Navomodel Ce motor sa aleg?
#31
Postat 19 April 2010 - 03:24 PM
Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
#32
Postat 19 April 2010 - 04:32 PM
~!alos hq~, la Mar 15 2010, 09:45 PM, a spus:
am un Motor Johnson HC355XLG-101 de curent continuu, 12 V ,consum 0.12 A in gol, 1.5 A max in sarcina.
No load Stall Max efficiency Max power
Speed (rpm) 6900 - 5600 3500
Current (A) 0.18 3.01 0.74 1.59
Torque (mNm) - 45.25 8.89 22.63
Efficiency (%) - - 58.79 -
Power (W) - - 5.19 8.22
credeti ca este ok pentru o barca de 60x24x15
Din ce este scos acest motor ? Poate gasesc si eu unul ...
#33
Postat 19 April 2010 - 06:32 PM
mariandmd, la Mar 16 2010, 12:50 PM, a spus:
N as fi atat de sigur ca nu urca in amonte pe Dambovita ...Chiar si cu brrc in cuve, in loc de nada. :lol:
Aceasta postare a fost editata de georgedr72: 19 April 2010 - 06:35 PM
#34
Postat 19 April 2010 - 08:18 PM
Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
#35
Postat 19 April 2010 - 08:35 PM
cata2, la Apr 19 2010, 09:18 PM, a spus:
Aceasta postare a fost editata de georgedr72: 19 April 2010 - 08:35 PM
#36
Postat 19 April 2010 - 09:12 PM
cata2, la Apr 19 2010, 09:18 PM, a spus:
...servouri si motoare nu faceai?-si acum 38 de ani cand m-am apucat de modelism se facea la fel, manual se executa doar modelul, fie el avion, navomodel sau automodel, singurele modele executate 100% in regim propriu erau rachetomodelele, dar statia era statie si servo era servo, regulatoarele electronice erau o raritate si tot pe relee erau, am si acum un graupner de 20A, sa faci telecomenzi in regim propriu era exclus, caz penal, doar pentru detinerea unei statii aveai nevoie de autorizate MTTC, altfel erai infractor, asa ca mai taie din pisica aia ca nu-i vulpe , telecomenzi am facut si eu, sunt unii pe aici care le folosesc inca, dar asta mult dupa anii '90 !!!
Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 19 April 2010 - 09:13 PM
#37
Postat 19 April 2010 - 09:34 PM
P.S. pt georgedr72 ai mare dreptate , dar vederea obosita , degetele cu urme de ciocan si tastatura mea veche , stearsa , ma fac sa mai gresesc uneori si ortografic . Iar mircarelile de peste tot mi-au afectat vizibil si gramatica . Daca observ imi rectific singur greselile , daca nu .............. este buna o astel de corectura din parte oricui . Cei corect este corect.
Aceasta postare a fost editata de cata2: 19 April 2010 - 09:44 PM
Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
#38
Postat 19 April 2010 - 09:40 PM
Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 19 April 2010 - 09:51 PM
#39
Postat 19 April 2010 - 10:01 PM
Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
#40
Postat 20 April 2010 - 01:27 PM
gun man, la Apr 19 2010, 06:17 PM, a spus:
Dintr-o tabla gaurita am mai facut 2 moto-reductoare , din care unul pe curea danturata ....
Fisiere atasate
-
200420102638.jpg (329.16K)
Number of downloads: 377
#41
Postat 20 April 2010 - 06:53 PM
~!alos hq~, la Mar 15 2010, 09:54 PM, a spus:
apropo de materiale in general ce chit se foloseste pentru micile defecte(ceva care sa-l poti finisa)?
Se pare ca nimeni nu intelege carei treaba cu amperajul la motoare,
Nu poti sa alimentezi un motor la 2A la 12V se poate alimenta , dar 2A ???(curentul se poate limita ,cea ce este ff costisitor de relizat in home made) ,este ca si cum ai zica ca mergi cu dacia 100Km cu 6 l fix , nu stii cit o sa SUGA motorul in sarcina pe Balta ,poti doar sa apreciezi aproximativ curentul.
Separe ca electricitatea si carnea de porc cade ff greu la stomac pentru unii.
Deci acele date despre motor sint pentru anumite conditii de exploatare.
Ai incercat sa-l opresti cu mina sa vezi ce curent suge?
Spor
gabriel
#42
Postat 21 April 2010 - 10:04 PM
Aceasta postare a fost editata de navigator: 22 April 2010 - 11:56 AM
#43
Postat 21 April 2010 - 10:25 PM
.
Aceasta postare a fost editata de cata2: 21 April 2010 - 10:27 PM
Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
#44
Postat 22 April 2010 - 12:09 PM
cata2, la Apr 21 2010, 11:25 PM, a spus:
.
cata2, tu ai dreptate dar unii au deja motorul de turatie mare si moment mic si nu vor sa mai dea bani pe altul. Sau pur si simplu nu stiu ce motor ar putea cumpara din magazinele romanesti unde informatiile dar si gama de produse sunt pe sponci. Poate nu sunt eu informat, asa ca te rog sa-mi indici vreun motor periat cu turatie mica si moment mare care sa se gaseasca prin magazine de modelism (ca in cataloagele producatorilor Mabuchi si Johnson am gasit). Dar sa nu te referi la brushless-uri ca alea le pot vedea si singur.
Daca mi-ai indica si unul tip 400 ti-as fi mai recunoscator. N-am gasit decat cele pentru aero.
Aceasta postare a fost editata de navigator: 22 April 2010 - 12:14 PM
#45
Postat 22 April 2010 - 12:33 PM
Ce vedeti in imagini sunt motoare de la bormasini luate de prin targurile de vechituri,motoare care se preteaza mai mult sau mai putin la modelism.Cat de curand o sa le vedeti la rubrica vanzari,daca nu pe aici,pe alte site-uri de modelism.Vis a vis de ajutorul dat de dl Mitu,este cat se poate de adevarat ca acest om este un mare meserias si asta se vede in tot ce iese din mana lui.Asta e valabila si in cazul lui grumpi cu barcuta lui bent,a-ti aruncat degeaba cu pietre in stamate,stie el ce stie.Personal ,grumpi a declarat asta pe un alt forum.
user vechi:stamy
#46
Postat 22 April 2010 - 02:53 PM
#47
Postat 22 April 2010 - 04:36 PM
viorix, la Apr 22 2010, 03:53 PM, a spus:
Cu toate ca nu ma pricep destul de bine la electronica,cred ca daca pui firele gresit la regulator se arde el primul si din cate stiu curentul trece mai intai prin regulator iar apoi se duce la motor(sper sa nu gresesc) deci nu cred ca se va arde si regulatorul,daca gresesc accept criticile dar incerc sa gandesc logic.