Modelism - RHC Forum: EDF afterburner - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

EDF afterburner constructie

#121 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 February 2010 - 07:23 PM

Eu in armata am aflat ca MIG-urile 21 ( la Devesel langa Caracal ) scoteau sau retrageau conul functie de regimul de zbor modificand suprafata de aspiratie a aerului.
Poate reusesti o modficare ca sa poti ajusta usor pozitia conului pana gasesti pozitia optima ! Eventual o tija filetata pe axa tubului iar conul sa aiba 1 piulita in interior la un capat si o bucsa de trecere la celalalt capat - eventual piulita sa fie cu autoblocare ca sa se insurubeze mai greu putin ! ( sa nu fie chiar noua caci se va insuruba greu, se poate chiar rupe conul - o uzezi putin pe un surub !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#122 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 13 February 2010 - 07:34 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Feb 13 2010, 07:23 PM, a spus:

Eu in armata am aflat ca MIG-urile 21 ( la Devesel langa Caracal ) scoteau sau retrageau conul functie de regimul de zbor modificand suprafata de aspiratie a aerului.
Poate reusesti o modficare ca sa poti ajusta usor pozitia conului pana gasesti pozitia optima ! Eventual o tija filetata pe axa tubului iar conul sa aiba 1 piulita in interior la un capat si o bucsa de trecere la celalalt capat - eventual piulita sa fie cu autoblocare ca sa se insurubeze mai greu putin ! ( sa nu fie chiar noua caci se va insuruba greu, se poate chiar rupe conul - o uzezi putin pe un surub !

hmm...sincer nu stiu ce rol avea conul la mig-21 1:1 :rolleyes: ....de exemplu mig 15 nu are con si e aproximativ aceeasi structura a tubului.
eu am prins conul cu 3 scobitori :D dar din moment ce acumulatorul fa sta fix in spatele lui, il pot lipi de carcasa acestuia :)
FLYING IS AN ART
0

#123 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 February 2010 - 08:09 PM

o reproducere :

""gaura" mare din bot" este dispozitivul de admisie. Conul este format dintr-un invelis radiopenetrant pentru ca in cavitatea sa interioara se afla radarul de bord. Totodata, conul are un anumit profil pentru a crea un sistem de unde de soc care sint/trebuie sa fie mentinute intr-o configuratie bine definita din motive de functionare stabila a instalatiei de propulsie. Pentru a realiza aceasta functionare stabila, conul isi schimba pozitia in functie de viteza si unghiul de bracare a stabilizatorului comandat. Dublele au o geometrie putin diferita a dispozitivului de admisie, si in cazul lor, reglarea pozitiei conului se face in trei pozitii, in timp ce la simple reglarea se face continuu.

Explicatiile sint putin simplificate si pe scurt, dar cred ca transmit ideea importantei "sulitei" si "gaurii mari din bot".

Uite niste poze cu diferite pozitii ale conului.

P.S.

Fuselajul nu este cilindru perfect ci la " bot diametrul este putin mai mic iar cand conul iese aproape ca inchide zona iar cand se retrage pe langa el intra aer la greu.
Functie de altitudine unde oxigenul este mai rarefiat sau mai bogat asigura si intr-un fel simplist amestecul aer/carburant.

Fisiere atasate


Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#124 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 13 February 2010 - 09:38 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Feb 13 2010, 08:09 PM, a spus:

o reproducere :

""gaura" mare din bot" este dispozitivul de admisie. Conul este format dintr-un invelis radiopenetrant pentru ca in cavitatea sa interioara se afla radarul de bord. Totodata, conul are un anumit profil pentru a crea un sistem de unde de soc care sint/trebuie sa fie mentinute intr-o configuratie bine definita din motive de functionare stabila a instalatiei de propulsie. Pentru a realiza aceasta functionare stabila, conul isi schimba pozitia in functie de viteza si unghiul de bracare a stabilizatorului comandat. Dublele au o geometrie putin diferita a dispozitivului de admisie, si in cazul lor, reglarea pozitiei conului se face in trei pozitii, in timp ce la simple reglarea se face continuu.

Explicatiile sint putin simplificate si pe scurt, dar cred ca transmit ideea importantei "sulitei" si "gaurii mari din bot".

Uite niste poze cu diferite pozitii ale conului.

P.S.

Fuselajul nu este cilindru perfect ci la " bot diametrul este putin mai mic iar cand conul iese aproape ca inchide zona iar cand se retrage pe langa el intra aer la greu.
Functie de altitudine unde oxigenul este mai rarefiat sau mai bogat asigura si intr-un fel simplist amestecul aer/carburant.

hmm..la mine nu e cu mult mai mic diametrul tubului fiind simplu, la duble am vazut ca e mult mai mic la bot, deci cum ziceam oricum il pun in spate sau in fatza e aceeasi chestie mai ales ca tubul interior are acelasi diametru, fiind format din 3 straturi ultimele au fost slefuite pentru ai da forma dar inauntru este peste tot 70mm.
FLYING IS AN ART
0

#125 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 13 February 2010 - 09:42 PM

hm...chiar daca nu zboara io am inceput sa-i fac trenul :)

Fisiere atasate


FLYING IS AN ART
0

#126 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 February 2010 - 10:04 PM

Vezi postarea9unuunu, la Feb 13 2010, 09:42 PM, a spus:

hm...chiar daca nu zboara io am inceput sa-i fac trenul :)


De la modelele de la Styro Kit am invatat o "smecherie" la asamblarea trenului si anume : se folosesc doua placute de balsa (NU placaj ) intre care se pune sarma si prin presarea placutelor sarma se va "afunda" in lemnul de balsa cele doua placi venind in contact una cu alta si putand fi lipite.
Arata mai frumos decat cu excesul de adeziv pus pe sarma si cred ca sunt si mai usoare.

P.S.

Trenul ajuta mult la decolare ( daca este si pista dreapta - eventual asfaltata ) dar incurca la fel de mult la aterizare existand riscul sa se smulga din fuselaj
sau din aripi - pe burta pe iarba este mai mult bine !

Uite la astia doi - le decoleaza pe tren si le aterizeaza pe burta :

MIG 29 FlyFly - RIPMAX

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 13 February 2010 - 10:09 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#127 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 14 February 2010 - 12:19 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Feb 13 2010, 10:04 PM, a spus:

De la modelele de la Styro Kit am invatat o "smecherie" la asamblarea trenului si anume : se folosesc doua placute de balsa (NU placaj ) intre care se pune sarma si prin presarea placutelor sarma se va "afunda" in lemnul de balsa cele doua placi venind in contact una cu alta si putand fi lipite.
Arata mai frumos decat cu excesul de adeziv pus pe sarma si cred ca sunt si mai usoare.

P.S.

Trenul ajuta mult la decolare ( daca este si pista dreapta - eventual asfaltata ) dar incurca la fel de mult la aterizare existand riscul sa se smulga din fuselaj
sau din aripi - pe burta pe iarba este mai mult bine !

Uite la astia doi - le decoleaza pe tren si le aterizeaza pe burta :

MIG 29 FlyFly - RIPMAX

tare ideea cu placile de balsa :)
vreau roti din 3 motive: 1 ca e scale
2 daca fac niste gauri in fatza turbine va intra iarba la aterizare
3 daca nu-i pun roti pot foarte usor sa stric conul + ca se mareste rata de degradare a modelului, si la vreo 700grame(jet) nu o sa fie soft landings fara putina viteza.
FLYING IS AN ART
0

#128 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2396
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 18 February 2010 - 04:41 PM

Vezi postarea9unuunu, la Feb 13 2010, 05:53 PM, a spus:

da turbina trage foarte bine am zis si mai sus are un raport putere greutate 1:1 sau chiar 1,ceva :1, asta fara con , deci a avut tractiune dar a fost incontrolabil.
si io m-am gandit la faza cu 2 edf-uri...respectiv unul de 55mm in fatza care sa suga aerul mai usor si sa-l trimita comprimat la cel de 70mm, si probabil randamentul ar fi fost mai bun, fiinda daca mai pun si conul nu mai are forta edf-ul direct din spate sa traga aer dintr-o fanta de 1mm....daaaar poate rezolv problema cu niste intakes in fatza turbinei :)
acum nu prea am timp, dar pe weekendu viitor va fi gata :D

Aceasta idee cu 2 edf-uri puse in serie pentru a imita un turboreactor vi se pare viabila?Chiar creste randamentul?Intreb deoarece ma gandesc la aceasta posibilitate in viitor.Daca a mai incercat cineva varianta sa ne spuna si noua pareri.Si cred ca ar trebui pus in fata cel de 70 mm si apoi cel de 55,deoarece in mod normal ventilatorul(aici primul edf)are diametrul mai mare,turbina propriu-zisa avand un diametru mai mic.
Asa e sau ma insel? :rolleyes:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#129 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 18 February 2010 - 07:06 PM

Totusi a doua turbina crapa saraca, ca daca ea nu pierde din energie prin tragerea fortata a aerului (ca ii vine direct din turbina numarul 1), viteza de rotatie a acesteia se poate apropia de dublu fata de operare normala si asta inseamna un BOOM frumos de tot.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#130 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2396
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 18 February 2010 - 10:43 PM

Vezi postareaprotheus, la Feb 18 2010, 07:06 PM, a spus:

Totusi a doua turbina crapa saraca, ca daca ea nu pierde din energie prin tragerea fortata a aerului (ca ii vine direct din turbina numarul 1), viteza de rotatie a acesteia se poate apropia de dublu fata de operare normala si asta inseamna un BOOM frumos de tot.

probabil sa ai dreptate.Totusi ma gandeam ca daca folosesc niste turbine care pot merge pana la 50000 rpm si ele sa fie folosite astfel incat sa nu se depaseasca aceasta turatie dar sa ai un randament mai bun,poate ar fi o solutie!O sa studiez posibilitatea si sa fac niste teste.
toate bune.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#131 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 19 February 2010 - 09:09 AM

de boom nu va face nimic boom
edf sunt doar niste acceleratoare de aer, sa incercat acest lucru acum 20 de ani si nu se obtine mai nimic nu se poate aplica(idea) ca si in cazul turbinei

poti sa incerci sa pui un edf de 68mm si unul de 70 mm in spate si vei obtine cam 7 % randamanet mai bun decat ai folosi doar unul de 70mm dar avand in vedere ca trebuie si baterie + esc pentru cel de 68mm inseamna greutate suplimentara cea ce va duce la o foarte mare ineficienta.(plus viteza mai mica datorita greutati) Mai bine adaugi inca 100 de wats la edf de 70mm si ai aceiasi performanta(poate chiar mai buna). Exista ceva threaduri despre acest lucru dar nu le-am gasit. oricum stiu ca si eu m-am gandit la varianta asta doar ca eu ma gandeam la idea sa folosesc un rotor de tip "screw" ca primul rotor ptr a incerca sa creez presiune joasa dar la 200 mph eflux nu se poate obtine nimic eficent
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#132 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 19 February 2010 - 09:47 AM

hmm...interesting,
ideea e ca o turbina de 70mm trage ca una de 55mm daca-i pun conu...
deoarece oricat de puternica ar fi turbina , ea trebuie sa traga ceva, iar acel con diminueaza cu mult cantitatea aerului tras de turbina, mai ales in cazul in care ea este in spate
deci daca as pune o turbina cat de mica, in fata care sa-i ofere turbinei secundare un flux de aer normal,cred ca ea ar avea randament maxim.
FLYING IS AN ART
0

#133 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 19 February 2010 - 09:54 AM

Vezi postarea9unuunu, la Feb 19 2010, 09:47 AM, a spus:

hmm...interesting,
ideea e ca o turbina de 70mm trage ca una de 55mm daca-i pun conu...
deoarece oricat de puternica ar fi turbina , ea trebuie sa traga ceva, iar acel con diminueaza cu mult cantitatea aerului tras de turbina, mai ales in cazul in care ea este in spate
deci daca as pune o turbina cat de mica, in fata care sa-i ofere turbinei secundare un flux de aer normal,cred ca ea ar avea randament maxim.

ai 2 variante, pastrand configuratia actuala:
1) Renunti la con(cea mai indicata);
2) Pui un con cat un creion de gros, care sa iasa 1-2cm...cum ti-a aratat real design in poze
Eu as opta pentru 1...renunta naibii la conu' ala :unsure: ...ce e mai important? sa arate bine? sau sa zboare?

Sa te apuci sa pui J'de mii de EDF-uri in bot nu cred ca are rost...

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 19 February 2010 - 09:56 AM

0

#134 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 19 February 2010 - 10:15 AM

ori renunti la con ori aplici un "cheater hole" la vreo 5cm in fata turbinei; precum spuneam sa mai pui un edf inaintea turbinei e complet ineficient.
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#135 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 19 February 2010 - 07:45 PM

Vezi postarealefmir, la Feb 19 2010, 09:54 AM, a spus:

ai 2 variante, pastrand configuratia actuala:
1) Renunti la con(cea mai indicata);
2) Pui un con cat un creion de gros, care sa iasa 1-2cm...cum ti-a aratat real design in poze
Eu as opta pentru 1...renunta naibii la conu' ala :rolleyes: ...ce e mai important? sa arate bine? sau sa zboare?

stii ca pt mine aspectul conteaza foarte mult
trebuie sa arate bine in primul rand, ca daca e urat nici nu vreau sa zbor cu el.

Sa te apuci sa pui J'de mii de EDF-uri in bot nu cred ca are rost...
asta asa o fi


Vezi postareaIamzoli, la Feb 19 2010, 10:15 AM, a spus:

ori renunti la con ori aplici un "cheater hole" la vreo 5cm in fata turbinei; precum spuneam sa mai pui un edf inaintea turbinei e complet ineficient.

da cheater hole pare cel mai ok

Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 19 February 2010 - 07:46 PM

FLYING IS AN ART
0

#136 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 21 February 2010 - 02:59 PM

zis si facut
am facut gaura, montat trenul,lipit carcasa acumulatorului, pus conul <_<, mai trebuie sa ii pun magneti pe trape si sa-l fac frumos

Fisiere atasate


FLYING IS AN ART
0

#137 Useril este offline   silver arrow 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 635
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male

Postat 21 February 2010 - 03:28 PM

Salut. A iesit frumos migul. Daca vrei sa-l vopsesti iti recomand sprayul asta de la sel%ros suceava. Albastru nu ataca asa de tare ca rosu si daca il dai cu atentie merge. Spor la treaba si sa-l vedem zburand. <_< Bafta, Ady.
Fisier atasat  PICT0030__1024x768_.jpg (205.1K)
Number of downloads: 146Fisier atasat  P200110_14.51__600x800_.jpg (103.36K)
Number of downloads: 117jpg]
0

#138 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 697
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 21 February 2010 - 08:24 PM

Super tare MIG-ul tau, imi place la nebunie .Acumulatorul montat in carlinga are aerisire?Eu as fi incercat sa-l montez in burta avionului in fluxul de aer si cred ca ai mai castiga si putina stabilitate cu un centru de greutate sub aripi.
Stima si multa bafta la urmatorul zbor! :rolleyes:
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#139 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 24 February 2010 - 09:45 PM

multumesc pt aprecieri:)
nu cred ca o sa-l fac albastru, incerc gri,ori cu solarfilm ori vopsea...sau scoci...sau toate trei
in legatura cu acumulatorul, l-am mutat acum dupa con, in tzeava, deci e ventilat calumea, in carlinga urmeaza sa pun recipientul cu gaz :angry2:
FLYING IS AN ART
0

#140 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2010 - 08:29 PM

apropo de canistra de combustibil, ai vazut spray-urile de la odorizantele de camera air wick ?

E destul de mic, are si o parte atasata de plastic de care poti sa te legi si cred ca ti-ar tine suficient gaz :D

Fisiere atasate


P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#141 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 02 March 2010 - 09:29 PM

eu zic sa il folosesti direct tubul fara sa mai il umpli cu gaz. In acest fel la un razmut se va simti prospetimea in aer :D)))))))))))))))))))
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#142 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 03 March 2010 - 07:49 AM

:D da e ok
am mai gasit si spray de gura tot aceeasi dimensiune, sau d-ala care-l bagi in incuietoarea de la masina daca ti-a inghetzat dar e un pic mai mare
totusi pot sa improvizez niste adaptoare pt refil cu gaz?? sau trebuie sa dau o caruta de bani de pe site-uri?
apropo imi place ce scrie pe tub :D

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 03 March 2010 - 07:53 AM

FLYING IS AN ART
0

#143 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 March 2010 - 01:00 PM

Pai nu vezi ce zice Iamzoli sa lasi continutu ca miroase a primavara cand trece avionu :D. Ia si tu un tub din ala si incearca pe instalatia cu EDF-u :D dar sunt cam multe porcarii in tubul ala si nu cred sa iasa ceva frumos, doar parfumezi casa :lol:)
P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#144 Useril este offline   silver arrow 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 635
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male

Postat 28 March 2010 - 05:44 PM

Salut ce se mai aude cu Migul? Daca ai aerofly si il vrei pe simulator spune-mi. :D Fisier atasat  afpro_Mig_21_woudr_02__1280x800_.jpg (155.87K)
Number of downloads: 74
0

#145 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 28 March 2010 - 07:19 PM

Vezi postareasilver arrow, la Mar 28 2010, 05:44 PM, a spus:

Salut ce se mai aude cu Migul? Daca ai aerofly si il vrei pe simulator spune-mi. :D Atasament afpro_Mi...280x800_.jpg

nu prea am mai avut timp de el dar poate dupa vacanta il testez :D
o sa imi iau aerofly si o sa te anunt :D
FLYING IS AN ART
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu