutorul lui Mazare....: http://www.youtube.com/watch?v=BkKZnXAiTQQ...feature=related
Restul pot sa prezinte corpurile in cluburi si sa afiseze pretul la Kg......Diferenta de civilizatii!!
#48
Postat 16 August 2010 - 07:41 PM
Ciolanul este imens si asezonat cu interese strategice, economice, etc,...
Va incerca cineva sa obtina ce e mai bun pentru Romania (cum facea odata Ceausescu la Moscova si la Washington ) sau ne vom intinde cateleste cu burta in sus si vom semna fara obiectiuni ?!?!?!?!?! ...ca oricum am semnat asa cu nato, ue, fmi..... si probabil am ajuns o entitate neglijabila !
...propun sa strangem semnaturi, sa facem o petitie catre csat ....sigur vor asculta vocea poporului ! ;)
#49
Postat 16 August 2010 - 08:01 PM
farm fly, la Aug 16 2010, 08:41 PM, a spus:
Ciolanul este imens si asezonat cu interese strategice, economice, etc,...
Va incerca cineva sa obtina ce e mai bun pentru Romania (cum facea odata Ceausescu la Moscova si la Washington ) sau ne vom intinde cateleste cu burta in sus si vom semna fara obiectiuni ?!?!?!?!?! ...ca oricum am semnat asa cu nato, ue, fmi..... si probabil am ajuns o entitate neglijabila !
...propun sa strangem semnaturi, sa facem o petitie catre csat ....sigur vor asculta vocea poporului ! ;)
Sincer ma indoiesc ;comisioanele sunt muuuult prea mari in cazul asta..dar mai stii!!
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#50
Postat 16 August 2010 - 09:25 PM
flypol, la Aug 15 2010, 08:56 PM, a spus:
elucubratiile prezentatorilor,poate lipsa lui Tone,sigur aspectul de balci afumat unde toti vroiau sa scoata bani,copii insolati de parinti inconstienti,lipsa unei indrumari corecte la parcarea din camp,praf,praf,praf.....Ce a cautat acolo tanti Radulescu n-o sa inteleg niciodata.A lipsit Voicu !(anul trecut ne-a incantat cu sarm si competenta).Pana si toaletele au fost amplasate gresit:multe,grupate,
parca mai departe de cat ne permiteau prostatele.Mi-a fost mila de catelul jandarmilor coborat si urcat in Mi-u.
Dar a fost sigur ceva bun: munca zburatorilor,talentul si indemanarea acestot icari sufocati de mizeriile acestui inceput de secol,incercarea lor de a presta profesional.Multumim baieti!Multumim MIG21!
Domnilor ! Au lipsit aeromodelele!
Doua mitinguri aviatice,la interval de o luna...unul la Otopeni,celalalt la Ghimbav...otopeni-organizat impecabil din punct de vedere al programului de zbor,respectat aproape cu exactitate(la ora 14 era gata);Ghimbav-o lalaiala pe parcursul unei zile caniculare,cu foarte multe pauze de"cloncanit gen duminica in familie"...prezentare zboruri si figuri aviatice sub orice critica(mandruta la otopeni a fost pe subiect)...apreciez eforturile gazdelor care sub un soare torid de sahara,alimentau continuu avioanele cu kerosen...aviatia militara precisa si la...program--iar93,mig 21,mi 8...bine pregatiti cei de la min de interne(jandarmeria)...din punct de vedere dotare aviatia sportiva romana cam lasa de dorit in fata unor aeronave gen MXS-veres,( de ce oare doi unguri pe care de altfel ai stimez pentru modul in care piloteaza,sunt mai doriti decat pilotii romani?--au avioane si programe de exceptie),fac show aerian de inalta clasa si tinuta...si acum ce ne intereseaza mai mult din punct de vedere...aeromodelistic:--l-am abordat pe domnul ministru Radu Berceanu semnalindui faptul ca noi cei care deschidem drumul catre perfomanta zborului real,lipsim cu desavarsire din programul mitingurilor aviatice...raspuns:-trebuie sa ne anuntam participare cu cel putin o luna inainte de desfasurare(cine noi?,pai el ce pazeste ca este presedinte de onoare la FRM?),ca la Ghimbav a fost organizat de mediul privat si nu poate interveni in programul lor???...si domnule nu au lipsit aeromodelele,clubul de aeromodele H.Coanda pucioasa,a avut in deschidere(ora 8,45),un zbor cu doua arcusuri,si un Katana,cu motor termic de 10 cmc,dar doar 10 minute...am incercat ca si in pauzele dintre zborurile oficiale sa zburam si ni s-a spus un nu raspicat(nu doresc sa reproduc frazele unuia dintre organizatori--probail caldura a fost de vina)..in rest,este bine ca exista aceste mitinguri,unde pasionatii mai pot vedea cate ceva on linne!!!...sic tranzi gloria mundi!!!...
#51
Postat 16 August 2010 - 09:45 PM
#52
Postat 16 August 2010 - 10:14 PM
#54
Postat 16 August 2010 - 10:57 PM
Aceasta postare a fost editata de nicajohn: 16 August 2010 - 10:58 PM
#55
Postat 16 August 2010 - 11:28 PM
#56
Postat 17 August 2010 - 02:02 AM
nicajohn, la Aug 16 2010, 11:57 PM, a spus:
Festival de mici si bere balcanic?
#57
Postat 17 August 2010 - 02:13 AM
flypol, la Aug 16 2010, 10:45 PM, a spus:
Da dar as prefera asa ceva : http://www.youtube.c...h?v=eCUQxnYbLl0.
Sincer imi este greata de prostia mediatica impusa de flacaii de peste ocean ce prinde in tribul nostru.
Au luat si altii teapa de la vulturul american....avro aro!!!
#59
Postat 17 August 2010 - 08:29 AM
flypol, la Aug 17 2010, 08:43 AM, a spus:
Salutare Nica John! Am vesti grozave despre Sanpetru! Am pus samanta unei chestii serioase.Sper sa rasara !
salutare Dorine.....sunt curios ..... poate iese ceva bun pentru noi.....poti da ceva detalii?
#60
Postat 17 August 2010 - 08:35 AM
draude80, la Aug 17 2010, 03:02 AM, a spus:
daca era in sua (am scris intentionat cu litere mici) era un festival de barbeque si bere american......
in Germania era festival de carnati si bere......
cine a vrut sa manance a mancat, cine a vrut sa vada zbor, a vazut .....cine a vrut bere a baut......