Plasamentul motorului influente
#1
Postat 18 February 2010 - 11:32 AM
Multumesc,
Florin
#2
Postat 20 February 2010 - 11:55 AM
Daca undele de soc vor lovi peretii, gazele iti vor eroda izolatia si totul se va duce dreq. Uita-te la primele teste ale motoarelor dual-phase de la sugarshot, au avut aceeasi probleme, crapau carcasele de la prima faza datorita faptului ca mid-bulkhead-u se comporta ca si un ajutaj...a trebuit reproiectat astfel incat gazele care se expandeaza sa nu mai loveasca peretii carcasei primei faze.
Cred ca mai bine ramai cu motorul pus clasi si ajustezi cg din electronica/parasute si eventual ceva pb in varf.
#3
Postat 04 March 2010 - 07:54 PM
revin cu o noua inrebare tot aici ca sa nu deschid alt topic. Este vreo legatura 'empirica' intre culoarea gazelor expulzate din motor si nivelul presiunii din motor?
Intreb asta pentru ca tin minte vag ca am citit pe undeva ca gazele de culoare puternic inchisa indica o presiune mult prea mare in motor, iar o culoare benefica ar fi alb. Ce stiti despre acest lucru?
Multumesc,
Florin
Aceasta postare a fost editata de Mr. F: 04 March 2010 - 07:55 PM
#4
Postat 04 March 2010 - 10:15 PM
Mr. F, la Mar 4 2010, 07:54 PM, a spus:
Nu stiu ce ai citit tu,poate intensitatea luminoasa a gazelor este determinata de presiunea mai mare sau mai mica in motor.
Culoarea unui corp este determinata de lungimea de unda pe care o emite,determinata la randul ei de agitatia termica,adica de temperatura.
Cu cat temperatura este mai mare,cu atat culoarea emisa este "mai avansata" in spectrul vizibil ROGVAIV.
Culorile aritficiilor de exemplu sunt variate datorita faptului ca diferite elemente au diferite temperaturi de ardere.
Prin urmare,o flacara alba indica o temperatura mare de ardere(indiferent de presiune),in timp ce zaharelul scoate o flacara portocaliu-rosiatica,ceea ce ne indica o temperatura de aprox 1800K(1527C). Cu teoria o putem lungi si la infrarosu,ultraviolet,etc
Am atasat o imagine cu distributia aproximativa a spectrului ROGVAIV in functie de temperatura corpului de emitere.
#5
Postat 05 March 2010 - 11:34 PM
Eu ma refeream strict la faptul ca o culoare negricioasa a gazelor poate indica o suprapresiune in motor, sau o destindere incompleta a gazelor in ajutaj. Eu inca mai caut articolul complet unde a citit despre asta, dar goagalul nu imi da rezultate.
Aceasta postare a fost editata de Mr. F: 05 March 2010 - 11:34 PM
#6
Postat 06 March 2010 - 09:19 PM
Fumul mai negru in general este urmarea unei arderi incomplete,stii cand se defecteaza injectoarele la un diesel ce fum negru scoate :rolleyes:
#7
Postat 06 March 2010 - 09:26 PM
Zen, la Mar 6 2010, 09:19 PM, a spus:
Nu neaparat.Culoarea fumului se mai poate schimba si din "ingredientele" motorului asfel se pot colora pentru show in negru sau rosu sau stiu si io in cate culori.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#8
Postat 06 March 2010 - 09:39 PM
Skyspy, la Mar 6 2010, 09:26 PM, a spus:
Sigur acolo e vorba de un praf colorat,un solid pana la urma "imprastiat" in fum.