Modelism - RHC Forum: Identificare problema t-rex 600 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Identificare problema t-rex 600

#31 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 04 March 2010 - 10:16 AM

Vezi postarearad_gaby, la Mar 4 2010, 09:45 AM, a spus:

Ai incercat sa mai strangi suruburile la blade grip? Daca nu sunt stranse suficient si 500-le face asa.

Am incercat si asta,acelasi efect.

P.S
Am lasat chiar si pe altii care sunt mai priceputi ca mine sa verifice asta.

Aceasta postare a fost editata de bogdyys: 04 March 2010 - 10:17 AM




FOREVER YOUNG.......
0

#32 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 March 2010 - 10:33 AM

Schimba intre ele palele, nu te costa nimic. Stefan
0

#33 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 04 March 2010 - 10:40 AM

Vezi postareastiganas, la Mar 4 2010, 10:33 AM, a spus:

Schimba intre ele palele, nu te costa nimic. Stefan

Daca te referi sa schimb dreapta cu stanga este deja incercat,in plus cu alte pale(CY radix) efectul exista,dar este adevarat ca este sensibil mai mic,dar este.Aseara am si cantarit palele sa elimin si asta de pe lista,sunt ok,ambele seturi.

Aceasta postare a fost editata de bogdyys: 04 March 2010 - 10:43 AM




FOREVER YOUNG.......
0

#34 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 07 March 2010 - 06:14 PM

Deci.........nici nu știu de unde sa încep,după ce am desfăcut/verificat/schimbat/montat heli de 3-4 ori,am găsit "buba" zic eu,însă e ceva ciudat pentru mine,și poate îmi spune cineva dacă e ok sau nu.Știam de aseară din casa ca nu e bine ca tot sare în toate părțile atunci când tai motorul,însa am refăcut a nu știu câta oara unghiurile/reglajele mecanice(nu ca nu ar fi ieșit bine de fiecare data!)și am zis sa îl mai vad o data azi la câmp cum se comporta la "aer",normal a sărit ca ars de parca ceva nu ai plăcea,nu știu de ce,sau de unde mia venit ideea sa cresc curba de throttle de la 0/40/65/85/100 cât este în manual la 0/50/70/82/100 și surpriza........este perfect!!!!!! Bine nu am dat din prima de punctul perfect,din 0.5 în 0.5 pe cele trei puncte la care am adăugat/scăzut valorile pana a dispărut acel dans și în hoover/zbor nu avea trepidații în trenul de începători(de care tocmai am scăpat) :D cam repede dar asta e,îl consider un pas înainte(după doar câteva zboruri.....sper sa nu fie o greșeală)Tot nu sunt mulțumit însă! :) Când vreau sa îl aduc jos,sau atunci când am heli mai sus și îl las sa coboare mai brusc trebuie sa cresc foarte mult turația pentru a nu îl vedea întins pe jos.Poate cineva își da seama din explicația mea ce trebuie sa schimb/fac,și îmi da o soluție ca eu sunt epuizat în acest moment(dar savurez victoria asupra dansului nebun!!) :)



FOREVER YOUNG.......
0

#35 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 07 March 2010 - 06:36 PM

Late edit:


Pe pitch am -2/5/10(cele date in manual) 40%/54.5%/69.5%/82%/95% și mecanica rotorului(sper ca este corect)după asamblare a ieșit la -11/0/+11



FOREVER YOUNG.......
0

#36 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 09 March 2010 - 09:59 PM

Vezi postareabogdyys, la Mar 7 2010, 06:14 PM, a spus:

Deci.........nici nu știu de unde sa încep,după ce am desfăcut/verificat/schimbat/montat heli de 3-4 ori,am găsit "buba" zic eu,însă e ceva ciudat pentru mine,și poate îmi spune cineva dacă e ok sau nu.Știam de aseară din casa ca nu e bine ca tot sare în toate părțile atunci când tai motorul,însa am refăcut a nu știu câta oara unghiurile/reglajele mecanice(nu ca nu ar fi ieșit bine de fiecare data!)și am zis sa îl mai vad o data azi la câmp cum se comporta la "aer",normal a sărit ca ars de parca ceva nu ai plăcea,nu știu de ce,sau de unde mia venit ideea sa cresc curba de throttle de la 0/40/65/85/100 cât este în manual la 0/50/70/82/100 și surpriza........este perfect!!!!!! Bine nu am dat din prima de punctul perfect,din 0.5 în 0.5 pe cele trei puncte la care am adăugat/scăzut valorile pana a dispărut acel dans și în hoover/zbor nu avea trepidații în trenul de începători(de care tocmai am scăpat) :D cam repede dar asta e,îl consider un pas înainte(după doar câteva zboruri.....sper sa nu fie o greșeală)Tot nu sunt mulțumit însă! :) Când vreau sa îl aduc jos,sau atunci când am heli mai sus și îl las sa coboare mai brusc trebuie sa cresc foarte mult turația pentru a nu îl vedea întins pe jos.Poate cineva își da seama din explicația mea ce trebuie sa schimb/fac,și îmi da o soluție ca eu sunt epuizat în acest moment(dar savurez victoria asupra dansului nebun!!) :D

Sunt pe calea buna?Nimeni nici un sfat?....... :)



FOREVER YOUNG.......
0

#37 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

Postat 09 March 2010 - 11:22 PM

eu cred ca totul conteaza la heli cum e reglat. dupa ce am reglat totul perfect dupa idei proprii de utilizare a ustensilelor(practic cu rigla de pitch aliniez totul perfect flybar -paddle-pale nu flybar si padle la ochi ) am constatat ca nu mai am nevoie de tracking la pale la nici un heli. merg perfect din prima. si am mai constatat ca si sensibilitatea la gyro poate fi urcata mai mult. referitor la heli tau. eu pe normal acum ating un 65-68% la sfert de stick unde am un pitch de -2grade, apoi cresc si am pitch 0 pe mijloc  si pozitiv mai sus. asa trecerile la idle 1 si idle 2 nu le mai simt. deci poti sa mai cresti cei 50%thr. si trebuie sa te orientezi si dupa cum tine gyro coada. daca se misca puternic la crestere thr inseamna ca ai discordanta intre pitch si thr. cartea e ceva orientativ la fel ca si distantele de la linkuri uniball. apoi trebuie tu sa incepi sa te joci pana gasesti cum iti place. ia-l la bibilit in stilul tau nu tine cartea in brate.

bafta!!! heli trebuie sa zboare cum iti place tie!!!
Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

#38 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 March 2010 - 06:26 PM

Vezi postareafiredragon, la Mar 9 2010, 11:22 PM, a spus:

eu cred ca totul conteaza la heli cum e reglat. dupa ce am reglat totul perfect dupa idei proprii de utilizare a ustensilelor(practic cu rigla de pitch aliniez totul perfect flybar -paddle-pale nu flybar si padle la ochi ) am constatat ca nu mai am nevoie de tracking la pale la nici un heli. merg perfect din prima. si am mai constatat ca si sensibilitatea la gyro poate fi urcata mai mult. referitor la heli tau. eu pe normal acum ating un 65-68% la sfert de stick unde am un pitch de -2grade, apoi cresc si am pitch 0 pe mijloc  si pozitiv mai sus. asa trecerile la idle 1 si idle 2 nu le mai simt. deci poti sa mai cresti cei 50%thr. si trebuie sa te orientezi si dupa cum tine gyro coada. daca se misca puternic la crestere thr inseamna ca ai discordanta intre pitch si thr. cartea e ceva orientativ la fel ca si distantele de la linkuri uniball. apoi trebuie tu sa incepi sa te joci pana gasesti cum iti place. ia-l la bibilit in stilul tau nu tine cartea in brate.

bafta!!! heli trebuie sa zboare cum iti place tie!!!

Acum sunt sigur ca este reglat bine,de fiecare data cand am pornit de la zero rezultatul final a fost ok,aici ma refer si la partea mecanica dar si a setarilor din statie,si da am folosit atat rigla de pitch cat si swash plate level,nivela cu bula,tot arsenalul a fost folosit.In primul rand ca sa aiba ceva logica in capul meu trebuie sa inteleg de ce daca scad sub 50% primul punct de throttle incepe si danseaza ca nebunul la oprire,daca pun primul punct ca in manual are chef de samba :) ,in al doilea rand de la start pana la oprire se comporta ok acum,nu vibreaza,gyro tine coada beton,insa am sa verific acest lucru in prima iesire(sa fiu absolut sigur),dar ceva nu este atat de perfect cum ma laud eu,mai explic o data,heli este in hoover sa zicem la 7-10 metri de sol,il tin acolo si cand reduc putin turatia el vine rapid in jos,ok cresc turatia pentru al readuce pe pozitie dar el continua miscarea descendenta si chiar trebuie sa cresc turatia foarte mult pentru al ridica(din cadere).Cat de cat sunt obisnuit cu mansa de throttle si stiu ca nu este normal cum este acum,dar nici nu imi pot da seama pe ghicite ce nu am facut bine,doar banuiesc ca este vorba tot de curbe,dar care?Pitch sau throttle?Si unde trebuie sa cresc/scad,care punct al cubei ar trebui sa il modific?Am nevoie de putin ajutor,singur probabil ca voi face o prostie,nici sa il las asa nu pot,da trebuie sa zboare cum imi place mie! ^_^ Dar sa zboare si bine.



FOREVER YOUNG.......
0

#39 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 March 2010 - 07:22 PM

Un heli zburat in NORMAL mod ( deci cu acceleratie de la 0 la 100 ) se foloseste mai mult pentru aterizat si decolat.
In situatia in care scazi turatia si imediat vrei sa o cresti motorul nu va reactiona instant ci se va comporta ca la softstart existand un delay care sa dea aceasta reactie - eu am luat plasa de cateva ori in sensul ca decolam 20 secunde il aterizam si imediat vroiam sa plece brusc in sus - ce facea : se oprea motorul complet ( un fel de protectie a ESC-ului ) si schimbam pack-ul crezand ca sa si terminat.

De aceea este de preferat sa ai setare Idle1 - SPORT - cu motorul accelerat aproape mereu jongland doar din pitch. Este bun si pentru Hover si antrenamente
de incepator.

Faptul ca la tine coboara prea repede cand misti f.f.f. putin din thr inseamna sa mai te joci la curbe ( pitch si Thr ) pana il faci sa urce lin si sa coboare lin pana il asezi jos.

P.S.

Eu am fost sfatuit de colegii care zboara de ani buni heli, sa am in toate modurile de zbor ( Normal, Sport si 3D ) ZERO GRADE PITCH cu stick-ul de THR
pe mijloc.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#40 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 March 2010 - 08:47 PM

Bun,deci sa inteleg ca pot sa setez modul normal la -3/0/+10?Intreb ca nu stiu ce efect va avea acel 0 cu mansa la mijloc.Idle 1 si 2 si eu le am deja setate pe sport,parca 100/92/85/92/100 pe throttle si pitch liniare de la 0 la 100.Impartasestie-mi te rog si mie ceva din sfaturile "batranilor" sa ma destept si eu putin,ca in ultimele doua saptamani parca dau inapoi in loc sa avansez.

P.S
Si cu trecerea in Idle 1 as avea nevoie de ceva indrumari,cum se procedeaza?Ridic heli si il trec in idle1?

P.S 2 ^_^
Nu sunt greu de cap!Dar daca nu iti explica cineva inainte...........doar din carti e mai dificil.

Aceasta postare a fost editata de bogdyys: 10 March 2010 - 08:50 PM




FOREVER YOUNG.......
0

#41 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 March 2010 - 10:46 PM

Treaba e cam asa:

- modul normal are un singur scop - si anume sa te ridice de la sol, nice and easy.

- cand esti in aer, faci click si treci in idle1 - de aici incolo ai turatie la motor (relativ) constanta si joci numai pasul.

La aterizare ai mai multe variante:
- faci invers
- pui throtle hold si faci o mica autorotatie (nu uita sa iesi din idle1 dupa aceea)
- il pui jos si dupa aceea omori motorul.

trecrea de la normal la idle1 e fie aproape insesizabila fie se simte schimbarea turatie (daca pe idle1 ai 100% flat) dar nu e dramatic, nu sare heli ca un iepure. Depinde de curbe. Ideal ar fi sa fie o schimbare mica.

Pe vremuri, in manualul de raptor30 se recomanda sa zbori in normal si numai pentru vitejii sa treci in idle1 sau 2. Acu optica e schimbata - idle1 de la inceput (si pas 0 pe mijloc) si nu te doare capul.

Cand faci crash, daca mai ai timp sa gandesti, omori motorul cu throtle hold.

Cei care au ESC cu soft start adevarat pot sa porneasca direct din throtle hold in idle1 (vezi finless).

Stefan
0

#42 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 March 2010 - 11:32 AM

Vezi postareabogdyys, la Mar 10 2010, 08:47 PM, a spus:

Bun,deci sa inteleg ca pot sa setez modul normal la -3/0/+10?Intreb ca nu stiu ce efect va avea acel 0 cu mansa la mijloc.Idle 1 si 2 si eu le am deja setate pe sport,parca 100/92/85/92/100 pe throttle si pitch liniare de la 0 la 100.Impartasestie-mi te rog si mie ceva din sfaturile "batranilor" sa ma destept si eu putin,ca in ultimele doua saptamani parca dau inapoi in loc sa avansez.

P.S
Si cu trecerea in Idle 1 as avea nevoie de ceva indrumari,cum se procedeaza?Ridic heli si il trec in idle1?

P.S 2 :(
Nu sunt greu de cap!Dar daca nu iti explica cineva inainte...........doar din carti e mai dificil.



Pe Idle 1 ( sport ) pitch-ul nu este de la 0 la 100 ci : -5 jos , 0 pe mijloc , + 10 sus cu calcularea punctelor intermediare Curba THR 100-90-80-90-100

Pe Idle 2 ( 3D ) pitch-ul nu este de la 0 la 100 ci : -10 jos , 0 pe mijloc , + 10 sus cu calcularea punctelor intermediare Curba THR 100-100-100-100-100

Pe normal eu am pitch-ul : -3 jos , 0 pe mijloc , + 9 sus cu calcularea punctelor intermediare Curba THR 0 - 35 - 55 -75 - 100
Am curba mai mica la THR deoarece avand pitch 0 pe mijloc daca pui curba din manual unde pe mijloc ai 5 grade o sa ajungi la o turatie foarte mare cu pitch
zero ( cand esti pe mijloc ) si nu se intampla nimic,iar turatia va creste in continuare si cand va da un pic cu " nasul " de pitch o sa o ia brusc in sus ( nu deranjeaza ) dar cand vrei sa il pui jos e jale ( vine repede de zici ca se infige in pamant )

Conteaza si cati dinti ai la pinion !


P.S.

Conteaza si greutatea pack-ului, tipul de pale ( sigreutatea lor ) - sunt pale din fibra care sunt grele - eu am Saab

In rest se tot fac ajustari pana merge cum vrei tu.


P.S. la P.S.

Eu am fost sfatuit sa dau jos trenul ajutator cu bile si este mult mai bine - Adio vibratii etc .
La aterizare vii usor si il jonglezi finnn din THR ( sus /jos ) pana gasesti pozitia cand sta fix pe loc ca sa il aterizezi - sa eviti momentele cand gliseaza lateral sau fata / spate .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#43 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 12 March 2010 - 01:21 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Mar 12 2010, 11:32 AM, a spus:

Pe Idle 1 ( sport ) pitch-ul nu este de la 0 la 100 ci : -5 jos , 0 pe mijloc , + 10 sus cu calcularea punctelor intermediare Curba THR 100-90-80-90-100

Pe Idle 2 ( 3D ) pitch-ul nu este de la 0 la 100 ci : -10 jos , 0 pe mijloc , + 10 sus cu calcularea punctelor intermediare Curba THR 100-100-100-100-100

Pe normal eu am pitch-ul : -3 jos , 0 pe mijloc , + 9 sus cu calcularea punctelor intermediare Curba THR 0 - 35 - 55 -75 - 100
Am curba mai mica la THR deoarece avand pitch 0 pe mijloc daca pui curba din manual unde pe mijloc ai 5 grade o sa ajungi la o turatie foarte mare cu pitch
zero ( cand esti pe mijloc ) si nu se intampla nimic,iar turatia va creste in continuare si cand va da un pic cu " nasul " de pitch o sa o ia brusc in sus ( nu deranjeaza ) dar cand vrei sa il pui jos e jale ( vine repede de zici ca se infige in pamant )

Conteaza si cati dinti ai la pinion !


P.S.

Conteaza si greutatea pack-ului, tipul de pale ( sigreutatea lor ) - sunt pale din fibra care sunt grele - eu am Saab

In rest se tot fac ajustari pana merge cum vrei tu.


P.S. la P.S.

Eu am fost sfatuit sa dau jos trenul ajutator cu bile si este mult mai bine - Adio vibratii etc .
La aterizare vii usor si il jonglezi finnn din THR ( sus /jos ) pana gasesti pozitia cand sta fix pe loc ca sa il aterizezi - sa eviti momentele cand gliseaza lateral sau fata / spate .

Ok,multumesc de ajutor,am renuntat si eu la tren weekend-ul trecut,am si facut deja cred 10 decolari/aterizari fara el,ceva emotii din cauza efectului optic de siguranta pe care al aveam cu trenul ajutator dar chiar nu este ceva greu fara el(nu cred ca am mai mult de 12-14 pack-uri bagate cu heli,si era normala masura de siguranta)pinion de 11,greutatea pack-ului nu mai stiu exact dar 800 si ceva de grame,pale de carbon CY si TIG(care sa dovedit ca nu au nici o problema)O sa re-setez idle 1 si 2 pe curbele tale,mai ales cea de pitch,sa nu ma intrebati de unde am ramas cu ele acolo de la 0 la 100 ca nu mai tin minte,dar acum imi este clar ca nu este bine,si daca vremea tine cu noi maine incerc sa ies cu el,sa ma apuc de jonglat cu curba de throttle in modul normal pana dau de linia buna.



FOREVER YOUNG.......
0

#44 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 15 March 2010 - 04:13 PM

Am reusit ieri sa ai gasesc curba optima in modul normal,multumesc REAL DESIGN.Se comporta bine acum si la coborare.Daca vine o data si primavara/vara.......ar excelent.



FOREVER YOUNG.......
0

#45 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 March 2010 - 12:04 PM

Vezi postareabogdyys, la Mar 15 2010, 04:13 PM, a spus:

Am reusit ieri sa ai gasesc curba optima in modul normal,multumesc REAL DESIGN.Se comporta bine acum si la coborare.Daca vine o data si primavara/vara.......ar excelent.


Felicitari ! Cu timpul sigur vei perfectiona curbele pentru stilul tau de zbor !
Eu nu prea mai am timp de zbor,mai mult in casa pe simulator - dar nu-i acelasi lucru !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#46 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 22 March 2010 - 06:41 PM

Una din problemele des intalnite la electrice.......pauza de alimentare......

Imagine atasata: P1030312.jpg


:) :)



FOREVER YOUNG.......
0

#47 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 22 March 2010 - 06:53 PM

Momentan probleme nu avem asa ca toata lumea este fericita....

Imagine atasata: P1030291.jpg
Imagine atasata: P1030293.jpg
Imagine atasata: P1030315.jpg


Micuta echipa de incepatori,de la dreapta la stanga : bogdyys/mad jo/nelu bv .....
Imagine atasata: P1030320.jpg


Imagine atasata: P1030317.jpg
Imagine atasata: P1030318.jpg



FOREVER YOUNG.......
0

#48 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

Postat 22 March 2010 - 07:17 PM

Felicitari!!! Frumos heli. si poza aia ultima ma umple de amintiri...Tampa. Anii de studentie. Trebuie sa mai trec si eu la vara prin Brasov!!! Vad ca acum sunt si elicoptere rc pe acolo.
Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

#49 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 03 April 2010 - 08:00 AM

Cine imi explica si mie babeste cum setez pe DX7 throttle cut si throttle hold?La throttle hold am inteles eu cum,dar nu stiu exact unde imi va folosi si normal nu imi dau seama ce valori sa ai dau.Vreau sa le setez ca voi incepe cat de curand sa il zbor in idle1 si pentru siguranta lui si a mea as vrea sa cunosc/invat si asta inainte.



FOREVER YOUNG.......
0

#50 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

Postat 03 April 2010 - 08:42 AM

thr-hold

hold pos. -5.0%

sw:rudd d/r




face thr hold sau cut motor

daca dai din switch de rudd d/r taie gazul si schimba curba de pitch pe aia de pitch curve hold

asa ca sa ai grija si la curba de pitch sa poti face autorotatie, deci sa ai si pas negativ dar nu exagerat

Aceasta postare a fost editata de firedragon: 03 April 2010 - 08:43 AM

Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

#51 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 03 April 2010 - 11:02 AM

Vezi postareafiredragon, la Apr 3 2010, 09:42 AM, a spus:

thr-hold

hold pos. -5.0%

sw:rudd d/r




face thr hold sau cut motor

daca dai din switch de rudd d/r taie gazul si schimba curba de pitch pe aia de pitch curve hold

asa ca sa ai grija si la curba de pitch sa poti face autorotatie, deci sa ai si pas negativ dar nu exagerat

Curba de pitch pe hold o am 0/25/50/75/100,este ok asa?In rest am verificat si e ok totul.

Aceasta postare a fost editata de bogdyys: 03 April 2010 - 11:03 AM




FOREVER YOUNG.......
0

#52 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 03 April 2010 - 12:29 PM

Vezi postareabogdyys, la Mar 4 2010, 10:18 AM, a spus:

Am filmat aseara tarziu,undeva unde era cat de cat lumina,nu ma dau cu el in oras,pe asfalt,fenomennul este identic si pe iarba,ba chiar se agraveaza daca solul nu este la nivel,fara acel tren de incepatori este atat de puternica "rezonanta" accea incat da cu coada de covor si efectiv sare in lateral 10-20cm(da este pornit si in casa cu pale pe el).Din pacate pentru mine eu sunt un tip pretentios si cu acest fenomen,pentru mine acest heli este un "gunoi",bine.....sunt cam drastic in apreciere acum ca ma chinui de o saptamana cu aceasta problema.Momentan o sa spun doar atat,heli nu a suferit inca nici un crash,nu a avut nici o aterizare mai dura,fenomenul a aparut SUBIT!De zburat il zbor eu dar cand il aduci jos si vezi cum face(parca se dezintegreaza)parca nu imi mai arde de zburat cu el,ci de rezolvat problema.Multumesc oricum de incurajari,


Da'i jos palele principale si fa'i o proba .
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#53 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 953
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 April 2010 - 02:45 PM

Vezi postareabogdyys, la Apr 3 2010, 12:02 PM, a spus:

Curba de pitch pe hold o am 0/25/50/75/100,este ok asa?In rest am verificat si e ok totul.

O setezi ca cea de idle up. Nu conteaza procentul pe statie, conteaza ce unghiuri ai la pale in cele 5 puncte. Eu am -12 +12 la pitch si pe statie am 9% 21% 30% (pitch 0 la mijloc), 39% , 51%. Toate procentele acestea se vor da peste cap daca modific din mixul swashului setarea de pitch. Iarasi, din swash mix setezi unghiurile maxime pe pitch si pe colectiv.
Deci, nu prea conteaza procentele decat sa vezi cat de liniara este "curba" in cazul statiilor futaba, iar la spektrum cu atat mai putin ca te uiti direct pe grafic.

Aceasta postare a fost editata de morph: 03 April 2010 - 02:55 PM

0

#54 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 May 2010 - 12:37 PM

Servus,revin cu ceva mici probleme si nelamuriri.Intai am sa explic ce sa intamplat sa aveti o idee generala,dar si ce am facut/schimbat.Acum o luna in noise in am atins cu stabilizatorul de coada solul,nimic grav la distrugeri,pinioanele frontale de torque tube,cum am alta coada complecta pe curea am trecut la montarea ei si i-am dat bice(pana au sosit pinioanele)bine bice nu i-am dat de loc asta din cauza ca au inceput problemele,un balans sus-jos al cozii,am intins-lasat mai lejer cureaua pana a disparut acel balans,au venit pinioanele,am montat din nou coada cu torque tube.....nu am mai avut balans sus/jos al cozii dar in schimb am avut trepidatii,in coada inca de la ridicare dupa care la turatii putin mai mari trepidatia se transmitea vizibil la rotor,daca il mentineam la turatia respectiva intra tot elicopterul in rezonanta(sigur aici nu ma exprim corect,si probabil ca nu ma veti intelege,dar nici nu stiu cum sa explic mai bine)impresia optica era ca se dezmembreaza,ok,incerc sa ma abtin sa nu il arunc la gunoi,merg acasa si ma apuc sa schimb: main shaft,feathering shaft(verificat thrust bearing si damper),feathering shaft sleeve,linkage(ball link-urile prezentau urme de la prea mult dat jos/montat la loc)main drive gear + pinion motor(am pus helical sa vad care e diferenta),main gear case,owb si owb shaft,bearing block A+B(am pus de aluminiu,implicit cu rulmenti tot noi),tail boom case(parca un surub de prindere nu mai strangea bine),am verificat torque tube si ansamblul coada,totul este ok,refac setarile mecanic iese perfect la 0 din prima,setarile de pitch(rigla/nivela)si aseara tarziu pe vant......am iesit la o proba. :D Dezamagire totala,elicopterul era practic incontrolabil(cel putin la inceput),balansul cozii sus jos mai mult decat evident,in plus aluneca pe spate din punct fix,aici am dubii,am fost impreuna cu un prieten si se pare ca si el avea aceiasi problema cu elicopterul lui,deci poate vantul puternic si in rafale sa influenteze??Nu cred deoarece m-am pozitionat pe vant cu spatele/fata/lateral,in plus eu am invatat pe vant,chiar nu am probleme cu el,dar.......poate fi o cauza,nu pot da vina pe faptul ca ieri citeam despre CG,doar asa informativ :( ca nu am mutat nimic pe heli ca sa influentez CG.La pornire coada se duce lateral,eu vad clar ca palele sunt drepte dar ea.......face ce vrea.Singurul lucru bun....nu mai trepideaza de loc,de balansul sus/jos al cozii nu am scapat nici dupa ce am jonglat curba de throttle,sa diminuat vizibil insa,am ajuns de la 0/50/70/85/100 cat aveam pe throttle la 0/42/63/85/100,aici pare ca el se simte cel mai bine,dar balansul exista.Stiu ca este mult de citit dar am incercat sa spun cat mai mult din ce am facut,poate cineva a patit acelasi lucru ca mine si ma poate ajuta,eu din nou sunt fara idei.

Palele sunt balansate/echilibrate
Curba pitch normal mode(ca la idle up vad ca nu mai ajung si eu,deci nici nu mai pomenesc de el)-3/5/+9
Pinion de 11 pe 170 helical
Gyro 520 cu gain 70(aici sta beton coada)
Cand am montat coada am lasat 1.5mm spatiu(nu mai stiu unde am citit ca e mai bine asa la torque tube)dar am incercat si fara acest 1.5mm,sau cu mai mult,acelasi efect de balans insa.
Tot ce am schimbat este nou,nu ca erau vechi/uzate cele schimbate....... :(
Gata ma opresc,din experienta proprie stiu ca prea multa informatie in timp scurt dauneaza. :)

Aceasta postare a fost editata de bogdyys: 10 May 2010 - 12:38 PM




FOREVER YOUNG.......
0

#55 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 953
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 May 2010 - 02:54 PM

Pune-i bateria si asculta secventa de initializare a esc-ului. Vezi daca e governerul pus. Daca da, da-i disable si testeaza daca mai ai balansul sus jos. Am patit-o pe 450 cu esc align. Zici ca ai schimbat TT-ul, ai lipit rulmentul acela care se pune undeva intre 1/3 si 1/2 din lungime cozii pe torq-tube?
0

#56 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 May 2010 - 03:03 PM

Vezi postareamorph, la May 10 2010, 03:54 PM, a spus:

Pune-i bateria si asculta secventa de initializare a esc-ului. Vezi daca e governerul pus. Daca da, da-i disable si testeaza daca mai ai balansul sus jos. Am patit-o pe 450 cu esc align. Zici ca ai schimbat TT-ul, ai lipit rulmentul acela care se pune undeva intre 1/3 si 1/2 din lungime cozii pe torq-tube?

Sigur nu am activata optiunea governor,am evitat sa o pun inca de la inceput(am inteles ce probleme sunt),o sa schimb esc-ul oricum,si la TT am pus 2 rulmenti,pozitionati cred eu corect,am impartit lungimea la 3,dar lipiti cu loctite albastru,trebuia cu cianofix?O sa verific asta seara daca sa desprins careva de la pozitia initiala.



FOREVER YOUNG.......
0

#57 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 953
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 May 2010 - 03:13 PM

Pai nici eu nu pusese governerul pe escul meu, nu ma intreba cum a ajuns activat :)
CA pe rulmenti, loctite nu tine ca e anaerob si merge doar la suruburi. Practic nu e un lipici loctite-ul, e o solutie care in lipsa aerului se intareste, dar nu si lipeste.
0

#58 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 May 2010 - 03:22 PM

Da,banuiam despre CA,ok voi lipi din nou rulmentii,esc-ul il verific,dar nu cred ca e schimbata setarea la el,eu il ascult de fiecare data cand alimentez heli si as fi auzit diferenta(cred :) nu mai sunt sigur de nimic)pana si jocul normal din swash plate nu mai stiam daca trebuie sa fie sau nu,noroc cu Dacian ca ma lamurit.Multumesc anticipat,



FOREVER YOUNG.......
0

#59 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 10 May 2010 - 04:05 PM

cel mai oki ar fi daca ai face u filmulet, poate asa ar fi mai usor.

la vibratiii mai e posibil o cauza "T" dintre pale stramb
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#60 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 May 2010 - 06:01 PM

Am verificat esc-ul este fara governor activat,si rulmentii sunt la locul lor


@nen77 nu am cu ce sa filmez,dar nu zic nu acum,o sa incerc,trepidatiile au disparut total,acum doar balansul cozii a ramas,cat despre "T" banuiesc ca te referi la main rotor housing,nu am avut nici un incident in care ar fi putut fi implicat el,de asta nu vad cum sa se strambe,nici nu il am de schimb din pacate.

Aceasta postare a fost editata de bogdyys: 10 May 2010 - 06:03 PM




FOREVER YOUNG.......
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu