Problema GV-1 arde servouri
#1
Postat 11 April 2010 - 09:16 PM
am inlocuit servoul si totul a fost oki timp de cateva zboruri .Azi s-a repetat istoria insa am prins momentul in care a murit motorul cu pasul la maxim , am autorotat foarte urat , am rupt trenul de aterizare .
are cineva idei trebuie servo special pe motor cu gv-1?
Primul a fost un servo Spektrum DS-281 un servo digital nu chiar de 2 lei , al doilea un hitek hs-6265 parca si el la randul lui fiind un servo macar decent.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#2
Postat 11 April 2010 - 09:54 PM
nen77, la Apr 11 2010, 10:16 PM, a spus:
am inlocuit servoul si totul a fost oki timp de cateva zboruri .Azi s-a repetat istoria insa am prins momentul in care a murit motorul cu pasul la maxim , am autorotat foarte urat , am rupt trenul de aterizare .
are cineva idei trebuie servo special pe motor cu gv-1?
Primul a fost un servo Spektrum DS-281 un servo digital nu chiar de 2 lei , al doilea un hitek hs-6265 parca si el la randul lui fiind un servo macar decent.
Cred ca merge orice servo banal. Eu am un Robbe FS-51 digital modest, ramas de la coada Ornith-ului. Nu am avut probleme, e drept ca nici nu am zburat violent cu el. Dar dupa ce ai schimbat primul servo si ai rezolvat pe moment problema, ce ai gasit, acel servo era defect, nu mai mergea? Faptul ca GV-1 vrea sa tureze la maxim de capul lui ma duce cu gandul la senzor, poate e semnalul prost, poate nu simte magnetul la fiecare rotatie, si atunci el interpreteaza ca motorul ar avea o turatie scazuta si incearca sa o urce la valoarea ceruta.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#3
Postat 11 April 2010 - 10:27 PM
misumat, la Apr 11 2010, 10:54 PM, a spus:
sensibilitatea am bibilit-o super calumea am 93% deci e mult peste ce e nevoie -servourile sunt moarte electronic ambele, poate ca sunt alimentate la 6 volti... si inca o singura cauza limitele sa fie putin prea mari sa fi fortat , desi le-am setat calumea -tija merge usor.
Am fortat heli destul, am uitat sa zic ca trebuia sa ma prind faceam tic-toc si turatia imi scadea enorm .. (e filmat sper sa primesc curand filmul a filmat un amic)
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#4
Postat 12 April 2010 - 07:27 AM
#5
Postat 12 April 2010 - 08:43 AM
morph, la Apr 12 2010, 08:27 AM, a spus:
bind nu avea dar eram la maxim , cred ca avea 1 mm marja.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#6
Postat 12 April 2010 - 09:19 AM
nen77, la Apr 12 2010, 09:43 AM, a spus:
Stiu ca e o intrebare stupida pentru nivelul tau dar esti sigur ca ai setat limitele de cursa pentru servo intai in statie si APOI in Governor? Ca eu mai uitam sa setez limitele si in governor dupa unele modificari mecanice la tije, etc.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#7
Postat 12 April 2010 - 09:50 AM
misumat, la Apr 12 2010, 10:19 AM, a spus:
tinand cont ca e a 2-a, e posibil sa fi gresit , si cam am ignorat setarile de ,limita din gv-1-am mizat ca daca am setat in telecomanda limitele nu poate gv-1 sa treaca de ele.am pus un alt servo un futaba 9255 e servo de aprox 100 euro si o sa iau manual de gv-1 la lecturat cum trebuie sper sa nu mai am probleme desi voi fi stresat pe tema asta cand zbor.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#8
Postat 12 April 2010 - 10:37 AM
nen77, la Apr 12 2010, 10:50 AM, a spus:
Daca nu ai setat limitele din GV-1 cam asta pare sa fie cauza. Limitele din statie sunt active atunci cand governorul nu e activat (e oprit din buton, nu ai peste 30 % stick la pornire, nu ai peste 70% turatie, etc). Dar odata ce governorul e activat si preia comanda servoului, limitele sunt cele setate in governor.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#9
Postat 12 April 2010 - 01:33 PM
misumat, la Apr 12 2010, 11:37 AM, a spus:
mda se pare ca ai dreptate .Am ignorat faptul ca gv-1 controleaza servo direct.
schimbam servo si il ardeam iar eu ma bazam ca e din electronica servoului care nu supporta 6v
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro