Modelism - RHC Forum: Termostat electronic - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Termostat electronic Termostat electronic

#1 Useril este offline   mirel_1900 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 24-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 February 2010 - 11:38 AM

Ma intereseaza un termostat electronic care sa-mi dea comanda la un servo la o anumita temperatura. Am nevoie pt o aplicatie la Mustangul meu. Aceeasi aplicatie e folosita pe Mustangul P51 1:1. Nu stiu unde as putea sa gasesc asa ceva, sau o idee cum as putea improviza asa ceva?
0

#2 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 05 February 2010 - 12:20 PM

Vezi postareamirel_1900, la Feb 5 2010, 11:38 AM, a spus:

Ma intereseaza un termostat electronic care sa-mi dea comanda la un servo la o anumita temperatura. Am nevoie pt o aplicatie la Mustangul meu. Aceeasi aplicatie e folosita pe Mustangul P51 1:1. Nu stiu unde as putea sa gasesc asa ceva, sau o idee cum as putea improviza asa ceva?

de ce vrei sa pui termostat? ca nu se incinge asa rau(si asa repede)...
0

#3 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 05 February 2010 - 01:54 PM

http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...2&hl=ornith
0

#4 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 February 2010 - 02:51 PM

Vezi postareavlad1, la Feb 5 2010, 01:54 PM, a spus:


Da, pe vremea aia ma chinuiam mult cu improvizatiile. Acum folosesc Carbsmart si iti recomand sa folosesti si tu. Iti spun de unde sa iei.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#5 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 06 February 2010 - 08:56 AM

Am eu niste rezerve cu privire la utilitatea reala a divaisului, da contributia am remarcat-o si studiat-o.
0

#6 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2010 - 10:18 AM

Vezi postareavlad1, la Feb 6 2010, 08:56 AM, a spus:

Am eu niste rezerve cu privire la utilitatea reala a divaisului, da contributia am remarcat-o si studiat-o.

Care sunt rezervele ? (vorbim de Carbsmart) La mine lucreaza foarte bine, si in plus il folosesc sa ma avertizeze daca motorul se incinge peste masura dintr-o cauza tehnica, gen toba slabita. Intai am vrut sa pun un contact la capatul cursei servoului ca atunci cand compensarea e maxima si, deci, are o problema, sa sune o sonerie sau un bec, ceva. Dar in final am folosit o solutie mai simpla: iesirea Carbsmartului se duce printr-un cablu Y la servoul jiglorului si in acelasi timp la intrarea pentru turatie a governorului. In consecinta, in prima parte a cursei Carbsmartului turatia rotorului sta la 2000rpm, iar dupa jumatatea cursei, cand se incinge motorul prea tare, turatia incepe sa scada, ajungand la 1800rpm in pozitia in care motorul e prea incins si plaja Carbsmartului se termina. Reducerea turatiei nu ma ajuta la protejarea motorului sau la altceva, ci doar ca sa imi semnaleze in zbor ca am motor prea incins si ar trebui sa aterizez. Vreau neaparat sa fac ceva si cu avertizarea in zbor cand se termina rezervorul mare si trece pe cel suplimentar, mai ales ca acum, cu fuselajul, nu mai vad nivelul combustibilului (stiu, exista timerul la statie, dar as fi mai sigur asa).
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#7 Useril este offline   mirel_1900 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 24-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2010 - 02:59 PM

La P51 este o trapa in spate care se deschide pt evacuarea aerului cald (vorbesc de scala 1:1), e un sistem de racire prin tubulatura, un tub imi duce aerul cald si-l elimina prin spate prin trapa iar celalalt tub ia aer rece prin belly scoop (pe burta avionului sub aripi) si il duce deasupra motorului. Voi folosi motorul 3W-85Xi TS CS, care este destul de mare si automat va trebui sa am grija cum rezolv problema temperaturii. Vezi poza, e un desen la repezeala cu sistemul de racire.



Vezi postarealefmir, la Feb 5 2010, 12:20 PM, a spus:

de ce vrei sa pui termostat? ca nu se incinge asa rau(si asa repede)...

Fisiere atasate


0

#8 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 February 2010 - 03:08 PM

Ar fi bine, zic si eu, sa nu uiti ca este foarte importanta greutatea. Fiecare "jucarie" adauga greutate si reduce fiabilitatea, parea mea.
0

#9 Useril este offline   mirel_1900 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 24-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2010 - 03:12 PM

E vorba de cateva grame, voi folosi tubulatura de "staniol" gen cea folosita la hota de aragaz.
0

#10 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 February 2010 - 03:17 PM

Cateva grame tuburile, fixarealui in fuselaj, termostatul, un servo, poate o baterie de receptie mai mare, etc. Gramele se aduna. Si nu sunt absolut necesare. Daca modelul real zbura mult timp, macheta ta va zbura cel mult 15 o data. Dar asta este, doar o pare personala.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu