Modelism - RHC Forum: Problema GV-1 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Problema GV-1 arde servouri

#1 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 11 April 2010 - 09:16 PM

e a 2-a oara cand se intampla , la t-rex 600N, zburat oki anul trecut , la un moment datam observat o turatie mult prea mare in hover cu gv-1 setat pe 2100 rpm, am dat throtle-cut motorul nu amai raspuns a ramas turat mult peste 2100 ca sa nu se supraincalzeasca si mult supratureze cand ramane fara combustibil am dat o serie de pitch -pumping-uri(urcari bruste coborari bruste ) -oricum s-a turat mult peste normal.. a ramas fara combustibil , am autorotat .

am inlocuit servoul si totul a fost oki timp de cateva zboruri .Azi s-a repetat istoria insa am prins momentul in care a murit motorul cu pasul la maxim , am autorotat foarte urat , am rupt trenul de aterizare .

are cineva idei trebuie servo special pe motor cu gv-1?
Primul a fost un servo Spektrum DS-281 un servo digital nu chiar de 2 lei , al doilea un hitek hs-6265 parca si el la randul lui fiind un servo macar decent.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#2 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 April 2010 - 09:54 PM

Vezi postareanen77, la Apr 11 2010, 10:16 PM, a spus:

e a 2-a oara cand se intampla , la t-rex 600N, zburat oki anul trecut , la un moment datam observat o turatie mult prea mare in hover cu gv-1 setat pe 2100 rpm, am dat throtle-cut motorul nu amai raspuns a ramas turat mult peste 2100 ca sa nu se supraincalzeasca si mult supratureze cand ramane fara combustibil am dat o serie de pitch -pumping-uri(urcari bruste coborari bruste ) -oricum s-a turat mult peste normal.. a ramas fara combustibil , am autorotat .

am inlocuit servoul si totul a fost oki timp de cateva zboruri .Azi s-a repetat istoria insa am prins momentul in care a murit motorul cu pasul la maxim , am autorotat foarte urat , am rupt trenul de aterizare .

are cineva idei trebuie servo special pe motor cu gv-1?
Primul a fost un servo Spektrum DS-281 un servo digital nu chiar de 2 lei , al doilea un hitek hs-6265 parca si el la randul lui fiind un servo macar decent.

Cred ca merge orice servo banal. Eu am un Robbe FS-51 digital modest, ramas de la coada Ornith-ului. Nu am avut probleme, e drept ca nici nu am zburat violent cu el. Dar dupa ce ai schimbat primul servo si ai rezolvat pe moment problema, ce ai gasit, acel servo era defect, nu mai mergea? Faptul ca GV-1 vrea sa tureze la maxim de capul lui ma duce cu gandul la senzor, poate e semnalul prost, poate nu simte magnetul la fiecare rotatie, si atunci el interpreteaza ca motorul ar avea o turatie scazuta si incearca sa o urce la valoarea ceruta.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#3 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 11 April 2010 - 10:27 PM

Vezi postareamisumat, la Apr 11 2010, 10:54 PM, a spus:

Cred ca merge orice servo banal. Eu am un Robbe FS-51 digital modest, ramas de la coada Ornith-ului. Nu am avut probleme, e drept ca nici nu am zburat violent cu el. Dar dupa ce ai schimbat primul servo si ai rezolvat pe moment problema, ce ai gasit, acel servo era defect, nu mai mergea? Faptul ca GV-1 vrea sa tureze la maxim de capul lui ma duce cu gandul la senzor, poate e semnalul prost, poate nu simte magnetul la fiecare rotatie, si atunci el interpreteaza ca motorul ar avea o turatie scazuta si incearca sa o urce la valoarea ceruta.

sensibilitatea am bibilit-o super calumea am 93% deci e mult peste ce e nevoie -servourile sunt moarte electronic ambele, poate ca sunt alimentate la 6 volti... si inca o singura cauza limitele sa fie putin prea mari sa fi fortat , desi le-am setat calumea -tija merge usor.

Am fortat heli destul, am uitat sa zic ca trebuia sa ma prind faceam tic-toc si turatia imi scadea enorm .. (e filmat sper sa primesc curand filmul a filmat un amic)
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#4 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 953
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 April 2010 - 07:27 AM

Nu cumva servoul avea binding? Lovea cumva in partea superioara? La partea cu deschisul carburatorului. Ma gandesc ca governerul tragea sa deschida mai mult carburatorul si tragea de carburator mai mult de cat trebuie, carburatorul fiind deschis complet iar limita servoului sa fi fost mai sus.
0

#5 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 12 April 2010 - 08:43 AM

Vezi postareamorph, la Apr 12 2010, 08:27 AM, a spus:

Nu cumva servoul avea binding? Lovea cumva in partea superioara? La partea cu deschisul carburatorului. Ma gandesc ca governerul tragea sa deschida mai mult carburatorul si tragea de carburator mai mult de cat trebuie, carburatorul fiind deschis complet iar limita servoului sa fi fost mai sus.

bind nu avea dar eram la maxim , cred ca avea 1 mm marja.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#6 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 April 2010 - 09:19 AM

Vezi postareanen77, la Apr 12 2010, 09:43 AM, a spus:

bind nu avea dar eram la maxim , cred ca avea 1 mm marja.

Stiu ca e o intrebare stupida pentru nivelul tau dar esti sigur ca ai setat limitele de cursa pentru servo intai in statie si APOI in Governor? Ca eu mai uitam sa setez limitele si in governor dupa unele modificari mecanice la tije, etc.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#7 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 12 April 2010 - 09:50 AM

Vezi postareamisumat, la Apr 12 2010, 10:19 AM, a spus:

Stiu ca e o intrebare stupida pentru nivelul tau dar esti sigur ca ai setat limitele de cursa pentru servo intai in statie si APOI in Governor? Ca eu mai uitam sa setez limitele si in governor dupa unele modificari mecanice la tije, etc.



tinand cont ca e a 2-a, e posibil sa fi gresit , si cam am ignorat setarile de ,limita din gv-1-am mizat ca daca am setat in telecomanda limitele nu poate gv-1 sa treaca de ele.am pus un alt servo un futaba 9255 e servo de aprox 100 euro si o sa iau manual de gv-1 la lecturat cum trebuie sper sa nu mai am probleme desi voi fi stresat pe tema asta cand zbor.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#8 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 April 2010 - 10:37 AM

Vezi postareanen77, la Apr 12 2010, 10:50 AM, a spus:

tinand cont ca e a 2-a, e posibil sa fi gresit , si cam am ignorat setarile de ,limita din gv-1-am mizat ca daca am setat in telecomanda limitele nu poate gv-1 sa treaca de ele.am pus un alt servo un futaba 9255 e servo de aprox 100 euro si o sa iau manual de gv-1 la lecturat cum trebuie sper sa nu mai am probleme desi voi fi stresat pe tema asta cand zbor.

Daca nu ai setat limitele din GV-1 cam asta pare sa fie cauza. Limitele din statie sunt active atunci cand governorul nu e activat (e oprit din buton, nu ai peste 30 % stick la pornire, nu ai peste 70% turatie, etc). Dar odata ce governorul e activat si preia comanda servoului, limitele sunt cele setate in governor.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#9 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 12 April 2010 - 01:33 PM

Vezi postareamisumat, la Apr 12 2010, 11:37 AM, a spus:

Daca nu ai setat limitele din GV-1 cam asta pare sa fie cauza. Limitele din statie sunt active atunci cand governorul nu e activat (e oprit din buton, nu ai peste 30 % stick la pornire, nu ai peste 70% turatie, etc). Dar odata ce governorul e activat si preia comanda servoului, limitele sunt cele setate in governor.


mda se pare ca ai dreptate .Am ignorat faptul ca gv-1 controleaza servo direct.

schimbam servo si il ardeam iar eu ma bazam ca e din electronica servoului care nu supporta 6v
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu