Cessna182 vs Easy Star
#1
Postat 10 March 2010 - 06:39 PM
Cu ce sa incep Cessna sau Easystar?Nu am mai pilotat niciodata nimic (decat masinute) asa ca trebuie ceva cu care sa invat.
Dintre aceste 2 avioane pe care sa il aleg?preturile intre ele sunt apropiate si se incadreaza in bugetul meu.
Multumesc,
Cu respect Vladu George
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#2
Postat 10 March 2010 - 06:44 PM
#3
Postat 10 March 2010 - 07:11 PM
- material mai bun, mai usor de reparat
- motorul este in spate. Botul este mult mai solid, si chiar daca se face praf, nu prea conteaza (la cessna daca dai de cateva ori mai serios... adio unghi motor)
- incarcarea alara mai mica, zboara mai incet
- poti sa pui camera, daca vrei sa incerci FPV
- o gramada de fani - cu o gramada de modificari de unde sa te inspiri
(eu nu sunt fan easy star, n-am avut niciodata unul, ci am avut ceva asemanator - graupner tipsy si urmasul lui, elektro uhu - care e o alegere buna, oricum)
Avantaje cessna:
- seamana cu un avion
- poti sa exersezi acrobatia primara
renato, chiar crezi ca primul avion influenteaza capacitatea de a face acrobatie sau de a prinde termici ?
#4
Postat 10 March 2010 - 07:14 PM
#5
Postat 10 March 2010 - 07:18 PM
#6
Postat 10 March 2010 - 07:19 PM
Si eu aveam aceeasi parere easy star dar cineva mi-a propus si cessna.
@renatoa nu stiu inca pe ce o sa ma axez dar cred ca pot trece imediat la acrobatii chiar daca am invatat pe easy star.
@dragos multumesc pt explicatii
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#7
Postat 10 March 2010 - 07:28 PM
Dragos Avramescu, la Mar 10 2010, 07:11 PM, a spus:
Veneam si eu cu detalieri dupa ce imi raspundea George.
Da, asa cred, daca ai inceput cu Cessna, nu stiu cat te va ajuta experienta dobandita la a prinde o termica.
In schimb cu un EZ* daca ii pui eleroane si motorizare BL, te poti apropia si de acrobatie.
Tu ce crezi, intre mine care zbor mai mult de 50% Junior si un coleg care zboara 100% Minimag, care prinde o termica mai bine ?
S-ar putea sa fiu eu influentat de colectivul local, unde polarizarea este foarte vizibila si exclusivista. Ca sa nu mai zic ca si unele statii ai profile separate de acro si glider.
Separat de topicul original, dar nu off topic, i-as sugera lui George sa mai adauge in lista de optiuni si o a 3a categorie: o aripa. De la un timp incep sa dau dreptate unora care sunt de parere ca o aripa ar fi cea mai indicata ca prim model. Daca la EZ* inca mai ai sanse, nu mici, sa ii faci fuselajul praf, la o aripa e si mai greu de realizat asta. Dar nu asta este motivul principal.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 10 March 2010 - 07:29 PM
#8
Postat 10 March 2010 - 07:34 PM
#9
Postat 10 March 2010 - 07:35 PM
Treb sa mai pun electronica pe el.
Cam ce mi-ai recomanda?statie am una nu foarte buna dar perfecta pt incepatori.
Nu ma prea pricep la ce elice sa aleg pt un anume motor asa ca imi poti spune ce sa cumpar si de unde mai ales.multumesc
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#10
Postat 10 March 2010 - 07:40 PM
#11
Postat 10 March 2010 - 07:40 PM
Si ce faci cu Formosa fara aripi ? ^_^
#12
Postat 10 March 2010 - 07:43 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#13
Postat 10 March 2010 - 07:45 PM
#14
Postat 10 March 2010 - 08:00 PM
vgeorge, la Mar 10 2010, 07:43 PM, a spus:
Mai multe detalii, eu pe net gasesc Formosa II ca fiind un motoplanor de acrobatie, cu aripa mediana.
Si deja nu mai suntem ontopic daca te decizi la o aripa.
#15
Postat 10 March 2010 - 08:39 PM
#16
Postat 10 March 2010 - 08:41 PM
Cessna de la Artech este un model bestial, foarte, foarte reusit. Dar daca nu ai pe cineva cu care sa incepi a zbura o sa il faci praf 99%
EasyStar este clasic, de el nu te plictisesti niciodata si poti porni si singur.
Amandoua odata ce au ajuns in aer trebuie zburate, nu merge ca la heli, putin cate putin.
So, daca esti solo alege EasyStra, daca poti pornii cu cineva (cu care sa zbori impreuna la 4 maini si o telecomanda) cumpara Cessna.
Easyglider/Arcus sunt minunate dar e foarte usor sa le pui in bot.
Stefan
vgeorge, la Mar 10 2010, 06:39 PM, a spus:
Cu ce sa incep Cessna sau Easystar?Nu am mai pilotat niciodata nimic (decat masinute) asa ca trebuie ceva cu care sa invat.
Dintre aceste 2 avioane pe care sa il aleg?preturile intre ele sunt apropiate si se incadreaza in bugetul meu.
Multumesc,
Cu respect Vladu George
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 10 March 2010 - 08:43 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#17
Postat 10 March 2010 - 08:49 PM
Aia care recomanda planor probabil uita ca primele zboruri au fost ardei pe paine si ca se terminau invariabil toate in mama terra
Planorul te invata sa fii aeromodelit finut si dedicat dupa ce ai zburat o caciula de pack-uri Easy Star-ul . Mai intai faci mata cei x ani de baza in medicina si pe urma te specializezi
Ala care zice ca a inceput pe planor si a fost the best choice, eats pupu...
Succes la zbor
#18
Postat 10 March 2010 - 08:53 PM
motzu, la Mar 10 2010, 08:49 PM, a spus:
Aia care recomanda planor probabil uita ca primele zboruri au fost ardei pe paine si ca se terminau invariabil toate in mama terra
Planorul te invata sa fii aeromodelit finut si dedicat dupa ce ai zburat o caciula de pack-uri Easy Star-ul . Mai intai faci mata cei x ani de baza in medicina si pe urma te specializezi
Ala care zice ca a inceput pe planor si a fost the best choice, eats pupu...
Succes la zbor
Vorbesti din experienta proprie sau faci vreun apropo` ?Eu,ala care a zis ca a inceput pe planor si a fost the best choice,am zburat Arcusul de l`au luat toti dracii si nu a avut nici o zgarietura.Baiatul caruia i l`am vandut poate sa confirme(vezi filmele mele pe vimeo cu el).