Modelism - RHC Forum: Primul zbor pe anul acesta - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Primul zbor pe anul acesta jucarii noi

#1 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 19 February 2010 - 03:41 PM

Am scos astazi la aer ultimele jucarii , una a zburat (raptorul 50 cu fusela de KOALA ), TREX'ul 500 cu fuselaj de HUEY doar sa uitat pt. ca am uitat acasa cristalul de la rc .
Multumiri lui DAN pt. companie si lui AANTIKK pt. fuselaj si heli , apropo Cristi la multi ani si sanatate maxima !
Probleme la montaj ...daca este cineva curios le impartasesc cu placere .

Bafta maxima
T..

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: clip_image003__Small_.jpg
  • Imagine atasata: clip_image002__Small_.jpg
  • Imagine atasata: clip_image001__Small_.jpg

Aceasta postare a fost editata de tantar: 19 February 2010 - 03:43 PM

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#2 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 February 2010 - 05:11 PM

Vezi postareatantar, la Feb 19 2010, 03:41 PM, a spus:

Probleme la montaj ...daca este cineva curios le impartasesc cu placere .

Da, eu sunt foarte curios.... poate si niste poze cu detalii din interior. Al meu a avut niste vibratii foarte mari la primele zboruri din cauza ca nu am prins in destule locuri elicopterul de fuselaj. Acum pun placaj si tije de carbon prin interior dupa mintea mea. Niste poze si idei noi mi-ar prinde bine.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#3 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2867
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 19 February 2010 - 05:34 PM

..si cu firele de inalta tensiune din zona ce ai facut?
0

#4 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 19 February 2010 - 06:40 PM

Vezi postareamisumat, la Feb 19 2010, 05:11 PM, a spus:

Da, eu sunt foarte curios.... poate si niste poze cu detalii din interior. Al meu a avut niste vibratii foarte mari la primele zboruri din cauza ca nu am prins in destule locuri elicopterul de fuselaj. Acum pun placaj si tije de carbon prin interior dupa mintea mea. Niste poze si idei noi mi-ar prinde bine.

Salut
pana sa vin cu poze vin cu ceva explicatii :
-vibratii apar in general datorita eliminarii suportilor ce sustin tubul coada , eu am optat sa nu'i scot , in afara de asta am fixat capatul cozii (in zona fostului stabilizator vertical )cu un surub pe care am pus 6/7 inele de cauciuc _din cele folosite la trex 450 ca si dumpere ) astfel avand un amsamblu rigid am eliminat vibratiile .

Bafta

T..

Vezi postareaincepatoru, la Feb 19 2010, 05:34 PM, a spus:

..si cu firele de inalta tensiune din zona ce ai facut?

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#5 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 19 February 2010 - 06:43 PM

Vezi postareaincepatoru, la Feb 19 2010, 05:34 PM, a spus:

..si cu firele de inalta tensiune din zona ce ai facut?


Le-am ocolit cu maiestrie ......... glumesc am fost atat de stresat ca am facut doar un circuit simplu si l-am adus la sol , fiind o zona cu potential aglomerat am preferat sa nu adun spectatori , daca ne ajuta bunul Dumnezeu si avem vreme buna poate'l scot la camp

bafta

T..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#6 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 19 February 2010 - 08:22 PM

2 filmulte , ..., nu dati cu parul in pilot eram stresat , heli nu este reglat si in zona aveam semne de circulatie si fire de inalta tensiune :

http://www.youtube.c...h?v=pVIKFqbvyBk



http://www.youtube.c...h?v=oIfRV2-ktoA

Aceasta postare a fost editata de tantar: 19 February 2010 - 08:24 PM

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#7 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 February 2010 - 11:39 PM

Este mult mai greoi acum ca are si fuselaj? Se simte puternic diferenta?
Hormonu' bate neuronu'
0

#8 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 20 February 2010 - 08:38 AM

Vezi postareabogdan luben, la Feb 19 2010, 11:39 PM, a spus:

Este mult mai greoi acum ca are si fuselaj? Se simte puternic diferenta?


Salut BOGDAN
greutatea totala se ridica la app 3800 g asta si pt. ca are toate up'gradurile metalice , diferenta de greutate o simti in consum , dar pot sa-ti spun ca dupa 4/5 min de zbor diferenta de nivel din rezervor era de nici 1 cm .
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu