Pagina 1 din 1
Aterizare Fortata
#2
Postat 30 October 2009 - 12:47 PM
SORIN CAIUS, la Oct 29 2009, 06:06 PM, a spus:
Uitati-va aici www.infotv.ro/news/28-10-2009/avion-in-picaj Ciao Sorin
Mei, la mine place aveoanele mult, dar recunosc ca nu le am. Eu acolo am vazut un planor!? Avea ala motor cu globule rosii?! Te rog mult lamureste care a fost situatia ca reportajul m-a bagat in ceata....
#3
Postat 30 October 2009 - 02:35 PM
Din reportaj se intelege Maiestria pilotului care de la vreo 100 de metri a aterizat fara motor dupa ce niste globule de apa i-au taiat motorul,aterizare care s-a soldat cu pagube peste 50 % la avion ,tren smuls fuselaj lovit si strambat bine in fatacam pana la mijlocul aripii, plan central strambat si deformat,aripi lovite una mai tare alta mai putin... dar aterizarea a fost executata cu Maiestrie .
Televiziunea nu a avut acces sa filmeze avionul asa ca au dat si ei ce au putut,dar trebuie sa recunoasteti ca reportajul e tare.
Sorin
Televiziunea nu a avut acces sa filmeze avionul asa ca au dat si ei ce au putut,dar trebuie sa recunoasteti ca reportajul e tare.
Sorin
#7
Postat 04 November 2009 - 11:01 AM
mircea5, la Oct 31 2009, 11:41 PM, a spus:
neaparat sa o postati!!!
http://www.yr-fly.ro/forum/2-diverse/35-ev...tul-din-arad#35
---
Gone Sailing! S/Y Haimana
Gone Sailing! S/Y Haimana
#9
Postat 05 November 2009 - 11:49 AM
Mai copii, mai puneti mana pe carte cu zborul asta dupa ureche.
Cine va invatat sa faceti viraj de 180 in decolare.
Cine va pune sa decolati cu vant de spate, dupa cum spune domnul pilot.
Asta este un caz clar de incalcare a regulilor de zbor, fara sa mai vorbesc de pregatirea aeronavei pentru zbor, nu s-a facut decantarea obligatorie dinaintea fiecarui zbor, nu s-a facut incalzirea motorului, pentru ca ,,globulele de apa" nu opresc motoarele domnule pilot.
Daca vreti sa invatam ceva din ce am vazut aici, este sa nu facem ca el, pentru ca a doua oara nu mai avem ocazia sa povestim ,,patania" noastra.
Respectati de fiecare data tipicul pe care vi l-au predat instructorii vostri si nu va dati mari cu ,,nefacute".
Va multumesc pentru timpul acordat
Cine va invatat sa faceti viraj de 180 in decolare.
Cine va pune sa decolati cu vant de spate, dupa cum spune domnul pilot.
Asta este un caz clar de incalcare a regulilor de zbor, fara sa mai vorbesc de pregatirea aeronavei pentru zbor, nu s-a facut decantarea obligatorie dinaintea fiecarui zbor, nu s-a facut incalzirea motorului, pentru ca ,,globulele de apa" nu opresc motoarele domnule pilot.
Daca vreti sa invatam ceva din ce am vazut aici, este sa nu facem ca el, pentru ca a doua oara nu mai avem ocazia sa povestim ,,patania" noastra.
Respectati de fiecare data tipicul pe care vi l-au predat instructorii vostri si nu va dati mari cu ,,nefacute".
Va multumesc pentru timpul acordat
#11
Postat 05 November 2009 - 05:43 PM
MADA, la Nov 5 2009, 04:36 PM, a spus:
Aia cu virajul de 180 grade in decolare, la inaltimea de doar 100m, e chiar trista....
Se practica din pacate....destul de des!
Imi aduc aminte de A-310 "Muntenia" in anul 1995....viraj 180 dupa decolare... picajul a inceput de la 980 m AGL dupa finalizarea virajului.
Deci virajul a inceput undeva la 300.....si era un Airbus!
Am fost printre primii la locul accidentului....nu doresc nimanui sa vada asa ceva!
flying is my life...
Arata acest topic
Pagina 1 din 1