Modelism - RHC Forum: Primul avion radiocomandat => Easy Star - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Primul avion radiocomandat => Easy Star Incepator in aeromodelism, accept idei si sfaturi (va rog)

#31 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 January 2010 - 02:39 PM

Cred ca asa este si asta, asa ca vestea este si buna si rea pentru vlupchian.
Buna pentru ca daca ii pui un acumulator fresh incarcat, adica tocmai scos din charger si el is va seta pragul de pornire la 8.3-8.4V, decuplarea va fi la 6V, am verificat asta.
Rea pentru ca odata pus acumulatorul pe avion, nu mai ai voie sa il decuplezi pana nu il consumi.
Cred ca minimul acela de 5V de pe site se refera mai mult la faptul ca taie la o valoare la care sa mai lase tensiune receptporului, ca altfel chiar ca ar fi probleme.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#32 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 13 January 2010 - 08:17 PM

Confirm decuplarea la 6 V, dar nu recomand sa cuplezi / recuplezi bateria dupa ce deja este consumat din ea, va recunoaste pragul de 5 V, daca este consumat destul % din acumulator.

Apropo, Decathlonul vine cu regulator ArtTech 30 A, la 2 celule LiPo 1300 mAh. La mine in configuratia aceea, am avut mai mult de 40 cicluri incarcare/descarcare, fara probleme, niciodata nu a cazut sub 6 V packul.

PS: Nu uitati, ca regulatorul acesta taie la 6 V. In consum (motorul in plin) , asta inseamna cu pierderile prin cabluri/mufe aproximativ 6.5 V real pe acumulator. Pericolul apare la planare, unde nu iti dai seama daca e gata sau nu, ca nu e nici un motor pornit sa iti dea semnul.

Aceasta postare a fost editata de protheus: 13 January 2010 - 08:18 PM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#33 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1253
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 15 January 2010 - 08:46 AM

Ca sa stii in zbor cand acumulatorul este la pragul de descarcare, dece nu folositi Battery Monitor?care te avertizeaza vizual si sonor cand acumulatorul e descarcat si se gaseste in Ro, relativ ieftin.Are 3-4gr.
0

#34 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 15 January 2010 - 07:41 PM

Acum se gaseste peste tot, cand am inceput nu prea era.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#35 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1253
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 15 January 2010 - 08:26 PM

Eu folosesc si sunt foarte eficiente ca sa aduc jos in siguranta modelul si acumulatori in buna stare.
0

#36 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1253
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 15 January 2010 - 08:30 PM

Se vede si se aude de la cel putin 50m cand incepe sa te avertizeze ca esti la limita cu acumulatorul.
0

#37 Useril este offline   vlupchian 

  • Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 13-November 07

Postat 16 January 2010 - 06:06 PM

M-am tot gandit cum sa rezolv problema de compatibilitate motor-regulator-acumulator. O sa pun un acc. LiPo 2s de 7.4 V. Pentru regulator, cu toate ca pe site-ul de unde vreau sa il iau nu scrie ca merge pe 7.4 V pe site-ul producatorului scrie urmatoarele specificatii:
Specifications:
★Input voltage:5V~14.4V => rezulta ca merge pe 7. 4 V.

★Output currency:30A/50A (Max)
★BEC:5V/1A
★Auto cut-off voltage:5V
★Starting :throttle in min(starting point:1.0-1.5ms)
★Dimension:21*32*10mm
★Weight :15g

Voi ce parere aveti ?

Multumesc.
0

#38 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 16 January 2010 - 06:34 PM

Mi se pare ca pe aceleasi date de pe site-ul producatorului discutam acum o saptamana pe la postul #25.
Asa ca ce sa le mai reluam inca odata?
Mie mi se pare ca te c...:censored:...i cam mult pentru esc-ul acela.
Fata de ce cheltuieli vor veni daca te prinde microbul, e cam maruntis.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#39 Useril este offline   vlupchian 

  • Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 13-November 07

Postat 16 January 2010 - 11:07 PM

Vezi postarearenatoa, la Jan 16 2010, 06:34 PM, a spus:

Mi se pare ca pe aceleasi date de pe site-ul producatorului discutam acum o saptamana pe la postul #25.
Asa ca ce sa le mai reluam inca odata?
Mie mi se pare ca te c...:censored:...i cam mult pentru esc-ul acela.
Fata de ce cheltuieli vor veni daca te prinde microbul, e cam maruntis.


Problema nu e la ESC , problema e la motor...daca citesti de la inceput topicul vezi care e problema...Cu acc 3s 11.1V (care este recomandat pt ESC-ul in discutie ) si ESC-ul (la fel in discutie) se arde motorul permax 400 de 6 V. Daca ii pun un motor mai mare ...se schimba CG, solutia de prindere...etc Daca vreau sa iau un regulator mai bun, momentan ies din bugetul alocat.

O scot eu la capat cumva ...

Oricum multumesc. O zi buna.
0

#40 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 16 January 2010 - 11:16 PM

Ba am priceput foarte bine.
Pui 2s si motorul permax si gata.
Nu se arde nimic si va zbura foarte bine.
Eu zbor Junior de 2m si un kg din 2s, ce parere ai ?
Daca vrei ulterior sa pui BL, sunt destule motoare care si din 2s iti fac EZ-ul racheta, ca vad ca asta vrea lumea...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#41 Useril este offline   vlupchian 

  • Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 13-November 07

Postat 16 January 2010 - 11:52 PM

Vezi postareaMaverick, la Jan 11 2010, 01:14 PM, a spus:

Legat de achizitie, poti sa mai faci niste economii cumparand inspirat. Ca atare ce as mai modifica eu prin configuratie ca sa dea un raport si mai bun pret / calitate:
1. 2 Servo-uri - Servo 16 g BB Micro => poti pune 2 servo HXT900 sau SG90 lejer (iesi clar mai ieftin decat cu Robbe si sunt mai mult decat suficiente).
4. Incarcator - POWER PEAK Li4 EQ-LCD (se pare ca va trebui sa cumpar si o sursa de 220 V, cu toate ca am inteles ca se poate adapta o sursa de laptop, o sa incerc) => Mai bine iei Turnigy Accucel-6 (sau orice varianta a lui IMAX-B6, toate fac acelasi lucru si arata aproximativ la fel, indiferent de producator). Costa cam 200 Ron la noi in tara si stie NiCd/NiMh/LiPo/LiIo/LiFe cu balansare integrata. De asemenea cu sursa nu stiu daca merita sa transformi o sursa de PC. Gasesti la Harghita sursa gen incarcator laptop de 12V 5A la 50RON (cam cat te costa si o sursa de PC nemodificata)

Cu banii ramasi poti sa iei ESC+motor brushless sau inca o baterie LiPo ca sa ai ce face cat se incarca cealalta :)
Apropo de ESC, am vazut ca vrei sa pui un ArtTech. Sa ai grija sa fie pentru motor brushed, dar sa stie si de LiPo ca altfel "prajesti instalatia"


Maverick, mersi de sfaturile cu servo-urile, acumulatorii si sursa de 12 V. Acum studiez pe net...de unde sa le iau.

O zi buna.
0

#42 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 January 2010 - 03:40 AM

Ar mai fi varianta sa iei bateriile 3S, pentru ca sa le poti folosi si la alte modele si sa cumperi un motor de 7,2V. Poate este mai ieftin...zic si eu.
Sau, varianta cea mai economica, lasi motorul original, pui 3S si esti atent sa nu dai gazul la maxim. Cand motorul va deceda vei trece pe BL.
0

#43 Useril este offline   vlupchian 

  • Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 13-November 07

Postat 30 January 2010 - 09:52 PM

Salutare din nou.

Multumesc de sfaturile date pana acum.

Intrebare: Pot sa sigurantez cumva imbinarea dintre motor si elice, inafara sa pun lipici intre ax si elice (elicea si motorul sunt cele originale din kit) ?

Multumesc. O zi buna.
0

#44 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 January 2010 - 11:16 PM

Ideea cu lipiciul in nici un caz <_<
Exista si o varianta optima deja brevetata. Se cheama adaptor de elice si arata asa:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/catalog/propAdapter.jpg
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#45 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 30 January 2010 - 11:18 PM

Da, dar adaptorul asa nu siguranteaza <_<

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 30 January 2010 - 11:18 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#46 Useril este offline   Robbie09 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 01-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 January 2010 - 11:07 AM

Salut,

Nu prea poti sa ASIGURI imbinarea dintre motorul si elicea din kit altfel decat cu adeziv. Eu am lipit elicea de ax cu CA, si am reusit sa o dezlipesc cu acetona, ca sa o inlocuiesc cu o elice gunther, pentru ca aceasta elice intra fortat pe ax. Aceasta elice Gunther eu nu am mai avut nevoie sa o asigur suplimentar cu nimic.

Spor.

Vezi postareavlupchian, la Jan 30 2010, 09:52 PM, a spus:

Salutare din nou.

Multumesc de sfaturile date pana acum.

Intrebare: Pot sa sigurantez cumva imbinarea dintre motor si elice, inafara sa pun lipici intre ax si elice (elicea si motorul sunt cele originale din kit) ?

Multumesc. O zi buna.

Aceasta postare a fost editata de Robbie09: 31 January 2010 - 11:10 AM

0

#47 Useril este offline   rba 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 720
  • Inregistrat: 04-August 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 31 January 2010 - 11:21 AM

Daca este montat corect, sistemul mai sus prezentat, nu vei avea probleme.Poate atunci cand vei incerca sa schimbi elicea, fiindca se va strange tare si datorita cuplului motor.
Salut si numai bine.
0

#48 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 31 January 2010 - 04:31 PM

Cum poti sa prinzi o elice gunther cu un adaptor de elice?
Lipit e OK, iese destul de usor daca ai nevoie. Chiar trebuie putin pilit axul motorului ca sa prinda mai bine cyano.
0

#49 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 January 2010 - 11:54 PM

Scuzele mele, am uitat de ce avion vorbim si ca se vrea elicea din kit.. ;)
Baga mare cu lipici daca asa zic oamenii pe aici.. Ce lipici? In functie de cat de tare vrei sa tina, dar si cat de tare iti mai doresti sa o poti scoate in caz de..

Spor la.. sigurantat :(
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#50 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 01 February 2010 - 03:36 PM

Ca veni vorba, exista elice echivalenta cu Gunther, dar plianta (se pliaza spre spate). Este speciala pentru graupner elektro uhu, dar cred ca este perfecta si pentru easy star. Nu stiu unde s-ar mai gasi, eu am luat-o de la Bistrita.
Si da, are sistem de prindere pe axul de permax 400.
0

#51 Useril este offline   vlupchian 

  • Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 13-November 07

Postat 01 February 2010 - 09:15 PM

Buna seara.

Gata cu cautarile . M-am decis ce vreau sa cumpar si maine o sa comand. Sa va enumar ce m-am hotarat sa iau(bineinteles in bugetul stabilit):

1. Radiocomanda exista => E-Fly ETC 62 , 2.4 GHz

2. Avion exista => Easy Star

3. 2 Servo exista => le foloses pe cele din kitul RC ( AS-100 Nano)

4. Motor si elice => cele din kit EasyStar

O sa cumpar:

5. Acumulator propulsie=> LiPO 3s 1300mAh, 11.1 V

6. Acumulator receptie => NiMh 4.8 V , 2500 mAh

7. Regulator=> Art-Tech 30 A (o sa dau gazul mai mic...ca sa nu ard motorul :rolleyes: )

8. Incarcator => Thunder Charger

9. Sursa de 12 V, 5A

Am mai cumparat si alte maruntisuri....

Sper ca pana in weekend sa le am si sa incep sa le asamblez, incetu' cu incetu'.

Vreau ca pana la 1 Martie sa fie RTF.

Va multumesc si astept opinii din partea voastra.

Numai bine.

V. Lupchian
0

#52 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 February 2010 - 09:29 PM

ce faci cu pct.6?

6. Acumulator receptie => NiMh 4.8 V , 2500 mAh

La statie cred ca ai putea lua ceva mai bun, dar bineinteles, e doar parerea mea...

Si tare mi-e teama ca vei arde motorul. Nu stiu de ce tii mortis la 3s. Nu imi spune ca pentru avionul urmator. Eu zic ca orice baterie ai lua, care o fi aia, va tine atat cat va tine si avionul.

Daca esti economicos rau - asa se pare dupa cat ai stat sa te hotaresti la motor/esc - chargerul se poate scoate in 120 lei daca nu tii la garantii si alte alea.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 01 February 2010 - 09:35 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#53 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 01 February 2010 - 10:48 PM

Vezi postareavlupchian, la Feb 1 2010, 09:15 PM, a spus:

6. Acumulator receptie => NiMh 4.8 V , 2500 mAh

7. Regulator=> Art-Tech 30 A (o sa dau gazul mai mic...ca sa nu ard motorul :) )

De 6 nu ai nevoie. Regulatorul se ocupa si de alimentarea receptorului si a servourilor.
La 7 nu prea am inteles... dar daca intuiesc ce zici, gresesti. Motorul se arde de la tensiunea prea mare (implicit, creste amperajul), dar regulatorul nu are de a face cu asta. Cei 30 de amperi sunt maxim suportati de regulator, nu cat ajung la motor - amperii sunt determinati de consumator (motorul).
In schimb, si eu zic ca nu are sens sa-ti iei baterie de 3S. E mai grea, si pentru un eventual model viitor exista motoare bune pentru 2S (se rotesc mai repede la acelasi voltaj decat cele pentru 3S; asta e notatia KV - un motor de 1500 KV se va roti la 2S la fel de repede ca unul de 1000 KV, pus pe o baterie 3S). Diferenta e ca, pentru aceeasi putere, trage mai multi amperi, insa bateriile de acum in general suporta.
0

#54 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 February 2010 - 11:32 PM

Inca o observatie referitor la baterie.
Oricarui avion de regula ii trebuie o greutate in fata penntru echilibrarea centrului de greutate.
Incerc pe cat posibil ca aceasta greutate sa fie numai bateria. De ce sa iau una mai usoara si apoi sa incarc avionul cu plumb, cand acolo ar putea fi o sarcina utila, energie care sa ma tina sus cat mai mult ?
Asa ca eu intai incerc sa determin cat mai exact cat este greutate necesara pentru echilibrare, si apoi cumpar bateria pe greutatea respectiva, sau chiar mai mare. Mai bine pun in coada 10 grame decat sa pun in bot 50...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#55 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 02 February 2010 - 01:42 AM

Un motor BL + regulator pentru el nu costa chiar asa de mult.Fa un mic sacrificiu si ia regulator si motor BL de la inceput.Nu cred ca e doar parerea mea si chiar merita.Daca nu vrei sa le iei noi, cauta pe forum sigur are cineva.
Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#56 Useril este offline   Robbie09 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 01-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 February 2010 - 07:44 AM

Salut,

Pentru ce iti trebuie accu receptie?

R.

Vezi postareavlupchian, la Feb 1 2010, 09:15 PM, a spus:

Buna seara.

Gata cu cautarile . M-am decis ce vreau sa cumpar si maine o sa comand. Sa va enumar ce m-am hotarat sa iau(bineinteles in bugetul stabilit):

1. Radiocomanda exista => E-Fly ETC 62 , 2.4 GHz

2. Avion exista => Easy Star

3. 2 Servo exista => le foloses pe cele din kitul RC ( AS-100 Nano)

4. Motor si elice => cele din kit EasyStar

O sa cumpar:

5. Acumulator propulsie=> LiPO 3s 1300mAh, 11.1 V

6. Acumulator receptie => NiMh 4.8 V , 2500 mAh

7. Regulator=> Art-Tech 30 A (o sa dau gazul mai mic...ca sa nu ard motorul :) )

8. Incarcator => Thunder Charger

9. Sursa de 12 V, 5A

Am mai cumparat si alte maruntisuri....

Sper ca pana in weekend sa le am si sa incep sa le asamblez, incetu' cu incetu'.

Vreau ca pana la 1 Martie sa fie RTF.

Va multumesc si astept opinii din partea voastra.

Numai bine.

V. Lupchian

0

#57 Useril este offline   pistolaSHNIKOV 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 221
  • Inregistrat: 09-March 07
  • Gender:Male

Postat 02 February 2010 - 11:03 AM

Uite de ce:

http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...=17819&st=0

Thread-ul de mai sus e foarte educativ, pentru atentia cu care s-au ales piesele, pentru grija cu care s-a montat totul... cu toate acestea, tragedia tot a avut loc, incepand cu postul #41 (pagina 2)
Raspunsul exact la intrebarea ta sunt posturile #44 si #45 :)
Evident, acolo este vorba de un alt nivel de costuri si de probleme in caz de crash.

La EasyStar nu se justifica pack de receptie separat pentru ca EZ-ul e foarte rezistent si simplu reparabil folosind doar apa fierbinte si superglue. Si pentru ca se doresc costuri minime :D
Amperii care circula prin sistem sunt maxim 10 la numar cu 2 celule Lipo.... deci folosind un regulator de 30A, chiar si cu 3 celule, riscul de prajire regulator e probabil foarte redus, regulatorul fiind supradimensionat pentru consumul de curent din sistem.
Packul de receptie "atarna" si el ceva grame, deci se va reduce greutatea maxima imbarcabila a acumulatorului LiPO de propulsie, prin urmare si capacitatea lui, deci si durata maxima de zbor.
Intr-un cuvant, nu cunosc pe nimeni din colegii de suferinta care au zburat vreo data EZ sa fi pus pack receptie separat... toata lumea a folosit BEC-ul din ESC
Deasemeni, nu cunosc pe nimeni cu EZ sa se fi plans ca i s-a ars regulatorul (Multiplex, Robbe, Artech, etc) in aer. Dar asta n-are nici o relevanta :D

Dar, din pacate, lucram cu componente electronice care pot ceda oricand, unele chiar de o calitate mai slaba (Artech)
Cand le cumparam, ne gandim mai mult in termeni de "cat ma costa", eventual "cate stie sa faca"... si mai putin in termeni "cat o sa ma tina" sau "failsafe".
Asa ca il felicit pe colegul vlupchian ca, in momentul in care s-a hotarat la regulator Artech, a luat in considerare si alimentarea separata a receptorului si servourilor dintr-un pack de receptie separat. E o modalitate facila de a proteja investitia.

Aceasta postare a fost editata de pistolaSHNIKOV: 02 February 2010 - 11:06 AM

"Misiunea mea este sa imi omor timpul, a lui - sa ma omoare pe mine. Ne intelegem bine, ca intre asasini."
Emil Cioran

0

#58 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 02 February 2010 - 11:25 AM

Fara suparare, dar cele doua nu au nici o legatura! Ai spus si dumneata acolo, cum sa compari un setup de 2000 lei cu un EZ*, ca si cum te-ai intreba daca sa pui catalizator la Trabant...

La el e vorba de un "periat" si noi nu dezbatem aici prajirea regulatorului la 3s, ci a motorului, care este certa, dupa parerea mai multora.

Iar decizia de a pune pack receptie... astept sa ne spune vlupchian care a fost motivul, nu cred ca el s-a gandit la ce zici dumneata. Si chiar daca confirma ca asa este, nu l-as felicita, nu arata decat ca nu ii este clara inca toata treaba, si cum sa echipeze ca sa rezulte un sistem echilibrat si cu costuri minimale.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 02 February 2010 - 11:30 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#59 Useril este offline   vlupchian 

  • Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 13-November 07

Postat 02 February 2010 - 01:19 PM

Salut.

Intr-adevar, e vorba de arderea motorului si nu a regulatorului (daca folosesc 3s).

Daca pun 2s , nu mai pot folosi acelasi regulator (regulatorul ales nu cunoaste 2s).

Acc de receptie l-am ales pentru siguranta (daca cedeaza acc de propulsie , ramane cel de receptie). Acesta a fost motivul alegerii a doua acc diferite.


In fine, dupa citirea comentariilor, cred ca o sa raman la acelasi motor(seria 400 6V), o sa iau un regulator care stie 2 s , un acc 2s , si nu o sa mai pun acc de receptie.

Mai astept putin sa se linisteasca discutiile pe forum pana sa comand piesele :) .

Multumesc pt. observatii.
0

#60 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 02 February 2010 - 08:24 PM

Ba cunoaste 2S, daca e cel de 30A, care se gaseste pe orice strada / la orice magazin.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu