Modelism - RHC Forum: T-REX 600 EP - Crestere putere ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

T-REX 600 EP - Crestere putere ?

#1 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 04 December 2009 - 11:43 AM

Am T-REX 600 Ep si se spune despre el ca este " lenes ".
As dori sa il scutur putin de lene .
Intrebarea mea este : se poate acest lucru ramanand tot la pack de 6S sau trebuie obligatoriu trecut pe 8 sau 10 S ?

Al meu are motorul 600-XL cu 1650 KV.
M-am uitat la specificatiile motorului 650-L si afara de faptul ca este mai greu cu 100 grame si are 1220 KV in rest aparent are aceleasi caracteristici ( 11.1- 22.2 V - 3-6 S si tot
1600W/2000W ).
Daca il inlocuiesc pe al meu tinand cont ca cel nou are KV-uri mai putine ar trebui schimbat pinionul ? sau ce trebuie facut ?
Am inteles ca trebuie schimbat si ESC - ul cu unul de 100 Amp.

Alfel spus T-REX 600 ESP este mai " fortos: ca 600 EP ? Daca da , care este configuratia de motorizare, ESC si pinion.


P.S.

Am vazut ca sunt pinioane cu dintii drepti si altele cu ei elicoidali ! Care ar fi diferenta afara de aspect ?

Astept niste sfaturi daca se poate !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#2 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 04 December 2009 - 11:52 AM

sunt motoare mai puterice de la scorpion.

creste categoric puterea , dezavantaje creste consumul scade enorm timpul de zbor + ca t-rex 600 are o proasta pozitionare a packului, de aceea cu 10 s cum (timp decent de zbor si putere pe saturate)zic eu ca ar merge super bine o sa ai probleme de pozitionare a packurilor ..etc.+ ca iti trebuie un regulator pe masura scorpionul ala nou sau jive.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#3 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 953
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 December 2009 - 11:59 AM

NEU 1910H/1Y, 8S 3700 packs si CC PH-85HV. Cred ca o sa ai in jur de 3 HP. Dar si trebuie sa scoti vreo 300 de euroi.
0

#4 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 04 December 2009 - 12:05 PM

Eu as vrea daca se poate sa ramana tot la 6S ( 10 S sunt prea costisitoare si nu am nici charger ). Nu am de unde sa iau motor scorpion ci doar vroiam sa aflu daca
T-REX 600 ESP - ul este mai 'fasnet " decat T-REX 600 EP - ul caz in care as luat electronica ESP - ului.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#5 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 953
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 December 2009 - 12:14 PM

Sa stii ca puterea unui heli electric este in pack. Cu cat sunt mai bune, cu atat o sa fie mai fasnet. Motorul care l-am mentionat eu suge maxim 55A. Deci cred ca merge si pe esc-ul tau.
Daca ai motorul de la align de 2000w peak pe 600 iti recomand sa incerci niste packuri turnigy 6s1p de 4000/5000Mah si discharge 40c, cred ca asa o sa simti cel mai bine diferenta.

Intrebare, de ce vrei sa-l faci mai fasnet?
0

#6 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 04 December 2009 - 12:35 PM

Vezi postareamorph, la Dec 4 2009, 12:14 PM, a spus:

Sa stii ca puterea unui heli electric este in pack. Cu cat sunt mai bune, cu atat o sa fie mai fasnet. Motorul care l-am mentionat eu suge maxim 55A. Deci cred ca merge si pe esc-ul tau.
Daca ai motorul de la align de 2000w peak pe 600 iti recomand sa incerci niste packuri turnigy 6s1p de 4000/5000Mah si discharge 40c, cred ca asa o sa simti cel mai bine diferenta.

Intrebare, de ce vrei sa-l faci mai fasnet?


Sa nu se inteleaga ca vreau sa il fac " Bestie " - deci nu as vrea sa il duc la extrem sa " rupa " palele caci nu este de mine
Mai fasnet as dori sa il fac ( dar asta dupa ce ma lamuresc ce poate ) deoarece mi sa spus ca de exemplu Tic-Toc nu poate face bine si sunt convins ( pierde repede altitudine ).
Am vazut asta si la Flasher-ul 450 cu motorul Align 450X. Ideea era ca pentru un incepator un surplus de putere te ajuta sa iesi din anumite manevre mai repede si mai cu succes asta daca dai de stick-uri in sensul corect. Daca este slab motorizat si la o tura in linie dreapta vei sa faci un tonou , iar el nu are putere sa o il intoarca repede risti sa ajunga jos .

Cam asta ar fi motivul principal caci pana la 3D Hard, e cale lungaaaaaa !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 04 December 2009 - 12:39 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#7 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 December 2009 - 12:48 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Dec 4 2009, 12:35 PM, a spus:

Sa nu se inteleaga ca vreau sa il fac " Bestie " - deci nu as vrea sa il duc la extrem sa " rupa " palele caci nu este de mine
Mai fasnet as dori sa il fac ( dar asta dupa ce ma lamuresc ce poate ) deoarece mi sa spus ca de exemplu Tic-Toc nu poate face bine si sunt convins ( pierde repede altitudine ).
Am vazut asta si la Flasher-ul 450 cu motorul Align 450X. Ideea era ca pentru un incepator un surplus de putere te ajuta sa iesi din anumite manevre mai repede si mai cu succes asta daca dai de stick-uri in sensul corect. Daca este slab motorizat si la o tura in linie dreapta vei sa faci un tonou , iar el nu are putere sa o il intoarca repede risti sa ajunga jos .

Cam asta ar fi motivul principal caci pana la 3D Hard, e cale lungaaaaaa !

Cred ca am pierdut eu firul pe undeva, dar ultima data ziceai ca ai un Trex 600 pe care il tii in casa ca ti-e frica sa-l zbori, si acum nu-ti mai ajunge puterea lui. De fapt in ce stadiu esti cu pilotajul de heli?
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#8 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 04 December 2009 - 01:03 PM

Vezi postareamisumat, la Dec 4 2009, 12:48 PM, a spus:

Cred ca am pierdut eu firul pe undeva, dar ultima data ziceai ca ai un Trex 600 pe care il tii in casa ca ti-e frica sa-l zbori, si acum nu-ti mai ajunge puterea lui. De fapt in ce stadiu esti cu pilotajul de heli?


Am iesit la camp cu heli de : 4 ori.

Am facut hover prima data cu un Falcon 3 D pret de 3-4 pack-uri - deci sa zicem 4 zboruri de 4 min/zbor .

Am facut hover in urmatoarele doua iesiri cu un Flasher 450 ( clona lui 450 ) pret de 1 pack int-o zi ( sa blocat ceva la coada ) si pret de vre-o 4 pack -uri la a treia iesire - deci sa zicem 4 si 1/2 zboruri - cam 7 min .

Am iesit ultima oara cu acelasi Flasher 450 si am trecut direct la ture pret de iar 4 pack -uri - deci alte 4 zboruri - mai lungi putin ca timp cam 7 min / zbor.

In aceleasi iesiri am facut hover o data cu T-Rex 600 ( 4-5 min ) si am mai iesit cu el in alta zi cand mi-a atras atentia Morph ca am cureaua rasucita gresit si am stat sa il desfac si remontez pe camp dupa care l-am ridicat 2 min in hover.


Recapitulatie :

1 - 12,5 zboruri cu model clasa 400 - 450 ( Falcon si Flasher )
2 - 1,3 zboruri cu T-REX 600

Motivul " transformarii " l-am spus - e naspa cand vrei sa inveti inverted sa flip sa constati ca trebuie sa il intorci la 50 de Km de sol ca sa nu apuce sa cada. Eu vreau sa se intoarca in
3,14 secunde .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#9 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 04 December 2009 - 04:07 PM

Si pana la urma motorizarea ESP - ului e mai "iute" decat a EP - ului tot la 6S ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#10 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 953
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 March 2010 - 02:19 PM

Stie cineva cati poli are motorul nou de la align? bl600m.
0

#11 Useril este offline   Iceman575 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 31-August 06

Postat 06 March 2010 - 02:31 PM

Are 6 poli
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu