Modelism - RHC Forum: Accesoriu obligatoriu - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Accesoriu obligatoriu pentru posesorii de avioane mari

#1 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 March 2010 - 03:47 PM

Intrucat nu prea mai aveam loc in masina cand mergeam la camp, mi-am cumparat obiectul din poza... Acum pot si eu sa trec de limita de 2m la un avion... :rolleyes:

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  van.jpg (29.84K)
    Number of downloads: 659

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#2 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 March 2010 - 03:50 PM

E cu cheie sau pe baterii?
Nenea, cat "bate" telecomanda ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#3 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 March 2010 - 04:22 PM

Vezi postareamisumat, la Mar 6 2010, 03:47 PM, a spus:

Acum pot si eu sa trec de limita de 2m la un avion... :rolleyes:

se poate si asha :),
Fisier atasat  21062009148_.jpg (164.96K)
Number of downloads: 673
nu era nevoie de "accesoriul" tau http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
inautru incap 3 oameni (cu greutate) + extra 300 de 1.6m + cateva deproane :D
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#4 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 06 March 2010 - 05:04 PM

Subtire rau baieti !
Eu cam asa vreau ...

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  TIR.jpg (37.34K)
    Number of downloads: 573

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#5 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 March 2010 - 09:37 AM

Vezi postareamisumat, la Mar 6 2010, 03:47 PM, a spus:

Intrucat nu prea mai aveam loc in masina cand mergeam la camp, mi-am cumparat obiectul din poza... Acum pot si eu sa trec de limita de 2m la un avion... :D



Foarte tare! Cele mai bune dubite de pe piata, e Diesel sau benzina?
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#6 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 March 2010 - 10:43 AM

Vezi postareaMLGore, la Mar 7 2010, 09:37 AM, a spus:

Foarte tare! Cele mai bune dubite de pe piata, e Diesel sau benzina?

E diesel, 1900 cmc, varianta Multivan (confort mai mare pentru pasageri). E din 1994 si am dat 3300 euro pe ea.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#7 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 March 2010 - 11:19 AM

Vezi postareamisumat, la Mar 7 2010, 10:43 AM, a spus:

E diesel, 1900 cmc, varianta Multivan (confort mai mare pentru pasageri). E din 1994 si am dat 3300 euro pe ea.



Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea mult timp. Motorul, daca e ala TDI de 90 de cai te tine o viata. Cu tabla nu au probleme, e galvanizata excelent. Am avut si eu una, tot din 1994, 2,4 diesel in 5 cilindri. Nu am avut nici o belea cu ea, mergea impecabil. Am schimbat o data pivotii pe fata.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#8 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 March 2010 - 12:12 PM

Vezi postareamisumat, la Mar 7 2010, 10:43 AM, a spus:

E diesel, 1900 cmc, varianta Multivan (confort mai mare pentru pasageri). E din 1994 si am dat 3300 euro pe ea.

ps : sa o stapanesti sanatos si sa cari cat mai multe modele cu ea!
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#9 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 March 2010 - 02:51 PM

Vezi postareaMLGore, la Mar 7 2010, 11:19 AM, a spus:

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea mult timp. Motorul, daca e ala TDI de 90 de cai te tine o viata. Cu tabla nu au probleme, e galvanizata excelent. Am avut si eu una, tot din 1994, 2,4 diesel in 5 cilindri. Nu am avut nici o belea cu ea, mergea impecabil. Am schimbat o data pivotii pe fata.

Din pacate e motorul TD care are doar 68 CP, dar trage destul de bine, nu ma plang. Mai am de lucru pe la ea, mici probleme tehnice, electrice, de estetica exterioara, dar partile esentiale merg bine.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#10 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 March 2010 - 05:55 PM

Vezi postareamisumat, la Mar 7 2010, 02:51 PM, a spus:

Din pacate e motorul TD care are doar 68 CP, dar trage destul de bine, nu ma plang.



Da, e un mic inconvenient, dar daca o folosesti doar la modelistica sau cand mai ai ceva de carat, adica nu o utilizezi frecvent pe distante mari sau sa pui greutate mare pe ea, nu cred ca e o problema.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#11 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 07 March 2010 - 06:04 PM

Priveste pozitiv: consuma putin.
Sa cari muuuuuuuuuuuuuuuulte modele.
0

#12 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 697
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 07 March 2010 - 07:41 PM

Cat te costa inmatriculatul ca ma bate gandul si pe mine sa imbin placutul cu utilul.
Sa o stapanesti sanatos! :rolleyes:
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#13 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 March 2010 - 09:27 PM

Vezi postareanicolas, la Mar 7 2010, 07:41 PM, a spus:

Cat te costa inmatriculatul ca ma bate gandul si pe mine sa imbin placutul cu utilul.
Sa o stapanesti sanatos! :rolleyes:

vreo 5-600 euro dupa depreciere... dar depinde de fiecare masina in parte, asa ca va trebui sa-ti calculezi exact atunci cand ai ales masina de cumparat...
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#14 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 March 2010 - 11:15 PM

Vezi postareamisumat, la Mar 7 2010, 09:27 PM, a spus:

vreo 5-600 euro dupa depreciere... dar depinde de fiecare masina in parte, asa ca va trebui sa-ti calculezi exact atunci cand ai ales masina de cumparat...



OFF topic: Am vazut la tine in semnatura ca ai schimbat LA-urile cu ASP-uri, sa inteleg ca LA-urile nu trageau suficient?
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#15 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 March 2010 - 11:32 PM

Vezi postareaMLGore, la Mar 7 2010, 11:15 PM, a spus:

OFF topic: Am vazut la tine in semnatura ca ai schimbat LA-urile cu ASP-uri, sa inteleg ca LA-urile nu trageau suficient?

Da, se cam chinuia la decolare. Am pus ASP-urile dar inca nu am iesit cu el la zbor, doar rodajul motoarelor pana acum.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu