Raptor 50 Flybarless astept sugestii
#1
Postat 14 February 2010 - 02:22 PM
Am transformat rotorul original eliminand flybarul si toate parghiile care nu mai erau de folos .
Osa pun si poze ca sa vedeti exact ce am facut.
Urmatorul pas e sa cumpar 2 gyro futaba sa pun unul pe servoul de elevator si unul pe eleroane.
Dupa ce instalez si gyroscoapele o sa am nevoie de cineva care a setat FBL sami explice cu setez unghiurile la pale.
Astept pareri!!!!
#2
Postat 14 February 2010 - 03:02 PM
max500, la Feb 14 2010, 02:22 PM, a spus:
Am transformat rotorul original eliminand flybarul si toate parghiile care nu mai erau de folos .
Osa pun si poze ca sa vedeti exact ce am facut.
Urmatorul pas e sa cumpar 2 gyro futaba sa pun unul pe servoul de elevator si unul pe eleroane.
Dupa ce instalez si gyroscoapele o sa am nevoie de cineva care a setat FBL sami explice cu setez unghiurile la pale.
Astept pareri!!!!
salut max.
desi e posibil si cum vrei tu sfatul meu e sa cumperi un sistem dedicat , ca sa mearga bine . din cate stiu nu te multumeste un hover asa ca ...vezi de treaba cu improvizatiile.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#3
Postat 14 February 2010 - 03:03 PM
max500, la Feb 14 2010, 02:22 PM, a spus:
Am transformat rotorul original eliminand flybarul si toate parghiile care nu mai erau de folos .
Osa pun si poze ca sa vedeti exact ce am facut.
Urmatorul pas e sa cumpar 2 gyro futaba sa pun unul pe servoul de elevator si unul pe eleroane.
Dupa ce instalez si gyroscoapele o sa am nevoie de cineva care a setat FBL sami explice cu setez unghiurile la pale.
Astept pareri!!!!
TARE !!!
Tb. enuntat ca datorita mecanicii specifice TT nu este nevoie decat de doua gyro pt. stabilizarea swash'ului , de abia astept sa vad poze cu rotorul modificat .
Felicitari
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#4
Postat 14 February 2010 - 03:15 PM
tantar, la Feb 14 2010, 03:03 PM, a spus:
Tb. enuntat ca datorita mecanicii specifice TT nu este nevoie decat de doua gyro pt. stabilizarea swash'ului , de abia astept sa vad poze cu rotorul modificat .
Felicitari
T..
Am avut si eu ganduri de-astea cu mult timp in urma, sa pun 2 gyro pentru swashplate, si m-am linistit imediat. Problema principala e ca swashplate-ul are servourile la 120 de grade (sau similar). Si atunci ai nevoie de un mixer local, nu cel din statie. Si atunci ajungi la sistemele dedicate pentru FBL, pentru autopilot, etc. Singura solutie ar fi ca swash-ul tau sa fie construit in asa fel incat sa actioneze cate un sigur servo pe cele 3 tipuri de miscari, roll, pitch, pas colectiv, ceea ce cred ca nu e cazul. Oricum, asteptam cu interes pozele...
Aceasta postare a fost editata de misumat: 14 February 2010 - 03:16 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#5
Postat 14 February 2010 - 03:33 PM
misumat, la Feb 14 2010, 03:15 PM, a spus:
Erau ceva filmulete mai demult pe youtube cu acea comversie insa nu le mai gasesc,nu avea nici un mixer si chiar zbura foarte bine.
Stiu ca esti in tema cu platoul de RAPTOR,pentru ce mixer?,sunt 2 servo pe platou care se actioneaza individual....deci nu vad unde sa fie mixarea(nu ma refer la Klona )deja acolo e alt sistem.
Bafta la comversie si....poze,filmulete....
PS.MISUMAN...poate ai vrut sa zici mixare ci pich.....care oricum are mix din statie deci nu are rost,bafta.........
#6
Postat 14 February 2010 - 03:43 PM
T..
Aceasta postare a fost editata de tantar: 14 February 2010 - 03:45 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#9
Postat 14 February 2010 - 04:09 PM
Ca solutie la tija ta ar fi sa o intaresti.....cam asa.
pui cate 2 contrafixe ca sa rigidizeze tija,altfel ma' indoiesc' sa mearga macar in hover
#10
Postat 14 February 2010 - 04:11 PM
Asa ca o sa incerc daca merge merge daca nu trec inapoi la flybar sau iau un T-rex 600 fbl
#14
Postat 14 February 2010 - 05:25 PM
http://www.youtube.com/watch?v=eCvejkZkrxQ...feature=related
#19
Postat 14 February 2010 - 06:43 PM
Repet experimentul poate fi facut doar pe un platou de 90 de grade crede ca cu reusite mari si inca ceva,dupa cum vezi filmuletul cred ca tija indoita nu isi are rostul....
http://www.youtube.com/watch?v=HaEwe3Dmhb0...feature=related
#20
Postat 14 February 2010 - 06:52 PM
http://www.youtube.com/watch?v=Fn1PKMe_cDc...feature=channel
#22
Postat 14 February 2010 - 09:44 PM
http://helifreak.com...ad.php?t=189144
testat ca merge si sitemul align pe raptor.
la capitolul improvizatii maxx daca o faci fa-o ca sa vezi daca se poate vezi topicul meu cu 450 modificat si cu sitem gaui(costa 140 euro la preturi de europa)- altfel opteaza pe ceva dedicat(3axe scapi si de gyro de coada)
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#23
Postat 14 February 2010 - 09:56 PM
Caci in fond banii la v-bar se duc pe inteligenta din soft si nu pe senzori.
Intrebare; cele 2 gyro le pui in rate sau HH (eu as zice ca in rate) ?
Oricum proiectul e misto, daca nu busesti heli sigur nu o sa-ti para rau. Asa, intr-o paranteza, un heli ca Raptor 50 se poate pilota rezonabil flybarless si fara stabilizare electronica (asta din citite bineinteles).
Unitatile Gaui GU-365, nefind prea reusite s-au prabusit ca pret, am gasit sh cu 75 USD.
Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#24
Postat 15 February 2010 - 03:09 PM
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/u..._(GUEC_GU-365)_
#25
Postat 15 February 2010 - 03:33 PM
max500, la Feb 15 2010, 03:09 PM, a spus:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/u..._(GUEC_GU-365)_
e de stiut eu testez pe un 450 electric
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#26
Postat 15 February 2010 - 04:52 PM
max500, la Feb 15 2010, 03:09 PM, a spus:
Poate suna intrebarea cretin, dar de ce nu?
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
#27
Postat 15 February 2010 - 05:16 PM
docmarius, la Feb 15 2010, 04:52 PM, a spus:
o iau razna urat de tot la cea mai mica vibratie.(face asta si pe 450-ul meu care l-am bibilit de nu are nici cea mai mica vibratie si tot o ia razna rau-dar pe un termic)
si sunt singurele care au senzori piezo in loc de smm- asta le face insa mai putin performante
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#30
Postat 17 February 2010 - 07:00 PM
max500, la Feb 17 2010, 06:39 PM, a spus:
Maine trebuie sa imi ajunga si 2 gyro dupa aceia il zbor daca e frumos afara
O sa si filmez ca o sa fie interesant daca o sa cada
Tare , daca'i vremea buna facem zborul de proba la GALATI ?
Bafta
Aceasta postare a fost editata de tantar: 17 February 2010 - 07:01 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2