La vremea lui, era un motor bun.
Acum, este un motor foarte bun pentru captivele de acrobatie :D , suporta multe saracul (eu l-am dezgropat din pamant de 2 ori pana acum, si dupa curatare merge ca nou)
Eu am cumparat unu acum vro 8-9 ani cu 500 sau 700 de mii si a mers pe mai multe modele:
- o macheta de IAR-27 - vibra cam tare si dupa aterizare descopeream ca imi lipsea cate un surub de la motor :D
- un trainer R/C - aici a tras cam prea tare ....si s-a rupt aripa dupa un looping, pacat de trainer :( (rezultatul e in poza de mai jos, dupa ce l-am curatat a continuat sa functioneze :D )
iar acum vreau sa ii construiesc un captiv de acrobatie :D
partea buna la motoarele astea e ca nu am avut niciodata probleme cu carburatorul infundat (trece cam orice mizerie prin el si nu tuseste), iar la combustibil merge cam cu orice se poate numi "spirt". Tin minte ca in cartea tehnica scria ca in loc de metanol se poate folosi alcool pentru laborator (dadea si niste grade pe acolo).
Este adevarat ca exista o bujie pentru raduga (bujie cu bara) dar eu am pornit motorul meu de cele mai multe ori cu o bujie simpla.
Iar de pornit, cred ca o singura data l-am pornit cu demarorul, in rest....doar "la pala"
Nu poate fi numit un motor competitiv, dar este bun motor de sacrificiu pentru ca suporta multe ;)
Aceasta postare a fost editata de Screamer: 22 October 2009 - 05:52 PM