Modelism - RHC Forum: Power 755/40 - specificaţii tehnice complete - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Power 755/40 - specificaţii tehnice complete un reper pentru cei care vor să-l înlocuiască

#121 Useril este offline   BillyBoy32 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 756
  • Inregistrat: 18-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste

Postat 28 March 2010 - 06:22 PM

...si dupa 15 minute de test era cald dar mai ducea lejer vreo juma' de ora ca sa se incinga rau.
0

#122 Useril este offline   harrina 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 530
  • Inregistrat: 26-July 05

Postat 28 March 2010 - 07:29 PM

nu este usor sa echilibrezi barca motor elice,
in primul rind motorul sa nu-ti consume mai mult decit este dat de producator,
apoi,
in cada de baie unde unde faci proba,
cu navomodelul pe loc vei avea consum mai mare,
asta daca elicea nu prinde aer.
daca vrei sa fi sigur de lucru bun,
leaga vaporasul cu un cintar digital si vezi cit trage.
compara masuratorile.........
si totusi se invirte !
0

#123 Useril este offline   liviu85 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 28 March 2010 - 08:01 PM

Intrebare....

Un motor 755/40 nu ar merge upgradat?

Nush...sa zicem prin schimbarea magnetilor cu uni mai puternici,am un prieten care tot face comenzi de magneti de undeva din germania si cei de acolo ii expediaza in forma dorita(el le da masurile in Autocad),mai exact acestia sunt niste supermagneti pe care ii foloseste in diverse domenii....

Am intrebat,nu cunosc atat de bine....

Spor in tot ce faceti....
0

#124 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 28 March 2010 - 09:31 PM

Vezi postareaBillyBoy32, la Mar 28 2010, 07:22 PM, a spus:

...si dupa 15 minute de test era cald dar mai ducea lejer vreo juma' de ora ca sa se incinga rau.

...barca din cada ta are max 3 kg si se misca greu, cum ai concluzionat ca va duce una de 5kg la o viteza comparabila cu 755?!!!

Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 28 March 2010 - 09:32 PM

...tabula crasa, mortua est!
0

#125 Useril este offline   BillyBoy32 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 756
  • Inregistrat: 18-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste

Postat 29 March 2010 - 01:05 AM

....n-am afirmat ca duce o barca de 5KG la o viteza comparabila a unui 755, am zis doar ca se apropie de el ca si performanta si chiar am specificat ca nu se compara cu un 755 dar e pe langa el.
0

#126 Useril este offline   soso_ph 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 10-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 01 May 2010 - 12:34 AM

Stie cineva cate spire are si cu ce sarma e bobinat 755? Am un motor de aceleasi dimensiuni cu 755 dar la 24V pe care vreau sa il rebobinez.
0

#127 Useril este offline   cata2 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 643
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 01 May 2010 - 05:24 AM

Ai putina rabdare ca desfac eu unu azi si te rezolv .
tel . 0765940409

Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
0

#128 Useril este offline   cata2 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 643
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 01 May 2010 - 06:01 PM

Pt curiosi si rebobinatori 755/40 are 4 infasurari a cate 40 spire de CuEm 0.5mm
tel . 0765940409

Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
0

#129 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 01 May 2010 - 09:09 PM

Vezi postareacata2, la May 1 2010, 07:01 PM, a spus:

Pt curiosi si rebobinatori 755/40 are 4 infasurari a cate 40 spire de CuEm 0.5mm

... daca as spune ca are 5 infasurari , ai avea ceva impotriva?!!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#130 Useril este offline   cata2 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 643
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 02 May 2010 - 06:03 PM

Corect , sunt 5 , dar nu am observat prima infasurare . Eu nu am desfacut decat o infasurare pt a numara spirele .

Aceasta postare a fost editata de cata2: 02 May 2010 - 06:04 PM

tel . 0765940409

Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
0

#131 Useril este offline   soesoft 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 18-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 May 2010 - 02:03 PM

Pun si eu o intrebare la meseriasi:

Pentru a testa un motor (de la o bormasina - pe motor parca scrie Johnson) trebuie sa scot un pinion metalic. Cum se realizeaza acest lucru fara a strica prea mult motorul ? Axul motorului este de otel, pinionul fiind de bronz sau alama - nu prea ma pricep. Multumesc. Astept idei !
0

#132 Useril este offline   soso_ph 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 10-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 03 May 2010 - 07:00 PM

Vezi postareacata2, la May 1 2010, 07:01 PM, a spus:

.... 40 spire de CuEm 0.5mm


Mersi mult!!! Eu dadusem dupa ureche 70 spire cu 0.3. Asa are un consum de 0.22 in gol si 3,5 cu axul blocat. Deci si putere mica. Initial acest motor a avut 5 infasurari de 160 spire CuEm 0.2mm recuperat dintr-o imprimanta.

Aceasta postare a fost editata de soso_ph: 03 May 2010 - 07:01 PM

0

#133 Useril este offline   cata2 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 643
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 03 May 2010 - 08:10 PM

Pt soesoft- Poti scoate pinionul fara pagube cu presa , daca nu ai (nici eu nu am asa mica ) poti face cum fac eu , chiar daca nu este prea ortodox , incalzeste pinionul cu un arzator mic , iar axul il racesc cu un spray de racire . Extragerea este rapida si usoara .
Pt soso_ph- Bobinarea nu cred ca este suficienta . Trebui si echilibrare . Dar si o prindere ferma a sarmei pe colector ( cositorirea nu`i buna , trebui o prindere mecanica ca sa reziste la temperatura din colector ) .
Succes la inventii .

Aceasta postare a fost editata de cata2: 03 May 2010 - 08:10 PM

tel . 0765940409

Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu