Modelism - RHC Forum: aeromodel acrobat - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

aeromodel acrobat ce sa aleg?

#1 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2396
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

  Postat 18 November 2009 - 10:00 PM

salut,
nu stiu dc am pus bine topicul dar dc nu rog personalul abilitat sa corecteze eroarea.Vrau sa cumpar acest model si doresc ,eu incepator fiind,sa aflu cateva sfaturi.
http://p.......xmodels.ro/shop/aeromodel-a...ric-p-1381.html
asta e modelul.
ca motorizare am deja un outrunner echivalent cu cel recomandat acolo,acc 2100 lipo 11,1 v.inainte sa il zbor pe asta,mi-am comandat si un easy star,asta datorita capacitatilor si laudelor descrise in topicul cu acelasi nume.asta pt antrenament,urmand ca dupa o perioda sa trec si la ceva de genul asta.
ce ziceti?e ok?
merci,

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#2 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 18 November 2009 - 10:06 PM

Vezi postareaoachidori, la Nov 18 2009, 10:00 PM, a spus:

salut,
nu stiu dc am pus bine topicul dar dc nu rog personalul abilitat sa corecteze eroarea.Vrau sa cumpar acest model si doresc ,eu incepator fiind,sa aflu cateva sfaturi.
http://p.......xmodels.ro/shop/aeromodel-a...ric-p-1381.html
asta e modelul.
ca motorizare am deja un outrunner echivalent cu cel recomandat acolo,acc 2100 lipo 11,1 v.inainte sa il zbor pe asta,mi-am comandat si un easy star,asta datorita capacitatilor si laudelor descrise in topicul cu acelasi nume.asta pt antrenament,urmand ca dupa o perioda sa trec si la ceva de genul asta.
ce ziceti?e ok?
merci,

merge !baga mult simulator sa te obisnuiesti cu acrobatele si incet incet cu mult expo si curse mici vei reusi sa-l zbori! bafta!
FLYING IS AN ART
0

#3 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 19 November 2009 - 12:39 PM

Daca esti incepator, poate ar fi mai bine sa te gandesti la un model din elapor/arcel. Parkmaster-ul e adevarat ca e mai urat decat modelul dat de tine ca exemplu, dar este foarte apreciat pentru robustete.
Dupa ce inveti mai bine, iti poti lua un avion mai mare, de constructie clasica, daca vrei. Parkmasterul va ramane o jucarie foarte utila in anumite cazuri.
0

#4 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 19 November 2009 - 12:54 PM

Iti recomand un Magic3D de la acelasi distribuitor,este si mai ieftin si zboara ca un vis frumos.
0

#5 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 November 2009 - 01:27 PM

Oachi

Cred ca ti-am mai spus de modelul pe care il voi mai recomanda inca o data

Pune mina pe cutter si 2 foi de depron si zboara tata pina il faci piftele

Daca vrei sa arunci 300 de lei pe un maldar de balsa mai bine imi dai mie 1/3 pentru sfaturi :rolleyes:

Asadar modelul se cheama Ultron si gasesti planuri aici :

http://www.rcgroups....ad.php?t=748176

2 prieteni de ai mei incepatori incepatori au abandonat intr-o saptamina/doua Blue baby-ul, au trecut la un trainer de depron de 1.4 m si apoi s-au dat cu asta - mai cu scoci mai cu bete de bambus intr-o saptamina au devenit incredibil de indeminatici

Si tot pe rcgroups gasesti si ParkMaster din depron ca sa nu arunci banii pe geam decat atunci cand merita sa-l ai in portbagaj fara sa-l faci flenduri la prima ridicare

Adica :

http://www.rcgroups....d.php?t=1046766

Mai cauta cu google motorul BL A2204 Outrunner ia un pack mic de 500-600mah si da-i drumul daca vrei 3d

Treci la munca si lasa cumparatul de balsa pentru primavara viitoare

Succes
0

#6 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 19 November 2009 - 01:29 PM

Simbata, aveai un model facut de tine, parca, din depron; ala e numai bun sa treci spre primavara.
Modelul ales de tine este foarte frumos si probabil zboara decent dar este mic!
Mic inseamna de regula, mai "jucaus", in plus, este balsa; asta se rupe relativ usor si se repara relativ greu.
Spumele, invers.
Poti incerca acrobatul cel nou (doar ai zburat deja), dar sa fi pregatit pentru orice.
In cel mai rau caz, vei obtine un pret piperat la "minutul de zbor".
Ca sa revin la modelul din depron, incearca sa lasi momentan eleroanele fixe (scotch sau altceva care sa-ti permita sa te razgindesti) si joaca-te cu el din profundor, directie si motor. Cind simti ca te plictiseste, eliberezi eleroanele si treci la o noua faza...


Bafta
0

#7 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 19 November 2009 - 04:45 PM

Si eu am trecut prin faza asta. Mi-am luat la un moment dat o Extra de balsa din aceeasi clasa, dar nu ma simteam nici pe departe stapan pe situatie. Desi am cumparat-o vara, am zburat-o abia primavara urmatoare.

Cu alte cuvinte, cumpara-l daca iti place ca sa nu mai poftesti sau sa stai cu gandul departe la acel model, dar nu te grabi sa-l zbori. Urmeaza sfaturile colegilor de mai sus! Pregateste-l pe indelete pentru primavara viitoare...
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#8 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2396
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 19 November 2009 - 05:27 PM

ok am inteles.va multumesc la toti pentru sfaturi.sincer nu stiam ca e facut din balsa.
o sa ma acomodez mai intai cu planorul,apoi depron fara eleroane,apoi cu eleroane si dupa acrobat trecem la f22. :rolleyes:
asta vorba voastra :la primavara.
si cum sambata se anunta vreme insorita sper sa ne vedem la 3d.
multumesc.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#9 Useril este offline   matei_silviu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 04-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Gent area - Belgium

Postat 19 November 2009 - 06:50 PM

Vezi postareaoachidori, la Nov 19 2009, 05:27 PM, a spus:

ok am inteles.va multumesc la toti pentru sfaturi.sincer nu stiam ca e facut din balsa.
o sa ma acomodez mai intai cu planorul,apoi depron fara eleroane,apoi cu eleroane si dupa acrobat trecem la f22. :rolleyes:
asta vorba voastra :la primavara.
si cum sambata se anunta vreme insorita sper sa ne vedem la 3d.
multumesc.


Sau la Luica. Un teren mult mai bun de zbor dar mai departe. Sfatul meu este ca dupa planor, sa treci la un acrobat mai usor cum sunt cele de 3D. Pe mine ma ajutat enorm. Sunt mult mai usor de pilotat si fac toate manevrele F3A (nu atat de preces dar fac). Eu am un Aero Cruiser de care sunt foarte incantat cum zboara. Practic planeaza si executa foarte precis aproape orice manevra acrobatica.
0

#10 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2396
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

  Postat 21 November 2009 - 11:46 PM

da spuma asta e buna pt invatat ?...mai ales ca se lipeste repede :)
si e si ieftina..
http://www.shop-vi...al.ro/polistiren-spit...tml?cPath=21_48

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#11 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 22 November 2009 - 12:35 AM

merge...dar nu o sa fie cine stie ce
FLYING IS AN ART
0

#12 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 22 November 2009 - 01:56 AM

Promit ca nu voi mai insista....scuze.
Trainerul este modelul cu diedru si aripa sus. Acesta este pentru invatat. Daca vreti sa invatati sa pilotati. Nu stiu cum de va atrag doar modelele bune peste cel putin o etapa, daca nu doua.
Vrei polistiren? Atunci alegi ceva in genul:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXNXV1&P=0
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXHCL2&P=0
Sau si mai bine:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXHCL0&P=0
Baftaaaaaaaaaaaaa, zburatorilor.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 22 November 2009 - 02:01 AM

0

#13 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 22 November 2009 - 08:02 AM

Spitfire nu-i bun deloc, are aripa eliptica si daca l-ai scpat, se angajeaza una doua... zboara zboara si deodata il vezi ca face viraj dreapta cu botul in jos
0

#14 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

  Postat 22 November 2009 - 11:20 AM

da...subscriu.
Daca vroiai acrobat cum ai scris in titlu...nu trebuia sa te orientezi la warbird.

La asta daca tragi tare de profundor, se angajeaza puternic...
Ca manevre acrobatice...sunt mai mult scale. Looping, dar amplu, ca altfel se angajeaza.
Tonou, dar bolovanos...de zbor inversat nu se pune problema...
Singura figura care iese misto e Ranversarea...n-am avut curajul sa o incerc deocamdata.

Siptomele astea apar la p-51-ul meu de .60 ...si asta inca n-are aripi eliptice.
Mergand pe regula...diminuam scara, marim instabilitatea...s-ar putea sa nu fie chiar un model potrivit pentru asteptarile tale.

Eu iti doresc succes!
0

#15 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2396
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

  Postat 22 November 2009 - 06:12 PM

Vezi postareadan_mitea, la Nov 22 2009, 01:56 AM, a spus:

Promit ca nu voi mai insista....scuze.
Trainerul este modelul cu diedru si aripa sus. Acesta este pentru invatat. Daca vreti sa invatati sa pilotati. Nu stiu cum de va atrag doar modelele bune peste cel putin o etapa, daca nu doua.
Vrei polistiren? Atunci alegi ceva in genul:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXNXV1&P=0
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXHCL2&P=0
Sau si mai bine:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXHCL0&P=0
Baftaaaaaaaaaaaaa, zburatorilor.

Dane,
sa inteleg ca dupa ce ma plictisesc de planor,pot sa trec la un trainer ;de ex minimag de la multiplex,la care ulterior pot sa activez si eleroanele si dupa...urmeaza celelate etape?
acum o intrebare:la planor care nu are eleroane,am comenzile pe dreapta si motorul pe stanga.dc trec la eleroane nu o sa imi fie greu?acum la decolare motor maxim si nu mai folosesc mana stg decat atunci cand e sus si atunci mai rar cand nu mai ai nevoie de motor la turatie maxima,in schimb pilotarea se face doar cu mana dreapta.
dc trec la eleroane din cate stiu directia trece pe mana stg impreuna cu motorul,nu o sa imi fie greu sa ma acomodez cu noile comenzi?
Olivian
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#16 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1885
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

  Postat 22 November 2009 - 06:36 PM

Dan ti- a dat un sfat de super bun simt si experienta.
Dupa ce faci cu BB toate draciile pe care le poti sa treci direct pe MiniMag cu eleroane.
La mine a functionat fara probleme. Am o varianta brushless cu 3sLiPo.
Este foarte stabil poate zbura si repede , elaporul te iarta in mute cazuri, face si elemente de acrobatie dar in primul rand
invata sa faci un zbor curat, sub controlul tau , aterizari , zbor nivel, tururi de pista , citeste teoretic cum se fac diferitele figuri si exerseazale una cate una.
Dupa ce simti ca ai control incepe etapa acrobat.....
O parere......
Numai bine.
0

#17 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 22 November 2009 - 10:17 PM

Vezi postareaoachidori, la Nov 22 2009, 06:12 PM, a spus:

dc trec la eleroane din cate stiu directia trece pe mana stg impreuna cu motorul,nu o sa imi fie greu sa ma acomodez cu noile comenzi?

N-o sa ai probleme. Eleroanele vor inlocui directia. Motoplanorul tau nu vireaza ca o masina, ci se inclina din cauza directiei, si vireaza din cauza inclinarii. Se inclina din cauza unghiului diedru si a zonelor mai ridicate din capetele aripii (poliedru).
Cand o sa ai eleroane, o sa-l inclini din eleroane in loc de directie. Dupa ce te obisnuiesti, o sa incepi probabil sa dai si putina directie, dar asta e alta discutie. Pentru inceput nu ai nevoie, decat in rulajul pe sol.
0

#18 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 November 2009 - 10:30 PM

Vezi postareaDragos Avramescu, la Nov 22 2009, 10:17 PM, a spus:

Eleroanele vor inlocui directia.


Aici nu sunt de acord cu afirmatia. Eleroanele nu inlocuiesc directia niciodata. Sunt suprafete de control diferite, care se complementeaza, dar nu se exclud niciodata.. fiecare are rolul ei, iar intr-un zbor corect se folosesc impreuna.
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#19 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 22 November 2009 - 10:43 PM

Vezi postareaMaverick, la Nov 22 2009, 10:30 PM, a spus:

Aici nu sunt de acord cu afirmatia. Eleroanele nu inlocuiesc directia niciodata. Sunt suprafete de control diferite, care se complementeaza, dar nu se exclud niciodata.. fiecare are rolul ei, iar intr-un zbor corect se folosesc impreuna.

cred ca se referea la pozitita comenzilor pe stickurile radiocomenzii...
intr-adevar...un viraj corect se face din directie+eleroane.
0

#20 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2396
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

  Postat 22 November 2009 - 11:07 PM

problema se pune asa:care ar fi procedura pentru a invata trecerea de la 3 ch la 4 ch;adica de la fara eleroane la cu eleroane?
asa cum am spus in momentul de fata controlul avionului il realizez doar cu mana dreapta,mana stg folosind-o destul de putin ,la decolare respectiv la reducerea turatiei acolo cand o cere.am incercat si bb-ul cu eleroane dar pe care l-am proptit direct in bot,deoarece cand am vrut sa dau de directie am redus si motorul si apoi...asa ca m-am gandit sa fac trecerea mai intai a directiei pe mana stg ca sa ma obisnuiesc cu asta si apoi sa introduc si eleroanele.
asa gandesc eu.acum va rog sa imi spuneti si mie voi cum ati procedat?
dupa decolare blocati acceleratia?sau datorita experientei puteti sa controlati atat directia cat si motorul tot timpul?
astept raspunsurile voastre.
probabil ca prima etapa ar fi sa imi iau un simulator,nu stiu care ar fi mai bun,sa leg rc-ul de pc si apoi sa exersez,ca acolo nu are ce sa se intample,si apoi realitatea din teren.
multumesc,
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#21 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3630
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 22 November 2009 - 11:44 PM

Eu zic sa te joci putin pe simulator sa te obijnuiesti cu miscarile mansei de gaz si directie, sant unele cazuri mai ales la zborurile acrobatiec unde ai nevoie sa folosesti si gazul si directia in acelasi timp iar acest lucru necesita exercitii.
In simulator nu te costa nimica dar in realitate..... :unsure:
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#22 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2396
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 22 November 2009 - 11:49 PM

Vezi postareacasper20, la Nov 22 2009, 11:44 PM, a spus:

Eu zic sa te joci putin pe simulator sa te obijnuiesti cu miscarile mansei de gaz si directie, sant unele cazuri mai ales la zborurile acrobatiec unde ai nevoie sa folosesti si gazul si directia in acelasi timp iar acest lucru necesita exercitii.
In simulator nu te costa nimica dar in realitate..... :unsure:

recomanzi vreun simulator,compatibil cu rc-ul meu etc 62?
dc se poate si ieftin ar fi si mai bine. :D
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#23 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3630
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 23 November 2009 - 12:01 AM

Ia FMS ca ii free si destul de bun sau daca cauti bine gasesti si alte simulatoare care sunt o caruta de bani dar le fasesti garatis pe diferite saituri.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#24 Useril este offline   Cirip 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 732
  • Inregistrat: 07-January 05

Postat 23 November 2009 - 12:03 AM

Vezi postareaoachidori, la Nov 23 2009, 12:07 AM, a spus:

problema se pune asa:care ar fi procedura pentru a invata trecerea de la 3 ch la 4 ch;adica de la fara eleroane la cu eleroane?
Experienta mea este urmatoarea:
La 3 canale si diedru, directia este pe dreapta. Cand cotesti, directia trebuie tinuta intr-o parte pe durata virajului.
Cand treci de la 3 la 4 canale, muti directia pe stanga si locul ei (pe dreapta) e luat de eleroane. Consecinta este ca virezi tot cu mana dreapta, asa cu te-ai obisnuit, doar ca acum vei actiona eleroanele, nu directia.

Diferenta fundamentala perceputa de mine este ca la 3 canale, directia o tii deviata pe toata durata virajului. La eleroane, inclini avionul, apoi revii cu mansa la zero si tragi usor de profundor;avionul este inclinat, asa cum l-ai lasat. Ca sa re-aduci avionul in zbor rectiliniu, trebuie sa dai de eleroane in parte opusa virajului, ca sa indrepti avionul, adica sa-l pui la orizontala.

Deprinderea asta mie mi-a luat ceva timp. Prima tentativa de viraj cu eleroane, dupa ce am trecut de la 3 la 4 canale, s-a soldat cu un tonou, avionul pe spate, dezorientare si infipt in mama Terra.

Simulatorul face minuni in cazul asta ptr ca formeaza reflexele de baza. De asemenea, un spumar care se lipeste in cateva ore este preferat unui balsa la care, daca s-a facut scobitori, muncesti mult ca sa-l readuci in stare de functionare.

Spor!
Cirip
Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#25 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 November 2009 - 03:15 AM

Tot ceea ce au scris antevorbitorii este perfect. As puncta doar un mic amanunt. La modelele micute despre care facem vorbire poti chiar sa lipesti rudder-ul. Castigi greutatea unui servo si nu simti mare diferenta. Spre rusinea mea chiar si acum lucrez cu rudder-ul mai mult la decolare, mai putin la aterizare si mai deloc in zbor. Te rog sa ma crezi ca te vei descurca....dupa ceva simulator...fara el.
Bineinteles ca este de preferat sa-l folosesti. Daca poti sa te fortezi sa-l utilizezi este perfect. La modelele pentru acrobatie iti va fi necesar.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#26 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 23 November 2009 - 10:12 AM

Una este sa zbori cu 4 comenzi disponibile (instalate), si alta este sa folosesti 4 comenzi permanent.
0

#27 Useril este offline   OvidiuBB 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 45
  • Inregistrat: 08-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste

Postat 23 November 2009 - 11:35 PM

Parerea mea de incepator: nu zbura fara eleroane! mai bine fara directie, asa cum spune si dl dan. eu am incercat sa zbor fara sa ma ating de eleroane si mi-e foarte greu iar redresarea avionului este si ea greoaie si oarecum nenaturala. eleroanele pot fi setate cu curse mici ca sa nu faci miscari prea zmucite.

Vezi postareatetea, la Nov 22 2009, 08:02 AM, a spus:

Spitfire nu-i bun deloc, are aripa eliptica si daca l-ai scpat, se angajeaza una doua... zboara zboara si deodata il vezi ca face viraj dreapta cu botul in jos


Nu stiu spitfire-ul din link-ul respectiv cu merge... Al meu insa ma unge pe suflet de fiecare data cand il zbor. Ce-i drept, la mine e al treilea avion, dupa Cesna (de baza) si Yak 54, ambele de spuma. Yak-ul n-a prea avut viata lunga, Cesna mai zboara si acum peticit ca vai de el...
Eu am spitfire-ul de la ripmax (1200mm avengura, constructie clasica). Recent a suferit si un upgrade de motor la roxxy 3545/12. Cu baterie 3s de 3200mA zboara spre 15 minute cu o viteza ametitoare. Dar, cum spuneam, i-a venit randul dupa ce am distrus/reparat suficienta spuma. Apropo, fara munca de reparare, bucuria zborului se reduce cel putin la jumatate... :rolleyes:
0

#28 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 November 2009 - 06:04 PM

Parerea mea:

- Vrei sa inveti sa zbori, iti iei o statie pe USB de la Artech, e vreo 60RON acum la BT si e investitie lifetime.
- Simulator FMS care e free sau mai pretentioase gen Aerofly, Realflight, etc care au o fizica mai buna si mai apropiata de realitate, dar costa bani. Variante la "costa bani" stim cu totii ca exista. Personal nu le recomand, dar unde pasiunea e mai mare decat bugetul sunt sigur ca vei gasi o cale :rolleyes:
Avantaje:
- nu omori potentiometrele statiei cu care mergi la camp
- nu omori (la propriu) modelele reale, modelele de simulator nu au moarte :)
- inveti sa folosesti fiecare suprafata de comanda corect
- iti faci reflexele pe stick-uri
- exersezi bine bine orice acrobatie pe care vrei sa o incerci la camp, ca sa nu ajungi in situatia nr. 2 in care omori modele B)
- te ajuta sa inveti f mult (eu am trecut de la cessna/spuma/electric la acrobat/balsa/termic direct doar pentru ca am chinuit mult simulatorul)
Dezavantaje:
- practic nu exista, eventual ca iti ia din timpul de mesterit pe la modele

Mai departe:
- poti sa iti iei direct Minimagul cu eleroane, e bland si inveti din start ce inseamna 4 canale, dar obligatoriu simulator inainte, conditii bune de zbor si cineva experimentat langa tine la primele zboruri
- a renunta la directie sau la eleroane il consider un handicap atat pt avion cat si pt tine (e ca si cum ai alerga intr-un singur picior; nici alergat nu se cheama, nici atlet nu vei ajunge)
- daca mai tarziu vrei acrobat sau scale (gen warbird) vei avea nevoie de toate comenzile asa ca mai bine inveti sa le folosesti pe toate din start (economisesti din timpul tau)

Ah si era sa uit, nu ca lauda, ci doar ca sa subliniez cat de important este simulatorul, eu am inceput in primavara si de atunci am trosnit doar de 2 ori Cessna, in prima luna, din care am invatat 2 lectii foarte importante:
1. primul zbor cu cineva experimentat care sa iti echilibreze modelul
2. nu zburat deasupra capului

De atunci vivat simulatorul, de cate ori prindeam jumatate de ora libera pe acasa, mai bagam un pic de simulator si uite asa am invatat sa fac acrobatii simple sau mai complicate.. poate nu cel mai corect.. dar le fac. Ideea este ca toate astea le datorez simulatorului, daca era sa rup in realitate cate modele am rupt in procesul de invatare vindeam pana acum o mana, un rinichi si un ochi :D

Concluzie:
Simulator = proces de invatare rapid, cu bani putini
Zbor corect = utilizarea tuturor suprafetelor de comanda in conditii optime de mediu (atat atmosferic cat si amical :unsure:)
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#29 Useril este offline   luc_petre 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 06-December 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aero modelism
    auto modelism
    airsoft

Postat 16 January 2010 - 09:21 PM

Vezi postareamotzu, la Nov 19 2009, 01:27 PM, a spus:

Oachi

Cred ca ti-am mai spus de modelul pe care il voi mai recomanda inca o data

Pune mina pe cutter si 2 foi de depron si zboara tata pina il faci piftele

Daca vrei sa arunci 300 de lei pe un maldar de balsa mai bine imi dai mie 1/3 pentru sfaturi :unsure:

Asadar modelul se cheama Ultron si gasesti planuri aici :

http://www.rcgroups....ad.php?t=748176

2 prieteni de ai mei incepatori incepatori au abandonat intr-o saptamina/doua Blue baby-ul, au trecut la un trainer de depron de 1.4 m si apoi s-au dat cu asta - mai cu scoci mai cu bete de bambus intr-o saptamina au devenit incredibil de indeminatici

Si tot pe rcgroups gasesti si ParkMaster din depron ca sa nu arunci banii pe geam decat atunci cand merita sa-l ai in portbagaj fara sa-l faci flenduri la prima ridicare

Adica :

http://www.rcgroups....d.php?t=1046766

Mai cauta cu google motorul BL A2204 Outrunner ia un pack mic de 500-600mah si da-i drumul daca vrei 3d

Treci la munca si lasa cumparatul de balsa pentru primavara viitoare

Succes

salut
imi poti spune si mie de unde se cumpara materialul depron?
bafta
luc_petre
[url="http://www.youtube.com/watch?v=AnZ8OyGL-4E&feature=channel_page"]
0

#30 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2396
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

  Postat 16 January 2010 - 10:17 PM

Vezi postarealuc_petre, la Jan 16 2010, 09:21 PM, a spus:

salut
imi poti spune si mie de unde se cumpara materialul depron?
bafta

se gaseste la bricostore portocaliu/10 placi 37 ron;asta e varianta ieftina;
si cealalata ioanina product 40 ron placa de 1250/800;
presupun ca varianta ieftina e cea mai buna;are si de 3 si de 6 mm;am luat de curand de la militari
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu