Modelism - RHC Forum: cel mai mic motor comercial pe benzina? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

cel mai mic motor comercial pe benzina? RCS SV17 17cc

#31 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 22 February 2010 - 08:29 PM

Vezi postareaMLGore, la Feb 22 2010, 04:56 PM, a spus:

Are putere calorica mai mica, dar poti arde, in aceeasi cantitate de aer, o masa de 2,7 ori mai mare decat cea de benzina. De aici puterea mai mare.

e...vezi, stiam eu ceva....dar m-am exprimat gresit......
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#32 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 February 2010 - 04:26 AM

Vezi postareanitrometan, la Feb 22 2010, 04:33 PM, a spus:

@Dan Mitea:Nu stiu ce ai citit tu,dar clar Thunder Tigre convertit e mult mai usor si mai puternic.

Am citit de pe site-ul postat mai sus:
http://tech.flygsw.o...0conversion.htm
Varianta pe metanol avea 3,5HP, cea pe benzina 2,39HP. De usor nu are cum sa fie mai usor pentru ca se adauga aprinderea, bujia mai mare, carburatorul si bateria pentru aprindere. Care-i avantajul? Ca iese si mai scump. Doar de dragul de a modifica?
0

#33 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 February 2010 - 08:07 AM

Vezi postareadan_mitea, la Feb 23 2010, 04:26 AM, a spus:

Am citit de pe site-ul postat mai sus:
http://tech.flygsw.o...0conversion.htm
Varianta pe metanol avea 3,5HP, cea pe benzina 2,39HP. De usor nu are cum sa fie mai usor pentru ca se adauga aprinderea, bujia mai mare, carburatorul si bateria pentru aprindere. Care-i avantajul? Ca iese si mai scump. Doar de dragul de a modifica?



Ca sa nu mai vorbim de amestec. 1:16. Daca vrei sa faci 3d, adica sa mergi cu amestec bogat ca sa nu-ti taca motorul cand ti-e lumea mai draga, adica in hover, sigur dai zborul si bujia. Tre' sa vii la camp cu vreo 5 buji si o lampa cu gaz.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#34 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 23 February 2010 - 12:19 PM

@Dan Mitea :Important era sa citesti ca modificarea tt120 aduce mai multa putere fata de motorul pe benzina dedicat (ZG 20), mult mai mare si mai greu.
@MLGore:Daca ai racire buna,admisie cu rotary valve(ca la metanoale) si un carburator bun,motorul nu tace.De aia ZDZ-ul tine infinit mai mult la hoover decit sa zicem 3W care are admisia pe flatter.Cind se incalzeste membrana de la flatter,poti sa ai mama motorului ca tace...Iar o bujie CM6 care functioneaza la un prieten neamt pe ST 3000 cu 10:1 ulei tine de un an,si stie si el sa faca hoover...Apoi izolatorul termic al carburatorului tre sa fie best,unul original 3W de exemplu fiind 50 de euroi.Daca in hoover incepi sa mai faci si bulute de vapori de benzina in carburator,atunci normal ca motorul se opreste...Ca sa nu mai zicem ca pina acum 7-8 ani,amestecul standard pentru motoferastraie,cel putin in Germanica,era de 16:1.

Aceasta postare a fost editata de nitrometan: 23 February 2010 - 12:21 PM

0

#35 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 23 February 2010 - 12:40 PM

Vezi postareanitrometan, la Feb 23 2010, 12:19 PM, a spus:

@Dan Mitea :Important era sa citesti ca modificarea tt120 aduce mai multa putere fata de motorul pe benzina dedicat (ZG 20), mult mai mare si mai greu.
@MLGore:Daca ai racire buna,admisie cu rotary valve(ca la metanoale) si un carburator bun,motorul nu tace.De aia ZDZ-ul tine infinit mai mult la hoover decit sa zicem 3W care are admisia pe flatter.Cind se incalzeste membrana de la flatter,poti sa ai mama motorului ca tace...Iar o bujie CM6 care functioneaza la un prieten neamt pe ST 3000 cu 10:1 ulei tine de un an,si stie si el sa faca hoover...Apoi izolatorul termic al carburatorului tre sa fie best,unul original 3W de exemplu fiind 50 de euroi.Daca in hoover incepi sa mai faci si bulute de vapori de benzina in carburator,atunci normal ca motorul se opreste...Ca sa nu mai zicem ca pina acum 7-8 ani,amestecul standard pentru motoferastraie,cel putin in Germanica,era de 16:1.



Ce inseamna admisia pe flatter ? E vorba de "muzicuta" ?
DT
0

#36 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 23 February 2010 - 01:53 PM

Vezi postareaZOD, la Feb 23 2010, 01:40 PM, a spus:

Ce inseamna admisia pe flatter ? E vorba de "muzicuta" ?

Mhm.... :lol:
0

#37 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 February 2010 - 01:55 PM

@nitrometan. Am citit cu ce-l compari, dar mi s-a parut important sa-l compari cu motorul pe care l-ai avut, pe care l-ai transformat si la ce ai ajuns...zic si eu.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa si pace tuturor.
0

#38 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 23 February 2010 - 02:22 PM

Eu eram si eu sceptic la inceput dar cind am vazut motoare modificate,nu mi s-a mai parut ceva imposibil.Cind voi avea timp,poate in 2 saptamini,voi incepe si eu cu modificarea Super Tigrului meu de 23cc.Am carburatorul,aprinderea,bujii, ce mai tre sa fac inelul de prindere pentru senzorul Hall si adaptorul pentru carburator.De asemenea,Ken Lambert(Rc Universe) recomanda sa mai practicam 2 gauri de ungere in biela jos si sus la boltul pistonului.De asemenea uleiul folosit va fi Motul 800 Doppel-Esther Shyntese,ulei ce nu lasa depuneri de carbon si care totodata are o rezistenta a filmului lubrefiant de 2 ori mai mare decit alte uleiuri sintetice.Nemtii numai de asta baga in motoarele lor.
0

#39 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 February 2010 - 07:25 PM

Nu este nimeni sceptic. Va merge, dar singurul avantaj va fi combustibilul mai ieftin. In rest pierzi pe toata linia.
0

#40 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 23 February 2010 - 08:29 PM

Pai nu vad care ar fi pierderea.La o medie de 8 zboruri pe zi consum 4l de amestec metanol la 5 eur /l.in acelasi stil consum 2l de amestec benzina la 2 eur/l.Deci in loc sa ard 20 eur pe zi,voi arde 4.Intr-un sezon de zbor fac o economie de 300 de eur.Unde e pierderea?Aprinderea si carburatorul au costat 65 eur,61 de eur am dat pe motor cu tot cu posta.Inca o data,inafara de 2-3 ore de reglaj,unde-i pierderea,ca nu o vad...
Ti se pare poate ca rusul asta e nebun(chiar daca asa cam arata... :) )?
Eu nu am vazut inca motor de 12,5 cc in 4 timpi cu asa relanti,si crede-ma ca am si eu vreo citeva mai mici si mai mari si nici unul nu merge asa ca asta...
http://www.youtube.c...h?v=oGMGsCUL7O8

Aceasta postare a fost editata de nitrometan: 23 February 2010 - 08:42 PM

0

#41 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 23 February 2010 - 09:02 PM

O mie de vorbe si multe poze nu fac cat un motor finalizat si ..... asa ca eu propun sa lasam polemica si daca nu mai dureaza mult al tau dupa ce il termini si
il pui si pe model asteptam vesti. Daca totul va fi O.K. fi sigur ca multi te vor intreba ce si cum pe privat ca poate aici le va fi jena .....

Pana atunci ( eu unul nu sunt adeptul modificarilor desi tatal meu are multe brevete de inventii si inovatii in meseria lui tot din dorinta de a mesteri , de a modifica etc dar am vazut ce chinuiala este si ce deranj, in casa, atelier etc ) : am in plan achizitionarea unui benzinar de 88 inch deci pentru un motor de mimin 50 cmc si sunt in dilema cu alegerea motorului. Optam pentru 3W dar cum ai precizat ca ZDZ-ul are alt tip de carburator sau alimentare ( nu ma pricep ) si rugamintea mea ar fi daca sa poate sa i-mi dai un sfat
intre cele doua sau altceva . Multumesc !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 23 February 2010 - 09:03 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#42 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 23 February 2010 - 09:26 PM

Eu nu fac polemica cu nimeni,fiecare isi exprima o parere vis-a-vis de motoarele pe benzina si pe metanol de dimensiuni mici,sub 25cc.
In alta ordine de idei 3W si ZDZ sunt motoare de top ambele de o calitate foarte buna.ZDZ in comparatie cu 3W are o piesa mai putin susceptibila de a face probleme si anume ZDZ nu are flatter la admisie,dar exista si ZDZ care au.In general daca vrei mai multa putere,iei un 3W,daca vrei mai mult un motor mai domol si cu mai putine piese care s-ar putea defecta,atunci ia un ZDZ.Dar indiferent ce motor ai lua,trebuie sa iei si sistemul de evacuare special conceput pentru ele,ca altfel daca nu ai decit o toba tip borcanel vor merge ca orice chinez echivalent.Si ca sa nu fim rai ,DLE de 55 cu sistem de evacuare PEFA MODELLBAU trage static 14 kile.Baietii au si asa ceva pe aici,totusi 3W 55 i cu acelasi sistem de evacuare si aceeasi elice trage aproape 16 kile.2 cm mai lunga sau mai scurta evacuarea fata de ce spune PEFA,reduce semnificativ din putere.DLE cu evacuarea in borcanas trage numai vreo 10 kile.
0

#43 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 24 February 2010 - 03:06 PM

Vezi postareanitrometan, la Feb 23 2010, 08:29 PM, a spus:

Pai nu vad care ar fi pierderea.La o medie de 8 zboruri pe zi consum 4l de amestec metanol la 5 eur /l.in acelasi stil consum 2l de amestec benzina la 2 eur/l.Deci in loc sa ard 20 eur pe zi,voi arde 4.Intr-un sezon de zbor fac o economie de 300 de eur.Unde e pierderea?Aprinderea si carburatorul au costat 65 eur,61 de eur am dat pe motor cu tot cu posta.Inca o data,inafara de 2-3 ore de reglaj,unde-i pierderea,ca nu o vad...
Ti se pare poate ca rusul asta e nebun(chiar daca asa cam arata... :unsure: )?
Eu nu am vazut inca motor de 12,5 cc in 4 timpi cu asa relanti,si crede-ma ca am si eu vreo citeva mai mici si mai mari si nici unul nu merge asa ca asta...
http://www.youtube.c...h?v=oGMGsCUL7O8


Exact ce-ti spuneam. Castigi la costul combustibilului si pierzi la putere, greutate, fiabilitate si usurinta reglajului. De ce crezi ca motoarele cu benzina, care erau preponderente intre cele doua razboaie mondiale si ceva dupa, au fost inlocuite cu cele pe metanol? Este doar o chestiune de ceea ce iti doresti.
0

#44 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 17 April 2010 - 03:52 PM

Si totusi daca te prinde gabori ca ai canistra de metanol dupa tine ... sa vezi ce amenzi iti trage , si pe mine m-ar bate gandul sa modific 2 motoare unu de 10c.c. altu de 20 c.c. ambele os . Totusi sunt nedumerit ce bujie trebuie sa cumpar adica se potriveste bujie-DL-50/ DLE-55 benzina pe chiuloasa de la 10-20 c.c. metanol sau trebuie sa modific chiuloasa ?
Cu noile aprinderi cu avans eletronic am putut sa adaptez si la mobra 50 ... iar motorul a prins viata fata de vechiul sistem cu platina asa ca un off topic.
Totusi una e sa dai 160 de lei pe o canistra de 5L metanol alta e sa dai doar 50 de lei pe un amestec de ulei plus benzen tot pe la 5L asta doar in detrimentul puteri - daca nu se comprima mai mult motorul .
Daca era mai ieftin metanolul se merita sa ai motoare pe metanol ... dar pentru noi cei mai inraiti cu zborul si cu finantele mai mici ca de famile etc ...

Aceasta postare a fost editata de adrian82: 17 April 2010 - 03:56 PM

0

#45 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 April 2010 - 05:51 PM

Adriane, te rog sa nu te superi pe mine, dar ai citit, macar o data, ceea ce ai scris?
0

#46 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 09 May 2010 - 05:09 AM

Doar un exemplu, din multele existente, care demonstreaza, inca o data, ca roata istoriei se invarte si ca redescoperim ceea ce inaintasii stiau deja. Este vorba de un motor, cu benzina, de 5cc din 1937:
http://www.modelengi...trel/page1.html
0

#47 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 25 September 2010 - 04:48 AM

Un motor interesant, zic eu:
http://www.valleyvie...as%20Engine.htm
http://www.valleyviewrc.com/JBA%2015G.jpg
Despre el:
http://www.rcgroups....d.php?t=1293458

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 25 September 2010 - 04:57 AM

0

#48 Useril este offline   rares marco 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 234
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male

Postat 25 September 2010 - 06:00 AM

super tare motorul :)
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu