Un automodel cu motor WANKEL mai exact motor rotativ cum sunt pe unele modele de la mazda
http://www.rcunivers..._5568215/tm.htm
Pagina 1 din 1
Ceva ce cred ca nu ati mai vazut
#2
Postat 21 March 2010 - 05:55 PM
petrix, la Mar 21 2010, 05:56 PM, a spus:
Un automodel cu motor WANKEL mai exact motor rotativ cum sunt pe unele modele de la mazda
http://www.rcunivers..._5568215/tm.htm
http://www.rcunivers..._5568215/tm.htm
Inginerie :D:D. Insa un motor care scoate 1.27 bhp si costa ~450 $ in state, nu este o alegere foarte buna din punct de vedere financiar, parerea mea.
Arata foarte frumos, poate are un alt cuplu, pe mazda rx-8 din cate stiu este un motor de 1.3L care scoate peste 200 cp, deci motorul rotativ produs de OS parca nu este atat de performant.
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...LXPVE3&P=ML (este o adresa a unei firme din afara, spre sa nu fie vre-o problema si sa fiu avertizat)
Bafta
Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea
Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
#3
Postat 22 March 2010 - 12:48 AM
Wankel -ul are un randament foarte prost din cauza frecarilor mari si a compresiei mici. Avantajul ar fi vibratiile reduse. Totusi, Wankel -ul OS Max de 5cc , ca putere este echivalent cu un motor 2T de 8cc iar in cuplu cu unul de 7.5cc. Pistonul rotativ permite 3 explozii la 1 tur vs un 2T care face 1 explozie la 1 tur sau un 4T care face 1 explozie la 2 ture, asa ca per total este mai puternic ca un motor traditional, doar din cauza celor 3 explozii pe tur. Luat per ciclu, randamentul este cam 60 - 65% din cel de la un 4T.
Din cauza compresiei mici are nevoie de mult nitro si oricum consuma enorm. Am pornit cu niste amici un OS Wankel P-1B (cel de 1.33CP, seria 1984 - 2007) la INCAS in toamna lui 2007 si a papat 90ml de combustibil in 2 minute.
Cel 1:1 de pe Mazda RX7 / RX8 are compresor in doua etaje ca sa scoata 180CP - 200CP la 1308cc.
In modelism ramane doar ceva extravagant, o trufanda.
Din cauza compresiei mici are nevoie de mult nitro si oricum consuma enorm. Am pornit cu niste amici un OS Wankel P-1B (cel de 1.33CP, seria 1984 - 2007) la INCAS in toamna lui 2007 si a papat 90ml de combustibil in 2 minute.
Cel 1:1 de pe Mazda RX7 / RX8 are compresor in doua etaje ca sa scoata 180CP - 200CP la 1308cc.
In modelism ramane doar ceva extravagant, o trufanda.
Aceasta postare a fost editata de ERASER: 22 March 2010 - 12:55 AM
Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
TEL. 0726.191.725
#4
Postat 23 March 2010 - 08:22 PM
Wankel-ul O.S. Max 49-PI Type II .30 scoate 1.27 cp, cred ca este foarte putin, am un LRP Z.28R care scoate 3.89 cp. Despre consum am auzit si eu ca este mare, se pare ca stii mai bine si acum cred cu certitudine ca nu este econom:D.
Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea
Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
Arata acest topic
Pagina 1 din 1