Pagina 1 din 1
Primul motor termic Nu stiu ce si cum
#2
Postat 24 December 2009 - 12:58 PM
.52, este un pic cam mare pentru prima experienta. Poti sa te accidentezi.
- varianta rapida: cauti un alt aeromodelist, dar cu experienta, la tine in Constanta, te intilnesti cu el si ti-l porneste el.
- varianta mai lenta: Pune niste imagini cu modelul (in special prinderea), motorul si rezervorul tau. Atunci noi putem sa te sfatuim la obiect.
- varianta rapida: cauti un alt aeromodelist, dar cu experienta, la tine in Constanta, te intilnesti cu el si ti-l porneste el.
- varianta mai lenta: Pune niste imagini cu modelul (in special prinderea), motorul si rezervorul tau. Atunci noi putem sa te sfatuim la obiect.
#3
Postat 24 December 2009 - 02:44 PM
vlad1, la Dec 24 2009, 12:58 PM, a spus:
.52, este un pic cam mare pentru prima experienta. Poti sa te accidentezi.
- varianta rapida: cauti un alt aeromodelist, dar cu experienta, la tine in Constanta, te intilnesti cu el si ti-l porneste el.
- varianta mai lenta: Pune niste imagini cu modelul (in special prinderea), motorul si rezervorul tau. Atunci noi putem sa te sfatuim la obiect.
- varianta rapida: cauti un alt aeromodelist, dar cu experienta, la tine in Constanta, te intilnesti cu el si ti-l porneste el.
- varianta mai lenta: Pune niste imagini cu modelul (in special prinderea), motorul si rezervorul tau. Atunci noi putem sa te sfatuim la obiect.
Modelul este un clipped wing cub (kit SIG ) si inca este in constructie, si toti modelistii di cta pe care ii cunosc zboara electrice.
asta e rexervorul si motorul e de la hobby king

#4
Postat 24 December 2009 - 06:05 PM
BogdanCta, la Dec 24 2009, 10:32 AM, a spus:
As avea si eu nevoie de ajutorul vostru. Am un ASP S52A nou si nu stiu cum sa il pornesc ,sa conectez rezervorul s.a.m.d. Am un rezervor de 240 ml din ala cu 3 tevi(nu sti cum se numesc). Va multumesc mult.
Ia legatura cu Ipsihi care este din CT sa te ajute sa rodezi motorul. Apoi mai vezi tu ce faci.
#5
Postat 24 December 2009 - 06:30 PM
Rezervorul are 3 tuburi:
- unul, vine de la esapament (supra presiune), intra prin dop, dupa care sa intoarce 90 grade in sus (teava). Capatul tubului din interiorul rezervorului, trebuie sa se termine cit mai aproape de partea de fata/sus a rezervorului (interior)
- al doilea vine de la duza de alimentare (se obtureaza cu surub daca nu alimentezi prin duza distincta). Trece prin dop, si trebuie indoit 90 de grade in jos. Capatul tubului trebuie sa se termine cam la 3mm de partea de fata/jos a rezervorului (interior)
- al treilea tub vine de la carburator. Trece prin dop, si are alt tub flexibil in interior, cu sorb lestat la capat. Trebuie sa se poata misca liber (sorbul) in interiorul rezervorului, cit mai aproape de peretele opus dopupui, dar fara sa-l atinga.
Cind o sa faci poze concrete (la obiectele tale), o sa-ti putem raspunde concret unde si cum sa-l instalezi in model. Ti-ar fi util sa discutam in cazul/modelul tau nu asa in general despre montarea rezervoarelor in aeromodele (sau o fi nava ? sau elicopter ?).
- unul, vine de la esapament (supra presiune), intra prin dop, dupa care sa intoarce 90 grade in sus (teava). Capatul tubului din interiorul rezervorului, trebuie sa se termine cit mai aproape de partea de fata/sus a rezervorului (interior)
- al doilea vine de la duza de alimentare (se obtureaza cu surub daca nu alimentezi prin duza distincta). Trece prin dop, si trebuie indoit 90 de grade in jos. Capatul tubului trebuie sa se termine cam la 3mm de partea de fata/jos a rezervorului (interior)
- al treilea tub vine de la carburator. Trece prin dop, si are alt tub flexibil in interior, cu sorb lestat la capat. Trebuie sa se poata misca liber (sorbul) in interiorul rezervorului, cit mai aproape de peretele opus dopupui, dar fara sa-l atinga.
Cind o sa faci poze concrete (la obiectele tale), o sa-ti putem raspunde concret unde si cum sa-l instalezi in model. Ti-ar fi util sa discutam in cazul/modelul tau nu asa in general despre montarea rezervoarelor in aeromodele (sau o fi nava ? sau elicopter ?).
#6
Postat 31 December 2009 - 10:17 AM
Multumesc pentru sfaturi.Am reusit sa pornesc motoruldar cum as avea o alta intrebare : cum se regleaza carburatorul. In instructiunile motorului spune pentru prima pornire sa inchizi jiclerul la maxim si dupa aia sa il deschizi o tura jumate.Asa am facut si dupa ce am incalzit motorul cu feonul sotiei (pt ca afara e foarte frig) a pornit si l am lasat sa mearga pana a consumat rezervorul(240 cc aprox) dar cam vibreaza si nu stiu ce setarisa ii fac si nu vrea sa umblu aiurea si sa l zapacesc. In legatura cu modelul pe care va fii cumam spus si mai sus este inca in constructie, nu am reusit decat sa termin aripa si pentru montajul motoruluisi al rezervorului am planuri detaliate. Am sa revin cu cateva poze mai tarziu.Va multumesc.
#8
Postat 31 December 2009 - 04:16 PM
Schimba elicea aia cu un APC 12*6, iar pentru reglaj si rodaj, descarca un manual de OS (de ex manualul de la os 55 AX)- il gasesti la www.osengines.com. Reglajul initial il folosesti p-asta cu care l-ai pornit
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1