Termostat electronic Termostat electronic
#1
Postat 05 February 2010 - 11:38 AM
#2
Postat 05 February 2010 - 12:20 PM
mirel_1900, la Feb 5 2010, 11:38 AM, a spus:
de ce vrei sa pui termostat? ca nu se incinge asa rau(si asa repede)...
#4
Postat 05 February 2010 - 02:51 PM
vlad1, la Feb 5 2010, 01:54 PM, a spus:
Da, pe vremea aia ma chinuiam mult cu improvizatiile. Acum folosesc Carbsmart si iti recomand sa folosesti si tu. Iti spun de unde sa iei.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#5
Postat 06 February 2010 - 08:56 AM
#6
Postat 06 February 2010 - 10:18 AM
vlad1, la Feb 6 2010, 08:56 AM, a spus:
Care sunt rezervele ? (vorbim de Carbsmart) La mine lucreaza foarte bine, si in plus il folosesc sa ma avertizeze daca motorul se incinge peste masura dintr-o cauza tehnica, gen toba slabita. Intai am vrut sa pun un contact la capatul cursei servoului ca atunci cand compensarea e maxima si, deci, are o problema, sa sune o sonerie sau un bec, ceva. Dar in final am folosit o solutie mai simpla: iesirea Carbsmartului se duce printr-un cablu Y la servoul jiglorului si in acelasi timp la intrarea pentru turatie a governorului. In consecinta, in prima parte a cursei Carbsmartului turatia rotorului sta la 2000rpm, iar dupa jumatatea cursei, cand se incinge motorul prea tare, turatia incepe sa scada, ajungand la 1800rpm in pozitia in care motorul e prea incins si plaja Carbsmartului se termina. Reducerea turatiei nu ma ajuta la protejarea motorului sau la altceva, ci doar ca sa imi semnaleze in zbor ca am motor prea incins si ar trebui sa aterizez. Vreau neaparat sa fac ceva si cu avertizarea in zbor cand se termina rezervorul mare si trece pe cel suplimentar, mai ales ca acum, cu fuselajul, nu mai vad nivelul combustibilului (stiu, exista timerul la statie, dar as fi mai sigur asa).
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#7
Postat 06 February 2010 - 02:59 PM
lefmir, la Feb 5 2010, 12:20 PM, a spus:
Fisiere atasate
-
thunder_mustang.jpg (168.73K)
Number of downloads: 133
#8
Postat 06 February 2010 - 03:08 PM
#9
Postat 06 February 2010 - 03:12 PM
#10
Postat 06 February 2010 - 03:17 PM