Modelism - RHC Forum: La ce te ajuta simulatorul? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

La ce te ajuta simulatorul?

#31 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 30 October 2009 - 09:19 AM

Vezi postareamirel_1900, la Oct 29 2009, 01:08 AM, a spus:

Dupa spusele voastre nu mai inteleg la ce mai foloseste simulatorul. E clar ca trebuie sa ne vedem o data pe camp la zbor si eventual acolo sa-mi mai explicati "de-ale zborului" fata in fata. Anuntati-ma si pe mine cand se face prima intalnire; o sa vin cu mainile in buzunar sa ma uit la voi. Sunt sigur ca o sa inteleg mult mai multe.

Simulatorul te ajuta sa faci economie de bani! Exemplu in cazul meu, am distrus un motoplanor de 500Ron in exact 3 zborori, deci cateva minute. Dupa ce am bagat simulator, am trecut direct la 3d si in doua luni puteam zbura orice model fara probleme. Dupa 6 luni de aero ma consider tot incepator dar am zburat si termic si jet si ne mai pocnim si combat cand ne plictisim. Chiar si asa, tot le mai trosnim cand ne mai apuca talentele aproape de sol :rolleyes: Cam asta e cu simulatorul: economie de bani si deasemenea mai poti sari si peste anumiti pasi care inainte, cand nu existau simulatoare trebuia sa treci prin toate etapele. Cred ca cel mai putin riscant ar fi sa cumpri ceva ieftin (un depron electric) si dupa cateva ore de simulator sa-l zbori pana iti faci putin reflex, apoi sa zbori avioane scumpe.
0

#32 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 30 October 2009 - 09:35 AM

Vezi postareaAG-74-HESS, la Oct 30 2009, 09:19 AM, a spus:

Simulatorul te ajuta sa faci economie de bani! Exemplu in cazul meu, am distrus un motoplanor de 500Ron in exact 3 zborori, deci cateva minute. Dupa ce am bagat simulator, am trecut direct la 3d si in doua luni puteam zbura orice model fara probleme. Dupa 6 luni de aero ma consider tot incepator dar am zburat si termic si jet si ne mai pocnim si combat cand ne plictisim. Chiar si asa, tot le mai trosnim cand ne mai apuca talentele aproape de sol :rolleyes: Cam asta e cu simulatorul: economie de bani si deasemenea mai poti sari si peste anumiti pasi care inainte, cand nu existau simulatoare trebuia sa treci prin toate etapele. Cred ca cel mai putin riscant ar fi sa cumpri ceva ieftin (un depron electric) si dupa cateva ore de simulator sa-l zbori pana iti faci putin reflex, apoi sa zbori avioane scumpe.


Pai si nu ai exersat pe trainer cu aripa sus si jamba aia idioata pe fata , care daca nu ai pista foarte dreapta te " ajuta " si la decolare si la aterizare ? Super tare - cum ar spune un coleg dibaci in ale pilotajului , ce dibaci - talent nativ !
Asta incercam sa spun si eu putin mai sus dar nu mi-a iesit !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 30 October 2009 - 09:37 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#33 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 30 October 2009 - 09:56 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Oct 30 2009, 09:35 AM, a spus:

Pai si nu ai exersat pe trainer cu aripa sus si jamba aia idioata pe fata , care daca nu ai pista foarte dreapta te " ajuta " si la decolare si la aterizare ? Super tare - cum ar spune un coleg dibaci in ale pilotajului , ce dibaci - talent nativ !
Asta incercam sa spun si eu putin mai sus dar nu mi-a iesit !

Asta e cam adevarata, cu aterizarea cu roata fata... am trecut si eu de curand de la motoplanor la "altceva" intermediar, si, la fiecare aterizare imi sare roata din fata, ma gandesc sa renunt la tren, sa lansez din mana si sa aterizez pe burta...
Sincer nu vad cum m-ar putea ajuta un simulator la faza asta, mai ales ca avionul meu nu se gaseste in Aerofly.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#34 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 30 October 2009 - 10:20 AM

imi dau si eu cu parerea...
Simulatorul e bun doar pentru inceput...si atat. e bun pentru orientarea in spatiu si pentru formarea de reflexe.
Nu de pune problema de "sarit pasi"...nu poti.

spre exemplu...acum un an, cand aveam wing-dragon(fara eleroane), am incercat sa trec direct pe acrobat electric(asta cu ceva ore bune de simulator la activ) si surpriza...s-a comportat cu totul altfel. ca la al doilea zbor n-am mai facut aceeasi greseala ca la primul, asta e de la sine inteles.

exemplu numarul 2...ceva mai recent. Eu m-am antrenat toata vara cu mustangul de pe RealFlight...pot spune ca-l aterizam in "3puncte"....in realitate, alta surpriza...se angaja, avea viteza de stall foarte mare(in comparatie cu cea de pe simulator), i-am rupt trenul din cauza asta(astazi, la al treilea zbor, pot spune ca tot bolovanos il aterizez)...si multe, multe alte chestii mici care insumate iti fac diferenta clara intre simulator si realitate...lucruri pe care le "imblanzesti" numai prin experienta...
de aceea varianta lui dan mitea e cea mai buna...si dupa cum urmeaza:
inveti sa zbori pe simulator pana te simti stapan pe tine, si dupa iti iei un trainer .40 si ai rezolvat problema...eu tot asa am facut...si de la trainer am trecut direct la mustang .60.


Oricare ar fi alegerea ta, te rog eu mult sa nu busesti mustangul ala superb...e pacat de munca ta!
Multa bafta!

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 30 October 2009 - 10:20 AM

0

#35 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 30 October 2009 - 10:20 AM

Tu ai gresit trecand de la Trainer direct la WarrBirds cae sunt cu totul altceva - poate daca ai fi luat Mustangul mare de la Hangar 9 ai fi vazut o diferenta. Idea era un model BUN !
Si trainerele sunt bune si proaste !
Parerea mea despre etapa cu trainerul este ca urmareste in principal aspectul financiar - dai 300 RON pe el in loc de 300 - 400 Euro pe un acrobat ( poate chiar si mai mult ) si cum sigur se va rupe nu iti va parea asa de rau. Daca ar exista cluburi in care sa te duci ( asa cum te duci la un club unse se preda arta manuirii sabiei japoneze ) si contra cost sa iei lectii de zbor impreuna cu un instructor , cu cablu trainer etc s-ar schimba total datele problemei ( chiar daca acolo ai exersa cu un trainer pentru a avea clubul cheltuieli - pierderi mai mici). Noi nu suntem decat autodidacti - copiem cu sarg ce vedem la altii fara sa avem prea multe informatii - exact cum ai invata footbal pe maidan comparativ cu o academie de footbal.
Pe langa aspectul material mai este si o chestie de mentalitate - frate daca de generatii asa se practica vii tu acu sa distrugi un mit !

P.S. Arta manuirii sabiei chiar nu o recomand a fi exersata de unul singur decat cu un bat pe post de sabie " trainer " pentru ca nu are cablu elev profesor.


Si daca tot vreti, un trainer ce ziceti de asta ?!


PARCA ZBOARA FRUMOS ?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: shark_01.jpg

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 30 October 2009 - 10:27 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#36 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 30 October 2009 - 10:30 AM

Uite si un trainer adevrat ce manevrabil este , ce misto este ! Si omul o are pe pista , nu denivelari ca pe Kitila noastra draga !


TRAINER VREI TRAINER AI !



P.S. Face fiecare cum crede ! Eu m-am lamurit, si daca ar fi sa o iau de la capat as face mari econmii ! ( 10 + 10 = 20 X 3,5 mil = 70 mil pe niste spume chinezesti ) ! Buna treaba !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 30 October 2009 - 10:34 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#37 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 October 2009 - 10:38 AM

Vezi postarealefmir, la Oct 30 2009, 10:20 AM, a spus:

imi dau si eu cu parerea...
Simulatorul e bun doar pentru inceput...si atat. e bun pentru orientarea in spatiu si pentru formarea de reflexe.


cum nu se poate mai departe de adevar. cati dintre voi folosesc directia cand iau un viraj? cati dintre voi stiti sa faceti un tonou lent, o renversare corecta? un imelman?cati dintre voi sunteti in stare sa aduceti avionul la picior la aterizare? cati dintre voi puteti zbura de la A la B in linie dreapta?
dupa parerea mea simulatorul are doua etape : una la inceput sa iti faci niste reflexe, ex: cand avionul vine spre tine stanga devine dreapta si vice-versa; si alta de perfectionare. acum depinde si fiecare ce vrea. eu inca ma chinui sa tin altitudinea la zbor, sa fac un viraj CORECT fara sa pierd altitudine. sa fac un tonou lent si in acelasi timp sa pastrez directia de zbor. nu imi ies nici in simulator... ce va face sa credeti ca o sa imi iasa si in realitate? ca sa nu mai vorbesc de cutitul de la stanga la dreapta....ca simulator folosesc aerofly. ai o gramada de modele pentru el. daca te chinui un pic cu setarea vantului, turbulentelor, editarea un pic a avionului, o sa vedeti ca se apropie extrem de mult de realitate. nu tre sa fie exact acelasi avion ca al vostru. ceva cu profil asemanator si greutate pe acolo.

LE : @RealDesign. man ti se pare ca zboara sebart-urile mai usor, ca sunt manevrabile and shit. aveai deja ceva in spate cand te-ai apucat sa zbori asa ceva. dar crede-ma ca cineva care nu a mai pus mana pe telecomanda niciodata, il face muci de la primul viraj cand o sa intre intr-un tonou continu. am vazut asta pe pielea mea cand le-am dat unor amici simulatorul cu acrobate. traineru de bine de rau statea cumva in aer, dar acrobatele incepeau sa se rasuceasca si duse erau...

Aceasta postare a fost editata de hash84: 30 October 2009 - 10:44 AM

    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#38 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 30 October 2009 - 11:02 AM

Vezi postareahash84, la Oct 30 2009, 10:38 AM, a spus:

cum nu se poate mai departe de adevar. cati dintre voi folosesc directia cand iau un viraj? cati dintre voi stiti sa faceti un tonou lent, o renversare corecta? un imelman?cati dintre voi sunteti in stare sa aduceti avionul la picior la aterizare? cati dintre voi puteti zbura de la A la B in linie dreapta?
dupa parerea mea simulatorul are doua etape : una la inceput sa iti faci niste reflexe, ex: cand avionul vine spre tine stanga devine dreapta si vice-versa; si alta de perfectionare. acum depinde si fiecare ce vrea. eu inca ma chinui sa tin altitudinea la zbor, sa fac un viraj CORECT fara sa pierd altitudine. sa fac un tonou lent si in acelasi timp sa pastrez directia de zbor. nu imi ies nici in simulator... ce va face sa credeti ca o sa imi iasa si in realitate? ca sa nu mai vorbesc de cutitul de la stanga la dreapta....ca simulator folosesc aerofly. ai o gramada de modele pentru el. daca te chinui un pic cu setarea vantului, turbulentelor, editarea un pic a avionului, o sa vedeti ca se apropie extrem de mult de realitate. nu tre sa fie exact acelasi avion ca al vostru. ceva cu profil asemanator si greutate pe acolo.

LE : @RealDesign. man ti se pare ca zboara sebart-urile mai usor, ca sunt manevrabile and shit. aveai deja ceva in spate cand te-ai apucat sa zbori asa ceva. dar crede-ma ca cineva care nu a mai pus mana pe telecomanda niciodata, il face muci de la primul viraj cand o sa intre intr-un tonou continu. am vazut asta pe pielea mea cand le-am dat unor amici simulatorul cu acrobate. traineru de bine de rau statea cumva in aer, dar acrobatele incepeau sa se rasuceasca si duse erau...

Daca nu stii deloc nici trainerul nu scapa , poate doar un Zepelin !
In rest ai dreptate ! Dar eu am zis simulator la greu pana il aduci la picior cum ai spus si dupa aia ori acrobat bun si statia setata pe low rate ori un Piper , Decathlon sau chiar electric cum ai tu dar si ala bun !
Ai vazut filmuletul de mai sus cu trainerul ? Ce simplu cade in cap fara sa se " autocorecteze " !

P.S. Mai intreb odata ! Ce fac cei cu elicoptere ? Le leaga cu sfoara ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#39 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 30 October 2009 - 11:05 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Oct 30 2009, 11:02 AM, a spus:

Daca nu stii deloc nici trainerul nu scapa , poate doar un Zepelin!

Bine zici "poate". Dirijabilele sunt o cu totul alta mancare de peste, si in afara de orientarea in spatiu nu te ajuta aproape nimic de la aeromodele. Cam ca diferenta dintre avioane si elicoptere. Si da, vorbesc din experienta proprie.
Ave
0

#40 Useril este offline   costin_branzas 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 21
  • Inregistrat: 18-December 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea

Postat 30 October 2009 - 11:07 AM

eu ca si foarte foarte incepator in rc care am frecat joystick in Flight simulator sau X-Plane si mansa in zbor 1:1 am observat ca daca folosesc joystickul in simulator de rc imi iese zborul bine (aterizari la punct fix, zboara asa cum vreau eu sa zboare, nu ma dezorientez in spatiu dand comenzi inverse) in schimb cand trec pe statie... imi este FOARTE greu sa trec la directia cu mana stanga combinata cu gazul pe aceeasi maneta... aici sper sa ma ajute pe mine simulatorul.
0

#41 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 30 October 2009 - 11:12 AM

Poti zbura RC cu joystick apropiat ca feeling de mansa reala, dar esti dispus sa plimbi laptop cu tine la camp ?

Vezi postareacostin_branzas, la Oct 30 2009, 11:07 AM, a spus:

eu ca si foarte foarte incepator in rc care am frecat joystick in Flight simulator sau X-Plane si mansa in zbor 1:1 am observat ca daca folosesc joystickul in simulator de rc imi iese zborul bine (aterizari la punct fix, zboara asa cum vreau eu sa zboare, nu ma dezorientez in spatiu dand comenzi inverse) in schimb cand trec pe statie... imi este FOARTE greu sa trec la directia cu mana stanga combinata cu gazul pe aceeasi maneta... aici sper sa ma ajute pe mine simulatorul.

... cu picioarele pe pamant ...
0

#42 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 30 October 2009 - 12:07 PM

Mirel_1900: la simulatoare precum Aerofly si RealFlight (si probabil si celelalte) ai acces la stari de "electronica" precum expo, EPA, TRIM ... si inca. Deci nu doar la nivel de hardware. Da-i inainte cu un dummy station.

costin_branzas: ce spui tu imi suna foarte cunoscut. Insa as dori sa precizez ca mi-a fost destul de usor sa pilotez RC clasic din prima (ma rog ... hai a treia). Practic am jucat atat de mult IL2 inainte incat atunci cand am pus mana pe statie singura variabila a fost mana stanga... :)... nu ma refer la acrobatii sau mai stiu eu ce, ci pur si simplu la a tine avionul in aer. Nu am folosit simulatoare RC inainte de primul zbor... abia dupa :)). Si ca sa-i fac pe plac si colegului RD primul avion nu a fost un trainer, ci o Extra :), iar cel care mi l-a vandut mi-a zis ca nu va trece de primul zbor. Culmea e ca l-am pensionat eu dupa 1 an... era mult prea torsionata spuma si nu-l mai puteam aduce la adevar!

Uite aici al doilea zbor facut de mine: (e plictistor filmul asa ca nu va uitati decat daca chiar nu aveti ce face)


URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#43 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 30 October 2009 - 12:34 PM

Uite pentru ca m-ati facut chiar curios am deschis simulatorul : P h o e n i x SIM ca asta il aveam la indemana. Am pus statia pe care o folosesc la camp ( cand ajung ) si am incercat
un zbor cu :

1 - TOTOR 40 - Trainer cu aripa sus
2 - Integral - Acrobat de precizie

Precizez ca nu am incercat decat un zbor drept cu viraje usoare si viraje putin mai bruscate ( mai stranse ) fara alte manevre, finalizat cu aterizare.

Concluzii :


1 - Trainerul este varza , cand il inclin prea tare abia mai se poate redresa, la decolare ii trebuie zeci de metrii ca sa se ridice si ma gandesc ce poate face un incepator
cu el chiar si pe simulator - nici aterizarea nu este prea grozava - trebuie motor pana aproape sa il pui jos.

2 - Acrobatul este altceva , decoleaza in 3 metri, se inclina de pe stanga pe dreapta foarte repede in ideea ca un incepator da tare de stick si in loc sa il puna pe drept il da in partea opusa, iar aterizarea e un vis - dupa ultimul viraj , cu motor la ralanti fileaza la 10 cm de sol mult de tot si se aseaza singur pe sol fara sa se angajeze.

Incercati si voi si vedeti. Rar un pilot avansat sau foarte avansat mai se intoarce la Trainer ca sa isi reaminteasca inceputurile.

P.S. Elicopterele . Elicopterele cu ce sa inceapa un incepator ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#44 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 30 October 2009 - 01:03 PM

Cam asta este si ideea. Trainerul te invata sa zbori. A fost facut special pentru asta. Te solicita si te invata. Faptul ca un trainer iti pune probleme ar trebui sa te faca sa te gandesti. Modelele 3D nu sunt ca sa faci decolari si aterizari ci pentru a face acrobatii.
Calea corecta este sa zbori trainerul pana faci ce vrei cu el. Apoi trecand la 3D poti face acrobatiile dorite. Altfel spargi nuci cu microscopul. Adica faci cu 3D-ul ceea ce ar fi trebuit sa faci cu trainerul....parea mea.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 30 October 2009 - 01:04 PM

0

#45 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 30 October 2009 - 01:20 PM

Vezi postareadan_mitea, la Oct 30 2009, 01:03 PM, a spus:

Cam asta este si ideea. Trainerul te invata sa zbori. A fost facut special pentru asta. Te solicita si te invata. Faptul ca un trainer iti pune probleme ar trebui sa te faca sa te gandesti. Modelele 3D nu sunt ca sa faci decolari si aterizari ci pentru a face acrobatii.
Calea corecta este sa zbori trainerul pana faci ce vrei cu el. Apoi trecand la 3D poti face acrobatiile dorite. Altfel spargi nuci cu microscopul. Adica faci cu 3D-ul ceea ce ar fi trebuit sa faci cu trainerul....parea mea.

Am uitat sa spun - in simulator trainnerul este submotorizat , nu urca pe verticala nici 3 m - deci nu poti face ce vrei cu el .
E ca si cum ai pune copilul in clasa a- I- a sa scrie cu pana de gasca ca asa era cum 300 de ani si dupa aia sa vezi ce 3D pe hartie face cu marker-ul sau pixul ! Numa sa nu fie pana de la vre-o gasca cu gripa aviara !
sau
Nu iti lua din prima o bicicleta cu cadru de grafit ia un Tohan ruginit de la bunicu fara spite la roata , fara suportul de pedala ci doar axul pe care se prinde , si daca reusesti cu aia sa mergi fara sa iti tai copanele in aparatoarea de tabla de la lant sa vezi pe urma ce floare la ureche e mersul pe bicicleta !

cam asa ..... sa inteleg !

P.S.

Ati construit tot felul de modele superbe, pe care banuiesc ca le ati si zburat si fata de care nu avem cuvinte. Ati zburat insa vre-un acrobat de peste 1,6 m de la un producator vestit
prin calitatea modelelor si greutatea lor redusa ? Nu va suparati ca intreb dar in semnatura cu filmulete si modele nu am vazut decat gen trainer, sau biplan ! Si daca DA care este senzatia , parerea ?

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 30 October 2009 - 01:22 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#46 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 30 October 2009 - 01:24 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Oct 30 2009, 01:20 PM, a spus:

Ati zburat insa vre-un acrobat de peste 1,6 m de la un producator vestit prin calitatea modelelor si greutatea lor redusa ?


Deh, nu toti stau cu sabia pe birou la semnarea contractelor...

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 30 October 2009 - 01:25 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#47 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 30 October 2009 - 01:26 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Oct 30 2009, 12:34 PM, a spus:

...2 - Acrobatul este altceva , ... fileaza la 10 cm de sol mult de tot si se aseaza singur pe sol fara sa se angajeze.

Ce mai acrobat... cu comportament de planor
... cu picioarele pe pamant ...
0

#48 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 30 October 2009 - 01:29 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Oct 30 2009, 01:20 PM, a spus:

Nu iti lua din prima o bicicleta cu cadru de grafit ia un Tohan ruginit de la bunicu fara spite la roata , fara suportul de pedala ci doar axul pe care se prinde , si daca reusesti cu aia sa mergi fara sa iti tai copanele in aparatoarea de tabla de la lant sa vezi pe urma ce floare la ureche e mersul pe bicicleta !

Nu. Diferenta este intre un (hai sa nu spunem Logan, cu care face toata lumea scoala, sa spunem... un Passat) si o masina de Formula 1. Nu intre Trabant si masina de F1.
Poti sa zbori incorect cu un 3d (si sa-l tii totusi in aer, cu zbor in valuri, tumbe si derapaje). Incarcarea alara mica o sa te ierte cand o sa-l angajezi la aterizare. Dar n-o sa te ajute sa zbori corect. Cand o sa gresesti, o sa corectezi din reflex, dar n-o sa stii ce ai gresit. Un trainer iti da timp sa te gandesti.
0

#49 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 30 October 2009 - 01:37 PM

Offfffffffffffffffffffffff.
Sa stii ca exemplu mai bun nu puteai gasi. Cei care invata sa scrie cu pixul au un scris groaznic. Sa privesti cum scrie unul care a facut caligrafie...era obiect de studiu...si se facea cu tocul, penita si cerneala. Abia cand scrisul este format poti trece la stilou si pix. Altfel este o mazgaleala neinteligibila.
La fel si cu zborul.
Da, un model mare, zboara bine. Da, unul cu incarcare alara mica, zboara si mai bine. Dar asta inseamna ca am invatat sa zburam? Asta inseamna ca putem obtine de la opera de arta...modelul 3D usor ca fulgul si gandit pentru 3D...ceea ce ar trebui sa faca?
Nu am zburat nici un 3D. Nu ma simt ca as fi trecut de stadiul tocului. Inca este solicitant pentru mine sa decolez, sa zbor in perimetru impus si sa aterizez un model cu anvergura mai mica de 2m si cu incarcare alara de 60-80g/dmp, pe o pista de 10x100m cu margini de cativa metri pana la arbustii din jur.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

PS. Multumesc pentru aprecieri si te rog sa privesti ceea ce am scris doar ca un schimb de idei. In nici un caz ca o intentie de a te necaji.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 30 October 2009 - 01:42 PM

0

#50 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 30 October 2009 - 01:55 PM

Vezi postareadan_mitea, la Oct 30 2009, 01:37 PM, a spus:

Offfffffffffffffffffffffff.
Sa stii ca exemplu mai bun nu puteai gasi. Cei care invata sa scrie cu pixul au un scris groaznic. Sa privesti cum scrie unul care a facut caligrafie...era obiect de studiu...si se facea cu tocul, penita si cerneala. Abia cand scrisul este format poti trece la stilou si pix. Altfel este o mazgaleala neinteligibila.
La fel si cu zborul.
Da, un model mare, zboara bine. Da, unul cu incarcare alara mica, zboara si mai bine. Dar asta inseamna ca am invatat sa zburam? Asta inseamna ca putem obtine de la opera de arta...modelul 3D usor ca fulgul si gandit pentru 3D...ceea ce ar trebui sa faca?
Nu am zburat nici un 3D. Nu ma simt ca as fi trecut de stadiul tocului. Inca este solicitant pentru mine sa decolez, sa zbor in perimetru impus si sa aterizez un model cu anvergura mai mica de 2m pe o pista de 10x100m cu margini de cativa metri pana la arbustii din jur.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

PS. Multumesc pentru aprecieri si te rog sa privesti ceea ce am scris doar ca un schimb de idei. In nici un caz ca o intentie de a te necaji.


Domnul Dan ! Nu ma necajiti ! De cate ori mai vin la mine prieteni si isi dau cu parerea despre aeromodelism vazand modelele de pe pereti gata montate le deschid forumul si le
arat la KitReview modele de ale dumneavoastra in diferite stadii de lucru - raman cu gura cascata si intreaba : toate lemnisoarele astea le lipesti bucata cu bucata ? Pai noi nu le vedeam de folia asta care le acopera !


P.S.

La caligrafie aveam numai zece , dar ma chinuiam rau de tot cu toc-ul ala "trainer" si penitele alea proaste si am primit permisiunea de la tov. invatatoare sa trec de la toc si calimara la stilou cu penita de aur. Depinde si daca vrei sa scrii neaparat frumos - unui medic nu ii ajuta, ca intelege pacientul suferind diagnosticul mai repede.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 30 October 2009 - 01:58 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#51 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 30 October 2009 - 02:23 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Oct 30 2009, 01:55 PM, a spus:

La caligrafie aveam numai zece , dar ma chinuiam rau de tot cu toc-ul ala "trainer" si penitele alea proaste si am primit permisiunea de la tov. invatatoare sa trec de la toc si calimara la stilou cu penita de aur. Depinde si daca vrei sa scrii neaparat frumos - unui medic nu ii ajuta, ca intelege pacientul suferind diagnosticul mai repede.

Pai tocmai, stiloul ala cu penite proaste era echivalentul unui avion luat dintr-un magazin de jucarii; cel cu penita de aur era adevaratul trainer. 3d-ul e pixul :)
0

#52 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 30 October 2009 - 03:04 PM

Vezi postarearenatoa, la Oct 30 2009, 01:24 PM, a spus:

Deh, nu toti stau cu sabia pe birou la semnarea contractelor...

Sabia pe birou ( de fapt ) este sub un cristal de 20 mm da incredere clientilor - reprezinta perfectiunea serviciilor asa cum perfecta este si taietura unei katana din epoca EDO.

Eu raman la parerea mea si nu mi-o poate schimba nimeni pentru ca este din proprie experienta. Lipiti in continuare bucati card-uri pe directia de la EasyStar ca poate o sa raspunda si el la viraje, ca eleroane nu are.

Va las cu bine !

P.S. Tot nu am aflat de unde iau si eu un heli trainer !


Bagati simulator la greu chiar daca este plictisitor !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#53 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 30 October 2009 - 04:30 PM

Si pentru ca totusi acest subiect se refera la simulatoare, reiterez invitatia mea aici.

Va garantez ca acest simulator va ajuta sa intelegeti foarte bine conceptele zborului in general, atat de placere cat si "sub presiune".
Pentru Mirel, care a si deschis acest topic chiar ii va fi de mare ajutor. Pentru RD cu siguranta nu il va ajuta cu nimic, pentru ca sunt avioane submotorizate, care nu urca nelimitat la verticala, decoleaza cam in 1000m si minim 165km/h... basca tebuie sa mai ai grija sa ridici flapsuri si tren de aterizare, iar de manevre 3D chiar nu se poate pune problema. Pentru impatimitii de F3A cred insa ca va fi placut :)).... avioanele astea fac o vrie plata superba :) ....

... si unii chiar se simt bine lipind carduri pe directia EasyStarului si obesrvand ulterior diferentele de pilotaj... chiar se invata din chestia asta!... incredibil dar adevarat nu-i asa?

Unii cand se urca prima oara la volan se descurca bine, altora le trebuie mai mult timp pentru acomodare.... unii mai si renunta (e drept ca in general femeile fac asta, noi barbatii suntem mult prea vanitosi...)

Celor noi in bransa care citesc acest subiect le recomand cu caldura sa inteleaga bine ca experienta personala este una si nu este intodeauna identica cu experienta generala.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#54 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 30 October 2009 - 04:41 PM

Vezi postareaAbburo, la Oct 30 2009, 04:30 PM, a spus:

... si unii chiar se simt bine lipind carduri pe directia EasyStarului si obesrvand ulterior diferentele de pilotaj... chiar se invata din chestia asta!... incredibil dar adevarat nu-i asa?

Unii cand se urca prima oara la volan se descurca bine, altora le trebuie mai mult timp pentru acomodare.... unii mai si renunta (e drept ca in general femeile fac asta, noi barbatii suntem mult prea vanitosi...)

Celor noi in bransa care citesc acest subiect le recomand cu caldura sa inteleaga bine ca experienta personala este una si nu este intodeauna identica cu experienta generala.

Iar altii care studiaza arte martiale, la partea din codul bushido cu "...in the law of honor, obedience, duty, and self-sacrifice..." unde or fi fost oare :) Spiritul s-a cam dus, a ramas doar adorarea unor obiect materiale, musai scumpe si cu staif...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#55 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 30 October 2009 - 04:43 PM

Vezi postareaAbburo, la Oct 30 2009, 04:30 PM, a spus:

Si pentru ca totusi acest subiect se refera la simulatoare, reiterez invitatia mea aici.

Va garantez ca acest simulator va ajuta sa intelegeti foarte bine conceptele zborului in general, atat de placere cat si "sub presiune".
Pentru Mirel, care a si deschis acest topic chiar ii va fi de mare ajutor. Pentru RD cu siguranta nu il va ajuta cu nimic, pentru ca sunt avioane submotorizate, care nu urca nelimitat la verticala, decoleaza cam in 1000m si minim 165km/h... basca tebuie sa mai ai grija sa ridici flapsuri si tren de aterizare, iar de manevre 3D chiar nu se poate pune problema. Pentru impatimitii de F3A cred insa ca va fi placut :)).... avioanele astea fac o vrie plata superba :) ....

... si unii chiar se simt bine lipind carduri pe directia EasyStarului si obesrvand ulterior diferentele de pilotaj... chiar se invata din chestia asta!... incredibil dar adevarat nu-i asa?

Unii cand se urca prima oara la volan se descurca bine, altora le trebuie mai mult timp pentru acomodare.... unii mai si renunta (e drept ca in general femeile fac asta, noi barbatii suntem mult prea vanitosi...)

Celor noi in bransa care citesc acest subiect le recomand cu caldura sa inteleaga bine ca experienta personala este una si nu este intodeauna identica cu experienta generala.


F3A - vrie plata ?! poate " lata "

Supramotorizare ? Am sugerat doar ca te ajuta ca incepator sa mai iesi din diferite situatii delicate fata de un trainer puturos !

P.S.

Daca crezi tu ca il va ajuta pe Mirel pilotarea Mustangului sau de 2,4 m pilotand pe simulatorul IL cu Joy-stick si palonier, .. deja ....... mi de scuze ,pentru ca nu vroiam sa mai intru in discutie !

P.S. Bis

De ce naiba EasyStar-ul ala nu are directia mai mare din fabrica daca este nevoie !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#56 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 30 October 2009 - 04:51 PM

Asa cum pe tine nu te-au ajutat trainerele sa inveti sa zbori, la fel dar in sens cu totul opus pe mine m-a ajutat acest simulator... experienta personala dupa cum spuneam.

De ce nu are directie mai mare EZ-ul... ca sa ne mai folosim anumiti neuroni si sa intelegem cat de importante sunt comenzile?

Ooops... am dat-o in bara cu vria plata la F3A... sorry... dar alea chiar o fac :)
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#57 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 30 October 2009 - 04:55 PM

Vezi postarearenatoa, la Oct 30 2009, 04:41 PM, a spus:

Iar altii care studiaza arte martiale, la partea din codul bushido cu "...in the law of honor, obedience, duty, and self-sacrifice..." unde or fi fost oare :) Spiritul s-a cam dus, a ramas doar adorarea unor obiect materiale, musai scumpe si cu staif...

Noi suntem Daci , Romani si ce mai vrei tu - Olteni de ai lui Mihai ! Nici odata Japonezi ! A colectiona obiecte considerate de arta nu inseamna a-ti renega trecutul, traditiile si obiceiurile din stramosi. Noi mergem frate cu capra , cu steaua cu ursu nu ne taiem burtihanu in triunghi !

P.S.
Poti colectiona cutii de bere, capace de suc, cutii de chibrituri, bilete de tren ( Corabia - Devesel'u dus intors ) nu conteaza atata timp cat ai o pasiune. Poti invata japoneza daca ai timp si poti, si nu e musai codul samurai-ului doar pentru ca ai o sabie pe post de bibelou ! Intamplator e scumpa , dar prea suna a invidie ! Eu admir oamenii care pot sa aiba un Jet sau chiar trei , sau modele de peste 2,5 m , chiar ma bucur sa ii vad la zbor - doar asa mai vad si eu live altceva decat spume si carduri pe coada !
Da tu nu te superi ca esti baiat bun !


Hai va pup ! La naiba !


Era sa uit ! Stii cat de parsivi erau Shogunii aia cu sabii adevarate cu tot codul lor de onoare , si datorie- alea chiar sunt de valoare - ajung si peste 1 mil USD.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 30 October 2009 - 05:00 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#58 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 30 October 2009 - 05:05 PM

Nea Marineeeee... te reincarnasi ?!!!
... cu picioarele pe pamant ...
0

#59 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 30 October 2009 - 05:06 PM

.. miliardaru' .. ? :))

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 30 October 2009 - 05:11 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#60 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 30 October 2009 - 06:22 PM

Vezi postarearenatoa, la Oct 30 2009, 05:05 PM, a spus:

Nea Marineeeee... te reincarnasi ?!!!


Fusei doar spiritual ! Ce zisasi da Nea Marin, te vazusi cu el ? Aia cu Devesel'u nu fu pentru mine ca pe mine nu ma facu muma la Olteni ci mai din'deal !

P.S. Ca o concluzie : NU AeroFly, Nu RFG, NU multe altele ci simulator IL -II- sturmo....
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu