Modelism - RHC Forum: Nou Printre Elicoptere - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Nou Printre Elicoptere Align T-Rex 600ESP

#31 Useril este offline   booggy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 429
  • Inregistrat: 21-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:114223

Postat 10 January 2010 - 08:24 PM

Vezi postareamorph, la Jan 10 2010, 06:27 PM, a spus:

Ai mai pus 2-3 pietre in el?
Al meu are 2680 iar packul 790gr. Deci vreo 3.47 Kile.

Cred ca si un 700 nitro iese mai usor :)


Ai dreptate numai ca nu erau pietre , cantarul pentru bebelusi pe care l-am folosit avea unul din cutitele de balans sarit si de aici eroarea de greutate care si pe mine ma cam nedumerea .
Deci greutatea reala masura este urmatoarea :
- elicopter complect echipat cu 2 Li-Po 3S/5000mAh conectati in serie si incarcati are 3,580 Kg
- 2 acumulatori 3S/5000mAh incarcati 0,820 Kg
- elicopter fara accumulatori 2,760 Kg

Scuze de inducerea in eroare :)
0

#32 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 January 2010 - 10:48 PM

Si daca sunt descarcati cat au? :)
Hormonu' bate neuronu'
0

#33 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 11 January 2010 - 01:34 PM

Vezi postareabogdan luben, la Jan 10 2010, 10:48 PM, a spus:

Si daca sunt descarcati cat au? <_<

corect era unde l-ai cantarit .
Majoritatea cantarelor nu sunt calibrate(nu e cazul de fata) in functie de altitudinea raportata la nivelul mari asa ca un pack cantarit la constanta sau pe everest va avea greutati diferite.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#34 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 16 January 2010 - 02:38 PM

Ce motor ai pe el?

ce packuri folosesti ?(valabil si pt morph ale tale au 790 grame ale mele dupa datele de pe site au 990)

numai ce mi-a ajuns si al meu .
PAckuri am ales 5000 35c 6s de la turnigy, pe platou futaba s9255, gyro oi vedea am 2 pe liber un gy 401 si un gp 750, pe coada 9254 temporar.

Daca nu voi fi multumit de motorzare ma gandesc sa trec destul de repede pe 10s, si cat de curand si FBL de la align.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#35 Useril este offline   booggy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 429
  • Inregistrat: 21-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:114223

Postat 16 January 2010 - 02:59 PM

Motorul este cel din KIT adica RCM-BL650L care pare destul de puternic .
Acumulatori sunt Turnigy Li-Po 3S/5000mAh 25C 820g(410g/buc.) in serie si pentru nivelul meu de incepator sunt suficienti , mai sunt in curs de venire Li-Po 6S/5000mAh 25C/780g .
Configuratia pe platou si coada o gasesti mai sus , receptorul futaba 6008 HFS 2,4GH statie futaba cat despre FLB de la Align si eu ma gandesc si cantaresc situatia .
0

#36 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 16 January 2010 - 03:10 PM

812 grame are packul meu am retinut gresit .

Si eu de abia astept sa vad cat de puternic e raportat la nitro desi despre 600E se stie ca e un heli destul de greoi.


Pana una alta cred ca voi castiga ceva la greutate cand oi pune un jive sau CC(elimin becul extern)

p.s acelasi mtor il am si eu se pare ca e o versiune mai noua e mult mai puternic fata de vechiul motor.

Aceasta postare a fost editata de nen77: 16 January 2010 - 03:11 PM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#37 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 953
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 January 2010 - 03:30 PM

Eu am packuri turnigy 30c. 790gr cu mufa schimbata. Greutatea de pe site este aproximativa, si ai meu pareau mai grei, dar dupa cantarire erau ceva mai usori. Dupa zbor sport cu heliul de aprox 6:30 min, bag cam 3900mah in ei.
Mototul 650l are aceeasi putere ca si vechiul 600xl (2000w peak ~2,7cp). Diferenta intre ele este ca primul are cu 30% mai mult cuplu, care se traduce cu raspuns mai bun cand se trage de el.

Eu sunt de parere ca aceasta configuratie este ok pana la side tic-tocuri si alte nebunii.
0

#38 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 16 January 2010 - 03:38 PM

Vezi postareamorph, la Jan 16 2010, 03:30 PM, a spus:

Eu am packuri turnigy 30c. 790gr cu mufa schimbata. Greutatea de pe site este aproximativa, si ai meu pareau mai grei, dar dupa cantarire erau ceva mai usori. Dupa zbor sport cu heliul de aprox 6:30 min, bag cam 3900mah in ei.
Mototul 650l are aceeasi putere ca si vechiul 600xl (2000w peak ~2,7cp). Diferenta intre ele este ca primul are cu 30% mai mult cuplu, care se traduce cu raspuns mai bun cand se trage de el.

Eu sunt de parere ca aceasta configuratie este ok pana la side tic-tocuri si alte nebunii.



http://www.youtube.c...h?v=p8t41avFuCc


pe mana cuiva care stie e categoric super scula
Greoi raportat la alte heli din aceasi clasa 3,5 kg vs 3.1 kg un logo pe 6s tot cu pale de 600
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#39 Useril este offline   booggy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 429
  • Inregistrat: 21-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:114223

Postat 16 January 2010 - 04:48 PM

Da se pare ca motorul BL-650L este puternic , eu am pus pinionul 14T turatia maxima cu pitch 0grade 2320rot/min cu un consun de 32,5A iar cu pitch +,-10grade 2130rot/min cu un consun de 52A mod 3D flight .
In kit mi-au dat si un pinion 15T , probabil considerand cuplul inbunatatit cu 30% , face fata la o turatie mai mare dar se va reduce timpul de zbor si trebuesc setati complect diferit toti parametri si probabil un acumulator mai teapan .
In manual se recomanda acumulatori DC 22,2V 6S 4000-5000mAh/16C Li-Po , dar nu cred ca se supara de mai mult :)
0

#40 Useril este offline   Iceman575 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 31-August 06

Postat 16 January 2010 - 05:24 PM

Turatie mai mare de 2300 nu tias recomanda.

Nici macar cu pale bune (gen Radix) cu alea Align sa nici nu vorbim...

EI probabil au lasat pinionu in kit de pe vremea motorului vechi care era mai slab...
Turatie mai mare chiar daca nu e sustinuta da mai mult "pop". Adica impulsu cand ii dai pas e mai puternic... Profesionisti stiu sa faca orice cu motor slab ca au colectiv management... (asta e teoria)

Recomandarea bateriei este invechita. Nu poti avea prea multi "C". Doar ca se simte la greutate cu cat are mai multi C bateria...

Oricum sincer sunt impresionat daca sustine asa bine turatia
0

#41 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 19 January 2010 - 11:35 AM

M-am apucat si eu de montat la al meu (ca de obicei m-am apucat de 4 lucruri deodata mai am de lucru si la alte elicoptere).Impresia de kit e super misto , cateva chesti minore deranjeaza.

-Desi e ESP au mai lasat loc pentru un ESP V2 , sau ESP LE sau cine stie.Blade grip-urile de la coada sunt de plastic nu deranjeaza mai catigi cateva grame , dar era frumos sa fie de metal.Frame-ul a necesit putina prelucrare.Dar asta face si la un heli , contruitul si bibilitul.

Daca nu il deranjeaza pe BOOGGY, mi-ar place sa pun si eu niste poze de la constructie.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#42 Useril este offline   booggy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 429
  • Inregistrat: 21-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:114223

Postat 19 January 2010 - 12:01 PM

Sigur ca poti pune poze este benefic pentru toata lumea .
Da si pe mine m-a frustat cand am vazut ca pe coada sunt din plastic , au lasat loc de upgrade (cumparaturi in plus) de fapt mai vand si ei ceva si noi sa fim fericiti ca avem ce inbunatati :rolleyes:
0

#43 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 19 January 2010 - 12:05 PM

s-au sa simtit nevoia sa luam noau verisune care evident ca o vor scoate.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#44 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 19 January 2010 - 12:12 PM

Primul lucru ce l-am facut a fost sa fac ordine pe masa de lucru

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1_ordineDSC_7912.JPG

Aceasta postare a fost editata de nen77: 19 January 2010 - 12:12 PM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#45 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 19 January 2010 - 12:16 PM

am inceput nu ca in manual cu headul , ci cu frame-ul poate ajunge headul flybarless si cine stie in loc sa-l zbor stoc il fac fbl direct- asptept si primele impresii de zbor de la primus.


Frame-ul vine uns a trebui spalat in alcool , si toate locurile unde se imbina cu base plate , gaurile de la suruburi, marginile frame-ului au trebuit usor ajustate. pentru o perfecta imbinare si ca frameul final asamblat sa nu aiba tensioanari.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ajustari_frameDSC_7913.JPG

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#46 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 19 January 2010 - 12:17 PM

M-am apucat la 11 pm de lucru am terminat pe la 2 am dar a esit totul oki , axul luneca prin rulmenti cu frecari minime

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ax__slide_2DSC_7916.JPG

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#47 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 19 January 2010 - 12:18 PM

Era sa uit un lucru foarte important , datorita prelucrarilor mecanice ale suruburiloe si a filetelor in general toate acestea trebuie curatate cu alcool inainte , si apoi asigurate cu loctite

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: curatat_suruburiDSC_7914.JPG

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#48 Useril este offline   booggy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 429
  • Inregistrat: 21-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:114223

Postat 19 January 2010 - 12:27 PM

Vezi postareanen77, la Jan 19 2010, 12:16 PM, a spus:

am inceput nu ca in manual cu headul , ci cu frame-ul poate ajunge headul flybarless si cine stie in loc sa-l zbor stoc il fac fbl direct- asptept si primele impresii de zbor de la primus.
Era sa uit un lucru foarte important , datorita prelucrarilor mecanice ale suruburiloe si a filetelor in general toate acestea trebuie curatate cu alcool inainte , si apoi asigurate cu loctite


Eu chiar daca l-am montat deja si nu are nici un minut de zbor ma apuc de demontat hadul il inlocuiesc cu flybarless :unsure: poate asa am sa invat mai usor sa zbor si fara riscuri.

Si eu am facut baie in spirt la tot ce era necesar .
0

#49 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 19 January 2010 - 12:39 PM

Vezi postareabooggy, la Jan 19 2010, 12:27 PM, a spus:

Eu chiar daca l-am montat deja si nu are nici un minut de zbor ma apuc de demontat hadul il inlocuiesc cu flybarless :unsure: poate asa am sa invat mai usor sa zbor si fara riscuri.

Si eu am facut baie in spirt la tot ce era necesar .

in locul tau daca e rtf, l-as zbura asa, diferenta la fbl e ca e mul mai precis stabil este oricum.

Oricum astept impresii de zbor de la tine , eu il voi avea gata de zbor cam in 2-3 saptamani astept pack, etc.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#50 Useril este offline   booggy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 429
  • Inregistrat: 21-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:114223

Postat 20 January 2010 - 08:47 AM

Imi place cum ai inceput , de nu esti la primul elicopter montat cum am fost eu de a trebuit sa respect manualul dar data viitoare promit sa-l respect dar in alta ordine :blush:
Nu am mai zburat pana acum nici heli nici avion deci am sa perefer varianta un pic mai sigura daca tot am comandat sistemul flybarless pe urma pot incerca si cu flybar , am 2 seturi Align flybar paddle asa ca sigur am sa incerc daca nu le vand impreuna cu giroscopul http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/mellow.gif .
In Bucuresti este zapada maricica deci greu de ajuns la camp asa ca zborul se amana un pic.
Tu al luat varianta de kit black version ?
0

#51 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 20 January 2010 - 10:44 AM

Vezi postareabooggy, la Jan 20 2010, 08:47 AM, a spus:

Imi place cum ai inceput , de nu esti la primul elicopter montat cum am fost eu de a trebuit sa respect manualul dar data viitoare promit sa-l respect dar in alta ordine :blush:
Nu am mai zburat pana acum nici heli nici avion deci am sa perefer varianta un pic mai sigura daca tot am comandat sistemul flybarless pe urma pot incerca si cu flybar , am 2 seturi Align flybar paddle asa ca sigur am sa incerc daca nu le vand impreuna cu giroscopul http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/mellow.gif .
In Bucuresti este zapada maricica deci greu de ajuns la camp asa ca zborul se amana un pic.
Tu al luat varianta de kit black version ?



da am luat varianta black version.Am p albastru 600 nitro (sa nu le condfund :) )

Am continuat aseara cu lucrul si azi cred ca mai continui apoi o pazua de cateva zile ma asteapta 2 examene destul de grele la master.



@boogy desi FBL ajuta la precizie in zbor faptul ca vei avea mai multe setari de facut iti va face primi pasi mai grei.
Baga sim roaga pe cineva sa te ajute cu setarile , si nu vei avea probleme, chiar si fara FBL.
imi permit un alt sfat i-ati un heli de sacrificiu clasa 450 pe care sa inveti bazele si cu care sa iti permiti sa mai "faci contact " cu solul daca esti ambitios si meticulos asta se va intampla rar
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#52 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 20 January 2010 - 10:54 AM

am facut linkurile care sunt unele din cele mai importante lucruri din heli, trebuie sa fie perfecte.

ajuta mult cheia de linkuri ( scapi de durerile de degetele)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: likurileDSC_7918.JPG

Aceasta postare a fost editata de nen77: 20 January 2010 - 10:57 AM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#53 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 20 January 2010 - 11:06 AM

Apoi au inceput cu adevrat problemele.

Servourile pe care le folosesc Futaba S9255 , sunt mai grele (4 grame ) ca servourile align si mai lungi cu 2 mm.
Cu greu am reusit folosind distantiele de carbon sa le potrivesc in frame fara sa fie fortate, si fara casa "impinga" unul in altul. Doar la montatul serovurilor din fata si verificarea unghiurilor pe care il vor avea linkurile cu fram-eul am pierdut vreo 3 ore.

alta problema majora nerezolvata inca sunt echiile .
Am luat pe rand toate echiile din set si pe nici un set de gauri nu am 30mm cat distanta necesara pentru a asigura paralesimul linkurilor (am 33 mm cea mai apropiata)

Urmeaza sa dac pe echiile cu gauri rotunde sa imi dau singur gaurile la 30mm.

Am mai bagat in fata o etapa am montat provizoriu motorul , pentru a nu ma chinui dupa si ca sa vad cum pot face o rutarea mai buna a cablurilor.

Fata de 600n la care avantajul e ca am montat toata elctronica in fata (inclusiv gyro) si am doar un cablu prin heli cel de la servoul elevator rezultatul fiind un aspect foarte ingrijit al cablurilor aici va fi putin mai incalcit , receptorul si gyro in spate regulaotrul in fata becul trebuie pus si el .

p.s. pt boogy si morph sunteti amabili sa imi dati niste sfaturi eventual poze cu pozitionarea electronici la voi?

Later edit am asmblat si headul pe componete, astept sa termin cu servourile ca sa pot nivela swashul dar cam 80% din head poate fi considerat facut

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: servouriDSC_7923.JPG

Aceasta postare a fost editata de nen77: 20 January 2010 - 11:10 AM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#54 Useril este offline   booggy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 429
  • Inregistrat: 21-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:114223

  Postat 20 January 2010 - 04:02 PM

O comparatie inte cele doua tipuri de servouri folosite:
Align DS 610 dimensiuni:40.3 x 20.1 x 36mm greutate:52.2g , viteza: 0.10 sec/60°(4.8V)0.08sec/60°(6.0V)Stall torque:9.6kg.cm(4.8V)12.0kg.cm(6.0V)
Futaba S9255 dimensiuni: 41,0x 20,0 x 35mm greutate:56,0g , viteza: 0.16 sec/60 (4.8V) Stall torque:9.0kg.cm(4.8V)
Am folosit Align pentru pretul mai mic si faptul ca sunt pe 6v si nu mai este nevoie de regulator si coborator de tensiune (step-dwon voltage regulator).
Echiile la servourile Align au 30mm (nu stiam amanuntul acesta cand le-am cumparat) si nu a fost problema cu montarea servourilor in locasurile din frame de fapt ar fi fost si culmea sa nu se potriveasca de la aceeasi firma dar sau mai vazut cazuri :rolleyes:
O solutie ar fi sa cumperi echi de la Align , nu stiu daca se potrivesc pe canelurile de la servourile Futaba , sau daca te gandesti sa iei Flybarless acesta are echii Align incluse . A da gauri intre gaurile deja facute in echii poate duce la slabirea materialului si la alte neajunsuri.
Pentru mine ca incepator linkurile au fost o mare provocare in a le face , intadevar sunt de o importanta capitala in reglajul platoului am folosit un subler digital si chiar si asa a fost destul de munca .
Am pus niste foto detaliate in care se vad traseele firelor si pozitionarea receptorului , bateriei , giroscopului , ESC si BEC cat si a cablurilor de la servoul din coada , sper sa te ajute .


http://i627.photobucket.com/albums/tt357/mauritius_photo/20012010902.jpg http://i627.photobucket.com/albums/tt357/mauritius_photo/20012010904.jpg http://i627.photobucket.com/albums/tt357/mauritius_photo/20012010905.jpg http://i627.photobucket.com/albums/tt357/mauritius_photo/20012010906.jpg


De fapt pe acesta (T-Rex600)l-am luat de sacrificiu si ca sa invat sa zbor pe el , initial am vrut sa montez T-Rex 700 Nitro Pro cu care sa zbor :D
0

#55 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 20 January 2010 - 04:55 PM

Citeaza

O solutie ar fi sa cumperi echi de la Align , nu stiu daca se potrivesc pe canelurile de la servourile Futaba


Se potrivesc sigur.
0

#56 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 23 January 2010 - 10:40 AM

Am progresat cu heli e aproape rtf.


Am mai gasit niste mici probleme , ceva nu e in regula cu tail-boom-ul.

Suportul de servo strans la maxim se misca pe boom -se rezolva usor dar e o chestie care nu e normal sa fie asa , idem si cu supportul pentru "aripioara" si ala se plimba pe boom cu suruburile stranse calumea.
Pe cel din urma l-am rezolvat usor am pus 2 manoane de cauciuc foarte subtiri intre partile metalice ale supportului, sta perfect.


A fost ceva de lucru la aranjarea electonici dar a esit bine putine chesti sunt la vedere.
Fiindca primele zboruri le fac cu 6s de 3600 am preferat sda pun packul de receptie cat mai aprope de CG, asa ca l-am montat sub elicopter , sub Base plate , la restul firelor am gasit modalitati sa le trag sa nu se vada (la cel de la elevator i-am facut loc de trecere prin frame la cablu)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: cablu_elevatorPicture_018.jpg
  • Imagine atasata: electonicaPicture_022.jpg

Aceasta postare a fost editata de nen77: 23 January 2010 - 10:40 AM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#57 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 23 January 2010 - 10:44 AM

Ca si la 600N canopy mount-urile originale nu mi se par oki si 20 usd pe cele de la " rc-buya" nu am de gand dau.

le-am desenat pe o hartie cum vreau sa iasa , am dat proiectul la strungar si le-am primit a 2-a zi.
Au esit foarte oki , sunt usoare , si surubul cu care se prind pe frame , e destul de rezistent , sa tina cabina , si destul de moale ca sa se rupa surubul inaintea frameului , daca vreodata va face contact cu solul

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: canopy_mountsPicture_026.jpg
  • Imagine atasata: canopy_mounts2Picture_040.jpg

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#58 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 23 January 2010 - 12:46 PM

Vezi postareanen77, la Jan 23 2010, 10:44 AM, a spus:

Ca si la 600N canopy mount-urile originale nu mi se par oki si 20 usd pe cele de la " rc-buya" nu am de gand dau.

le-am desenat pe o hartie cum vreau sa iasa , am dat proiectul la strungar si le-am primit a 2-a zi.
Au esit foarte oki , sunt usoare , si surubul cu care se prind pe frame , e destul de rezistent , sa tina cabina , si destul de moale ca sa se rupa surubul inaintea frameului , daca vreodata va face contact cu solul


Servus,contra cost normal as vrea si eu 2 mount-uri,daca e posibil.Si o intrebare am inteles ca vei zbura cu 3600mah,eu sunt la inceput tare si nu ma pricep,acum incerc sa adun sacosa de pack-uri....am de 5000mah,dar tot vad oferte si la astea cu mai putini mah si par interesante,dupa ce zbori cu acel pack te rog sa imi spui cat ai autonomie la un zbor normal.Oricum a iesit super "curat"montajul dupa parerea mea.Multumesc anticipat,

Aceasta postare a fost editata de bogdyys: 23 January 2010 - 12:48 PM




FOREVER YOUNG.......
0

#59 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 23 January 2010 - 07:57 PM

packurile de 5000 sunt cele recomandate , mi-am comandat unul e pe drum in functie de cum zboara vad daca imi iau altele sau trec pe 10s-12(cel mai probabil), nu de alta dar va urma un 700 electric si sa fie bune packurile la ambele.
primele zboruri le voi face cu pack de 3600 pentru ca alea le primesc imprumut de la un coleg .


O sa il rog pe strungar sa mai imi faca 2-3 seturi , nu imi ia bani , ii rezolv eu probleme in "sistem de barter", problema e ca te costa transportul mai mult decat mount-urile.

P.S. si cel mai bine e sa vad cum se comporta dupa cateva zboruri , aluminiul are obiceiul sa se rupa la dimensiunea aia, insa o sa vad cat de curan
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#60 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 23 January 2010 - 08:06 PM

Ok,multumesc.Stiu ca pack-urile de 5000(25c minim) sunt cele bune,vazand ce ai postat tu am crezut ca merge si cu 3500-4000.Cat despre mount-uri astept vesti in caz ca sunt fiabile si se si poate sa imi faci si mie un set.



FOREVER YOUNG.......
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu